Außenpool, geöffnet von 07:00 Uhr bis 22:00 Uhr, Liegestühle

Bewertungen von The Smith Hotel Darwin

4 out of 5
The Smith Hotel Darwin
81 Smith Street, Darwin, NT

Bewertungen

8,6

Hervorragend

469 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
383 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
95 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
29 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
25 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von H on Smith am 4. Jan. 2023
Hi Ralf,Thank you for the 5 star review of our hotel! We hope that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again.Warm Regards, H on Smith

10/10 – Hervorragend

Eberhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rundrum zufrieden
Das Wichtigste in Australien ist der Hut....
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel mit Abstrichen
Zimmer rochen sehr muffig und schimmelig. Wir bekamen auf Wunsch aber nach mehreren Versuchen ein neutral riechendes Zimmer. Ansonsten macht die Einrichtung einen gepflegten und modernen Eindruck. Sauberkeit könnte etwas besser sein. Was uns sehr störte, war, daß sich kein Fenster öffnen ließ. Das Frühstücksbüffett war eher dürftig. A la carte Frühstück und Kaffee standen gegen Bezahlung zur Verfügung. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage und preis fair sehr nettes Personal. Swimminpool sauber
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von H Hotel Team am 14. März 2019
Thank you for your review Anon!

10/10 – Hervorragend

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schönes Hotel in perfekter Lage. 1A Top !!!!
Sehr schönes Hotel. Super nettes Personal. Habe ein super Zimmer mit toller Aussicht bekommen. Sehr sauber. Ich werde nächstes Jahr wieder zurück in das Hotel kommen, also wieder buchen. Besonders nett war der junge Mann von der Rezeption. Großes Kompliment. 1A Service !!!
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2018
Antwort von H Hotel Team am 14. Dez. 2018
Thanks for our 5/5 Walter. We certainly enjoyed having you stay with us and look forward to you returning in 2019!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von H Hotel Team am 27. Nov. 2018
Thanks Anonymous!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von H Hotel Team am 3. Nov. 2018
Thank you very much!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Schimmel im Bad
Im Badezimmer hatte es Schimmel. Das Zimmer war direkt neben der Lüftung und sehr laut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von H Hotel Team am 26. Okt. 2018
Hi Anonymous, if you can provide additional information (name or room number) we can certainly look in to your room and address with our housekeeping team.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lärm von Klimaanlage war sehr störend
Das Zimmer war im 9. Stock gleich neben der Klimaanlage welche nonstopp Riesenlärm gemacht hat und Ausrichtung gegen Hinterhof. Nie wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von H Hotel Team am 18. Okt. 2018
Sorry to hear you had some issues with the noise. I hope you enjoyed your great views on the top floor though!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Quiet but very close to nightlife spots
We had a room with a view on the parking slot, very dark even during the day. Room wasn't cleand the second day, housekeeping forgot to make up the room. Pool very small, looks much bigger on pictures. Fitness room in bad condition. But hotel is in a good place and in walking distance to all the restaurants and bars in Darwin CBD. Staff is friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von H Hotel am 23. Aug. 2018
Thank you for taking the time to review and we appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentrale Lage
Sehr zentrale Lage zu Fußgängerzone, Restaurants und Hafen. Frühstück so lala. Kleiner pool. Sehr freundliches Personal.
Antwort von H on Smith Team am 16. Mai 2018
Thanks Anonymous, we think our location and staff are highlights also!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Hotel liegt sehr zentral in Darwin. Alles ist fußläufig erreichbar. Zimmer war schön, im Bad nur leider nicht richtig sauber. Ebenso das Bett. Man bekommt eine alte Decke "überzogen".. Nicht sehr hygienisch. Alles in allem dennoch Weiterempfehlung
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017
Antwort von David Fort am 4. Juli 2017
Thank you for your positive feedback, I will however pass your comment to our housekeeping department.

10/10 – Hervorragend

Lucie, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel im Stadtzentrum
Es hat an nichts gefehlt. Lage optimal um Stadtbummel zu unternehmen oder die Waterfront zu besuchen. Öffentliche Transportmittel halten gleich um die Ecke. Super Restaurants in der Nähe, wobei das Hotelrestaurant selbst auch sehr gut war. Gerne wieder.

8/10 – Gut

René

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gutes Mittelklassehotel in Darwin
Wir sind auf der Rückkehr aus dem Kakadu NP wieder im H Hotel in Darwin eingebucht gewesen. Und wieder war alles zu unserer Zufriedenheit. Glücklicherweise haben wir wieder ein Eckzimmer bekommen. Genug Platz daher um uns auszubreiten und für die Heimreise zu packen. Die Frühstückseier beim Frühstück haben etwas auf sich warten lassen, das Personal hatte die Bestellungen durcheinander gewürfelt. Ansonsten war auch hier alles in Ordnung.

8/10 – Gut

Sylvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super Cityhotel
gutes CityHotel, viele gute Lokale in unmittelbarer Umgebung Einkaufen in einem großen Supermarkt um die Ecke ist möglich

8/10 – Gut

Martin, switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay in darwin
Very modern and clean

10/10 – Hervorragend

Annette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rish am 18. Apr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at H on Smith hotel

10/10 – Hervorragend

Katie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is great! It's only the area outside the hotel you need to be careful. I'm a female solo traveller and was told by receptionist to not be out after 8pm as the area isn't safe
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 31. März 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our hotel's location convenient. We understand the importance of being close to everything, and we're glad that our location met your needs. Additionally, we appreciate your mention of our pricing. We strive to offer competitive rates while maintaining the quality and comfort our guests expect. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another enjoyable stay.

8/10 – Gut

Charlie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good Hotel. I would have given this an 5 Stars but no complimentary bottled water was provided at all. Unless you want to pay $6 for 500ml bottle of water…
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rish am 20. März 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our hotel to be good overall. We truly value your input regarding the complimentary bottled water, and we apologize for any inconvenience caused. Your comments will be taken into consideration as we continually strive to enhance our guests' experience. We hope to welcome you back in the future and provide an even more enjoyable stay.

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, tidy, good view and easy to check-in.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Eddie Zafar am 6. März 2024
Dear Stephen,Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at H On Smith Hotel in Darwin City. We are delighted to hear that you found our hotel clean and tidy, with a good view. It's wonderful to know that your check-in process was smooth and easy.Providing a positive experience for our guests is our top priority, and your comments reassure us that we are on the right track. If you have any additional feedback or if there's anything else we can do to enhance your future stays, please feel free to let us know.We appreciate your choice in staying with us, and we look forward to hosting you again in the future.Safe travels!Best regards,Eddie ZafarFront Office ManagerH On Smith Hotel

10/10 – Hervorragend

Christopher

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful Hotel. Staff very obliging. Rooms large and well appointed. Hotel is well priced .Convenient for Darwin city.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 2. März 2024
It sounds like you found a gem of a hotel! A combination of obliging staff, spacious and well-appointed rooms, plus a convenient location at a reasonable price makes for a fantastic stay. Darwin city must have been a breeze to explore from there. If you have any other travel plans or need further assistance, just let me know!

10/10 – Hervorragend

Heather

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central, convenient and clean hotel. Very comfortable bed and great showers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 2. März 2024
I'm glad to hear you had such a pleasant stay! A central, convenient, and clean hotel with comfortable beds and great showers sounds like the recipe for a perfect trip. Hopefully, you got the rest and relaxation you were looking for. If you need any more recommendations or assistance for future travels, feel free to ask!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Check billing and booking details.
Nice place have stayed a few times before. Always an issue with billing though. Breakfast was included in booking they said it wasn't, I had to show them it was. Someone had charged a meal to my room that wasn't me. Seems to happen to often and starting to wonder if they think they can get away with it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eddie Zafar am 26. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us again at H On Smith Hotel, and for taking the time to share your feedback. We genuinely appreciate your loyalty.We sincerely apologize for any inconvenience you experienced with the billing and booking details during your recent stay. It is disheartening to hear about the issues you encountered, and we want to assure you that we take such matters seriously.To address this promptly and ensure a resolution, we kindly encourage guests to speak with the Manager on Duty during their stay. Our team is committed to maintaining the highest ethical standards, and any discrepancies in billing or charges are thoroughly investigated. We understand the importance of transparency and accountability in these matters.While we strive for perfection, occasional human errors may occur. Rest assured, it is not a reflection of our usual standards. We appreciate your understanding and patience in bringing these concerns to our attention.We would be grateful for the opportunity to discuss your experience further. Please feel free to contact the hotel directly and ask for the Manager on Duty, who will be more than happy to assist in resolving any outstanding issues.Once again, we appreciate your continued patronage and look forward to the chance to make amends and welcome you back for a seamless and enjoyable stay.Best regards,Eddie ZafarH On Smith Front Office Manager

8/10 – Gut

Rod

Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 25. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 25. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Liam

Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 1. Jan. 2024
hanks so much for taking the time to leave a review about our hotel. Our customer’s feedback guides our business and helps us keep improving the service we provide. We look forward to delivering another excellent experience to you next time you visit one of our stores. Thanks for choosing to shop with us!

10/10 – Hervorragend

Rose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 1. Jan. 2024
We truly appreciate your continuous support and trust in us. Your 5-star review brightens our day and serves as a constant reminder of why we love what we do.We’ll continue striving to provide exceptional services and outstanding customer care to make every interaction with us remarkable.

10/10 – Hervorragend

Rod

Easy
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 23. Dez. 2023
we appreciate your feedback and thank you for choosing Hon smith. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable experience.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 19. Dez. 2023
Our team works hard to create a welcoming and comfortable environment for our guests, and it's always rewarding to receive positive feedback. We are thrilled to know that our efforts contributed to making your stay memorable.

10/10 – Hervorragend

Satomi

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 19. Dez. 2023
Our team works hard to create a welcoming and comfortable environment for our guests, and it's always rewarding to receive positive feedback. We are thrilled to know that our efforts contributed to making your stay memorable.

10/10 – Hervorragend

prabin

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 19. Dez. 2023
Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel, and we sincerely appreciate your review

8/10 – Gut

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Akash Jasani Duty Manager am 1. Jan. 2024
our kind words about our hotel we are really appreciated. We love making our customer’s days and we can’t wait to have the opportunity to make you smile again! Thanks for choosing us!

10/10 – Hervorragend

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic value for money- and pleasant quiet stay. The warm welcoming guys at reception make you feel at home away from home.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Schery am 25. Nov. 2023
Dear Frank,Thanks for sharing your feedback.We are glad that you enjoyed and appreciate our service.We look forward to be seeing you again in your future stay.Best Regards,

8/10 – Gut

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Eddie Zafar am 23. Nov. 2023
Dear Paul,Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the H on smith in Darwin to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!Best Regards,Eddie ZafarFront Office ManagerH on Smith by Halikos Hospitality

10/10 – Hervorragend

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at H are wonderful and go outbox their way to accommodate your needs - the Hotel is great value for money.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Eddie Zafar am 23. Nov. 2023
Dear Frank,Thank you so much for your kind words and positive feedback about your experience at H. We are delighted to hear that our staff went above and beyond to accommodate your needs. Providing exceptional service is our top priority, and it's always rewarding to know that our efforts have made your stay enjoyable.Your satisfaction is our greatest reward, and we look forward to the pleasure of hosting you again. If there's anything specific you enjoyed or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share them with us.Thank you once again for choosing H. We appreciate your business and the opportunity to serve you.Best regards,Eddie ZafarFront Office ManagerH on Smith by Halikos Hospitality

2/10 – Ungenügend

craig

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von AKASH JASANI DUTY MANAGER am 16. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Alison

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely room, clean and comfortable beds and spacious bathroom. Loved the pool and outdoor area and parking.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von AKASH JASANI DUTY MANAGER am 16. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Ricky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great value for money
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Schery am 11. Nov. 2023
Dear Ricky,Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us.We look forward to be seeing you in your future stay.Regards,Schery

4/10 – Schlecht

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff we great and friendly but didn’t have a great stay in general. The aircon was SO cloud I had to turn it off at night, the plumbing from the room above was also really loud. On the second day for some reason there was a really strong ammonia/chemical smell in the room, smelled like it was coming from the the vents and was awful to sleep in.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Schery am 11. Nov. 2023
Dear Stephanie,We apologise for your concern.This comment of yours will be investigated by our management to improve our service to our guest. We look forward to be seeing you in the future.

8/10 – Gut

Leanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and a comfortable room.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Scherymae Dumas am 25. Okt. 2023
Dear Leanne,Thank you for your feedback.We are glad that you enjoyed your stay.We look forward to be seeing you again soon.Regards,

10/10 – Hervorragend

Stuart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good central location. Low price but great rooms, larger rooms than other hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Schery am 22. Okt. 2023
Dear Stuart,Thank you for your feedback.We are glad that you had enjoyed your stay with us.We look forward to be seeing you again in the future.Regards,

10/10 – Hervorragend

Krystal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
H on Smith was great! We stayed with a large group for a week and enjoyed the comfortable rooms and pool! Service was also excellent which included a last minute overnight when our flight was cancelled. Location was awesome. Minutes from the Esplanade and easy access to the waterfront, downtown and Mindil Beach. Highly recommend.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Schery am 5. Okt. 2023
Dear Krystal,Thank you for your feedback.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us.We look forward to be seeing you again in your future stay.Regards,

8/10 – Gut

MIKE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Schery am 5. Okt. 2023
Dear Mike.Thank you for your ratings.May we know any comments or suggestions for the improvement of our service?Regards,

10/10 – Hervorragend

Drew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Duty Manager am 26. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Akash Jasani

6/10 – Okay

Pooria

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Duty Manager am 26. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Akash Jasani

10/10 – Hervorragend

Stephen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quite/close to town & waterfront
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von DUTY MANAGER am 23. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,AKASH JASANI

6/10 – Okay

Greg

I found the property to be expensive for what it offers
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023
Antwort von Duty Manager am 21. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Akash Jasani

6/10 – Okay

Richard

3 star not 4.
An OK hotel but definitely not 4 star. More like a 3 star motel. Room good size but furniture and fixtures give impression of cheapness and carpet stained. Position good. Nothing terrible but pretty average.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Duty Manager am 10. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Akash Jasani