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2 von insgesamt 8 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
2
3 von insgesamt 8 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
0 von insgesamt 8 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
0
0 von insgesamt 8 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
3 von insgesamt 8 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
6,6/10
Sauberkeit
7,0/10
Personal & Service
4,8/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
3,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
mohamed, newhaven
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
1. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great clean place and safe with wonderful security the staff are always smiling and happy my personal thanks to the manager MR NICO
mohamed
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von NY am 2. Nov. 2021
Dear Mohamed
Thank you very much for taking your time to review our hotel, we are delighted that you found our hotel and services very much satisfactory, I will deliver the good news and your appreciation to the team
We look forward to welcoming you again in the near future for your next visit
2/10 – Ungenügend
JUMANNE MARO
Geschäftlich gereist
18. Sept. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Poor customer care.
JUMANNE MARO
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von N am 21. Sept. 2021
Thank you Jumanne Maro for your feedback, we apologies on behalf for any inconveniences caused by our staff
2/10 – Ungenügend
JUMANNE MARO
Geschäftlich gereist
17. Sept. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are very rude .
JUMANNE MARO
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von N am 17. Sept. 2021
Dear Mr. Maro Jumanne
Thank you very much for your feedback ,in advance we apologies. kindly advise what happened so that we can work on the issue accordingly.
8/10 – Gut
Rebecca
Mit einer Gruppe gereist
7. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good except that we found a mosquito in our room and the air conditioning didn't work.
Rebecca
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von n am 10. Feb. 2020
Dear Rebecca
Thank you very much for your support, we really apologies to hear that you had a problem with the air conditioning and the mosquito in your room. I have informed the house keeping manager about it and she promised that will not repeat , and we look forward to your next stay so that we can get another chance to serve you
With Best Regards
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
2. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von N am 3. Feb. 2020
Thank you!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very happy with my stay, staff very helpful and hotel is convenient for my trip.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Nyangeta am 30. Juli 2019
Dear Guest
Thank you very much for taking your time to review our hotel, We are delighted that you found our hotel and services more satisfactory , we look forward to your next visit
Best Regards
10/10 – Hervorragend
Molly
6. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great stopover stay en route to Zanzibar
The staff here are wonderful and the rooms were so spacious and clean. When our AC wasn't working well, they quickly switched us to another room. We enjoyed the rooftop terrace too but did not eat our chicken or fish, which did not taste quite right.
Molly
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Nyangeta M. am 10. Juni 2019
Dear Molly
Thank you very much for your support, and thank you for taking your time to review our hotel, we are delighted that you found our hotel location satisfactory, I have informed the management about the AC issue, worked on it and promised that will not occur again. we look forward to your next visit so that we can serve you with our authentic Tiffany Diamond Hotel Hosipitality
With Best Regards
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
10. Jan. 2019
The staffs are nice buy the air con in the room is not enough.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Paul Abel am 10. Jan. 2019
Dear Esteemed Guest.
Greetings from Tiffany Diamond Hotels-Makunganya street.
Thank you very much for taking time to review your stay with us. I am very pleased that our staff made your stay pleasant.
However we regret that the air-condition didn't meet your expectation. We have taken initiatives through our maintenance department.
We hope that your next stay with us is just around the corner.
Hospitable regards
Paul Abel
Front Office Manager