Zweibettzimmer, 2 Einzelbetten, Balkon | 1 Schlafzimmer, kostenloses WLAN

Bewertungen von KIMSA Hotel

3 out of 5
KIMSA Hotel
Calle Choquechaka 320, Cusco, Cusco

Bewertungen

7,6

Gut

8 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Ruben am 16. Juni 2020
Muchas gracias por su evaluación, nos encanto su estadía aquí.

10/10 – Hervorragend

Mary, Dallas , tx

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quaint place . Friendly staff and very accommodating . Easy breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

THOMAS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We were here for two weeks. Don’t have a bad word to say about it. The rooms are especially comfortable and it’s a very pleasant place to be.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von . am 7. Jan. 2020
Dera Thomas, Many thanks for your visit, we enjoyed your astay here. Ruben Diaz

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
no me gusto que los cuartose esten tan arriba y todo sea escaleras. Eso fue bastante incomodo sobretodo en la altura. Por lo demás si estuvo todo normal. Es un buen lugar para ir si es que tienes poco presupuesto
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von ruben am 28. Nov. 2019
gracias por el comentario

8/10 – Gut

Simon

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Annie, California

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cusco is a city where, as a tourist, you often need to be places on time. Kimsa hotel caused us problems with this twice in a one-night stay. On our first day, check-in was at 11:00. When we arrived at 11:20, the room was not ready. After telling us that it would be ready in five minutes, the employee at the front desk told us at 11:25 that it might be ready in fifteen minutes. On our second morning, we had to be at a tour at 8:00. At 7:20, there was no hot water. We asked the employee at the front desk, "When will there be hot water?" "Soon!" We asked if she could please call the other employee who could fix the hot water. "I don't need to call him, because he'll be here soon." At 8:45—having missed our tour—there was still no hot water. Although the common spaces were pleasant, the shower ceiling was covered in black mold. We booked this hotel on a half-off deal, and it was still a bad bargain; we moved out after the first night. Do not stay here.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von ruben am 19. Okt. 2019
Buen dia estimada huesped, mil disculpas por el inconveniente, pero quiero avclarar que el check in es a las 12 am, no a las 11, ustedes quewrian mas antes la habitación y se hizo lo posible. saludos

6/10 – Okay

Anzhelika

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Rubebn am 22. Sept. 2019
gracias por la evaluacion

8/10 – Gut

Maria de los Angeles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Diaz Ruben am 15. Sept. 2019
Estimada Maria de los Ángeles, Muchas gracias por su visita a nuestro hotel, nos encanto su estadía aquí. saludos.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I had stayed in several hotels in the area and actaully checked out 2 days early from another hotel i had paid for another 2 days at (i am fighting with hotels.com on that one). This was such a better hotel . The staff was nicer, the rooms were better...heat was included (which is why i had to leave other hotel). I had no porblems with my first hotel ...but this was the best of all 4 i had stayed at..definitely worth the price.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Ruben am 21. Aug. 2019
Estimado huesped, Muchas gracias por quedarse con nostros. encantados. saludos

10/10 – Hervorragend

Jaxayra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Agradable
Acogedora, limpio, habitación caliente, seguro, ordenado, y bastante cerca de la plaza
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ruben Diaz am 5. Aug. 2019
Estimada Jaxayra, Muchas gracias por escribir una evaluación a cerca de nosotros nos encanto tu estadía aquí. saludos.

10/10 – Hervorragend

Giorgio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Ruben Diaz am 3. Aug. 2019
Estimado Giorgio, Muchas gracias por su visita, nos encanto su estadía aquí. saludos.

2/10 – Ungenügend

Eliza, Riverside, CA, USA

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When I arrived to the hotel ,They didn't have the room that I booked and expedia confirmed me they set the booking then they offered me a different room at a higher price, thank god I asked the lady in charge to show me the room, she was in a bad mood and she showed me a cubbyhole with a musty smell , meanwhile I was checking my phone to get another hotel, I was witness to many customer's complaints, this is not a Hotel that Expedia should be offering to its members .
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Ruben am 3. Aug. 2019
Buenas tardes estimada Eliza, la verdad un poco desconcertado con tu comentario, ya que la reserva lo hicieron ya en el hotel, no se con que objetivo pero ya en el hotel, y no es cierto que fueras testigo de sus quejas de muchos huéspedes ya que no tuvimos quejas de nadie en este tiempo. saludos

8/10 – Gut

Wlady, Quito

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They gave me the 4th floor stairs at 3400 m I didn’t like that they had empty rooms bellow and placed me way up there
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Diaz am 13. Juli 2019
Muchas gracias por la evaluación, estaremos mejorando. saludos

6/10 – Okay

Alvaro

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Warm service cold room
I will start with the positives as the location was convenient, the interior quite nice, the bed very comfortable and service superb. However, the experience was spoilt by how cold the place is aggravated by the fact that in 6 days we could only get 1 hot shower. Wifi was pretty unstable too but it was not the biggest issue.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von diaz am 13. Juli 2019
Gracias por la evaluación, mejoraremos

10/10 – Hervorragend

Ivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente atención y servicio
Excelente atención, por parte de Margot, siempre atenta y dispuesta ayudar
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von recepcion am 23. Juni 2019
Estimado Ivan, Muchas gracias por escribir a cerca de nuestro alojamiento, nos encanto su estadía aquí. saludos

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Ruben am 18. Juni 2019
gracias por su comentario

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Ruben am 9. Juni 2019
Muchas gracias por su puntuación, mejoraremos en todo lo posible,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Ruben Diaz am 27. Apr. 2019
Muchas gracias por la puntuación. saludos

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Affordable with good hot water and WiFi
+ Very affordable price + Hot water plentiful + Good WiFi - Breakfast is basic - Lots of stairs
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Ruben am 12. März 2019
Muchas gracias por la evaluación, encantados, Ruben

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ruben am 4. Jan. 2019
Muchas Gracias por tu visita al alojamiento. saludos. Ruben Diaz.

8/10 – Gut

PAULO

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Custo Beneficio e Excelente Localização
Um bom custo beneficio e excelente localização. Funcionários cordiais e sempre solícitos. Um bom café da manhã, apesar de pouca variedade. Os quartos estavam sempre bem limpos, apesar de simples. Uma ótima ducha e agua quente sempre. Possui 4 níveis e sem elevador.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Recepcionista Lis am 26. Okt. 2018
Obrigado pelo seu comentário e por escolher o nosso hotel. Estamos felizes que você tenha aproveitado a sua estadia e esperamos tê-lo novamente como hóspede no nosso hotel.   Hotel Kimsa

8/10 – Gut

João Davi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bom hotel.
Hotel bem localizado com funcionários cordiais. Checkin rápido. Ficaram com minhas malas enquanto fui p Machu Picchu.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Kimsa Hotel am 4. Okt. 2018
Muchas gracias por confiar y contar con Kimsa Hotel. Nos alegra haber sido buen complemento para su estancia durante su visita a Machu Picchu.

8/10 – Gut

João Davi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muito bom!
Atendimento muito bom! Cheguei bem cedo e me deram um early checkin bem generoso! Hotel bem localizado e bem organizado. Guardaram minhas malas quando fui p Machu Picchu.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Kimsa Hotel am 6. Okt. 2018
Gracias por confiar en Kimsa Hotel, un cordial saludo a la distancia.

4/10 – Schlecht

Cedric, Paris

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Désastreux
Arrivée à l hôtel aucune chambre correspondant à notre réservation de libre. Malgré une confirmation préalable, aucune solution la Chambre avait été donnée à quelqu’un d’autre. Proposition alternative une chambre sans fenêtre au rdc versus une chambre avec balcon et vue. Inadmissible
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Kimsa am 8. Nov. 2018
Apologize for the inconvenients !!!

8/10 – Gut

Wendy, Toronto, Canada

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Check in was easy, staff speaks great English. They have maps and ask if you have any questions and will help with directions. Cusco is freezing at night but their beds have real duvets and a heater you could use if you were cold. I got a balcony room which is great in theory but it was small (standing room only) and faced the street so lots of outside noise. I had room 101 right by reception and I found it also to be loud so if you’re a light sleeper, ask for a room in the back. Street had lots of laundry options and restaurants and just a few minutes walk to San Blas and Plaza de Armas, great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Ruben am 21. Sept. 2018
Dear Wendy, Many thanks for your visit, we enjoyed your stady at my accomodation. we hope to see you soon. Grettings. Ruben Diaz.