Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von TH Courmayeur

4 out of 5
TH Courmayeur
SS26 Fraz. Entreves, Courmayeur, Aosta

Bewertungen

8,2

Sehr gut

25 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich komme wieder !
Ein Tooles Hotel, ich hatte einen super schönen Blick auf den Berg. Grandios.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Mufazzal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Smart hotel for skiing with nice large rooms
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Team TH Resorts am 18. März 2024
Dear Guest, thank you for choosing our hotel for your skiing trip! We are glad to hear that you enjoyed our spacious and clean rooms, as well as the service provided by our staff. We strive to maintain our property in top conditions and are thrilled to know it was appreciated. We hope to welcome you back in the future in our TH Resorts!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding service and wonderful facilities. We used this property for a family trip to Courmayeur and it was perfect
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Team TH Resorts am 15. März 2024
Thank you so much for sharing your positive experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed our service and facilities during your family trip to Courmayeur. Providing the utmost comfort and satisfaction to our guests is always our priority, and it's truly rewarding to know that you found your experience perfect. We hope to welcome you back in the future for more unforgettable family adventures in our TH Resorts!

8/10 – Gut

Gavin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team TH Resorts! am 19. Feb. 2024
Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay at our TH Courmayeur. We strive to ensure that each guest has a pleasant and comfortable stay and we are pleased to have met your expectations. We hope to welcome you back in the future for another pleasant experience at our TH Resorts!

10/10 – Hervorragend

Marie-Jeanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von TH Resorts Team am 12. Feb. 2024
Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay at our TH Courmayeur. We strive to ensure that each guest has a pleasant and comfortable stay and we are pleased to have met your expectations. We hope to welcome you back in the future for another pleasant experience at our TH Resorts!

6/10 – Okay

Hannah Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von TH-Webmarketing am 10. Juli 2023
Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay at our TH Courmayeur. We strive to ensure that each guest has a pleasant and comfortable stay and we are pleased to have met your expectations. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ungenügend

federica

Gut: Sauberkeit
We had a lot of troubles with the reservation which didnt appear on their system which created several issues which were badly managed for a 3 days holiday. We also had a next door noisy guests in a communicating room which should have never happened after all the issues we had already had.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von TH-Webmarketing am 8. März 2023
Thank you for taking the time to review your stay with us. We apologize for the issues you experienced with your reservation and the noise from your neighboring guests. We take feedback like yours very seriously and will use it to improve our service in the future.

10/10 – Hervorragend

Simone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weekend relax
Siamo stati per la prina volta a Courmayeur e l'impatto con hotel è stato eccellente:Struttura nuova,posizione strategica,camera ampia e confortevole,colazione ottima,ma sopratutto il personale dell'hotel quasi tutto giovane,cordiale,sorridente e molto preparato.Torneremo sicuramente
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von TH-Webmarketing am 10. Feb. 2023
Grazie mille per aver trovato il tempo di lasciare una recensione così bella! Siamo molto contenti di sapere che si è trovato bene nella nostra struttura. Crediamo nell'offerta di opzioni gastronomiche di qualità per i nostri ospiti e siamo molto felici di sapere che ha apprezzato la colazione. È anche un grande complimento sentire che ha trovato il nostro personale cordiale, sorridente e disponibile. Ci auguriamo di poterla riaccogliere presto per un altro soggiorno con noi!

10/10 – Hervorragend

Edin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Minute walk to ski lift as well to Sky way gondola. Super clean and updated rooms, comfy beds, polite stuff, nice amenities.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von TH-Webmarketing am 1. Feb. 2023
Thank you for your positive feedback about our hotel! We are glad that you enjoyed the cleanliness, staff, amenities, and property conditions. We strive to make sure our guests have the best experience possible, so it’s wonderful to hear that you appreciated the close proximity to the ski lift and Sky Way gondola as well as the comfortable beds. Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to seeing you again soon!

8/10 – Gut

enrico

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura recente, molto pulita,servizio buono, piscina piccola e senza idromassaggio,comodo il parcheggio. Colazione con grande scelta… la parte salata migliorabile di qualità!!!
Antwort von TH Courmayeur am 30. Jan. 2023
Grazie per aver trovato il tempo di lasciarci una recensione. Siamo lieti che abbia apprezzato la nostra recente struttura, la pulizia e il nostro personale e servizio. Apprezziamo il suo gentile feedback e prendiamo atto dei suoi suggerimenti su come migliorare la qualità della nostra colazione. Ci auguriamo che torni presto e grazie per aver scelto di soggiornare da noi!

10/10 – Hervorragend

Mattavelli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura accessibile è vicino alle piste. Camere spaziose e con vista Ristorante con proposte varie e interessanti. Personale di sala preciso e attento. Una menzione speciale per il maitre Antonio per la sua simpatia e attenzione verso i clienti
Antwort von TH-Webmarketing am 12. Apr. 2023
Grazie mille per la sua gentile recensione! Siamo lieti di sapere che ha apprezzato il suo soggiorno nel nostro hotel. Apprezziamo il suo feedback e le sue parole gentili sul nostro personale e sui servizi offerti. Siamo anche felici di sapere che il servizio e la personalità piacevole di Antonio sono stati apprezzati. Lavoriamo duramente per offrire un servizio eccellente e un ambiente piacevole a tutti i nostri ospiti, e siamo lieti di sapere che i nostri sforzi sono stati notati. Grazie ancora per la sua recensione!

8/10 – Gut

Florentin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestemt et besøg værd!!!
Super ophold - fantastisk udsigt fra poolområde.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Roland

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
A éviter
Hotels 4* avec Piscine et Spa. Arrivé sur place on nous dis que ce n'est pas possible et qu'il faut réservé et qu'il n'y a plus de place, alors que rien n'était indiqué. La climatisation ne marchait pas dans aucune chambre. Sans problème pour l'Hôtel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

felicia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

MARIA

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

rochedix

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon séjour mais sans plus.
Séjour bien passé mais sans plus. Chambres très correct . Spa utilisable sur réservation uniquement (horaire restraint) et celon les disponibilités ce qui n'a pas été le cas le premier jour, piscine extérieure froide unitilisable. Personnel accueillant mais parle peux le français pour un hôtel dans le Val d'Aoste c'est peu terrible. Horaire de départ bien trop tôt pour un quatre étoiles à 10h00 et horaire d'arrivée initialement à 17h00. J'ai trouvé l'organisation un peu brouillon.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

James

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jan 2022 Stay
Great stay overall. Breakfast was really good and selection was excellent. Staff all very friendly and helpful. Rooms were kept clean and were comfortable. The app wasn’t wasn’t working which made it difficult to book the spa. Spa itself is great and there’s a lot on offer. Few issues with incorrect charges for spa treatments which we eventually had removed from our bill (but this did take some time to resolve). Overall, very enjoyable trip and would definitely visit again.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022

6/10 – Okay

Alessandro

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Stefano

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Julieta

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien. Un hôtel où les personnelles sont très sérieux et honnêtes !! Exemple - j ai oublié mes boucles d oreilles en l or dans ma chambre Il ont essayé de me contacter pour m annoncer ! Maintenant, j espère qu ils vont faire le nécessaire pour me les envoyer !
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021

6/10 – Okay

Henrik Borg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
To hot hotelroom
Aircondition could not cool the room to below 26 degrees at night. According to the staff was this the case in all other rooms. This was very dissapointing in a 4 star hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021

6/10 – Okay

CARLO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In 50 anni di esperienze di viaggio, è la prima volta che un albergo mi chiede di regolare il conto del soggiorno in anticipo, al momento del ceck-in; una cosa veramente sgradevole ed inconcepibile!!!
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good hotel - few niggles
Room was a good size, clean and everything worked! Very nice walk in shower. Food average. Wine expensive. Parking expensive. You may be surprised to learn that you have to pay to use the pool! Slow check-in and confusion about parking: the policy of the hotel is that if you choose to pay for parking, which you may do as there are very few free parking spaces, is that you have to pay for every night of the stay. Paid parking in the garage gives you direct access to a lift and so to your room. Free parking is lottery and means that you have to unload luggage into reception whilst you seek a parking space. There are no luggage trolleys or porters to help.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Katarina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020

8/10 – Gut

fabrizio, roma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bellissima struttura di recente costruzione, camere pulite, ampie insonorizzate, ottimo personale giovane e dinamico, ho usufruito del servizio di mezza pensione, ma sul cibo non ci siamo, si è lavorato poco sulle materie prime locali, con strani accostamenti, e oltretutto porzioni scarse, colazione scarna e ripetitiva
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Veronica, Cantù

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Posto bellissimo, personale molto cortese, servizi di otrimo livello. Camera spaziosa e pulita. Vicinanza alla skyway.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

Barry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extra charge to use the pool
The staff could not have been more helpful or friendly. Impeccable service and good food with a varied menu. The only negative was the extra charges they required for the use of the pool and spa area, I have never stayed in a hotel where this has not been included.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Carl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
snyggt, bra läge, inte den bästa servicen och mat
Fint hotell och bra läge. Servicen var inte den bästa, särskilt inte i spa där det var rörigt och otydligt. Maten var inte den bästa, smaklös buffé som dock var fräsch. Rummen var moderna och fina, tyvärr lite för lite möjlighet att hänga upp skidkläder. Skidskåpet var för litet för fyra par skidor, stavar och pjäxor. Väldigt bra med gratis skidbuss till och från Val Veny.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nytt og flott hotell med god plassering. Flotte rom med store bad.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Dominic

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic food, very comfortable
Amazing hotel experience. Clean large bedrooms. Great spa (at extra cost) with breathtaking views. Modern decor. Incredible food. Only surprising thing is that this Italian hotel could not make good coffee!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

DB, London

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great views from the pool. Contemporary finishing is excellent. Excellent property for families. I hate it when you get to a property and then you have to pay extra for using the swimming pool which was the main reason you booked the property. 20 Euros a day! And you have to pay for swimming caps and pay for parking. Leaves such a bad taste.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Flott hotell med gode fasiliteter Nærme heiser Fint skirom med gode tørkemuligheter
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel nuovissimo pulito ed accogliente. Essendo una nuova struttura ha dei fattori da migliorare, come l’accoglienza del cliente da parte dello staff della hall piuttosto che la gestione della Spa, dove l’accesso e ogni tipo di extra sono a pagamento. Suggerirei di offrire un solo ingresso gratis nel centro benessere o perlomeno a chi paga già trattamenti extra tipo massaggi. Il personale in generale è gentile dovrebbero solo migliorare in piccole cose come salutare i clienti che passano davanti alla hall e piccole attenzioni similari
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Emily, Diano marina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La struttura è nuova e si vede ma il personale poco preparato e organizzato, ma soprattutto la cucina, TERRIBILE
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel and stay!!! Friendly staff and family friendly. If you want to find a defect is that they make you pay for each visit to enter the spa, and pool area, and charge for towels. as well...
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

CHRIS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Decent place to stay but not 4 stars!!
Hotel is nice. They do not have enough parking for all of their guests so you have to park in the gas station next door. It is hard to communicate to the front desk because they only speak Italian and I do not. Every time we took a shower, we ran out of hot water. The breakfast was good and the first night the manager helped get us room service which is not something they do which was nice. Close to the gondola which takes to you to the ski slope.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is new and well organized. The location is amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Daniele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ottima struttura ed organizzazione.
Piacevole soggiorno di cinque giorni, staff cordiale e disponibile. Struttura nuova con tutti i confort. Bar ottimo. Cena quasi completamente a buffet, nel complesso migliorabile ma comunque abbastanza in linea con il rapporto qualità prezzo.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great location
Bumpy start with lack of communication by the end of our stay very impressed with service, room comfort and size and food for half board. Easy access to slopes and town. Food was top level and umlimited. The NYE celebration exceeded my expectation. Grazie to all the staff that made us feel great on vacation. We hope to return with friends and family.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Pascal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour mitigé pour Noël
Séjour pour Noël en famille. Chambres très propres, personnel très agréable et serviable. La cuisine était bonne, surtout s'agissant de la "pasta". Des mets standardisés, mais pas de couac. J'aurais aimé être prévenu des suppléments (tout ce que l'on prend sur la carte) Le parking (complet!) de 38 places pour 150 chambres et les pentes de l'hôtel non déneigées pendant trois jours sont un grand moment... Le spa est une déception : -il est payant 15E par personne, et le kit spa en plus 12E, cela est anormal pour ce type d'hôtel... -il faut réserver, ??? et il est sous-dimensionné s'agissant de sa capacité d'accueil... Le bar est très bien, avec canapés et barman très pro...
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Romina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Posto splendido e struttura superlativa sotto ogni aspetto.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Bjarne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt hotel i Courmayeur
Helt nybygget hotel. Fantastisk beliggenhed. Alt er fremragende.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paradiso alle pendici del Bianco
Assolutamente da ripetere. Esperienza fantastica in struttura eccezionale.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La qualité de l’hôtel, du personnel, de la nourriture. L’emplacement Est parfait offrant une vue sensationnelle
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Monica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Soggiorno agosto 2019
Hotel nuovo e in ottima posizione, bella struttura, ma il prezzo di un hotel a 4 stelle dovrebbe comprendere alcuni servizi tipo il parcheggio (che di fatto non è compreso in quanto i posti gratuiti sono veramente esigui rispetto alla capienza dell' hotel e nei paraggi ce ne sono davvero pochi quindi bisogna ricorrere a quello a pagamento dell'hotel ) e il kit per chi deve accedere alla spa. La tessera club inoltre (obbligatoria e ovviamente a pagamento) di fatto non dà alcun servizio aggiuntivo
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019