Lobby-Lounge

Bewertungen von Zleep Hotel Lyngby

3 out of 5
Zleep Hotel Lyngby
Lundtoftegårdsvej 12, Kongens Lyngby, KOB

Bewertungen

8,6

Hervorragend

252 von insgesamt 597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
265 von insgesamt 597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Raimund

Gut: Ausstattung
Great service, nice design, but could be more soundproofed.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andreas, Reception am 12. Feb. 2024
Dear Rayimund,Thank you very much for your time to give us feeback.We are happy to hear that we provided good service and that you liked the design of our hotel.We are sorry that you did not find the rooms sound insulated enough.However, we hope we can welcome you again at a later date.

6/10 – Okay

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
No AC and no reception after 21:00 - basic service
Hotel maximum for one night in Copenhagen and Hellerup. Parking is not charged extra. My Studio Room is very basic (239€ with Breakfast) and everything else is also very basic. For example is it impossible to lock the door manualy and Reception is closing 21:00. I had to check in with terminal. I have only one pillow, two small towels etc. It is very hot inside room and there is no Air Condition. Open Windows also not possible due to streets beside hotel. Very noisy unfortunnately. I will try not to book Zleep Hotel again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Didi/receptionen am 17. Juni 2023
Dear Mr. Suhr,Thank you for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. However we do apologize if your stay didn't reach of your expectation.We hope to seeing you again for the next time.Best regards,DidiZleep Hotel Lyngby

6/10 – Okay

Nur

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

4/10 – Schlecht

The Long

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Sofie, Receptionen am 17. Juli 2022
Thank you very much for the feeback, The Long. I am very sorry to see that your stay did not live up to your expectations. If you wish to elaborate, you are more than welcome to contact us.

10/10 – Hervorragend

Mustafa Kürsat

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr modern und sehr guter Preis-Leistung-Verhältnis. Bad sehr modern und praktisch ausgestatten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Sofie, Receptionen am 8. Juli 2022
Thank you very much for the feedback, Mustafa :-)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Sofie, Receptionen am 29. März 2022
Tak for anmeldelsen :-)

8/10 – Gut

Lingolf

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Sofie, Receptionen am 29. März 2022
Tak for den fine anmeldelse, Lingolf :-)

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfect hotel for a business trip
was a perfect hotel for our business trip to DTU since it was during the Covid time it is hard to rate the service (e.g. food, bar, etc) overall everything perfect (clean, modern, kind stuff, ...) only negative / surprising aspect: no water, tea or coffee in the room (also no water boiler)
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Jasmine am 1. Juni 2021
Dear Jonathan, Thank you very much for your kind review, I hope to see you again soon! Best Regards Zleep Hotel Lyngby

10/10 – Hervorragend

Roger, Clayton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Out of the busy area, but far from train station. Once new tram service goes in, a stop should be very close to connect to train station.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Louise Vinther

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Xxx
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sofie, Receptionen am 1. Mai 2024
Tak for din anmeldelse, Louise.

8/10 – Gut

Moshe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Overall decent for visiting dtu and Lyngby. The hotel should ask for a 150s bus-stop near the hotel, as the bus-line already pass through that road. Basic yet clean and with pleasent staff.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Andreas, Reception am 18. März 2024
Dear Moshe, Thank you for your time, to give us an review! Unfortunately the 150S passing by, is just temporary, due to the new light rail construction, by the highway. Hopefully it will soon be done, so its easier for our guest to come to the hotel. Hope to see you again soon. Best regrads,

10/10 – Hervorragend

Jessica

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sofie, Receptionen am 11. März 2024
Mange tak for anmeldelsen, Jessica. Vi håber at se dig igen på Zleep Hotel Lyngby :-)

8/10 – Gut

Henrik

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sofie, Receptionen am 11. März 2024
Mange tak for anmeldelsen, Henrik :-)

8/10 – Gut

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ikke budget pris på dette budget hotel.
Budget hotel - men ikke budget pris. Kunne være rart hvis man kunne lave kaffe/the på værelset.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Anne

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andreas, Reception am 17. Feb. 2024
Dear Anne, Thank you very much for your time to gie us feedback. We do hope that you enjoyed your stay with us, and that we can welcome you back again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Bent Bruun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familiebesøg på Sjælland
En perfekt overnatning efter en familiefest Dejlig morgenmad på hotellet Rent overalt og venlig betjening.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Miranda - Reception am 7. Feb. 2024
Dear Bent,We are delighted to hear that you and your family had an enjoyable experience with us! We hope that we can make your next stay even better!

8/10 – Gut

Mads

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andreas, Reception am 3. Feb. 2024
Tusinde tak for din fine anmeldelse. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen.

8/10 – Gut

Ulla

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie, Receptionen am 31. Jan. 2024
Mange tak for anmeldelsen, Ulla :-)

10/10 – Hervorragend

Flemming

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie, Receptionen am 31. Jan. 2024
Mange tak for anmeldelsen, Flemming. Jeg håber at vi ses igen på Zleep Hotel Lyngby :-)

8/10 – Gut

Kaspar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Virkelig
Moderne, komfortabelt og rent. Nem automatisk check-in. Virkelig grim gennemtrængende røglugt fra toilettet, som ikke forsvandt, selv efter bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sofie, Receptionen am 31. Jan. 2024
Mange tak for anmeldelsen. Vi beklager selvfølgelig meget, at dit værelse lugtede af røg. Hotellet er røgfrit, men vi har desværre gæster, der ikke kan finde ud af at følge reglerne. Næste gang må du meget gerne komme ned i receptionen, og informere os om problemet, så har vi mulighed for at finde et andet værelse til dig.

8/10 – Gut

Anita

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andreas, Reception am 23. Jan. 2024
Hi Anita, Thank you very much for you time to leave us a review! We do hope that we can welcome you in the future! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Bjarne

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andreas, Reception am 23. Jan. 2024
Dear Bjarne, Thank you very much for the review! Hope that you had a great stay! And we can welcome you again in the near future! Best regards,

8/10 – Gut

Benthe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Brugte elbilslader under parkering
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andreas, Reception am 23. Jan. 2024
Hi Bente, Thank you very much for you review! We do hope to welcome you again very soon. Best regads

10/10 – Hervorragend

Solveig Terp

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Godt ophold
Det var et behageligt ophold. Søde og imødekommende personaler.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andreas, Reception am 15. Jan. 2024
Kære Solveig, Tusinde tak for din anmeldelse. Jeg håber vi snart kan byde dem velkommen igen. De bedste hislner

10/10 – Hervorragend

Lene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andreas, Reception am 15. Jan. 2024
Kære Lene, Tusinde tak for dit flotte 10 tal! Det sætter vi stor pris på. Vi håber vi snart får lov til at byde dem velkommen igen. De bedste hilsner

2/10 – Ungenügend

Saman F.

Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andreas, Reception am 15. Jan. 2024
Dear Saman, Thank you very much for your feedback.Unfortunately, it doesn't look like you were satisfied with your stay. If you have the possibility to send us an email with you feedback, were more than happy to assist you. And we then know what to improve. Thank you very much. Best regards

10/10 – Hervorragend

Pernille

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 2. Jan. 2024
Mange tak for den fine anmeldelse, Pernille. Jeg håber vi ses igen på Zleep Hotel Lyngby :-)

8/10 – Gut

Gitte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 2. Jan. 2024
Mange tak for din anmeldelse, Gitte :-)

10/10 – Hervorragend

Karl

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 27. Dez. 2023
Mange tak for din anmeldelse, Karl :-)

10/10 – Hervorragend

Camilla

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 27. Dez. 2023
Mange tak for den fine anmeldelse, Camilla. Jeg håber vi ses igen på Zleep Lyngby :-)

8/10 – Gut

Karl

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Frederik am 13. Dez. 2023
Hi KarlThank you for your review. We look forward to welcoming you back in the future. Best regardsFrederik

10/10 – Hervorragend

Lene

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 10. Dez. 2023
Mange tak for den fine anmeldelse, Lene! :-)

10/10 – Hervorragend

Christina

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Trine - Reception am 5. Dez. 2023
Dear christina,thank you for staying at our hotel. We are delighted to hear you had a good stay with us. we are looking forward to welcoming you again another timeKind regards,

8/10 – Gut

Ole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Opholdet var godt hotellet var lækkert Morgenmaden god Men hvorfor affald sortering i restauranten Når køkkenpersonalet smider det hele i 1 sæk
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 10. Dez. 2023
Mange tak for din anmeldelse, Ole.

4/10 – Schlecht

Niels Ingemann

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 10. Dez. 2023
Mange tak for din anmeldelse, Niels Ingemann. Du skal være meget velkommen til at sende os en mail med uddybende feedback. Så kan vi måske løfte os fra et 4-tal næste gang :-)

8/10 – Gut

Hanne

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Miranda - Reception am 1. Dez. 2023
Thank you for your feedback Hanne! Have a good rest of your day

10/10 – Hervorragend

Johnny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parkeringen er ikke den bedste, der er byggeplads. Godt sted og sove
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Miranda - Reception am 1. Dez. 2023
Thank you for your feedback! We hope to welcome you back to the hotel.

8/10 – Gut

Jørgen A.

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 27. Dez. 2023
Mange tak for din anmeldelse, Jørgen! :-)

2/10 – Ungenügend

Younes

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 27. Dez. 2023
Thank you very much for the feedback, Younes. If you want to elaborate the 1 star, please do not hesitate to contact us.

8/10 – Gut

Simon

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Miranda - Reception am 14. Nov. 2023
Dear Simon,Thank you for your review. We hope the next stay even better!

8/10 – Gut

Muhammet Yasin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Barbara, Receptionen am 14. Nov. 2023
Thank you for the great feedback! We are happy to see you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Janne

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Miranda - Reception am 11. Nov. 2023
Dear Janne,Thank you for your feedback. We hope to make your next stay with us better!

2/10 – Ungenügend

Young Wook

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They didn't make a double bed for Family Studio. Terrible service.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Barbara, Receptionen am 9. Nov. 2023
Dear Young Wook, We are sorry your stay with us did not live up to your expectations. We are always available to help 24H a day on the phone in case you need extra towels, etc. And we are very happy to help with any request in the reception during opening hours as well. Have a great day.

8/10 – Gut

Dorte

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Barbara, Receptionen am 10. Nov. 2023
Tusind tak for den flotte feedback! Vi er glade for at se, I havde et godt ophold hos os. Vi håber på at byde jer velkommen en anden god gang.

8/10 – Gut

Allan Pommer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hyggeligt
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Trine - reception am 4. Nov. 2023
Hej Allan, tak for din positive anmeldelse. det glæder os de har nydt deres ophold. vi håber på at kunne byde dem velkommen en anden gang!venlig hilsen

10/10 – Hervorragend

Torben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Altid en god oplevelse
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Barbara, Receptionen am 23. Okt. 2023
Tusind tak for den flotte feedback! Vi er rigtigt glade for at se, I havde et godt ophold hos os. Vi glæder os til at byde jer velkommen en anden god gang.

8/10 – Gut

Claus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Miranda - Reception am 20. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for your review! We hope to see you again

4/10 – Schlecht

Jørgen

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andreas, Reception am 16. Okt. 2023
Dear Jørgen, Im sorry to hear that the stay didn't live up yo your expectations. I do hope that you will come again, and we can make up for it. Best Regards, Zleep Hotel Lyngby

10/10 – Hervorragend

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 10. Okt. 2023
Mange tak for din anmeldelse, Martin. Det glæder mig at du havde et godt ophold :-)

10/10 – Hervorragend

Berit Hvirvelkær

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sofie, Receptionen am 28. Okt. 2023
Mange tak for den flotte anmeldelse, Berit. Jeg håber vi ses igen på Zleep Hotel Lyngby :-)