Außenbereich

Bewertungen von Scandic Falkoner

4 out of 5
Scandic Falkoner
Falkoner Allé 9, Frederiksberg, Hovedstaden

Bewertungen

8,8

Hervorragend

552 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
336 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
74 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Noemi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is okay to be sustainable and stuff, but in 2 Person room, with only 2 small and 2 bigger towels - i was lacking the shower/floor towel. It is a pity. Well yeah, the rooms don't have coffee machines or kettles but downstairs you can get a coffee for some money but not for free. Breakfast was amazing especially the over-night oats with apple compott ❣️ we arrived earlier and the room was ready, but we could've only got the rooms for an early check-in fee, which i don't see as a nice thing, but whatever.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Office Shiftleader am 28. Apr. 2024
Dear Noemi,Thank you for your review. We appreciate you spend your time to give us your feedback. We hope you had a great stay with us, and we are glad to hear you enjoyed our breakfast and specially our over-night oats. We do have room types with tea and coffee facilities, and our reception is open 24/7 if you need anything. We hope you will come and visit us again another time, and we wish you a lovely day. Best Regards, Sofie

10/10 – Hervorragend

Johanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ass. receptionchef am 7. Nov. 2023
Hej Johanna Mange tak for din fine rating.Jeg håber, at du havde et rigtig dejligt ophold hos os, og at du har lyst til at besøge os igen en dag.Rigtig fin dag til dig.De bedste hilsnerMie

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All in all a good 4* Hotel. Metro Station is just 2 min. away.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ass. Front Office Manager am 23. Okt. 2023
Dear ThomasThank you for your feedback. We really appreciate it.I am glad to hear that you enjoyed the hotel. I hope you had a wonderful time with us and that you would like to visit us again one day.Best regards Mie

10/10 – Hervorragend

daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Ass. receptionchef am 2. Okt. 2023
Hej Daniel Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi virkelig pris på.Jeg håber, at dit ophold var helt igennem fantastisk og at du har lyst til at kigge forbi en anden dag. Jeg ønsker dig en skøn dag. De bedste hilsner Mie

4/10 – Schlecht

Ann

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Kerstin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Shiftleader am 10. Sept. 2022
Hej KerstiTak for din fine feedback.Jeg håber, du nød dit ophold med os. Kom endelig og besøg os en anden god gang.Du ønskes en fin dag.De bedste hilsner, Sofie Lüthje

8/10 – Gut

Weiss

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Shiftleader am 10. Sept. 2022
Hej WeissTak for din feedback.Vi håber, du havde et super fantastisk ophold. Kom endelig og besøg os igen.Med venlig hilsen, Sofie Lüthje

10/10 – Hervorragend

meba

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Shiftleader am 9. Aug. 2022
Hej meba Mange tak for din anmeldelse. Jeg håber, at du havde et fantastisk ophold hos os. Kom endelig og besøg os igen en anden dag. De bedste hilsner Mie

8/10 – Gut

Siegbert

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Ass. Front Office Manager am 3. Feb. 2023
Hej SiegbertMange tak for din fine rating. Det er vi glade for.Jeg håber, at du har haft et skønt ophold hos os. Du må endelig besøge os igen.Rigtig god dag.De bedste hilsner Mie

10/10 – Hervorragend

Fritz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prima Lage, nahe U-Bahn, tolles Morgenessen
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Ass. Front Office Manager am 2. März 2023
Dear FritzThank you for your fine rating.I really hope you had a wonderful stay with us and that we will see you as a guest here again.Have a great day.Best regards Mie

8/10 – Gut

Wolfgang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich hätte gerne ein paar mehr Fernsehkanäle, z.B. CNN, BBC, Discovery. In der Badewanne kann man beim aussteigen leicht rutschen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Ass. receptionchef am 24. Okt. 2023
Hej WolfgangTak for din anmeldelse. Jeg håber, at du har haft et dejligt ophold hos os. Du må endelig fortælle i receptionen, hvis der er noget på dit værelse, som du ikke bryder dig om. Så kunne vi have fundet et værelse med bruser. Du må have en dejlig dag. De bedste hilsnerMie

10/10 – Hervorragend

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr bequemes Bett
Sehr stylisches modernes Hotel mit gutem Metroanschluss an Flughafen. Tolles Frühstück.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Ass. receptionchef am 24. Okt. 2023
Hej PetraMange tak for din anmeldelse. Den sætter vi virkelig pris på. Jeg håber, at dit ophold var helt igennem fantastisk og at du har lyst til at kigge forbi en anden dag. Hvor er det dejligt at du synes om hotellets indretning. Jeg ønsker dig en skøn dag. De bedste hilsner Mie

10/10 – Hervorragend

Anders

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Wir waren super zufrieden mit dem Hotel. Das Personal war sehr zuvorkommend und freundlich. Das Zimmer war schön und die Betten super bequem. Das Frühstück war typisch dänisch und sehr ausgiebig. Parken war umsonst und die Lage des Hotels ist toll. Wir kommen wieder..
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Shiftleader am 17. Aug. 2020
Dear Anders Thank you for your feedback. I am happy to hear that you liked the hotel and felt you received a good service from our staff. I am also happy to hear that you liked the breakfast we have. I hope you would like to visit us again. Best regards Mie Olsen

10/10 – Hervorragend

Neil, Zurich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location for the metro. Very spacious restaurant and bar. Room was fine but no way to get fresh air in, got quite stuffy overnight. Breakfast buffet also very nice.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ben

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cool hotel in a lovely area, with great accessibility to Copenhagen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Office Shiftleader am 12. Mai 2024
Dear Ben,How amazing to see your nice review. We appreciate you spend your time to give us your feedback. We hope you had a great stay with us, and we are so happy to hear our location was good and that it was easy to get around in Copenhagen with the underground metro. We hope to welcome you back another time, and we wish you a lovely day. Best Regards, Sofie

10/10 – Hervorragend

Tunde

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Henry

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Shiftleader am 28. Apr. 2024
Dear Henry,Thank you for spending your time to give us your feedback. We hope you had a great stay with us, and enjoyed your trip to Copenhagen. We hope to welcome you again another time, and we wish you a wonderful day. Best Regards, Sofie

10/10 – Hervorragend

Sem

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There is room for improvement everywhere. Having said that we felt vwey much at home this time at Scandic Falconer for being conveniently located and having kind staff
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 15. Apr. 2024
Dear Sem I am very glad to hear that you felt very much at home and you think the staff were kind. Please feel free to contact the staff during your stay if you need anything or have any concerns. Have a wonderful day.Best regards Mie

10/10 – Hervorragend

Lars, LAKEVILLE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Mie am 2. Apr. 2024
Hej LarsMange tak for din fine bedømmelse. Den er vi rigtig glade for.Jeg håber alt det hele var som det skulle og mere til under dit ophold hos os. Kom endelig og besøg os en anden gang.Du må have en dejlig dag.De bedste hilsnerMie

8/10 – Gut

René

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 15. Apr. 2024
Hej RenéTak for din feedback og gode bedømmelse. Den er vi glade for. Jeg håber dit ophold var dejligt og at du vil besøge os igen en dag. Du må have en dejlig dag.De bedste hilsner Mie

8/10 – Gut

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 6. März 2024
Hej Susanne,Tak for din fine bedømmelse. Den sætter vi virkelig pris på.Jeg håber at du nød dit ophold hos os på Falkoner og at du har lyst til at besøge os igen en dag.Du må have en dejlig dag.De bedste hilsnerMie

10/10 – Hervorragend

Hanne

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ass. Receptionchef am 27. Feb. 2024
Hej Hanne Mange tak for din fine bedømmelse. Den er vi glade for.Jeg håber at alt var som det skulle under dit ophold og at du havde nogle dejlige oplevelser hos os. Jeg håber på at se dig igen.Rigtig god dag.De bedste hilsner Mie

6/10 – Okay

Morten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ass. Receptionchef am 27. Feb. 2024
Hej Morten, Tak for din bedømmelse. Den sætter vi pris på.Jeg håber, at dit ophold her på Scandic Falkoner var skønt, og at du havde nogle dejlige stunder her.Du må have en dejlig dag.De bedste hilsner Mie

10/10 – Hervorragend

Mia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ass. Receptionchef am 27. Feb. 2024
Hej Mia Mange tak for din fine bedømmelse. Den sætter vi pris på.Jeg håber, at du havde et helt igennem fantastisk ophold hos os. Du må endelig besøge os en anden gang.God dag til dig.De bedste hilsnerMie

8/10 – Gut

Cornelia

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra, med några få synpunkter
Svårtillgänglig dusch för många, vilket kan vara ett problem och relativt dammigt överlag. Annars bra hållbarhetsarbete och trevlig personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ass. Receptionchef am 27. Feb. 2024
Hej Cornelia, Tak for din feedback. Den er vi glade for.Hvor er det dejligt, at du synes godt om vores medarbejdere og bæredygtige valg. Jeg beklager hvis der var støvet på dit værelse. Du må endelig sige sådan noget til os i receptionen, så vi kan hjælpe med at forbedre dette. Jeg håber at du vil besøge os igen.De bedste hilsnerMie

8/10 – Gut

Pia

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

jan

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Office Shiftleader am 23. Feb. 2024
Hej Jan. Tak for din anmeldelse og fine rating. Jeg håber, at dit ophold var helt i verdensklasse og fik fik nydt dine timer hos os. Jeg håber at du vil besøge os igen en anden dag. Rigtig god dag til dig. Med venlig hilsen, Sofie

8/10 – Gut

Dorthe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Cato

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lis Tjørnelunde

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Heidi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Mikkel

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Office Shiftleader am 23. Feb. 2024
Hej Mikkel. Tak for din bedømmelse. Den er vi glade for. Jeg håber, at du havde nogle dejlige stunder hos os, og alt var som det skulle. Du må have en rigtig skøn dag, og god wekend. De bedste hilsner Sofie

6/10 – Okay

Marian

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Office Shiftleader am 23. Feb. 2024
Hej Jens, Tak for din super fine anmeldelse. Den er vi rigtig glde for.Jeg håber, at alt var som det skulle være under jeres ophold og, at I fik tid til at slappe af. I må endelig besøge os igen en dag. De bedste hilsner Sofie

8/10 – Gut

Johan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Renhold
Renholdet på rom og bad kunne vært bedre
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 16. Feb. 2024
Hej Johan,Tak for din feedback. Den er vi glade for. Jeg håber, at du havde et rigtig dejligt ophold hos os, og at du fik slappet af. Du ønskes en rigtig dejlig dag.De bedste hilsnerMie

10/10 – Hervorragend

Thorsten

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 16. Feb. 2024
Hej Thorsten, Tak for din fine anmeldelse. Den er vi rigtig glde for.Jeg håber, at alt var som det skulle være under jeres ophold og, at I fik tid til at slappe af. I må endelig besøge os igen en dag.De bedste hilsner Mie

10/10 – Hervorragend

Sana Lüth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt ophold på Scandic Falkoner.
Havde booket værelset til noget familie, og det var super. Fjernsynet virkede dog ikke, og da de kom op for at se på det fra receptionen af, kunne de heller ikke få det til at virke. Men ellers var alt godt, og god morgenmad også.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 16. Feb. 2024
Hej Sana, Tak for din anmeldelse. Den sætter vi pris på. Jeg er glad for, at I havde et godt ophold hos os og at I synes godt om morgenmaden. Jeg beklager I havde problemer med fjernsynet, og jeg håber ikke det havde en for stor påvirkning på jeres ophold. Jeg håber I vil besøge os igen en dag.De bedste hilsner Mie De bedste hilaner

10/10 – Hervorragend

Hanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Super morgenmad
Rigtig fin morgenbufffet
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 16. Feb. 2024
Hej HanneMange tak for din anmeldelse. Den sætter vi pris på.Jeg håber, at du havde det skønneste ophold hos os på Scandic Falkoner. Jeg er glad for, at du kunne lide vores morgenmad på hotellet. Du må endelig komme på besøg en anden gang.De bedste hilsnerMie

8/10 – Gut

Nete

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 16. Feb. 2024
Hej NeteMange tak for din anmeldelse. Jeg håber, at du havde det skønneste ophold hos os på Scandic Falkoner, og at alt var som det skulle. Du må endelig komme på besøg en anden gang.De bedste hilsnerMie

10/10 – Hervorragend

Lisette

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 16. Feb. 2024
Hej LisetteMange tak for din anmeldelse. Den er vi glade for.Jeg håber, at dit ophold var helt igennem fantastisk. Du må endelig komme på besøg en anden gang.De bedste hilsnerMie

8/10 – Gut

Poul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint ophold, roligt, rent, god morgenmad
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 2. Feb. 2024
Hej Poul, Mange tak for din bedømmelse. Den sætter vi stor pris på. Jeg håber du havde et super hyggeligt ophold hos os på Scandic Falkoner. Du må have en dejlig dag.De bedste hilsner Mie

8/10 – Gut

Benjamin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 1. Feb. 2024
Hej Benjamin Tak for din bedømmelse. Den er vi glade for. Jeg håber, at du havde nogle dejlige stunder hos os, og alt var som det skulle. Du må have en rigtig skøn dag.De bedste hilsner Mie

6/10 – Okay

Poul G.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hamborg Mitte
Hotellet er under ombygning hvilket giver nogen byggelarm. U-Bahn har en bane lige under hotellet hvilket betyder megen larm fra tog. Morgenmaden er rigtig god. Meget fine, og billig parkering i gården bag hotellet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 2. Feb. 2024
Hej Poul Tak for din anmeldelse.Jeg tror dog du har fået anmeldt det forkerte hotel, da vi ikke er lokaliseret i Hamborg, men Frederikberg i Danmark. Hotellet er heller ikke under ombygning. Du må have en dejlig dag.De bedste hilsnerMie

6/10 – Okay

Soren Boutrup

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 31. Jan. 2024
Hej Søren Mange tak for din bedømmelse. Den sætter vi pris på.Jeg håber, at du havde en dejlig tid under dit ophold, og du er altid velkommen til at besøge os igen en dag.De bedste hilsnerMie

10/10 – Hervorragend

Martine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 31. Jan. 2024
Hej Martine Tak for din fine bedømmelse. Den er vi glade for.Jeg håber, at dit ophold her på Scandic Falkoner var helt igennem fantastisk og du fik tid til at slappe af. Jeg ønsker dig en skøn dag.De bedste hilsner Mie

10/10 – Hervorragend

Janne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint sted når man hører musik i Falkoner Salen
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 1. Feb. 2024
Hej Janne Tak for din bedømmelse. Den er vi glade for. Jeg er glad for at du havde en god oplevelse i Falkoner Salen. Du må have en dejlig dag.De bedste hilsner Mie

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint ophold
Fint ophold. God service - lækker morgenmad
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jens Chr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ass. receptionchef am 31. Jan. 2024
Hej JensMange tak for din bedømmelse. Den sætter vi pris på.Jeg håber, at du havde en dejlig tid under dit ophold, og du er altid velkommen til at besøge os igen en dag.De bedste hilsnerMie