2 Bars/Lounges

Bewertungen von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

4 out of 5
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen
Amager Boulevard 70, Copenhagen

Bewertungen

8,2

Sehr gut

430 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
346 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
124 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
60 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
44 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Anna-Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Dr. Francis Kamau

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Was awesome
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 14. März 2024
Dr. Francis Kamau, we are glad to know that you enjoyed our facilities and services. We are constantly striving to make your stay as pleasant and comfortable as possible. We value your feedback and look forward to seeing you again soon. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Sofia Germaine

Gut: Ausstattung

6/10 – Okay

Simona

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grundsätzlich ein schönes und sauberes Hotel, Frühstück super. Aber leider war das Housekeeping nicht auf dem Niveau eines 4 Stern Hotels. Zum Beispiel: Drei Tage kein WC Papier (mussten selber an der Reception holen), dreckige Gläser, Wasserkocher wurde trotz mehrmaliger Aufforderung nicht repariert, unfreundliches Check-In
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Susanne am 3. Nov. 2023
Thank you for your feedback on your recent stay with us. We are happy to hear about your experience as feedback is very important to us to make us better. We will directly take this in consideration and management will be informed. Warm welcome back when you are in the area. Best regards. Guest relations

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Le personnel est tres aimable. Carlos fait un bon job et ses collegues egalement.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 1. Nov. 2023
Dear Robert, We are glad that you had a positive experience with our staff, Carlos in particular. We appreciate your positive words and feedback! Our staff have been on a mission to continuously improve our guests' stay. We thank you for choosing us and for entrusting us with your stay. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

8/10 – Gut

Andreas

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufzuggeräusch im Zimmer. Fernseher schaltet sich immer wieder aus. Dusche läuft aus
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 18. Okt. 2023
Thank you, Andreas, for your review. Customer satisfaction is our priority. We'll address the elevator noise, TV functionality, and shower leaks quickly. Appreciate your taking the time to report your concerns. We look forward to serving you in the future. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Hervorragend

Hüseyin

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Emelie Haglund am 24. Sept. 2023
Dear Hüseyin, Thank you so much for your review. We are so happy to see that you enjoyed your stay with us. Also, hoping that we are able to welcome you back to the hotel in the nearest future. Best Regards, Front Office, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen.

2/10 – Ungenügend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Wie kann man nur Hotelzimmer zu solch einem Preis vermieten, wenn in den Nachbarräumen den ganzen Tag über Renovierungsarbeiten durchgeführt werden, so daß man sein eigenes Wort nicht verstehen kann. Das ging so über vier Tage. Eine absolute Sauerei!! Für solch einen Aufenthalt bezahlt man dann 1000 €? So ein Zimmer will man nichtmal geschenkt haben. Wo muß man hier klicken, damit man sein Geld zurück bekommt?
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jessica am 27. Sept. 2023
Dear Frank. Thank ypou for your review. We mentioned, yes, we have renovation ongoing and we are very clear about this on our page. During your stay, you are also welcome to let us know if you are not satisfied adn we can always anull your booking. Does not look like we have heard from you during your stay, however. If you woudl still like compensation for your stay, please make a formal reuqest on te website. we will be happy to assist. best, service manager

8/10 – Gut

Jan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 28. Aug. 2023
Dear Jan, Thank you for your kind words and positive feedback. We are glad that you had a good stay and are grateful for your reviewing our hospitality. Your remarks urge us to deliver the best experience to our guests. Thank you again. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

2/10 – Ungenügend

Alexander

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen am 20. Aug. 2023
Thank you very much. we will improve and hope to see you soon.best regards,

8/10 – Gut

Antonios

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok in Kopenhagen
Etwas in die Jahre gekommene Hotel, Zimmer war aber neu renoviert. Etwas liebloser Service.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen am 20. Aug. 2023
Thank you very much.best regards,

8/10 – Gut

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen am 20. Aug. 2023
Thank you very much.best regards,

8/10 – Gut

Anne Christin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist besonders freundlich und zuvorkommend. Leider ist die Qualität des Frühstücks furchtbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 31. Juli 2023
Dear Anne Christin, we are delighted to hear that you have had a comfortable stay with us. We are sorry to hear that the quality of breakfast did not meet your expectations. We strive to ensure a pleasant experience in all areas and we will use your feedback to continue improving our services. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

2/10 – Ungenügend

Merouane

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen am 20. Aug. 2023
Thank you very much. will definitely work on the problems you faced.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Seval

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Front office, Radisson Blu Scandinavia Hotel am 30. Mai 2023
Dear Seval, We are sorry that your experience with us didn’t quite match your expectations. We would love to know why, so that we can deliver a better experience next time. You may reach us anytime if you would like to share few more details on what went wrong. Again, thank you for your feedback!Best regards

10/10 – Hervorragend

Adrián

10/10 – Hervorragend

Garima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great view and good location
Had a great time. The view was super and the location was perfect. The hotel Personal were also really friendly and helpful. Would recommend this place for sure.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen am 21. Dez. 2022
Dear guest, Thank you for taking your time to share your review with us and for recommending our hotel. We are extremely happy to see that you had such a nice time with us and we are looking forward to hosting you again. Kind regardsMartina

8/10 – Gut

Alina

10/10 – Hervorragend

Ekazerina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal
Antwort von Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen am 13. Nov. 2022
Dear Ekazerina, Thank you for your review. We are happy that you liked our hotel and our team. We are looking forward to welcoming you back to our Hotel. Best regards

6/10 – Okay

Claudio

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen am 16. Juni 2022
Dear Claudio. We apologize that your expectations were not met during your stay. We really appreciate your feedback and we hope you will give us a chance to redeem ourselves and another opportunity to exceed your expectations. Kind regards, Katrine Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

8/10 – Gut

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Das Radisson Blu liegt relativ gut am Zentrum von Kopenhagen. Wer keinen Spaziergang scheut, ist schnell an den wichtigsten Orten. Uns hat das Hotel soweit gut gefallen, einziger Minuspunkt ist die fehlende WC-Bürste im Zimmer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen am 12. Juni 2022
Dear Hans, Thank you for taking the time to answer our satisfaction survey. We are delighted to hear that you had a great experience staying at our hotel. We hope that you would like to stay with us some other time for future stays in Copenhagen. Kind regards, Katrine Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Christopher am 13. Apr. 2022
Dear sir/madam, Thnak you for taking the time to leave a review and we are very happy to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon. Best regards, Christopher Radisson Blu Scandinavia Hotel

8/10 – Gut

Charlotte

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Copenhagen am 30. Nov. 2021
Hej Charlotte, tak for din bedømmelse, din mening betyder meget

8/10 – Gut

Henry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Everything fine but the whole hotel could need a overhaul, it’s not the most modern one anymore, service and food are perfect 👌
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Service Manager am 10. März 2020
Dear Henry, Thank you for sharing your experience. We are glad that you had a pleasant stay. We appreciate your comments. Best regards, Clara, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

8/10 – Gut

Raphael

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Service Manager am 16. Feb. 2020
Dear Raphael, Thank you for the rating of your experience with us. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Clara, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

6/10 – Okay

Johannes

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Viel Luft nach oben!
Das Frühstück war sehr lecker. Das Zimmer war leider aufgrund der Abnutzung nicht sauber zu halten und die Restaurants waren unterirdisch schlecht und teuer! Nicht zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Receptionist am 18. Jan. 2020
Dear Johannes, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. Your review gives us the opportunity to correct any deficiencies we may have in our service, and therefore we appreciate your comments regarding the rooms and the restaurant in the basement. We do hope to welcome you back to our hotel in the future, and get the chance to give you a better experience. Best regards, Sara

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschöner Blick über die Stadt Schöne Zimmerausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Receptionist am 18. Jan. 2020
Dear Anonymous, I'm glad to read that you enjoyed your stay with us and the view from the room. We hope to welcome you back again in the future. Best, Sara

10/10 – Hervorragend

Markus, München

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service klasse. Junior suite mit kindern super platzangebot. 25.stock. Tolle aussicht.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Service Manager am 18. Jan. 2020
Dear Markus, Thank you for the amazing review! We are happy to read that you enjoyed our service and you junior-suite. We hope to welcome you and your family back in the new year. Best regards, Clara, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

10/10 – Hervorragend

Jill

Mit dem Partner gereist
We had a very good stay here. The room was comfortable clean and the bed was soooo comfy. A big choice of foods for breakfast and really helpful attentive staff. It’s a good base for stayin in Copenhagen. A nice walk into the centre across the river. We usually stay more centrally but would recommend here to anyone coming for the first time ☺️
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 24. Apr. 2024
Dear Jill,Thank you for sharing your positive experience with us. We are delighted to hear that you found the room comfortable and the bed to your liking. It's also great to know that our breakfast selection and the attentiveness of our staff met your expectations. We appreciate your recommendation and are glad that our location served as a convenient base for your explorations in Copenhagen.We look forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

2/10 – Ungenügend

Anas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We don’t like anything there
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Hakima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Melvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Davina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service from staff fantastic breakfast and really great location. Very easy to get to places
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 8. Apr. 2024
Dear Davina,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the service provided by our staff, our breakfast offerings, and our convenient location. Your feedback is greatly appreciated as we strive to maintain the high standards you experienced during your stay.We look forward to welcoming you back in the future. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Hervorragend

Anette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Nelson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Morten Slott

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Hon Man

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is renovated and make a modern family suite for us. The front desk is really helpfulon the self check in system and provide some wondeful idea for sightseeing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 17. Feb. 2024
Dear Hon Man,Thank you for your kind words and the mentioning of our family suite. We are happy to hear you had a successful self check in and the front desk was helpful in providing suggestions for things to do. Our mission is to create memorable experiences for our guests, and it makes us proud to hear that we have accomplished that. Your feedback matters to us and we are grateful to have you as our guest. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

4/10 – Schlecht

Nathan

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Don’t use do not disturb sign, or they’ll disturb
The room itself was very nice and comfortable, view was great. Unfortunately my stay went downhill when 2 members of staff turned up at my door knocking repeatedly at 8pm, after a few knocks i gathered it wasn’t just housekeeping, upon answering the door i was met by a male and female member of staff who said they were checking everything was okay as my do not disturb sign had been on my door for a long time… seems ironic? As a solo traveller i leave the sign up always when I'm in my room and tale it down when i head out, as i had done earlier that day. This interaction quite frankly creeped me out and made me feel very closely watched and quite paranoid for the rest of the night wondering why they had been watching my door.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ako am 9. Feb. 2024
Dear Nathan.Thank you for choosing Radisson Blu Copenhagen, we appreciate your feedback. Our hotel policy is that we do a wellness check-in on all rooms with Do Not Disturb signs every 24hrs and this to ensure the safety of all guests in our hotel. We are sorry for any inconveniences our wellness check-in may have caused.Kind Regards

8/10 – Gut

Jesper

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Marianne

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

MICHAEL ROM

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Thomas

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Connie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dejligt hotel, men med et fjernsyn der hele tiden slukkede efter nogle minutter. Jeg påtalte det, men det blev ikke udbedret. Ellers et dejligt centralt hotel. Lidt ærgerligt når man har en del timer på værelset.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Siri

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flott hotell
Flott hotell som ligger i nærheten av Københavns universitet. 30 min gange til Kongens Nytorg.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Team am 18. Feb. 2024
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're thrilled to know that we succeeded in making your time with us enjoyable. Your satisfaction is truly the best reward for all of us here at Radisson Blu Scandinavia Copenhagen.If there's anything else we can do to make your future stays even more pleasant, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another wonderful experience soon!Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Mathilde

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Aleksandros

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

alberto

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Henrik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Shpresa

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff at the reception were not welcoming at all. Didn’t show any empathy towards the guests as we couldn’t load our email confirmation even though their internet service was down they expected us to have everything ready for them. We had to walkaround for couple of hours until they have service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team am 15. Jan. 2024
Dear Shpresa, Thank you for taking the time to sharing your thoughts about your stay with us. We feel sorry if your experience wasn't as good as expected. We understand that such situations can be hard, especially when traveling. We work hard every day to give all our customers the service they deserve and we apologize if we couldn't reach that standard with you. Customer satisfaction is fundamental for us and we Shpresa that in spite of this, you feel comfortable otherwise in the hotel. We appreciate this feedback and take it seriously. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team