Außenbereich

Bewertungen von Motel 6 Grande Prairie, AB

2 out of 5
Motel 6 Grande Prairie, AB
15402-101 Street, Exit Off Hwy #2 At 154 Ave., Clairmont, AB

Bewertungen

8,2

Sehr gut

412 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
391 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
115 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
51 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Clinton

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Brendon

Worst stay I’ve ever experienced had to switch rooms on the first day cause my room was never cleaned from the guest before candy wrappers and tin foil all over the floor if your over 6 foot tall forget about beds build for a hobbit your whole legs will hang off the end worst pillow and bed everything horrible room service never even cleaned my room once in the 3 night stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sharmaine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Sharmaine,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Vince

Gut: Sauberkeit
Decent but no more than at a camp but no meals.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi VinceThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Justin

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Didnt care much for the lack of breakfast my choice of muffin granola bar or banana and coffee or tea to go. Motel is located outside of town with very limited access to restaurants.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Justin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Theran

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thick layer of dust behind tv which I only saw trying to fix the TV that was not working.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2024
Hi Theran, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Francois

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Pet friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2024
Hi Francois, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very simple, nothing fancy but clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2024
Hi Ryan, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Vincent,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

curtis

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
excellent service staff awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Gord

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ashton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Tessa

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I stayed here with my pup for 4 days/3 nights and I have to say, for a budget pet friendly hotel, I was pleasantly surprised. Sure it’s a little dated and needs some renovations but the room was very clean, bed was super comfortable and the staff was extremely welcoming. I would definitely stay here again and recommend to anyone traveling with a pet on a budget. I would however like to comment on the outside area; there is alot of litter and pet bathroom breaks everywhere. As responsible adults and pet owners, we can do better.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Tessa,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

8/10 – Gut

carol

Geschäftlich gereist
The Front desk lady was very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Carol,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Greg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lots of parking spaces. Easy to get to just off the highway. Very standard rooms but it did the trick.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Greg,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great and affordable
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Maxine

Mit dem Partner gereist
Staff was friendly and informative .Rooms where clean .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi Maxine,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for your great service😊
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi Ana, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

ted

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not much for breakfast,but overall was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Frank

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

River

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sufficient for an overnight stay close to GP airport. This Motel 6 was better than every Holiday Inn I've ever stayed at in Calgary.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Darian

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Roxanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. März 2024
Hi Adrian, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Rory

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place is disgusting. First room smelled like a cat pissed in the corner by the bed. Stained carpets and smelled terrible. Second room was better but as soon as we walked in we spotted blood on the wall! Never again!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Rory,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Gladys

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We hear noise like drops of water along the pipeline in the ceiling in the middle of the night. We don’t have enough sleep. @Room 123
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Gladys,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Melinda

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. März 2024
Hi Melinda, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Roger

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It’s located at industrial area which is very remote from city.
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Roger, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Ashton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Kaila

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The motel was located very conveniently to our event which is what lead us to consider staying there. Reviews were good so we gave it a try. The rooms are VERY tiny. The bedding had cigarette burns on it, the toilet had a distinct ring around it which was there at check in and left when housekeeping did the daily cleans throughout the stay. We were given no soap, shampoo, conditioner etc and the bathroom counter had smudges on it leading me to believe it wasn’t even wiped down. Double beds barely fit one adult let alone two, no breakfast etc (this part is advertised as such but just more reason to pass) No lamps for dim lighting in the evenings so it’s either dark or bright. We won’t stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. März 2024
Hi Kaila, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Glynis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Laurent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, very clean, all amenities needed!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi ChristinaWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean and affordable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Beverly

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Decent value except for toenail clippings left by a previous client beside a bed..... so gross!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Scott

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Cheyenne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eveerything was pretty nice and accomidating. It was a little loud being on the main floor, but great other wise
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi CheyenneThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Mandy

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. März 2024
Hi Mandy, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Brittney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front staff is wonderful. Very clean and nice for a budget motel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Brittney,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Daelan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Trish

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

My husband is staying there and is very impressed with the customer service, he received a call to ensure all was good. This is something we have never experienced before at any hotel! Great job!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Michelle,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Kyle, San Fernando

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent hotel, but limited options for food in immediate area. Fairly close if you have wheels.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Feb. 2024
Hi Kyle,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Cole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff would recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Feb. 2024
Hi Cole,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was great. But should realize that not everyone owns a credit card
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Feb. 2024
Hi Mary, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Byron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place
It was great!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Feb. 2024
Hi Byron,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Haley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Feb. 2024
Hi Haley,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Sandra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Feb. 2024
Hi Sandra,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Haley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The BEST
The BEST motel 6 ever. Great wifi, so clean, friendly staff and Free gyest laundry. Plus no pet fee! This place was a life saver as we fixed our camper!! 10/10
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Murray

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lisa Schenck - General Manager am 5. Feb. 2024
Good afternoon MurrayThank you for taking the time to share this wonderful review!! We are very happy to see that you greatly enjoyed your stay here with us, and look forward to welcoming you back if/when your travels bring you back to Grande Prairie!Thank you for choosing Motel 6 Grande Prairie!