Außenbereich

Bewertungen von The Space Hotel

3 out of 5
The Space Hotel
930/14 Phaholyothin Road, Wiang, Muang, Chiang Rai, Chiang Rai

Bewertungen

7,4

Gut

14 von insgesamt 68 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
26 von insgesamt 68 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 68 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 68 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 68 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Ann Kristin

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von อั๋น am 9. Aug. 2018
ขอขอบคุณ คุณลูกค้า สำหรับรีวิวที่คุณลูกค้ามีให้กับโรงแรม และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้รับใช้คุณลูกค้าในโอกาสต่อไป

10/10 – Hervorragend

Stina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything about the Space Hotel Chiang Rai. I also stay at the Space Hotel in Lampang. Soon there will also be a Space Hotel Airport in Chiang Rai as well. I travel for business and pleasure and The Space Hotels is where I stay in Thailand.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Alain

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von k am 26. Dez. 2022
Thank you for the compliments of the customers. Which is very important to us We are very pleased and I hope to see you again.

8/10 – Gut

Wimut

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von อํ๋น am 5. Jan. 2021
ขอขอบคุณสำหรับรีวิวที่มีต่อโรงแรมเดอะสเปซ และทุกๆรีวิวจากลูดค้าคือแรงพลักดันให้เราทำโรงแรมให้ดีและบริการที่ประทับใจเพื่อลูกค้าทุกท่านที่มาเยือนครับ

8/10 – Gut

valerie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel a recommander. Grande Chambre Propre et bien équipée. En revanche petit dej local avec une soupe de riz et des épices. Pour les européens qqs gâteaux secs. Difficile a avaler a 6h du matin. A améliorer
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
พนักงานและพื้นส่วนข้างล่างดูดีแต่ห้องดูสภาพเก่าหลายปี ปัญหาไวไฟก็ใช้ไม่ได้ทำเอาระบบโทรศัพท์ผมมีปัญหาตามมาอีก
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Svein Erik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast was very poor. Only one dish to choose. We traveled to a different place for breakfast every day. I do not recommend paying for breakfast here. The hotel was good but maybe a little expensive
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

2/10 – Ungenügend

Daniel

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

patrick

bon hotel rapport qualité prix sans plus. petit déjeuner lamentable ........
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
มีกรุ๊ปทัวร์เต็มไปหมด ห้องพักไม่เก็บเสียง ได้ยินเสียงเดินทั้งคืน
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Ales

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Donald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von อั่น am 31. Dez. 2019
Thanks for the review Which is very important to us We will bring every review to improve and fix the hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Vilailuck

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von อั๋น am 31. Dez. 2019
Thanks for the review Which is very important to us We will bring every review to improve and fix the hotel in the future.

6/10 – Okay

Richard

Very average.
Not much to say, very average locals type hotel. Breakfast was basically useless unless you like rice porridge and instant coffee or tea as there were no other choices.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von ิทัศพล am 12. Dez. 2019
The hotel is very grateful to customers who use the space. The hotel hopes to bring feedback from customers to improve it. Thank you.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von อั๋น am 31. Dez. 2019
Thanks for the review Which is very important to us We will bring every review to improve and fix the hotel in the future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von อั๋น am 31. Dez. 2019
Thanks for the review Which is very important to us We will bring every review to improve and fix the hotel in the future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Needs more quality
Checkin was good, helpfull staffs. Room needs more cleaning - dusty areas, towel needs to be changed - poor quality. Breakfast was terrible - coffee,tea + boiled rice with chicken/pork & biscuit. Not recommended for International travellers. Mosquitoes all over in the hotel - reception, lobby, room areas. Location is good for eateries, shopping, bars. ( BRYAN )
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von bom am 2. Dez. 2019
Thank you to the customers who trust in staying at The Space Hotel. The hotel hopes that the feedback will be improved. Thanks so much.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
安い宿なのでしょうがないけれど、床、洗面台に虫がはっています。シャワーの排水も良くないです。 しかし、そこが安く旅するアジア旅のいい所でもあります。ヤモリが部屋に来たり外ではニワトリが鳴いていたり日本では味わえない雰囲気があります。綺麗ではないが僕は楽しかったですね!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

思ったよりも、街中に近かった。無料朝食の御粥は、ありがたいが、容器が小さすぎる。
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Man Hing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
方便舒服
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
ใกล้อยู่ในตัวเมืองไปไหนก็สะดวกแต่สภาพโรงแรมมีสภาพเก่าขาดการบำรุงรักษา
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Allen

Will not go back
Very disappointed with breakfast. Not so friendly staff. Only one pillow per person. Rooms are a bit outdated.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Allen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Disappointed.
Not enough pillows. Breakfast very disappointing. Staff not so friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We found it a pleasant stay. The beds and the shower were both very small. The lobby and the overall feel of the restaurant is very modern and clean. The room was good and we’d stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

jake

Geschäftlich gereist
no hair drier room in side. if want then pay. not free.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
いいね
安いが良い
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Jocelyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

kyungryul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
괜찮은 호텔. 금액대비 꽤 괂찮은 호텔이니다
만족
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Dane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely short stay!
We had a lovely short stay here! The room was amazing especially as it was within a backpackers budget but was luxury! The bed was so comfy and the shower was nice and warm. We used to gym on site and had it all to ourselves which was another plus. We never tried the breakfast but it looked lovely, all thai food. The hotel is about 15 minutes walk from the clock tower and main strip but there are small shops/food stands around if you didnt feel like walking that fair. My partner got food poisoning while we were here (nothing to do with the hotel as we didnt eat there) and he felt comfortable and was glad we were in such a nice room when he was ill. We didnt get to do too much in Chiang Rai because of this so would deffo come back! Overall we had a great stay here and would love to come back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

steven

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It’s okay for those with budget travel in mind..
Convenient to tourist area around Bus Station I, Night Market and Clock Tower.. Rolm okay except no accent lights on night stand. The room I stayed could use a little maintenance (more than standard cleaning - aged tiles, water spots, general appearance greater than cleaner persons would maintain).. Great price and Asian Fare Breakfast.. Consider comparing to other local area listings..
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Ruttikan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

LAURENT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hôtel, tout confort. Ne pas hésiter....
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
ในห้องพักค่อนข้างมีฝุ่น และดูเก่ากว่าสภาพโรงแรมที่เห็นภายนอก
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

franck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grande chambre
Très bien situé. Un parking privé. Le staff est très agréable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

6/10 – Okay

N

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
อยู่ใจกลางตัวเมือง ทำเลดี ห่างจากไนท์บาร์ซาร์ประมาณ 900 เมตร ห้องสะอาด แต่ห้องน้ำไม่สะอาดเท่าไหร่
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

4/10 – Schlecht

SIU YIN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
大堂新裝修!但房間非常差!早餐簡直係一個笑話!咖啡+水+白粥+炸菜!
外表裝修!但房間好舊
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Jinwoo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
버스 터미날 및 도심지 접근성이 좋고 가성비가 훌률함
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

yoshi

Gut: Personal & Service
値段通りのホテルでした。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

6/10 – Okay

Rosalie, Toronto, Canada

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Main level was up to date, but rooms were outdated. Double bed room was very spacious, but very soft bed. Shower pressure not the greatest. Staff didn’t speak much English, so hard to communicate. Specify they have blow dryers at front desk, but don’t. Great location! All in all, it was good for what you pay for.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjours à the space
Toit était positif à l'exception du coq dans la cours arrière qui s'est mis à chanter a 3 hre du matin. Je vous suggère de porter des bouchons pour dormir si vous compter y séjourner
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

6/10 – Okay

Daniel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Chambre spacieuse et confortable. Petit déjeuner compris mais insignifiant : café, thé ou soupe. rien d'autre. Service déplorable : ma demande de réservation d'un taxi pour le lendemain matin à 4h15 m'a été confirmée comme ayant faite alors qu'il n'en était rien le lendemain.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018