Dachterrasse

Bewertungen von Hotel Barcelona

3 out of 5
Hotel Barcelona
Outa Hammam Hotel Barcelona, Chefchaouen

Bewertungen

8,2

Sehr gut

16 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
19 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location close to the square for taxi and shopping access. Rooms were typical for a riad/hotel but it was not insulated. We came in May and nights were very cold. Other than that, stay was good. Ridhwan the manager was very accommodating as well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Waleed

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would say it’s a great place for its price.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Iver

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
No frills in the Medina
A no frills hotel in the heart of the Medina. The kid that ran the place was very accommodating. The bed was comfortable, we had plenty of blankets. It could be cleaner and we had to ask for towels, which may have just been someone’s personal towels, not your typical white guest towels, the hotel had a nice rooftop terrace we quite enjoyed. For the price, it’s worth it
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Ukita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Ali

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Barcelona am 2. Nov. 2023
Dear diane Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Franklin

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Barcelona am 5. Dez. 2023
dear franklin Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Wendy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay. Excellent service. Polite and courteous. Helpful too. Plenty of smiles from everyone. Would highly recommend. Roof top patio had beautuful view.
Antwort von Hotel Barcelona am 21. Aug. 2023
Dear Wendy.We are very happy to hear that you had a good time while staying with us, and we appreciate your positive review. Thank you and we hope we see you again .Best regards.

10/10 – Hervorragend

Tor Inge

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Rida am 26. Juli 2023
Dear Tor IngeThank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Rida am 26. Juli 2023
Dear MatthewThank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

8/10 – Gut

Takahiro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
中心広場からすぐ。スタッフは親切。 クーラーは有料。タオルなどのアメニティーはあり。
Antwort von Rida am 26. Juli 2023
Dear TakahiroThank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Siu Shan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommend
Helpful and friendly receptionist. Good location. Good sleep.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von redwan am 19. Mai 2023
your always welcome here.

10/10 – Hervorragend

Antonina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful little place
We stayed in a triple room with bathroom inside. Truly, it’s a nice cute simple place with a lot of character. It’s located right at the Medina but is easy to find. We got very nice mint tea from the staff and had a beautiful time at the terrace. Highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Kind People am 1. Mai 2023
Thank you so much it was a pleasure having a wonderful family like you in our hotel .

8/10 – Gut

Carmen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Yuriko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
スタッフの方が親切でとても安心して利用できました。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Hotel Barcelona am 25. Okt. 2023
Dear yuriko Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

8/10 – Gut

CARLOS

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación y precio
Excelente ubicación, buena ducha con agua caliente y decoración local. Podría mejorar en limpieza pero por el precio está muy bien!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Hotel Barcelona am 25. Okt. 2023
Dear carlos Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Adam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Diego Andres

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente ubicación. Buena relación calidad/precio
Excelente ubicación! Habitación cómoda, aunque un poco ruidosa por dar hacia una calle concurrida y tener ventanas poco herméticas. En general muy buena relación calidad/precio.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Hotel Barcelona am 25. Okt. 2023
Dear Diego andres Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

6/10 – Okay

John

Great location in Chefchaouen.
Great location and friendly service. Could use hot water! Great for younger people as stairs can be a challenge.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Hotel Barcelona am 25. Okt. 2023
Dear John Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

8/10 – Gut

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel for price. Central. Terrible WiFi
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Hotel Barcelona am 25. Okt. 2023
Dear Stephen Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

4/10 – Schlecht

Chi Fung

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Elina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cute, with perfect views from the roof top
Nice, but it's quite basic and there's no breakfast or coffee, but perfectly located just a few minutes off the main square. Amazing how quiet the street is throughout the night though (maybe because off season). The room is typical for Moroccan small hotels (same comment as others mention about the bathroom), and thankfully there are warm blankets now that the nights are so cold. Really liked the roof terrace, perfect spot for views of the city and the mountains to both sides, and nice and warm in the sun.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel Barcelona am 25. Okt. 2023
Dear Elina Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lazar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay for money due to proximity and rooftop
Its incredibly close to the center, and the rooftop has an amazing view for the price incredible. Our bathroom wasnt entirely separate from the bedroom so just aheads up if that makes you uncomfortable. Love that they paint the rooms blue to match the vibe of the city. The staff are semi polite.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von imd am 28. Okt. 2019
thanks

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good location. Noisy, smoky, not restful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von barcelona am 16. Okt. 2019
your opinion is right

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von imd am 16. Okt. 2019
thank you so mutch

4/10 – Schlecht

Lesley

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not great but good location
Very run down but quirky not very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel Barcelona am 25. Okt. 2023
Thank you for sharing this honest feedback Lesley We apologize for not meeting your expectations. Please know that our team is working to prevent that from happening again

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
員工很友善,幫忙搬大型行李,位於中心地帶,方便購物。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Hotel Barcelona am 25. Okt. 2023
Dear Thank you for choosing Hotel Barcelona. We're glad you enjoyed your stay and appreciate your positive feedback about our facilities and services. We're committed to continuous improvement, so any suggestions you have are valuable to us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Ng, Singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to the center. Very friendly staff. Nice rooftop terrace. Close to the square. Highly recommended
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von imad am 8. Jan. 2019
thank you

8/10 – Gut

Shima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and clean rooms
The hotel is nice, we had a room with private bathroom there. The room was in the balcony with an amazing view, just at night was a bit cold with no access to the wifi. So we changed our room easily. The staff is nice and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von imad am 24. Dez. 2018
thanks for the good coment

8/10 – Gut

Abderrahman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellente place pour dormir
Excellent accueil, globalement confortable, très bien situé à deux pas de la place centrale, belle terrasse (qui pourrait être amenagee). .. Un investissement dans l isolation des fenêtre et aménagement de la terrasse rendrait l hôtel parfait. Mais n hésitez pas, ne serait ce que pour le parfait accueil...
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von imad am 16. Nov. 2018
merci pour votre commentaire

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Brrr
Chambre très charmante et jolie mais même en étant québécois habitué à la froidure on a gelé toute la nuit. Pas de chauffage et humidité jusqu'au os. De plus la douche déverse jusqu a la toilette donc toujours les pieds mouillés.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von imad am 14. Nov. 2018
Nous allons essayer de travailler à nouveau sur vous

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The location of the hotel was fantastic; in the heart of the old city, a few steps from the main square near the mosque. The staff were friendly, and kind. Our only issues stemmed from the nature of the bathroom. No doors, and the top of the bathroom is unsealed; the wall does not extend to the ceiling. This makes for an awkward experience when one goes to shower, use the toilet, or desire any civil privacy in any manner. If you are booking this hotel, be sure that you are staying with close loved ones as to not make the experience of having to use the bathroom, with a minor wall, and no doors, a strange one for those staying with you.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von imad am 10. Nov. 2018
Your comment is beautiful, realistic and analytical. I agree with you on every word you wrote, but you can describe your pigeons with a good experience with people you trust

8/10 – Gut

Chimry, Japan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staffs are kind and friendly. Location is quite good. Air conditioner doesn’t work, no wifi in the room, no hot water, no hair dryer. 立地とスタッフはとても良かったです。 空調はなく、フロント付近以外にはWIFIがなく、お湯はでないしドライヤーもないと言われました。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von imad am 10. Nov. 2018
thanks another time when you come backe to as you will find any think as you you like

6/10 – Okay

Erez

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Cheap hotel in the old city
The hotel is nice but not so clean No big towels The staff at the hotel very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von imad am 21. Okt. 2018
hi We will try to work on your feedback and we wish to see you another time

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff, great location, lovely place.
Lovely, humble space, with terrific manager. Staff very responsive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von imad am 12. Okt. 2018
thanks angela you too good people we wish to see you another time

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The location is amazing and the view from the terrace is great! Very nice and friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von imad am 14. Nov. 2018
thank you we wish to see you another time

4/10 – Schlecht

kyoka

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
安宿
中心広場から近いです。余り迷うことなく辿り着けました。スタッフの対応は良かったです。 やはり安宿と言った感じで、シャワーの出がとても悪く(一応お湯は出ます)水はけも悪いので、 水浸しになりました。部屋にアメニティ類が一切なし(石鹸すらない)、Wi-Fiの接続環境も悪かったです。食事も付きません。値段を考えたら、しょうがないかな?という感想です。