Rajiv Gandhi, Information Technology Park, Chandigarh, Punjab
Bewertungen
7,8
Gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
64 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
64
38 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
38
11 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
11
17 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
17
14 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
14
8,4/10
Sauberkeit
8,0/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
6,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Uns hat es gefallen. An der Rezeption waren sie etwas kompliziert, weil die maestro-card nicht bekannt war. Der Sesselklassiker, Eames, hat mich erstaunt ür die Ausstattung eines indischen Hotels.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017
2/10 – Ungenügend
Daljit
Mit einer Gruppe gereist
20. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is so bad , they have no manners also food is so bad
We order berianie it is cold and told them and took it back and warm and send again same
Also lit bit late for breakfast ask them to bring coffee and they are so rode
I will never stay this hotel and also tell my friends same
Daljit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
6/10 – Okay
Simblejeet
8. März 2024
Simblejeet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Sam
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like the property nice , clean , worth the money I would definitely stay here again
Sam
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
2/10 – Ungenügend
Rahul, Jacksonville
Mit der Familie gereist
17. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rahul
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Sundeep
16. Nov. 2023
Sundeep
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Rajani
10. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay when visiting.
Rajani
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Kevin Lawless am 1. Nov. 2023
Dear Guest,Namaskar!I am thrilled to learn that you had a perfect stay with us and enjoyed the hospitality extended by our young and enthusiastic team. It is feedback such as yours with that inspires me and my team to constantly strive of excellence and making sure that our guests leaves with fond memories.We hope to welcome you back soon.Warm Regards
4/10 – Schlecht
Saurabh
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
13. Mai 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property location is nice - feels the hotel is not well maintained with respect to the amenities. The hotel area is huge and can be smartly utilized- staff needs to hone their social skills, food is overpriced, variety and quality below average, no kids menu. The property should offer opulence and services for the price it is asking!
Saurabh
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Saurabh Chauhan am 3. Juli 2023
Dear Guest,Namaskar!I have noted your disappointment and I stay committed to make improvements on your suggestions and assure you that you will definitely see the changes on your next visit.The team and I would be delighted to have another opportunity to welcome you back in the near future. Regards,Saurabh Chauhan,EAM F&B Service
10/10 – Hervorragend
Ravneet
23. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ravneet
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
6/10 – Okay
Rampreet
Mit dem Partner gereist
26. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No thanks
Rampreet
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
10/10 – Hervorragend
HARMEET
Geschäftlich gereist
15. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HARMEET
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
4/10 – Schlecht
KULBIR SINGH
4. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No good
It was a bad experience at breakfast .. there was no cordination of staff .. the live egg station was being operated by a manner less and obnoxious lady … even after 40 minutes she did not serve my order & I had to leave. The GM was not available . Horrible
KULBIR SINGH
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 10. Dez. 2022
Dear Mr. Singh,Namaskar!Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are very sorry to hear that you didn’t have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We request you to treat this as one-off aberration and not a true reflection of the services of our hotel. We value your patronage to The Lalit, Chandigarh and would like to welcome you back in not so distant future. Warm Regards, Vijay Bhalla
2/10 – Ungenügend
Sophie
Mit der Familie gereist
24. Sept. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Out dated Rooms and Bathroom. Very bad smell in the corridors.
Sophie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 21. Okt. 2022
Dear Guest,Namaskar!Thank you for your review.We greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are very sorry to hear that you didn’t have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We request you to treat this as one-off aberration and not a true reflection of the services of our hotel. We value your patronage to The Lalit, Chandigarh and would like to welcome you back in not so distant future. Warm Regards, Vijay Bhalla
2/10 – Ungenügend
ayan
16. Aug. 2022
ayan
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
8/10 – Gut
Wael
13. Juli 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good for 3 night stays
Wael
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 11. Aug. 2022
Dear Guest,
Namaskar!
Thank you for choosing to stay with us and sharing this review. We take pride in creating personalized and luxurious stay experiences for all our guests. I am glad you truly had a relaxing and memorable holiday with us and we hope to welcome you back soon.
Warm Regards
Vijay Bhalla
4/10 – Schlecht
Ankit
14. Juni 2022
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The experience was not good as didn’t find the staff so quick in the service and nor the process are guest friendly
Ankit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 19. Juni 2022
Dear Guest,
Namaskar!
Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are very sorry to hear that you didn’t have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We request you to treat this as one-off aberration and not a true reflection of the services of our hotel.
We value your patronage to The Lalit, Chandigarh and would like to welcome you back in not so distant future.
Warm Regards,
Vijay Bhalla
4/10 – Schlecht
Anil
29. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Anil
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 3. Juni 2022
Dear Guest,
Namaskar!
I regret to note your experience did not lived up to your expectation. Request you to look at this experience as an aberration, and give us another opportunity to get it right for you.
Warm Regards
Vijay Bhalla
10/10 – Hervorragend
Vijay
6. Mai 2022
Vijay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 15. Mai 2022
Dear Guest,
Namaskar!
Thank you for choosing to stay with us and sharing this review. We take pride in creating personalized and luxurious stay experiences for all our guests. I am glad you truly had a relaxing and memorable holiday with us and we hope to welcome you back soon.
Warm Regards
Vijay Bhalla
6/10 – Okay
Uchit
29. Apr. 2022
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Uchit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
10/10 – Hervorragend
Nilesh
Geschäftlich gereist
21. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nilesh
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 4. Mai 2022
Dear Guest,
Namaskar!
Thank you for taking time and rating our services. We are pleased to note we could meet your expectation during your stay with us.
We look forward to welcome you back at The LaLiT Chandigarh.
Warm Regards
Vijay Bhalla
2/10 – Ungenügend
Harinder Singh
Mit der Familie gereist
20. Apr. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No room service ( no one answered or not coming)
Harinder Singh
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
4/10 – Schlecht
Surender
Mit dem Partner gereist
7. März 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was not a five star kind of feeling , no gym , spa was available, average breakfast and in your website it’s nothing mentioned that not open due to covid, so if you pay this much and don’t get any amenities then it’s a kind of overcharged.
Surender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 13. Apr. 2022
Dear Guest,
Namaskar!
Thank you for the feedback. I regret the experience you have had at our Hotel.
I request you to please give us another opportunity to serve you and showcase our true service culture of limitless hospitality.
Warm Regards
Vijay Bhalla
2/10 – Ungenügend
Gurinderdeep
Mit der Familie gereist
25. Feb. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gurinderdeep
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 17. Apr. 2022
Dear Guest,
Namaskar!
Thank you for your feedback. We clearly failed to live upto your expectations. Your feedback is a ready reckoner for us to work upon and will be actioned for sure.
We would request you to look at this as an exception and give us a chance to provide you with our signature experience.
Warm Regards
Vijay Bhalla
2/10 – Ungenügend
Kuldeep
Mit einer Gruppe gereist
24. Feb. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kuldeep
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 17. Apr. 2022
Dear Guest,
Namaskar!
Thank you for your feedback. We clearly failed to live upto your expectations. Your feedback is a ready reckoner for us to work upon and will be actioned for sure.
We would request you to look at this as an exception and give us a chance to provide you with our signature experience.
Warm Regards
Vijay Bhalla
10/10 – Hervorragend
Saurabh
13. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Saurabh
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
10/10 – Hervorragend
Satwant
Geschäftlich gereist
14. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Satwant
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
8. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
6/10 – Okay
Reet
Mit der Familie gereist
4. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reet
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
2/10 – Ungenügend
Vineet
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
17. Dez. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This should be rated as a 1.5 stars property. Pathetic service, unclean and rusted kettle. No chefs to cater to international cuisines.
Vineet
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
6/10 – Okay
Deep
Geschäftlich gereist
10. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Deep
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
Yuvraj
Mit einer Gruppe gereist
7. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Yuvraj
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
8/10 – Gut
Sandeep
Mit einer Gruppe gereist
3. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sandeep
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
2/10 – Ungenügend
Ravinder
Mit der Familie gereist
2. Dez. 2021
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Won’t recommend to anyone.
Smoke was everywhere in the rooms.
Washroom was not clean.
Ravinder
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
Deeksha
Mit der Familie gereist
22. Nov. 2021
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an amazing property. I stayed here with my family and we really had a good time. One thing I would like to add was the service at the breakfast buffet was a bit mismanaged. Also the some improvements could be made on cleanliness as the rugs/ carpets in lobby area were full of dust. Overall it was a great experience.
Deeksha
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
4/10 – Schlecht
dilip
Geschäftlich gereist
11. Nov. 2021
dilip
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
8/10 – Gut
jitender
Geschäftlich gereist
10. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
jitender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
PK, Sydney
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
21. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very peaceful setting, we had a paddock facing room that was so tranquil
PK
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2020
10/10 – Hervorragend
Pervinder
20. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Hotel in Chandigarh.
This is a clean hotel. The lobby is excellent, the staff is very good and respectful.
The food was very good but expensive. Prices should not be high compare to other, 5 star hotels.
Pervinder
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
10/10 – Hervorragend
Manpreet, Toronto Canada
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
12. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room views, staff service and food was awesome. It was an incredible experience.
Manpreet
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
8/10 – Gut
Jagpal, Toronto
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
8. März 2020
Gut: Personal & Service
Guys in Cafeteria at breakfast time were very nice, but pillow covers and bed sheets were not changed unless you ask for. But rooms definiately need renovation as floor is all worn out and pillow covers and sheets needs to be cleaned daily as they charge you daily a good amount. Breakfast needs more items as its a five star Hotel. Sametime good thing is that Jasminder Singh chef is a humble and sweet guy who is ready to make anything you want and Ganesh serve you like a family. Rameshwary at front desk is darling to deal with. Always helpful.
Jagpal
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
10/10 – Hervorragend
Aliasgar
Geschäftlich gereist
6. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aliasgar
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
4/10 – Schlecht
Harmanjas
4. März 2020
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Harmanjas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is good, the breafast spread is decent..
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
24. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Bad and poorly managed hotel
I felt very disrespected in this hotel. I had previously written to them in order to have a silent room. They placed me in room by the side of the service lift. After talking to them I was placed very close to the area the wedding parties take place - the room vibrated with the sound. After reporting it they placed me on the floor under the lounge, from where I could hear lots of noise. Guests where very noisy on the corridor late night. The manager is not very empathetic neither sensible. The staff seems apathetic.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Feb. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. Feb. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
8/10 – Gut
SS
14. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
SS
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
6/10 – Okay
SS
7. Jan. 2020
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed for one night in so called luxury room as couple mini bar was empty minimal tea and coffee one robe for couple
And so called club lounge only open 6 pm to 8pm so much for a free excess if you miss the time you miss your free excess
Staying again from tomorrow hope everything is better than last time
SS
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Amit Mishra am 25. Dez. 2019
Dear Guest,
Namaskar!
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for reviewing us.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! It has been a delight to know that you had a great experience with us. I take pride in sharing your appreciation and feedback with the ladies and gentlemen at The LaLiT, Chandigarh that will keep them motivated to strive harder to provide the best of services.
I look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
Amit Mishra
Front Office Manager