Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von The LaLiT Chandigarh

5 out of 5
The LaLiT Chandigarh
Rajiv Gandhi, Information Technology Park, Chandigarh, Punjab

Bewertungen

7,8

Gut

64 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
38 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 144 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Uns hat es gefallen. An der Rezeption waren sie etwas kompliziert, weil die maestro-card nicht bekannt war. Der Sesselklassiker, Eames, hat mich erstaunt ür die Ausstattung eines indischen Hotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017

2/10 – Ungenügend

Daljit

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is so bad , they have no manners also food is so bad We order berianie it is cold and told them and took it back and warm and send again same Also lit bit late for breakfast ask them to bring coffee and they are so rode I will never stay this hotel and also tell my friends same
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Simblejeet

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like the property nice , clean , worth the money I would definitely stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Rahul, Jacksonville

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Sundeep

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Rajani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay when visiting.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Kevin Lawless am 1. Nov. 2023
Dear Guest,Namaskar!I am thrilled to learn that you had a perfect stay with us and enjoyed the hospitality extended by our young and enthusiastic team. It is feedback such as yours with that inspires me and my team to constantly strive of excellence and making sure that our guests leaves with fond memories.We hope to welcome you back soon.Warm Regards

4/10 – Schlecht

Saurabh

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property location is nice - feels the hotel is not well maintained with respect to the amenities. The hotel area is huge and can be smartly utilized- staff needs to hone their social skills, food is overpriced, variety and quality below average, no kids menu. The property should offer opulence and services for the price it is asking!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Saurabh Chauhan am 3. Juli 2023
Dear Guest,Namaskar!I have noted your disappointment and I stay committed to make improvements on your suggestions and assure you that you will definitely see the changes on your next visit.The team and I would be delighted to have another opportunity to welcome you back in the near future. Regards,Saurabh Chauhan,EAM F&B Service

10/10 – Hervorragend

Ravneet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Rampreet

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No thanks
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

HARMEET

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023

4/10 – Schlecht

KULBIR SINGH

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No good
It was a bad experience at breakfast .. there was no cordination of staff .. the live egg station was being operated by a manner less and obnoxious lady … even after 40 minutes she did not serve my order & I had to leave. The GM was not available . Horrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 10. Dez. 2022
Dear Mr. Singh,Namaskar!Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are very sorry to hear that you didn’t have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We request you to treat this as one-off aberration and not a true reflection of the services of our hotel. We value your patronage to The Lalit, Chandigarh and would like to welcome you back in not so distant future. Warm Regards, Vijay Bhalla

2/10 – Ungenügend

Sophie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Out dated Rooms and Bathroom. Very bad smell in the corridors.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 21. Okt. 2022
Dear Guest,Namaskar!Thank you for your review.We greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are very sorry to hear that you didn’t have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We request you to treat this as one-off aberration and not a true reflection of the services of our hotel. We value your patronage to The Lalit, Chandigarh and would like to welcome you back in not so distant future. Warm Regards, Vijay Bhalla

2/10 – Ungenügend

ayan

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Wael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good for 3 night stays
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 11. Aug. 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for choosing to stay with us and sharing this review. We take pride in creating personalized and luxurious stay experiences for all our guests. I am glad you truly had a relaxing and memorable holiday with us and we hope to welcome you back soon. Warm Regards Vijay Bhalla

4/10 – Schlecht

Ankit

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The experience was not good as didn’t find the staff so quick in the service and nor the process are guest friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 19. Juni 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are very sorry to hear that you didn’t have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We request you to treat this as one-off aberration and not a true reflection of the services of our hotel. We value your patronage to The Lalit, Chandigarh and would like to welcome you back in not so distant future. Warm Regards, Vijay Bhalla

4/10 – Schlecht

Anil

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 3. Juni 2022
Dear Guest, Namaskar! I regret to note your experience did not lived up to your expectation. Request you to look at this experience as an aberration, and give us another opportunity to get it right for you. Warm Regards Vijay Bhalla

10/10 – Hervorragend

Vijay

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 15. Mai 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for choosing to stay with us and sharing this review. We take pride in creating personalized and luxurious stay experiences for all our guests. I am glad you truly had a relaxing and memorable holiday with us and we hope to welcome you back soon. Warm Regards Vijay Bhalla

6/10 – Okay

Uchit

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Nilesh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 4. Mai 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for taking time and rating our services. We are pleased to note we could meet your expectation during your stay with us. We look forward to welcome you back at The LaLiT Chandigarh. Warm Regards Vijay Bhalla

2/10 – Ungenügend

Harinder Singh

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No room service ( no one answered or not coming)
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

4/10 – Schlecht

Surender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was not a five star kind of feeling , no gym , spa was available, average breakfast and in your website it’s nothing mentioned that not open due to covid, so if you pay this much and don’t get any amenities then it’s a kind of overcharged.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 13. Apr. 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for the feedback. I regret the experience you have had at our Hotel. I request you to please give us another opportunity to serve you and showcase our true service culture of limitless hospitality. Warm Regards Vijay Bhalla

2/10 – Ungenügend

Gurinderdeep

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 17. Apr. 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for your feedback. We clearly failed to live upto your expectations. Your feedback is a ready reckoner for us to work upon and will be actioned for sure. We would request you to look at this as an exception and give us a chance to provide you with our signature experience. Warm Regards Vijay Bhalla

2/10 – Ungenügend

Kuldeep

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Vijay Bhalla am 17. Apr. 2022
Dear Guest, Namaskar! Thank you for your feedback. We clearly failed to live upto your expectations. Your feedback is a ready reckoner for us to work upon and will be actioned for sure. We would request you to look at this as an exception and give us a chance to provide you with our signature experience. Warm Regards Vijay Bhalla

10/10 – Hervorragend

Saurabh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Satwant

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

6/10 – Okay

Reet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Vineet

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This should be rated as a 1.5 stars property. Pathetic service, unclean and rusted kettle. No chefs to cater to international cuisines.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

6/10 – Okay

Deep

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Yuvraj

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Sandeep

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

2/10 – Ungenügend

Ravinder

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Won’t recommend to anyone. Smoke was everywhere in the rooms. Washroom was not clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Deeksha

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an amazing property. I stayed here with my family and we really had a good time. One thing I would like to add was the service at the breakfast buffet was a bit mismanaged. Also the some improvements could be made on cleanliness as the rugs/ carpets in lobby area were full of dust. Overall it was a great experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

4/10 – Schlecht

dilip

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

jitender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

PK, Sydney

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very peaceful setting, we had a paddock facing room that was so tranquil
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Pervinder

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Hotel in Chandigarh.
This is a clean hotel. The lobby is excellent, the staff is very good and respectful. The food was very good but expensive. Prices should not be high compare to other, 5 star hotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Manpreet, Toronto Canada

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room views, staff service and food was awesome. It was an incredible experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Jagpal, Toronto

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Guys in Cafeteria at breakfast time were very nice, but pillow covers and bed sheets were not changed unless you ask for. But rooms definiately need renovation as floor is all worn out and pillow covers and sheets needs to be cleaned daily as they charge you daily a good amount. Breakfast needs more items as its a five star Hotel. Sametime good thing is that Jasminder Singh chef is a humble and sweet guy who is ready to make anything you want and Ganesh serve you like a family. Rameshwary at front desk is darling to deal with. Always helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Aliasgar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

4/10 – Schlecht

Harmanjas

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is good, the breafast spread is decent..
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Bad and poorly managed hotel
I felt very disrespected in this hotel. I had previously written to them in order to have a silent room. They placed me in room by the side of the service lift. After talking to them I was placed very close to the area the wedding parties take place - the room vibrated with the sound. After reporting it they placed me on the floor under the lounge, from where I could hear lots of noise. Guests where very noisy on the corridor late night. The manager is not very empathetic neither sensible. The staff seems apathetic.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

SS

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

SS

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed for one night in so called luxury room as couple mini bar was empty minimal tea and coffee one robe for couple And so called club lounge only open 6 pm to 8pm so much for a free excess if you miss the time you miss your free excess Staying again from tomorrow hope everything is better than last time
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Amit Mishra am 25. Dez. 2019
Dear Guest, Namaskar! On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for reviewing us. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! It has been a delight to know that you had a great experience with us. I take pride in sharing your appreciation and feedback with the ladies and gentlemen at The LaLiT, Chandigarh that will keep them motivated to strive harder to provide the best of services. I look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Amit Mishra Front Office Manager