Außenpool

Bewertungen von Hotel Mountview

5 out of 5
Hotel Mountview
Sector 10, Chandigarh, Punjab

Bewertungen

6,8
9 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
39 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

sukhi

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

2/10 – Ungenügend

Sukhdeep s

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

6/10 – Okay

Saurabh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overall a decent place to stay. It does and at times doesn't give you a vibe of a 5 star hotel. Services were pretty quick but the reception was average. The room was spacious and in decent condition bathroom was a let down. Aircon somehow was a bit too cold even after adjusting the thermostat. The buffet in the morning was pretty limit and even had found a hair in one of the dishes (that was unacceptable and disgusting).
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Saravanan

Geschäftlich gereist
Average stay
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable Hotel with helpful staff. Highly recommended
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

4/10 – Schlecht

Hardev

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s a has been hotel which needs a major overhaul, no social distance and not a Covid rate hotel, food is so so can’t rate it. Won’t be coming back here going to my usual Taj hotel Chandigarh
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020

2/10 – Ungenügend

Kashish

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

SHIRISH

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A short and nice stay
I spent an evening and a night before early mornign checkout and heading to hotel. Good things: nice lobby, great lawns for jogging around on the property, good food and decent sized rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

4/10 – Schlecht

Pervinder

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

kamaljit s

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Nirupam

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Khajinder, Toronto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is at the right place of the city; everything is reasonably closedby.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Iqbal

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel is in need of a refurb, otherwise the location and scenery is magnificent
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Second time staying here. Good hotel to stay in, will return.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn’t feel any specific thank you very muchDidn’t feel any specific so thank you very much
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

Thomas

Fitness center out of service!
This hotel has probably been outstanding once upon a time, with great reception and lobby, friendly staff and very good food, especially the breakfast buffet. What was very disappointing was that the swimming pool and fitness center were out of order due to full renovation. Fitness center/gym was my no 1 search choice on Hotels in Chandigarh. Unfortunately, I would never have stayed at this hotel if I had known about this information when booking. I feel very cheated about this. Also, it made the evenings terrible boring, because it was nothing else to do in this neighbourhood.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The airport shuttle never showed up. Preporation for garden party wend on all night: loud noise. Loud music all next afternoon.. Vert hard to get Amy sleep or rest in this hotel. Mould in bathroom. Simpel breakfast for a ****!.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Pascal Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Amrinder

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Atul

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There are better hotels around
Pool under construction, fitness center not operational. Bathrooms shitty.you can hear sound of persons taking inside 4th room.Breakfast is just ok, i give ok for breakfast just because of variety they have otherwise taste is just satisfactory
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Old property didn’t like it very disappointing experience.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

VANITA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

WengTuck

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good staff and delicious breakfast buffet
Place is good for the price but minor repairs are needed throughout the property. Staff is nice and friendly
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Virander

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Old is not always gold
The hotel needs to be renovated
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Abhik, Delhi, India

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location is excellent with many eateries and shops nearby. Parking facilities for car is great and staff is well behaved and responsive. Would love to visit again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Rabindra Lal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

jean-paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mini-séjour en couple
séjour de 3 nuits ( formule chambre et petit-déjeuner), chambre "Deluxe", orientée vers l'espace intérieur et la piscine. Pas de bruit de rue . grande baie vitrée non ouvrante ( inconvénient: l'humidité stagne dans la pièce, car l'air se renouvelle mal ) . Il faut demander une chambre avec balcon, donc avec baie ouvrante, type prévu dans la catégorie "Deluxe". Buffet petit-déjeuner parfait. Pas de navette gratuite pour l' aéroport ( prévoir 2500 roupies A/R ).
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

H, New York

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pool is a disaster with no service or lounges. The picture shows many lounges with an umbrella - there were none! Water seemed unclean. Also, no beverage or food service at pool. Rooms have an "old" smell and are in a desperate need of updating. AC barely effective during the day time. This was a great hotel 20 years ago, but seems no money has been invested to update the place. Staff is nice. Food is decent. Location is very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Harmilan Singh, Guest Relation Manager am 26. Sept. 2018
Dear Sir, Greetings from Hotel Mountview, Chandigarh III It was a privilege to have you stay with us. Thanks you for sharing your detailed feedback. Your feedback is very valuable to us in the efforts to improve our service standards. Please allow me to apologize for the inconvenience caused to you during your recent stay with us. We have made a note of your feedback and would definitely take corrective measures in improving our services. In fact it is our endeavor to provide flawless comforts and efficient services to our valuable guests like you. However let us assure you that we shall not spare any effort to bring improvement consistently to provide best services in all respect to our valued guests. Your patronage to this hotel is very valuable and we would request you to give us another chance to serve you. We will look forward to welcoming you back at Hotel Mountview Chandigarh. Wishing to serve you again soon Warm Regards Harmilan Singh Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Jin Woong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
시설이 제법 오래되었단 느낌입니다
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Azian, Malaysia

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to the market
I had a great experience . The ambience is good . Food and rooms are exceptionally good . Staff is very courteous .
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Vishal

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Old hotel
hotel is old and showing its age Service is awesome location is central

2/10 – Ungenügend

Ankush

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst than 3 star.
Pool. So Deep. Room. Need Renovation. Breakfast. Need improvement. Minibar. No Menu. How can it be a 5 star

6/10 – Okay

Gita, London

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Decent price, however dated rooms and lack of plug sockets in the room. The catering and restaurant staff were lovely, but felt uncomfortable with certain staff members who hung around until you gave them a tip (for opening a door or taking room key from your hand and walking you to the lift to your room which we never asked for..)
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

10/10 – Hervorragend

Gurpreet, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent staff and hotel, very central
We were treated very well, the staff treated us very well. Very clean and excellent food
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

4/10 – Schlecht

PRADEEP KUMAR

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

8/10 – Gut

Anand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

6/10 – Okay

ASSAL

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, comfortable stay...
The property is centrally located, with ample car parking space. Food was ok, service could have been better considering it's a five star.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

2/10 – Ungenügend

Ripu

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Over rated hotel stay
The bathrooms had no bidets, ventilation n were dirty. The beds were uncomfortable . The buffet breakfast had a very limited n Basic spread. I would rate this hotel a 2 or 3 star category n not a 5 star
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Shikha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

2/10 – Ungenügend

Harpreet, United States

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stinky rooms without water
Rooms smelled real bad we were shown 4 rooms all were horrible. There was no water in room restrooms when we complained to front desk after the walk around of rooms we were told they are out of water in entire hotel and the water tanks are being filled. Will never ever go back to this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017