Innenpool

Bewertungen von Hôtel Le Morgane

4 out of 5
Hôtel Le Morgane
145, Avenue de l'Aiguille du Midi, Chamonix-Mont-Blanc, Haute-Savoie

Bewertungen

9,0

Wunderbar

580 von insgesamt 971 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
309 von insgesamt 971 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
59 von insgesamt 971 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 971 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 971 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Heber

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great voutique hotel very convenient location
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mathilde - Service Clientèle am 11. Feb. 2024
Dear Heber, Thank you for your superb rate and comment! Knowing you had a nice time is a pleasure to read. We look forward to your next visit,Best Regards

10/10 – Hervorragend

Hartmut

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage des Hotels. Alle Bergbahnen in der Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 11. Aug. 2023
Dear Hartmut, Thank you for this amazing note! It is a pleasure to read that your enjoyed your stay with us in Chamonix.Best Regards

8/10 – Gut

Franziska

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, great staff
Really nice hotel in the middle of Chamonix with great and friendly staff and the most amazing view! Only thing to consider is that the spa is very small and there is not much room to actually sit and relax, otherwise 10/10
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Victorien / Customer service attachment am 16. Juli 2022
Dear Franziska, Thank you very much for staying with us! We are delighted of knowing you liked our property and the staff. Your words are genuinely appreciated and will definitely help us make improvements that will allow us to continue providing unforgettable experiences. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Warm Regards, Victorien / Customer service attachment

10/10 – Hervorragend

Xenia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Urs Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Anreise Freitag 25.10. bei schönem Wetter, Samstag Traumwetter und nicht zu viele Touristen, Sonntag immer noch schön. Das Hotel liegt sehr zentral und wir haben unser Auto die ganze Zeit auf dem Hotelparkplatz stehen lassen. Das SPA ist ein wenig klein aber ok. Weil nicht mehr Hauptsaison war, sind leider nicht alle Lifte in Betrieb und die Gletschergrotte ist zu; ein Grund nochmals zu kommen und sicher ins gleiche Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sie waren überwältigt
Eltern Chamonix gezeigt
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes Hotel an bester Lage in Chamonix
Das Hotel ist ideal gelegen. Das Zimmer war sehr gross und die Betten äusserst bequem. Bad und WC sind getrennt, was ebenfalls gut ist. Der Empfang war sehr freundlich und zuvorkommend (früherer Check-in war spontan möglich). Das hauseigene Restaurant "Le Comptoir Nordique" ist ein kulinarisches Highlight in Chamonix. Pool und Spa sind eher zu klein.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Katharina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolut empfehlenswert!
Sehr schönes Boutique Hotel im Zentrum von Chamonix. Toller Service rundum: Skilocker, Fahrer, der einen zum Lift / Skibus bringt uvm. Viele nette Restaurants im Umkreis, z.B. Le Tablee oder Casa Valerio. Absolut empfehlenswert!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

8/10 – Gut

Karel

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sauberes Hotel und sehr gut gelegen
Chamonix ist immer wieder eine Reise wert.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
we went for a weekend trip to chamonix. the hotel is very nice located, close to the centre (5min. walking distance) but still away from all the trouble. the hotel staff is very friendly and helpful. The heating did't really work, so it was chilly in the room. The "spa" is very small. sauna for 2 people and no space to relax around the pool. I had a facial at the spa and it was very nice.

8/10 – Gut

Christian

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares Hotel am Mont Blanc mit Fahrradverleih
Sehr gutes Hotel mit Specialized Fahrradverleih.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Lage
Das Hotel liegt sehr zentral an der Fussgängerzone. Die Zimmer sind mordern eingerichtet. Die Mitarbeitenden an der Reception sind sehr freundlich und hilfsbereit - dank ihrer spontanen telefonischen Tisch-Reservation haben wir sogar noch ganz kurzfristig einen Tisch zum Essen bei einem beliebten Italiener bekommen, im Restaurant selbst sind die Gäste dafür Schlange gestanden! Das Frühstück im Zimmer war hervorragend mit einer breiten Auswahl und einem grossen Brotkorb - einfach perfekt!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentral gelegen
Das Hotel ist sehr zentral gelegen (ca. 2 Min. zur Fussgängerzone, wo sich alle Geschäfte befinden). Der Wellnessbereich ist sehr bescheiden. Es hat eine sehr kleine Sauna, 1 Hammam und ein kleiner Pool. Was wir sehr vermisst haben ist der Ruheraum. Im Wellness hat es keine Liegen. Abkühlung bietet nur der kleine Pool. Zudem ist der Pool und der Saunabereich nicht abgetrennt. D.h. man musste mit der Badehose in die Sauna/Hammam. Frühstück ist im Frankreich nicht inbegriffen. Dieses kostete 15 Euro, was ziemlich teuer war, für dieses doch bescheidene Buffet. Daher nutzten wir dieses Angebot nur 1x und gingen ansonsten in eines der vielen Cafés.

10/10 – Hervorragend

Renate, CH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Heinz, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehme Überraschung
Best Western Hotels besuche ich eigentlich nur selten bis nie. Dieses "Premier" Hotel hat mich aber sehr positiv überrascht. Geräumiges und hübsches Zimmer mit guter Bergsicht, richtig guter Service (sehr freundlich und zuvorkommend) - Service auf 5*-Niveau. Netter Spa. Kann das Hotel nur empfehlen, würde wieder dorthin gehen.

10/10 – Hervorragend

Antonella

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was a Brazilian waiter or bar manager that was amazing. Always smiling and when I dropped my two coffees going up to my room, he refilled them , gave me 2 free croissants and brought them up for me. Wow what a great service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andrius

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good and staff is excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 20. Mai 2024
Dear Andrius, Thank your for this great note! We will forward your good comment to our staff.We hope to see you once again! All the Best

10/10 – Hervorragend

Laure, LYON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un magnifique séjour
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mathilde - Service Clientèle am 12. Mai 2024
Laure, Toute l'équipe du Morgane se joint à moi pour vous remerciez de ce super avis! Heureux de lire que vous avez passer un excellent séjour, nous espérons vous accueillir une nouvelle fois. Cordialement

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean, excellent location, friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 10. Mai 2024
Dear Robert, We thank you for your feedback, we're happy to read you've enjoyed your stay with us!We look forward to your next visitAll the Best

8/10 – Gut

Alban

Good property
Antwort von Mathilde - Customer Service am 10. Mai 2024
Dear Alban, Thanks for your great note and comment, we hope to see you soon!Best Regards

8/10 – Gut

Krista

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 17. Mai 2024
Dear Krista, It is a raal pleasure to discover your rate about your previous stay with us. We look forward to welcome you again! Best Regards

10/10 – Hervorragend

Faye

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 12. Mai 2024
Dear Faye, Thank you for this amazing note, we wish to welcome you again!All the Best

8/10 – Gut

Julie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superbe
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mathilde - Service Clientèle am 12. Apr. 2024
Julie, Nous vous remercions de ce super commentaire à la suite de votre séjour dans notre maison. Nous espérons vous revoir bientôt, Cordialement

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property! I can’t wait to visit again.
Antwort von Mathilde - Customer Service am 25. März 2024
Dear Lisa, We thank you for your great comments and note. We look forward to welcoming you again!Best Regards

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 12. März 2024
Dear John,Thank you for your fantastic review!We look forward to welcome you another time, Best Regards

10/10 – Hervorragend

Henry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location, pretty, room was nice.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 1. März 2024
Dear Henry, We are happy to read that you've enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you once again, Best Regards

10/10 – Hervorragend

Poirier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel in the middle of Chamonix. Multi Lingual Staff. Very professional. well done team.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 26. Feb. 2024
Dear Sir, Thank you for your amazing review! We are happy to read you've enjoyed your stay and that our staff was pleasant during your holidays. Hope to see you another time! Kind Regards

4/10 – Schlecht

Klaus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ringe og arrogant service
På overfladen fint hotel, men sjælendt har jeg oplevet så ringe service ifb udtjekning. De påstod jeg kun havde betalt halvdelen af værelsets pris og ville også have penge for lidtkort (alt i alt mere en 12.000 kr ekstra) Begge ting var naturligvis betalt på forhånd, hvilket de også selv konterede efter de havde ledt i en masse mapper. Udover det var værelser meget slidt og gulvtæpper plettede og gamle.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mathilde - Service Clientèle am 23. Feb. 2024
Klaus, Nous sommes désolés que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Il est vrai que nous avons eu un malentendu au check-out quant à la facture et nous nous en excusons.Vous étiez cependant fermé aux explications que l'on vous donnait, vous étiez même agressif et impoli. Nous savons que nous avons un métier de service, et nous faisons tout pour nos clients, mais la malpolitesse n'est pas la bienvenue dans les valeurs de notre établissement. Nous dire "Chut" alors que nous vous parlons n'est selon moi, pas une façon correcte de s'adresser au personnel, qu'importe votre mécontentement. Nous espérons toutefois que vous garderez un bon souvenir de votre séjour à Chamonix, Cordialement

8/10 – Gut

Mathieu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Excellent emplacement, tout se fait à pied. Service de navette gratuite offerte par l’hôtel pour aller en ski, c’est vraiment super. Belle vue sur le mont-blanc de notre chambre. Excellent déjeuner et très bons cafés C’était propre partout. Hôtel bruyant quelques soir à cause de gens qui font la fête à l’extérieur 2 lits simples collés n’offre pas un bon confort, on se retrouve souvent entre les 2 lits.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mathilde - Service Clientèle am 13. Feb. 2024
Mathieu, Nous vous remercions pour votre commentaire et votre excellente note! Nous sommes heureux de savoir que voàus avez passer un agréable séjour avec nous et que vous avez appréciez la chambre ainsi que la propreté, notre service de navette et notre restaurant. Nous prenons note de la qualité paas toujours optimale des lits collés et nous prévoyons, lors de nos travaux prévu l'an prochain, d'y remédier. Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois,Cordialement

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My cousin and I visited Chamonix for the first time. We skied at Brevant and Flagere. We had an amazing time, the staff was superb. I wish I could remember names but there were too many to list, although Victor who drove the shuttle was wonderful. He drove us to the lifts and was always there right on time to pick us up. The front desk staff was extremely helpful. The ski shop delivered our rental skis to our locker, the food in the restaurant was delicious, the bar was charming. I regret that we didn't have time for a massage but we used the pool and sauna. Our expectations were exceeded time and again. We have so many different places we'd like to ski but we actually talked about returning to Chamonix because it was so wonderful. Thank you to everyone at the Le Morgane.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 11. Feb. 2024
Dear Barbara, Thank you for this amazing review! We are happy to read you've enjoyed your stay and our hotel services and teams. We will forward your comments to everyone. We will welcome you back with pleasure, Kind Regards

8/10 – Gut

Jinhee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 20. Jan. 2024
Dear Jinhee, Thank you for your great note about your recent stay with us in Chamonix. Knowing you had a nice stay is a pleasure to read. We look forward to your next visit, Best Regards

8/10 – Gut

Lucas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 19. Jan. 2024
Dear Sir, Thank you for your great note!We happy to know you had a lovely stay with us in Chamonix. We look forward to welcome once again, Best Regards

6/10 – Okay

Marcel

Mit einer Gruppe gereist
Nice location but they shouldn’t do mor improvements for hotel,
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mathilde - Customer Service am 19. Jan. 2024
Dear Marcel, We thank you for sharing your experience with us, we understand that our hotel needs some improvements , that's why guests opinions is valuable for us. Do not hesitate to tell us exactly what needs to be improved so that we can have a guideline! We hope to see you another time in Chamonix, Best Regards

10/10 – Hervorragend

Jan

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 23. Dez. 2023
Dear Jan, Thank you for your amazing note! We're happy to know you've enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit, Best Regards

10/10 – Hervorragend

denis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
le personnel est au petit soin merveilleux séjour le restaurant au top et un grand merci au barman
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Mathilde - Service Clientèle am 18. Dez. 2023
Denis, Merci pour ces supers commentaires suite à votre séjour avec nous. Nous n'hésiterons pas à partager avec nos équipes votre satisfaction, et nous serions heureux de vous accueillir une prochaine fois.Bien Cordialement

10/10 – Hervorragend

Armindo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing Hotel! Can't wait to be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 18. Dez. 2023
Dear Armindo, Thank you for this amazing review! We are truly happy that your stay was great and you've enjoyed your time in Chamonix. We will welcome you with pleasure. Best Regards

8/10 – Gut

Catia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Molto comodo il parcheggio a pagamento. Piccola la spa.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 18. Dez. 2023
Dear Catia, Grazie for sharing your experience with us, we will welcome you with pleasure another time. Best Regards

8/10 – Gut

Oliver

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is a good 4* hotel, the spa was a tad underwhelming with a Luke warm pool but the staff and general conditions were all excellent.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 18. Dez. 2023
Dear Oliver, Thank you for sharing your stay in our hotel, we're happy to read you had a nice stay. Concerning the spa, we will transfer you remarks to Deep Nature, who is in charge of it.We hope to see you once again, Best Regards

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 18. Dez. 2023
Dear Thomas, We thank you for your great note, we look forward to welcome you again,All the Best

10/10 – Hervorragend

Cristopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me encantó! El trato del personal excelente, El desayuno bufet muy rico y variado. La ubicación y en si el hotel excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 18. Dez. 2023
Dear Cristopher, Thank you for this amazing review, we are happy to read your enjoyed our stay and our services. Hope to see you another time, Best Regards

2/10 – Ungenügend

Neil

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 18. Dez. 2023
Dear Neil, We thank you for sharing your experience with us, we are a little disapointed about the rate and the fact that no explenations are told. It is so important to us to understand what was wrong in order to imrpove ourselves and our services. We wish to welcome you in the future! Kind Regards

8/10 – Gut

Julio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall good hotel with option of onsite parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mathilde - Customer Service am 18. Dez. 2023
Dear Julio, Thank you for sharing your experience with us, we look forward to your next visit, Best Regards

10/10 – Hervorragend

Florian

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mathilde - Service Clientèle am 18. Dez. 2023
Florian, Nous vous remercions pour ce merveilleur 5/5! C'ets avec plaisir que nous vous accueillerons pour un futur séjour à Chamonix.Cordialement

8/10 – Gut

Najla

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Mathilde - Service Clientèle am 18. Dez. 2023
Najla, Nous vous remercions pour la très belle note attriuée à notre maison, nous sommes heureux de savoir que votre séjour fût agréable. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir une prochaine fois.Cordialement