Rezeption

Bewertungen von RedDoorz Plus @ Winter Benitez

2.5 out of 5
RedDoorz Plus @ Winter Benitez
157C Benitez St. Cubao, Cebu

Bewertungen

7,4

Gut

11 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 31 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

6/10 – Okay

analyn

Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No thanks.
There were a lot of insects, small cockcroaches invading my food and walking around the walls. Untiled CR and not draining well,no water heater, dirty footrug. A lodge may be a lot better.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just fine. Nothing special
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

Reed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Cheap and dirty, stay at your own risk
Well you get what you pay for. It’s very cheap accommodation so I wasn’t that surprised to find a pretty dirty room. Stains on the sheets, bugs scurrying about, no warm water, and weak WiFi. If you’re looking for cleanliness and comfort, this is NOT your place. If you want a really cheap pit stop, go for it!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

6/10 – Okay

Donato

Geschäftlich gereist
Ridiculous
It’s hard to check-in. 30 mins prior 2 pm which is the original time for check-in. I asked a favour if possible that I can check I-in bec I need to attend the meeting and they don’t let me check-in. They take into consideration.. They ask me to pay the 30mins if I want to check-in 30mins earlier. I understand your SOP, I booked for 4 days. And 30 mins is not a big losses for them. I don’t know. Thanks anyways. The room that Rose gave me have lots of cockroaches crawling on the table and bed.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

earl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
was good
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
not recommended
cloggged bathroom and has a bad smell
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Danny

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Clean place, poor service
Stay was over-all good except for the service. The shower gel dispenser was broken and requested for assistance. Until the following morning no one came.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tarakanov runs a lot and also the TV works poorly; it is connected to the radio and constantly when the radio turns on the TV does not show I am dissatisfied with 25 days it was very bad
Aufenthalt von 25 Nächten im November 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ac was okay but just disappointed with the WiFi not working. The doorknob of our room was broken and I reported it to the one of the staff I was a bit surprised when he just said it's normal.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Not so good
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von RedDoorz Philippines am 6. Nov. 2019
"Dear Anonymous Please accept our apologies for whatever inconvenience you may have experienced. Rest assured the issues you raised shall be discussed with the departments concerned for service improvement. We hope that you will give us another chance to be of service to you again in the near future. Thank you for sharing your feedback which will help further improve our service. "

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Misleading people.
Imagine a hotel that advertises wifi but has no wifi! And they admit to it! Not even cellular service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von RedDoorz Philippines am 6. Nov. 2019
"Dear Anonymous Thank you very much for taking time and providing feedback regarding your recent stay with us. We are saddened to read that your expectations were not met. On behalf of our management, We are sincerely apologizing for the inconvenience that our part has caused you. The concern has already been escalated and action plans are already in line. Please be assured that we will continue to strive for improved customer satisfaction and the highest service standard at all times. Again, thank you for your feedback and we hope to have the opportunity to welcome you back to the hotel soon."

8/10 – Gut

Rosemarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good front desk
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von RedDoorz Philippines am 6. Nov. 2019
"Dear Rosemarie Thank you very much for your kind words of appreciation. This shall be communicated with the Team. Positive comments like these inspire us to do better in our jobs, despite all challenges. We hope to be of service to you and your organization again soon. More power."

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Awesome
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von RedDoorz Philippines am 6. Nov. 2019
"Dear KYUMHYO Thank you for taking the time to share your experience. It is indeed a pleasure to hear that you had an enjoyable stay experience with us. Please know that your feedback is encouraging as we strive to provide our guests with a memorable experience. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back soon. "

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Home Sweet Home
It was Great
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von RedDoorz Philippines am 6. Nov. 2019
"Dear KYUMHYO Thank you for taking the time to share your experience. It is indeed a pleasure to hear that you had an enjoyable stay experience with us. Please know that your feedback is encouraging as we strive to provide our guests with a memorable experience. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back soon. "

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value for money
Lovely place
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von RedDooz Philippines am 6. Nov. 2019
"Dear KYUMHYO Thank you very much for your kind words of appreciation. This shall be communicated with the Team. Positive comments like these inspire us to do better in our jobs, despite all challenges. We hope to be of service to you and your organization again soon. More power."

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
When i open the room i saw small cockroache in bed, then at the table next on bathroom, and on my first time that receptionist doesn't allow me to have visitor, that can stay 1 to 2 hours at night, since i check in by myself, which i book for 2 adults, i think receptionist staff will needto know about terms and condition, that visitor is not allowed overnight, i been travel for how many times in different hotel but this hotel, will not going back again.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

claire angela

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place to stay with family and love ones.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Canada, Loudon Town

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
accurate description this time and thebplace is indeed a motel. the dirty bathroom was expected but at least NO FALSE ADVERTISING
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable, great for budget
The room is good considering the price of stay per night (for only 600 pesos). Amenities are also complete, with bath towel, tooth brush, hair brush, soap and shampoo. My only concern is that the comfort room is not that clean, but it's acceptable. After all, what you pay is what you get. Great for people who need a place to stay overnight.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accesible to where I want to go.Security guard in place makes it safe.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Bords

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No smoking area
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short Stay
Well the room is clean and nice. Very tidy. However the only concern for me is the area in front of the lobby its so messy and there are lots of flies. Overall short stay before going to Baguio was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Leo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very Nice Hotel and Friendly Staff
I had a wonderful stay overall. The staff are so helpful and friendly like Gilda, Apple, Rosevie, Belle, Darwin and Joed who made me feel comfortable during my stay. Special mention to Daria who made an effort to find me a better room due to Wi-Fi issues. I will be back to stay in this hotel in the near future due to exceptional service and cleanliness. Thank you for making my stay enjoyable.
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019