Eingangsbereich

Bewertungen von Diplomat Hotel

3 out of 5
Diplomat Hotel
90 F Ramos St., Cebu, Cebu

Bewertungen

7,0

Gut

59 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
125 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
109 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
33 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

2,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Steffen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Very noisy guests in other rooms (8 in one room) who made it impossible to sleep at 2 am at night, but I got another, much quieter and better room the next day without a problem.

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

4/10 – Schlecht

Oliver, Bonn

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Harte Betten, hoher Renovierungsstau..CITYNAH !!

6/10 – Okay

Lorenz F., Schweiz

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gute Lage
Ich hatte ein ruhiges Zimmer mit dem ich sehr zufrieden war. Ich kann mir gut vorstellen, dass ich wieder einmal Gast im Hotel Diplomat sein werde.

6/10 – Okay

willenbacher

wer die pillippinische verhältnise u. standard kennt ist in diesem hotel gut untergebracht sehr frendliche u. schnelles personal

8/10 – Gut

Ray, Zürich, Schweiz

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Personal ist SEHR freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind gross, sauber und OK. Die Duschen brauchen dringend eine Sanierung. Die Kopfkissen sind hart. Das Internet ist sehr langsam und hat öfters Aussetzer. Die Nähe zum "Fuente Osmenia" mit vielen Geschäften, Restaurants und Eateries ist genial. Es verkehren oft ältere Ausländer mit jungen Philippinas. Die Zimmerpreise finde ich OK.

6/10 – Okay

Sven, Berlin suburban

Das Hotel ist relativ zentral gelegen
Zimmer sind ok, nur die Aircon entspricht der Geräuschkulisse eines Rasenmähers! Normal ausgestattetes Zimmer, leider kein DW TV verfügbar, wer wert auf deutsche Informationen legt! Das Essen ist nur bedingt eine Empfehlung man sollte eher ein Restaurant ausserhalb besuchen! Rundum, ok für den schmalen Geldbeutel und anspruchlosen Touristen!

8/10 – Gut

G, Ravensburg

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Mittelklassehotel
Zentrale Stadtlage, Preis/Leistung stimmt.

2/10 – Ungenügend

Ken.michelle

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You sold us rooms from a hotel that’s been closed for nearly two years leaving our daughters stranded without a place. Well done!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Roland

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

jocylen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Chris

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bed is very small, bath room no floor towel, no face towel and the floor in the room is awful isn’t mop...
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Anthony

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good basic hotel with no frills. Good price
Decent basic hotel with no frills. Can't go wrong for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient Room needed attention window would not lock
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Jaehyeon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
싼가격이 믿기지않는 시설
세부에서 머물렀던 숙소중에 제일 좋았습니다. 가격이 이렇게 싼게 믿기지 않을정도로 만족했습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Friendly Staff Room not Clean. But Acczetable for the Price, good Place to move around
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Doris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Hyeonsu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
괜찮은 숙소
가성비 좋아요 다만 호텔주변이 지저분하고 안전하진 않아요
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Miguel, Bacolod

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the accessibility of the hotel to my meeting venue. I don't like the cleanliness of the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von nep am 23. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.we are sincerely concerned and apologize that we fell short on your expectations in some area.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
An old hotel but location is fairly good. Opposite one can find some local eateries, and massage shops are everywhere near the hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von nep am 23. Okt. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
This hotel is dated. Friendly and helpful staff. Old linens so worn there were practically holes in them. Did not eat in the restaurant. Good location close to dining, shopping, nightlife and transportation. All in all it was good for the lower cost.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von nep am 23. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.we are sincerely concerned and apologize that we fell short on your expectations in some area.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Great hotel , great staff , great room service , but the cleanliness of the room was not good .
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von nep am 16. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.we are sincerely concerned and apologize that we fell short on your expectations in some area.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was dirty...walking barefoot my feet turned black...the shower curtain was beyond filthy...It took them 2 hours to bring me an extra towel that I ordered and charged me 50 pesos and they would not give a second one...the refrigerator was a joke with no shelves in it and water sitting at the bottom...the counter top was dirty and probably not cleaned for a while...There was no mirror in the room except the one in the bathroom...there was no bidet in the bathroom...This cannot be a 3 stars hotel...I wouldn't even give it one star...I do not recommend this hotel and I will never stay there again...
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Nep am 16. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.we are sincerely concerned and apologize that we fell short on your expectations in some area.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Gut

Roljune

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
I am having a very comfortable stay at the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von nep am 23. Okt. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Having a refrigerator Is Very Nice, I like ice cold water in the AM and this is the only place that I have found that has this .
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von nep am 23. Okt. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

2/10 – Ungenügend

hiroyuki

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
予約しましたけど、予約番号を提示しても宿泊出来ませんでした❗返金願います。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Yoshiaki

買い物も食事も便利なところです。移動手段も沢山あり観光名所へ行くのに困る事はありませんでした。ホテルのwifi接続はどうにかしてもらいたいですね。
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Russell

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dissatisfied with the service.
Check was dismal no service what so ever why work in a hospitality service when you can't even be polite and helpful to the paying guests. Hotel is a little out of the way small shops around the area to buy goods McDonald's not far away and Robinson shopping centre is about 15 minutes walk .The room was big refrigerator free toiletries hot and cold shower large bathroom good bed ok channels .Ok for a night safe area they have a restaurant but didn't eat there. Would not stay again as there are plenty more hotels to choose from with friendly front desk staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von nep am 23. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.we are sincerely concerned and apologize that we fell short on your expectations in some area.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
清潔ではなかったけれど寝るだけだったら気になりません!潔癖の方にはオススメしません。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von nep am 3. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.we are sincerely concerned and apologise that we fell short on your expectations in some area.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Thanks for letting us know.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is good. There are plenty of shops and restaurants in the area. We booked a Superior room but upgraded to Executive by paying PHP 320 as we were 3 in our family. The quality of the towels given in the rooms should be improved as they looked old.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Nep am 3. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.we are sincerely concerned and apologise that we fell short on your expectations in some area.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Thanks for letting us know.

8/10 – Gut

Karen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value for money hotel in Cebu.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Nep am 6. März 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best value-for-money Hitel
This is my favourite, value-for-money hotel in Cebu city and I have stayed here many times in the past decade. The staff are friendly and helpful and the bedrooms suit me as possess all I need- in-room safe, fridge, TV, A/C, free WiFi, toiletries , peace and quiet. The hotel is within walking distance of shopping ,restaurants and a few pubs.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Nep am 2. März 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
The hotel was very nice spacious ,neat,and clean room.The hotel nearby hospitals ,malls and commercial bank.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Nep am 27. Feb. 2019
Dear Guest. Thank you for your positive comments.We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope you stay with us again in the future.

4/10 – Schlecht

MingKuang

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von nep am 3. Apr. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nep am 28. Jan. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Nep am 28. Jan. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
The hotel was so nice spacious area.Many restaurant near the hotel and commercial establishment.The staff very kind and accomodating .I will stay again in the near future.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Nep am 28. Jan. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope you stay with us again in the future.

8/10 – Gut

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok for a night
Good experience. Room is old, bed sheets were frayed, but kept clean. Thought I'd avoid the roosters waking me up on the 7th floor, but no chance. Ok for a night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

jean louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
à recommander
sejour agréable bon rapport qualité prix
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

6/10 – Okay

BRIAN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The first room was unacceptable, they moved me to a room that was better. I would not go back, unless there was nothing else available.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018