Deluxe-Dreibettzimmer | 1 Schlafzimmer, Bettwäsche aus ägyptischer Baumwolle

Bewertungen von Odyssee Boutique Hotel Casablanca

4 out of 5
Odyssee Boutique Hotel Casablanca
Angle rue Kamal Mohamed -, Avenue des F.A.R, Casablanca, maroc

Bewertungen

8,6

Hervorragend

296 von insgesamt 564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
178 von insgesamt 564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 564 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay at the hotel. Good restaurants are right around the corner. We got picked up by a taxi to take us to the sightseeing points. The hotel staff was very friendly and helpful. The rooms are very neat, big and clean.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Ernst

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein gutes Hotel, zentral gelegen und damit ein guter Ausgangspunkt für Besichtigungen. Leider hat der bestellte Transfer vom Flughafen nicht geklappt (wegen Ramadan?) und wir mussten uns selber organisieren.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Odyssee Team am 21. Juni 2023
Dear, Thank you for your message,And we will happy to see you again with usBest regards

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Team Odyssee am 23. Feb. 2023
Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay at our hotel. We are happy to hear that you liked our hotel

4/10 – Schlecht

Abir

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overpriced, lift occasionally functioning, booked for 2, got towels for 1
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Jens

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt ziemlich zentral in Nähe des Marché Central (Tram) und macht einen guten Eindruck mit orientalischem Touch. Zimmer waren sauber. Leider brummte Klima zu laut und bei offenem Fenster - Mückenalarm, an Schlafen war eher nicht zu denken. Die Bar hätte angesichts der Ausgangssperre länger geöffnet haben können. Das Frühstück war ausreichend und trotz Corona-Einschränkung von allem etwas.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Hassan IMSKIN am 2. Sept. 2021
Lieber Mr. Jean #Salam Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und dafür, dass Sie Ihre Erfahrungen mit anderen Reisenden teilen. Wir haben uns gefreut zu lesen, dass Ihnen die Lage und die Zimmer des Hotels und das Frühstück gefallen haben… aber es tut uns leid zu hören, dass es einige Probleme mit der Mücke gab, es hängt nur vom Klima ab. Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. #Choukrane & Mit freundlichen Grüßen, Team #Odysseecenter

8/10 – Gut

Nils, Dithmarschen

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Preisleistungsverhältnis ist sehr gut, Aufmerksamkeit und Freundlichkeit des Personals ist einwandfrei. Die Regelung der Klimaanlage war jedoch unzureichend, es war zu warm und selbiges konnte auch nicht eingestellt werden, selbst, wenn man sie auf 0 stellte.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Booking Agent am 27. Jan. 2020
Dear Nils, Thank you for choosing Odyssee Center Hôtel and for your feedback about your recent stay with us. Your opinion is very important and valuable to us. We are happy to hear that you enjoyed your stay but we are very sorry to hear that you encountered some technical problems with the heat in your room. To react on your point and give you a better understanding of the situation, our Hotel AC system is centralized which means it can be only programmed on cold (in summer season) and on hot on winter season which is the case right now. Our guests right now are very happy with their room temperature and don't feel the cold of the winter so unfortunately, we cannot turn it off for a single room. Again, we would like to apologize for this inconvenience, and please be assured that we will make sure that these errors won't happen again. Our Team will take the appropriate measures to prevent a similar situation to occur in the future and will do it's best to ensure that the guest leave us feeling happy and relaxed. Again we are extremely sorry and despite our shortcomings on this occasion, we do hope to welcome you back to Odyssee Center Hotel and the great city of Casablanca! Sincerely, Team #OdysseeCenter #Letsstartover

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von E-Commerce Manager am 31. Juli 2019
Dear Happy Guest #Choukrane Thank you for giving us a good rating. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Sincerely, Team #Odysseecenter #keepintouch Do checkout our Facebook and Instagram pages for promos that you might be interested in

8/10 – Gut

amine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok
Ist ok
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019
Antwort von E-Commerce Manager am 1. Juli 2019
Dear Amine #Choukrane I thank you for such a positive feedback! Thank you for all your compliments! We look forward to welcoming you back with our undivided attention. Sincerely, Team #Odysseecenter #keepintouch Keep encouraging us by Following our FB and Instagrampage !

8/10 – Gut

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von E-Commerce Manager am 16. Mai 2019
Dear Happy Guest #Choukrane Thank you for giving us a perfect rating. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Sincerely, Team #Odysseecenter #keepintouch Do checkout our Facebook and Instagram pages for promos that you might be interested in

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von E-Commerce Manager am 18. Jan. 2019
Dear Happy Guest #Choukrane Thank you for giving us a good rating. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Sincerely, Team #Odysseecenter #keepintouch Do checkout our Facebook and Instagram pages for promos that you might be interested in

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Grrat hotel with a great location and helpfull staff.only thing at my visit was that there were construction work going on in the morning because they still new and building some new restaurants there. But room was very modern und very clean!! Definitely would choose it again if all construction work is finished.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von E-Commerce Manager am 2. Jan. 2019
DearHappy Guest #Choukrane Thank you for sharing your feedback regarding your stay and for the kind words regarding our Staff. Kindly note that the temporary noise was coming from our neighbors. Thank you for staying at the hotel Odyssee Center Casablanca and we hope that you will consider us for your next business trip! Sincerely, Team #Odysseecenter #keepintouch Keep encouraging us by Following our FB and Instagrampage !

10/10 – Hervorragend

Urs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lohnenswertes Stadthotel
Sehr nettes Personal, sehr gute Lage direkt im Zentrum, Gratisparkplätze direkt vor dem Hoteleingang. Ausgezeichnetes Frühstück.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Team Odysseecenter am 12. Okt. 2018
DearHappy Guest #Choukrane Thank you for choosing the hotel Odyssee Center, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, Keep encouraging us by Following our FB and Instagrampage !

10/10 – Hervorragend

CATHERINE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property. Friendly staff eSy check inn.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Harith, Gloucester

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was professional, especially Mr. Yasien. There was an issue with the shower. The staff changed the room immediately.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

chris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very welcoming and quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rishabh

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Owen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One thing recommending the Odyssey Boutique Hotel is its location, close to sites including one of the major train stations (Casa Port), the old medina, and the Hassan II mosque. But the thing that I most appreciated about the hotel was its staff, which were both very friendly and very helpful. I definitely would stay here again, upon any future visit to Casablanca.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Yulia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful service, nice tool and lobby. The area around was not what we hoped for, some poor areas. But it was safe overall.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of our 4 rooms we had booked had a broken sink/shower. But other rooms were good. Nice staff and location. Cute boutique hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Faris

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Luke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel was located walking distance to many sites and restaurants. Hotel is very affordable. The streets surrounding were not the cleanest but that has nothing to do with the hotel. Staff was very friendly. It was in a part of town that the locals ate and shopped in so foof in near the hotel was very good local food.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

yukiko

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
スタッフの感じも良かったのですがシャワーの水が使用中に出なくなってしまったり、お湯が急に水になったり、とても不安定でした。水道問題がなければ良かったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Big thank you to Ghislaine and loubna and all the staff for making my stay wonderful and amazing service 11/10 highly recommend to anyone

10/10 – Hervorragend

Simarjit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Sophie, Perth

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unfortunately, Casablanca is not a city I would recommend. The hotel is located in the port area. When we walked around the local area it was filthy, with many closed businesses. It did not feel safe. The hotel itself was fine. Reception staff were very good at checkin. Our room was comfortable although the aircon was not working. Staff in the restaurant were wonderful and the breakfast was delicious. No alcohol except beer is served in the bar. Reasonable hotel if you need to be in this area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Ravi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
10 minute walk to Casa Port station. Everything is walkable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would like to thank the staff for been helpful and making my stay amazing big thanks to houda and Mohamed in reception always making my stay wonderful. Also like to thank Mustafa baggage assistant who goes out of his way to help thank you again for another great stay best hotel in Casablanca

6/10 – Okay

Sophie, Perth

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Maggie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Bill

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
On a tour with dinner included and the meal was subpar. Also, no coffee provided in the room or even in the lobby requiring me each morning to visit the bar to get some at an extra charge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Odysseefamily am 10. Jan. 2024
#SALAMThank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding the dinner and the absence of coffee in your room. We apologize for any inconvenience caused.We understand that our complimentary courtesy trays are exclusive to our suites, and unfortunately, the negotiated rate you secured did not include this service. For added amenities like the courtesy tray, we recommend considering our VIP services during your next visit.We value your patronage and hope to have the opportunity to enhance your experience in the future.Best regards,#ODYSSEEFAMILY

2/10 – Ungenügend

Saleh

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible hotel, not recommend.
Bad experience with this (4-star) hotel: no hot water in the bathroom , no mini bar to make coffee or tea. The neighborhood is not safe. In addition, I am a gold member with hotels.com and I was qualified for free room upgrade but they offered me nothing. Recommendation: this hotel is not recommend at all. There are better options.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In my opinion best hotel in Casablanca and I would recommend to anyone who goes. excellent and staff 10/10
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff accessed out room without permission
I stayed for one night only. Experienced THREE times staffs opened our door without knocking. I think it is basic for hotel staff to know which rooms are occupied and should not accessed. Such mistake is unacceptable. Be fair, the location is good, walking distance to restaurants and supermarket. Room is clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
좋았습니다. 호텔도 깨끗하고 위치가 좋아서 관광하기 편했어요.

8/10 – Gut

REMO IYVKAS MOLINA, DELANO

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ashraf, Springfield

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Matilda

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

luc

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Redouane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toujours parfait 👌 bel endroit personnel impeccable!!!Chambre vaste et propre 😊
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

sehem

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Maryam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’ve booked a room 2 adults and 1 child (17 yrs old). When I checked in, the guy asked me if I only booked for 2 people and made a comment that a 17 years old is not a child. I just said I’ve booked through Expedia, and definitely 17 years old it’s still considered as a child. And I showed him my booking. I understand that he’s just doing his job, but to hear this kind of comment after a long flight is no good. Overall the property is good. Happy with our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Robert

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Okay hotel but lie about breakfast
The hotel was fine, though a bit weird and trying to hide a lack of cleanliness. The largest complaint is we were specifically told breakfast was included when we checked in. Others were told the same, and had eaten breakfast for free for several days prior. When we went to breakfast, however, they asked us to pay for it AT THE END. Which wouldn't have been so bad, if it were good, or cheap, but since it was quite expensive and not even hot food, it didn't sit right. When we complained to the front desk they acted confused and said our reservation said no included breakfast. Why did you tell us it was included then? Overall I wouldn't stay here again, plenty of great hotels in the area that aren't going to scam us.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Valentin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The area was so crowded and dirty.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Diego

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property. Spacious rooms, clean, and in a prime location in Casablanca. The only downside, which has nothing to do with the property, is there were very limited attractions in Casablanca as a whole. But specific to the property and staff it was great. One tip, the property’s website says they do currency exchange on the property, which they do not, but there are several options within a block!
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

El Mechry

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Clean modern hotel in a decent area. Staff service was average. Restaurant was slow, but the food was good. The staff allow the handymen to take advantage of customers in terms of errand pricing and such. They noticed that we were scammed by their doorman and they didn’t do anything about it. It wasn’t much money, so we didn’t care; it is more about the principle.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hôtel Odyssée am 21. Nov. 2023
Dear Mr El Mechry,we are very sorry to have had this unprofessional behavior from our staff, we would like to have more details about the price of the trip made with the doorman and also the time of this incident, to limit this kind of behavior with our guest

10/10 – Hervorragend

Beverley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel and in great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Kathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was dark. The Lobby smelled like cigarette smoke. The graphics were fun and cheerful. Lobby spaces not particularly welcoming. The Location was excellent for seeing many areas of the city.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023