Außenbereich

Bewertungen von Kenzi Basma Hotel

4 out of 5
Kenzi Basma Hotel
Avenue Moulay Hassan 1er, Casablanca

Bewertungen

7,6

Gut

86 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
139 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
57 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Moulay Driss

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal and service was excellent, the lication is clise to the city center, tha breakfast has to be improved with more choose and bred.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Kenzi Basma Hotel am 18. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. It is your comments that help us identify the aspects on which we must work to improve the experience of our future customers. we have taken note of your comments and hope to see you again soon.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von guest relation am 9. Dez. 2019
Dear guest Thank you for taking your precious time to share your experience with us. Your rating is extremely valuable to us as we strive to improve with every stay of our guests. I greatly appreciate your comments on aspects of our hotel Kenzi Basma.

4/10 – Schlecht

felix

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage neben dem zentralen Mohamed V Platz war ideal. Die Zimmer sind jedoch etwas spartanisch ausgestattet. Es hatte weder Kleenex noch gratis Wasserflaschen zur Verfügung.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

8/10 – Gut

Ursula

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Casablanca-Hotel
Das Personal war mässig freundlich. Im 2. Badezimmer keine Frottéewäsche! Da Suite auf 2 Stockwerken war, wäre ein flauschiger Bademantel dringend nötig, um nach der Dusche in der Schlafetage wieder ins "Wohnzimmer" zu wechseln, ohne sich anziehen zu müssen....

6/10 – Okay

Sylvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ich konnte auf dem Balkon in Ruhe eine Zigarette rauchen und den Blick über die Dächer Casablancas genießen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

matthias, Germany,Bavaria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
gutes hotel zum guten preis im centrum
gutes hotel im centrum.3 Minuten vom hayatt hotel entfernt

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sauber aber unpersönlich
Das Hotel ist sehr zentral gelegen, allerdings recht laut wegen undichten Fenstern zu einer sehr befahrenen Straße. Die Internetverbindung war im Zimmer sehr schlecht. Die Zimmer dafür aber recht groß und sauber für marokkanische Verhältnisse. Service recht unpersönlich. Für kurze Aufenthalte in Casablanca durchaus zu empfehlen.

8/10 – Gut

Traveler, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Optimal gelegen zum Zentrum
Kompetente und hilfsbereite Mitarbeiter, Zimmer sehr ordentlich und nicht zu klein. Ab der 6. Etage kann man über die Strasse die Spitze der Hassan-II Moschee sehen. Für das Gebotene ein exzellentes Preis-Leistungsverhältnis. Die Lage ist zentral, die meisten Sehenswürdigkeiten sind fussläufig erreichbar. Frühstückspreis bei unserer Buchung relativ hoch, dafür findet man in den umliegenden Caffees Besseres.

8/10 – Gut

Karam Alfred Al

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location in the heart of the city. Close to old souk. Hotel is nice but a bit old. Clean and calm. Service and food are good.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Soufiane LOUHAMANE Directeur Général am 18. Mai 2024
Dear Karam Alfred, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that our prime location in the heart of Casablanca served you well and that you found the surroundings conducive to an enjoyable experience. The old souk and other vibrant city attractions are indeed just a stone's throw away, and we're glad they enhanced your visit.We take note of your observation regarding the hotel's age. While Kenzi Basma Hotel is proud of its rich heritage, we are committed to maintaining modern standards of comfort and style. Rest assured, we are continually working to improve our facilities, including plans to replace the carpets in our rooms to enhance the overall guest experience.It is particularly gratifying to learn that the cleanliness and tranquility of our hotel contributed to a calming stay, and that the service and food met your high expectations. Our staff strives to provide a welcoming and professional environment, ensuring that every guest's needs are met with the utmost care and attention.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

10/10 – Hervorragend

Rupert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient and safe.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Soufiane LOUHAMANE Directeur Général am 17. Apr. 2024
Dear Rupert,Thank you for such a positive review.It brings us immense joy to learn that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, the service provided by our dedicated team, and the amenities we offer have all met your expectations. At Kenzi Basma Hotel, we strive to ensure that each guest experiences the highest levels of comfort and quality during their stay.We are continually inspired by feedback such as yours to maintain the standards that contribute to the memorable experiences of our guests. Thank you once again for highlighting the positive aspects of your stay.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

10/10 – Hervorragend

Shawn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I recently had the pleasure of staying at the Kenzi Basma Hotel and it exceeded all my expectations. From the moment I stepped into the lobby, I was greeted with warmth and hospitality. The cleanliness of the hotel was impeccable, with every corner shining and every surface gleaming.One of the highlights of my stay was the incredible buffet offered at the hotel. The variety of dishes available was astounding, catering to every taste and preference. Whether you're a fan of local delicacies or international cuisine, the buffet had something for everyone. Each dish was prepared with care and attention to detail, ensuring a delightful dining experience every time.Furthermore, the location of the hotel is unbeatable. Situated in a safe and walkable area, I felt completely at ease exploring the surroundings. Whether I wanted to take a leisurely stroll or venture out for some sightseeing, everything was conveniently within reach.Overall, my experience at the Kenzi Basma Hotel was nothing short of exceptional. From the pristine cleanliness to the delectable buffet spread and the convenient location, it's the perfect choice for any traveler looking for a memorable stay. I can't wait to return!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Soufiane LOUHAMANE Directeur Général am 9. Apr. 2024
Dear Shawn,Thank you for taking the time to review your stay.Your commendation of our hotel's cleanliness fills us with pride, as we strive to maintain the highest standards of hygiene and presentation for our esteemed guests. It brings us great joy to know that the buffet at BLOOM restaurant met your diverse culinary tastes and that each dish lived up to your expectations, reflecting our commitment to gastronomic excellence.We are also delighted to hear that our central location provided you with the convenience and ease to safely explore the vibrant city of Casablanca. Our proximity to various attractions and transportation hubs is indeed one of the facets we are most proud of.Your kind words are a testament to the dedication of our professional staff who work tirelessly to ensure that every guest's stay is exceptional. Rest assured that your positive feedback will be shared with the entire team, serving as an encouragement to continue delivering the personalized service that Kenzi Basma Hotel is known for.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

2/10 – Ungenügend

Christie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel smoked of smoke and carpet was badly soiled.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Soufiane LOUHAMANE Directeur Général am 4. März 2024
Dear Christie,Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you found our service to be of a high standard. Our team is committed to providing exceptional service to all our guests. We regret to hear about your experience with the smoke odor and the condition of the carpet. Please rest assured that we are in the process of updating our carpets to enhance the comfort and experience for all our guests.We hope to see you in the future. Kind regards,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

10/10 – Hervorragend

Varvara

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente estancia en Casablanca
Excelente estancia. Si vais a visitar Casablanca recomiendo alojarse en este hotel en centro de la ciudad. Personal es muy amable desde la dirección hasta las limpiadoras. Especialmente en la recepción Sr. Ayoub y Sra. Karima. Hotel en si es acogedor, limpio y las habitaciones muy espaciosas.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Soufiane LOUHAMANE Directeur Général am 20. Feb. 2024
Estimada Varvara,Nos alegra saber que encontró nuestras habitaciones espaciosas y limpias, siempre nos esforzamos por ofrecer un entorno acogedor y bien mantenido. Agradecemos sus amables palabras hacia nuestro personal, y nos complace que la atención proporcionada por Ayoub y Karima en la recepción haya sido de su agrado; ellos representan el compromiso de nuestro equipo para con el servicio personalizado y profesional. Es un honor recibir comentarios que reflejan la dedicación y el esmero que ponemos en asegurar la satisfacción de nuestros huéspedes.Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida en un futuro próximo. Reciba saludos cordiales,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

10/10 – Hervorragend

SOUMIA, CHÂTEAUDUN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parfaitement parfait
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Soufiane LOUHAMANE Directeur Général am 26. Jan. 2024
Chère Soumia,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Nous espérons vous revoir bientôt.Bien à vous,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

6/10 – Okay

Hassina

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Yi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good location, easy to go everywhere! Friendly staff and breakfast is good! Will suggest my friends!
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von 1030869 am 11. Jan. 2024
Dear Yi;Thank you for your interest in Kenzi Basma Hotel and for your nice feedback.It is a pleasure to know that you were satisfied with our services. That means a lot for usShould you visit Casablanca once again, we will be delighted to welcome you back. Best regardsSoufiane LouhamaneGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

CHIRAZ

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel and very nice staff especially Adel from the restaurant. He is a very cheerful person and tries to please everybody. Breakfast is great! We had a nice room on the last floor with a great view.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von 1030869 am 21. Nov. 2023
Cher Chiraz , Merci de l'intérêt que vous portez à l'hôtel Kenzi Basma et de votre bon commentaire. C'est un plaisir de savoir que vous avez été satisfait de nos services. Cela signifie beaucoup pour nous Si vous revenez à Casablanca, nous serons ravis de vous accueillir à nouveau. Cordialement, Soufiane LouhamaneDirecteur Général

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von 1030869 am 27. Nov. 2023
Dear CHIRAZThank you for your interest in Kenzi Basma Hotel and for your nice feedback.It is a pleasure to know that you were satisfied with our services. That means a lot for usShould you visit Casablanca once again, we will be delighted to welcome you back. Best regardsSoufiane Louhamane

8/10 – Gut

Tomas

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
En plein centre ville, proche de tout en plus c’est tranquille et sécuritaire. Je le recommande!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Kenzi Basma Hotel am 26. Juli 2023
Cher Mr Mohamed,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre hôtel Kenzi Basma.Votre satisfaction fait notre bonheur.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Cordialement.

8/10 – Gut

Abdessamad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Petit déjeuner un peut médiocre par rapport au standing de l’hôtel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Kenzi Basma Hotel am 18. Juli 2023
Cher Mr Abdessamad,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre hôtel Kenzi Basma.Ce sont vos commentaires qui nous aident à identifier les aspects sur lesquels nous devons travailler pour améliorer l'expérience de nos futurs clients.Nous avons pris note de vos remarques et espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement afin d’assurer la qualité de nos prestations.Cordialement.

10/10 – Hervorragend

yorgis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice welcome, very fast check in, great room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Bettina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff of the hotel was nice and helpfull. The location easy yo get a round. Nearby is the Mosque of Hasann II. The hotel is a bit old but the room is confortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

LUZ, PEMBROKE PINES

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

THOMAS

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wouldn’t a second time
Though the hotel was good enough to let me check in early, I also had to note that I had written them twice by email to ask about their hotel transfer service from the airport. I showed the guy at the desk and he had no answer. Service is hotel restaurant was very slow and they were out of a lot of (most?) items. Breakfast was plentiful but not very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

Guilherme

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hair all over bed linens. Also all over bathroom, walls. Dirty and old and grimy. Asked for a change of bedsheets, new ones were the same. The immediate area is not welcoming and the balcony is not clean or usable. Ended up leaving after checkin to stay at a different hotel. Don’t recommend at all.

8/10 – Gut

Abdessamad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Abdallah

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Bahaa - E-commerce Manager am 14. Jan. 2023
Dear Abdallah, Thank you for taking the time to share your experience in our hotel! We are delighted to read that our service and facilities met your approval and that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back shortly Best Regards

10/10 – Hervorragend

Imran

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

moses

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022
Antwort von Bahaa E-commerce Manager am 13. Dez. 2022
Dear M. Moses, Thank you for taking the time to share your experience in our hotel! We are delighted to read that our service and facilities met your approval and that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back shortly Best Regards

8/10 – Gut

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Bente

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean hotel and kind staff. Very nice breakfast included in price. No toilet paper in our bathroom and we were told someone would bring some to us and that never happened.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Bahaa Redadi E-commerce Manager am 21. Okt. 2022
Dear Ann, First of all, I would like to thank you for taking your time to inform us about your last experience at our Hotel. I am not pleased to read your remarks, and I do apologize for the difficulties you went through. Your experience is not reflecting the level of service in our hotel is aiming and certainly not acceptable. Please be assured that we are totally committed in rectifying the points you have addressed. I do sincerely hope that you will give us the opportunity to welcome you back for your next visit to Casablanca

10/10 – Hervorragend

hesham, Toronto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Candace

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is perfectly situated near many of the points of interest in central Casablanca. There is a terrific pastry shop directly across the street, and other essentials nearby. The staff are very helpful, and we enjoyed ourselves in the small bar-cocktail lounge. In addition, the hotel honoured a credit for rooms we booked just before the pandemic. This was more than fair on their part. We would stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Bahaa - E-commerce MAnager am 16. Okt. 2022
Dear Guest, Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your recent stay at our Hotel!We are delighted to read that our services and facilities met your expectations and that you enjoyed your stay with us. We will share your positive comments with our team members who take pride in delivering a high level of service. We look forward to welcoming you in the near future.Best Regards

6/10 – Okay

Mohammed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Could have been very good
The bedding had a stale smell to it. If we were not so tired with flights and travel. It would have been difficult to have slept. The bathroom was not as clean as I would have liked. But the service and attitude of the staff was too notch. I could not fault their helpfulness.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Bahaa- E-commerce MAnager am 16. Okt. 2022
Dear M. Mohammed, Thank you for having taken the time to share your recent stay at our Hotel!We are delighted to read that our services and facilities met your expectations and that you enjoyed your stay with us. We will share your positive comments with our team members who take pride in delivering a high level of service. We look forward to welcoming you in the near future.Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is in a good location it’s clean breakfast is good good variety to choose I ll be more happy to see some updates in room like larger screen than desktop computer ( too old) more options to English speaking guest , and English translation where ever there is France it might make me feel more comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Bahaa - E-commerce Manager am 16. Okt. 2022
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your recent stay at our Hotel!We are delighted to read that our services and facilities met your approval and that you enjoyed your stay with us. We also took note of all your constructive remarks which will help us to improve our level of service, and necessary actions have been taken. We look forward to welcoming you in the near future. Kindest Regards

8/10 – Gut

Hamid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

6/10 – Okay

veronique

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Accueil peu aimable pour les formalités administra
nos clients n'ont pas donné d'avis particulier sur cet hôtel
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

CHUN KUI

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything in chaos
This is definitely NOT a 4 star hotel. Very dirty carpet, stinky toilet, basin sucks, and dirty towels. The buffet breakfast is totally chaos. Coffee machine not working, dirty coffee cup, and all the tables in a mess…. etc. Food selection is very limited. The hotel location is good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

francisco

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice.
Central hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Lara

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Al entrar a la habitación había un nido de 20 moscas revoloteando por toda la habitación. Tuvimos que matar todas las moscas nosotros mismos. La limpieza dejaba mucho que desear. Toallas deshilachadas y viejas. En el desayuno del hotel pedimos agua y el camarero nos sirvió agua de una botella de agua mineral. En cuanto probé el agua me di cuenta de que nos habían timado. Ese agua sabía salado, no era agua mineral.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Fern

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very grateful to be given early access to our room after overnight flight and arriving at the hotel mid-morning.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von General Manager am 14. Juni 2022
Dear Guest, Greetings from Kenzi Basma Hotel. We are happy to see that comment from you knowing that you were satisfied at the hotel. We hope that you will visit us very soon. Looking forward to assist you in any request or any other information. Greatest Regards. Soufiane Louhamane

4/10 – Schlecht

Avi

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Directeur Général am 14. Juni 2022
Cher client, Nous vous remercions du temps pris à nous poster vote avis. Au plaisir de vous recevoir très bientôt, Cordialement, Soufiane Louhamane

10/10 – Hervorragend

Sarah

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel! The room and linens were very clean. Very comfortable bed as well. The bathroom was immaculate. The shower has a rain shower head (coming from the ceiling). The staff were very professional, friendly, and helpful. The breakfast in the morning was very convenient and delicious. The hotel is conveniently located. I would highly recommend this hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von General Manager am 30. März 2022
Dear Guest, Thank you very much for posting this very good feedback on Google following your recent stay with us. At Kenzi Basma Hotel, achieving guest satisfaction is our top priority. I am delighted to read that you enjoyed your stay with us, and that you felt the service improved and met your expectations, Should you visit Casablanca once again, we will be delighted to welcome you back. Yours faithfully Soufiane Louhamane

6/10 – Okay

Pierdomenico

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

LAURE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super séjour, hôtel bien situé et personnel agréable
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Directeur Général am 5. März 2022
Cher Monsieur Laure, Je vous remercie sincèrement d’avoir pris le temps de partager votre ressenti suite à votre séjour au Kenzi Basma. Ce fut un très grand plaisir pour nous de vous accueillir, et je suis ravi que votre expérience, dans son ensemble, ait été tout à fait satisfaisante, Nous espérons avoir la joie de vous revoir très prochainement. Cordialement, Radouane Asfari

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Cleanliness
I believe that staff had not finished cleaning my room when I checked in. Ugh!! I had to request towels (there were none) and remove bar soap from the shower (ick!).
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

2/10 – Ungenügend

Deborah

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021