Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Hotel de la Cite Carcassonne - MGallery Collection

5 out of 5
Hotel de la Cite Carcassonne - MGallery Collection
Place Auguste Pierre Pont, Carcassonne, Aude

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

512 von insgesamt 673 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
109 von insgesamt 673 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 673 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 673 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 673 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Karl

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein hervorragendes Hotel mit bestem Service und traumhafte Lage - insbesondere beim Abendessen auf der Terrasse.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

Angelika

Gut: Sauberkeit
Not what it used to be ….
Jerome is the Good Soul of the Hotel and very friendly and helpful. The rooms are ok, not more. The breakfast was just ok, the dinner at the expensive restaurant Barbacan not worth the money. It was our 3rd stay, the hotel was much better a few years ago.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit super Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Ulrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares Burghotel mit herrlicher Terrasse
Was für eine wundervolle Oase in der trubeligen Burg Carcassonne. Die Zimmer sind geräumig, gut ausgestattet, sehr sauber und auf einem hohen Niveau. Der Ausblick ist fantastisch und die Burgterrasse spektakulär. Zum Dinner bitte vorreservieren, aber auch zum Frühstück ein Muss!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Jane, Peyriac-de-Mer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel spiegelt den mittelalterlichen Charakter der ganzen Festung wieder. Ein echtes Erlebnis! Das Personal ausgerechnet. Selbst jetzt in Corona Zeiten sind alle sehr hilfsbereit. So konnte meine Schwester den Shuttle benutzen. Da sie durch einen Unfall nicht vom Parkplatz zum Hotel laufen konnte. Der nächste Tag war ein besonderer Geburtstag. Als Überraschung war das Hotelzimmer wunderschön geschmückt. Wir hatten zwei unvergessliche Tage. Danke an alle, die das möglich machten!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Angelika

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von . am 21. Nov. 2019
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour. C’est un plaisir de lire ô combien vous avez apprécié votre évasion parmi nous. Nous avons également été très heureux de vous accueillir

8/10 – Gut

winfried, BaWü

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes historisches Hotel in der Cité
Sehr freundlicher Service in unvergleichlicher Lage
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Jean-Philippe Boublil, Directeur am 9. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Gut

werner, berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spectacular Place in THW Cité
Start the Sightseeingtour of Cité of Carcassonne immedeatly in the old City
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grossartig

10/10 – Hervorragend

Jo, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gepflegtes Hotel in traumhafter Lage.
Da das Hotel in der Burg (Cite) liegt, also kein öffentlicher Verkehr möglich ist, erfolgt der Transfer zum bewachten Parkplatz und Hotel per Shuttle. Hat hin und zurück hervorragend geklappt. Freundlicher Empfang, gepflegte Zimmer und ein hervorragendes Frühstück auf der Burg-Terrasse. Die Atmosphäre ist in Wirklichkeit noch beeindruckender als auf den Hotelfotos im Internet.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach der Wahnsinn!!
Erstklassiges Hotel im Herzen von Carcassonne. 5 Sterne sind absolut gerechtfertigt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tolles Hotel in 1A-Lage, aber trotz allem etwas überteuert. Leider haben wir von den täglichen lauten Konzerten in der Naehe erst bei Ankunft erfahren...

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares Hotel in historischer Umgebung
Sehr angenehmer Aufenthalt mit freundlichem und zuvorkommenden Personal. Schöner Park und Pool. Beste Lage in der Altstadt. Einmal im Hotel drinn, fühlt man sich wie auf einer Oase der Ruhe. Sehr empfehlenswertes Hotel für Kurzurlaub.

10/10 – Hervorragend

Heinz, Karlsruhe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gutes Hotel und tolle Küche
Sehr angenehm und außergewöhnlich gutes Essen, Stadt sehenswert.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Get spoiled in Carcassonne
We have spent a fantastic weekend at the Hotel de la Cite Carcassonne and recommend the hotel because of the very good service, the very good restaurant and of cause the unique location.

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ein traumhaftes Hotel in einer traumhaften Stadt!
Der Aufenthalt war einfach wunderbar. Die Örtlichkeit des Hotels ist einmalig. Das Personal sehr zuvorkommend. Es war sehr schön.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The surrounding area around the hotel was amazing. The hotel service was disappointing and when you asked for help many times we were treated poor. The spa treatment was good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, ideally placed for enjoying the historic walled city. Food was fabulous, the swimming pool an oasis of joy on a warm day Staff could not have been nicer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sam Richez Director am 18. Mai 2024
Dear Wiliam Davidson,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sam RichezDirector.

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very unique place! Loved it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sam Richez Director am 12. Mai 2024
Dear guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sam Richez, Director.

10/10 – Hervorragend

NORA GUADALUPE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo excelente, un lugar fantástico, personal muy amable. Las amenidades en el tocador son de alta gama, lo recomiendo totalmente.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sam Richez Director am 12. Mai 2024
Estimada Nora Guadalupe,Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.Sam Richez, Director.

10/10 – Hervorragend

ana, miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing bad to say about the property
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sam Richez Director am 12. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate your stay at the Hôtel de la Cité - MGallery.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sam Richez,Director.

10/10 – Hervorragend

kyung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I got a upgraded room and it's a suite. The room was really wonderful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sam Richez Director am 12. Mai 2024
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sam Richez, Director.

6/10 – Okay

Roderick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Visited with my wife for three nights. Really wanted to like this hotel as it is in a magical location and itself is very beautiful and classy. But the experience fell short of expectations. Wifi was a nightmare because it never connected. Only way to connect was through the TV via a QR Code or website but it never worked. My complaints to the front desk basically fell on deaf ears with the refrain that “the technician” would handle. Seemed to be a hotel-wide problem. Mentioned it again at checkout but no offer of credit or even an apology. Also, had room service that gave me a 30 Euro bland steak and fries that was not properly cooked or rotten as it made me violently ill the entire night. Hotel staff also was not friendly and generally cold in disposition. For $400 per night this was not worth it.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El hotel es un clásico. Soy visitante frecuente desde 1993. Tiene un problema: le falta staff entre el bar y el restaurante, y eso que es un estrella de Michelin. Ves a los camareros abrumados y sin poder atender correctamente. Yo seguiré visitándoles, soy cliente fiel, por ello espero que atiendan este detalle.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sam Richez Director am 19. Feb. 2024
Estimado Francisco Espinosa,Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel in medieval Carcassonne
The hotel itself is in an amazing old building, and the room was very nice - with a shower, a separate full-size shower, a separate WC, and a dual sink. The only disappointment was the bed, which we did not find particularly comfortable. Otherwise, everything was excellent. The medieval city of Carcassonne is tiny - you can walk from one end of it to another in 5 minutes, but this hotel is away from the noise of the low-end restaurants . . . and it contains its own amazing restaurant, Le Barbacane. We recommend trying that restaurant. We visited the city in February, for Valentines. It turns out that quite a few shows and restaurants are closed because it is the low season. That means that there are fewer people, but it is a trade-off to consider.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sam Richez Director am 16. Feb. 2024
Dear guest ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Magnifique
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sam Richez Directeur am 16. Feb. 2024
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour votre avis suite à votre séjour à Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Sam Richez Directeur

10/10 – Hervorragend

Andres

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sam Richez Director am 30. März 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to evaluate your stay at the Hôtel de la Cité,SincerelySam RichezDirector.

10/10 – Hervorragend

Aja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sam Richez Director am 16. Feb. 2024
Dear Mrs Love,Thank you for your opinion regarding your stay at the Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Sam RichezDirector

10/10 – Hervorragend

Lucas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sam Richez Director am 16. Feb. 2024
Dear guest, Thank you for your opinion regarding your stay at the Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sam Richez Director

10/10 – Hervorragend

Bruno

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sam Richez Director am 16. Feb. 2024
Dear Bruno Ragazzo, Thank you for your opinion regarding your stay at the Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Reciba un cordial saludo.Sam Richez Director

10/10 – Hervorragend

Carlos Marcelo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sam Richez Director am 16. Feb. 2024
Estimado Carlos Marcelo, Gracias por su opinión sobre su estancia en el Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. Esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Sam Richez Director

8/10 – Gut

JAIME FABIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es un hotel bonito, cómodo, buena atencion del personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sam Richez Director am 16. Feb. 2024
Estimado Jaime Fabian, Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.Sam Richez Director

10/10 – Hervorragend

Maria Luisa

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Gabriel

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Disappointing
No, you can t be a spa hotel but not have spa facilities available. After a day of driving we had high hopes and we spent good money, only to be told that the spa is fully booked, we stayed one night and we called in the morning to book the spa (weird a spa hotel needs to have spa bookings) but there was no good will towards us, which one does not expect from a 5 star hotel. Other positive aspects were shadowed by this.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Vadym

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Krystal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Sam Richez Director am 16. Feb. 2024
Dear guest,Thank you for your opinion regarding your stay at the Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Kind regards Sam Richez Director

10/10 – Hervorragend

WILLIAM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is and amazing place full of history and elegance
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Carlos, New York

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Espectacular
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 6. Nov. 2023
Estimado senor SerranoGracias por su comentario tras su estancia en nuestro hotel.Es un gran placer para nosotros recibir sus elogios. Nos aseguraremos de compartir su comentario con todo nuestro equipo. Su satisfacción es la mejor recompensa para nuestro personal que trabaja día tras día para ofrecerle un servicio impecable.Estaremos encantados de recibirle de nuevo. Reciba el testimonio de nuestra más alta consideración.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location of the hotel inside the city walls was amazing. The staff, restaurant and amenities were excellent. This a wonderful place to stay and the hotel top quality in all aspects.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Sam Richez Director am 19. Nov. 2023
Dear Sir Dias,Thank you for your kind comment.We are delighted to see that you enjoyed our etablishment and had a wonderful moment in our restaurant.We hope to have the pleasure to welcome you again in the near future !Regards,

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a truly wonderful stay. Our room was wonderful with a a terrace which looked at the castle turrets. The staff was extremely welcoming and gracious. The restaurant was completely booked, but the concierge make reservations for us at another restaurant. I would highly recommend this hotel for a truly memorable stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 6. Nov. 2023
Dear Mister and Madam Sobey,Thank you for your comment following your stay.It is with great pleasure that we receive your compliments. We are delighted that you enjoyed your room and our staff. We will share your comments with our entire team. Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you an impeccable service.We look forward to welcoming you again so you can try our restaurant. Regards,

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfectly located with a magnificent staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 6. Nov. 2023
Dear Mister,We are very pleased that you enjoyed your stay with us. We will share your comment with our entire team. Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you an impeccable service.We hope to have the pleasure to welcome you again.Regards,

8/10 – Gut

Timothy, Mill Creek

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 6. Nov. 2023
Dear Mister,Thank you for your comment following your stay at Hôtel de la Cité Carcassonne - MGallery.Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you an impeccable service.We look forward to welcoming you again. Please accept, Sir, the assurances of our highest esteem.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unforgettable!
Really one of a kind place that was a great experience and i would recommend. Small annoyances such as a difficult to use shower, an undercooked entree (with no offer to replace or cook further), and an overpriced breakfast preclude a perfect rating.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 6. Nov. 2023
Dear Madam, Dear Mister,We very much appreciate your comment regarding your stay in our etablishment. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We are sorry that your experience did not meet your expectations regarding our breakfast, the restaurant and the shower, please allow me to express my sincerest apologies.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 6. Nov. 2023
Dear Mister Rezek,Thank you for your comment following your stay.We are very pleased that you enjoyed your stay in Carcassonne. Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you an impeccable service.We look forward to welcoming you again. Please accept, Sir, the assurances of our highest esteem.

8/10 – Gut

lynne

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 19. Nov. 2023
Dear Madame Bolton,Thank you for your positive feedback following your stay.We are delighted that you enjoyed your time among us and hope to have the pleasure to welcome you again.Regards,

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 6. Nov. 2023
Dear Mister Bullington,We are delighted that you had a wonderfull time in our hotel. Thank you for your comment following your stay.We hope to have the pleasure to welcome you again.Regards,

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great lovely fab
Fabulous in an amazing location. We travelled light and walked from airport - first 30 mins wasn’t great but last half an hour along river and into Cité was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sam Richez Director am 6. Nov. 2023
Dear Mister,Thank you for taking the time to share your feedback. Next time do not hesitate to contact us to organise a taxi.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,