Eingangsbereich

Bewertungen von Roman Way Hotel

3 out of 5
Roman Way Hotel
Watling Street, Hatherton, Cannock, England

Bewertungen

6,4
64 von insgesamt 467 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
144 von insgesamt 467 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
120 von insgesamt 467 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
80 von insgesamt 467 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
59 von insgesamt 467 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

5,6/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
hotel at reasonable prices, absolutely o.k. for a stop over

2/10 – Ungenügend

Jack

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty, noisy, heating on full blast, no tea and coffee facilities, would not send my worst enemy to stay there
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
unable to contact
Saty was adequate but been unable to call or get answers to me email to simply asked for an invoice
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

2/10 – Ungenügend

Dean

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dumped 3 days before big event i was going to
They cancelled 3 days before .Said no more bookings.So poss refugee block booking.May be wrong.But ruined my wkend
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Anita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

Kevin

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

6/10 – Okay

Hadley

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We were not the only tired ones!
No facilities at this hotel, very tired looking, but clean and served its purpose - cheap stop mid-journey to sleep and shower only; but bring own toiletries, hairdryer etc. Listing needs to be updated to reflect hotel accurately.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Ben

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

4/10 – Schlecht

mark

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Noisy and cold wouldn’t stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good friendly and helpful staff. Good reasonable room. No food available at hotel, but staff were helpful in recommending places locally.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Jean

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Rosemary

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
The stay was fair enough, no difficulties apart from the shower flow being poor.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

Steve

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
On the decline
Friendly staff, owners not keeping Hotel in good condition. Cheap hotel room, just don't expect much - don't pay more than Premier Inn!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

4/10 – Schlecht

Christopher

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Damp & no house keeping
Booked here because of the bar and restaurant which is part of the hotel.. as advertised on their website only to find out it’s all been shut down. So no breakfast or evening drinks etc. luckily the location is good for the beefeater over the road and Chase Gate pub both in walking distance. House keeping was virtually non-existent. Had to go twice ti reception to ask for toilet paper, tea and coffee etc. bathroom extraction was not working so the room was damp for the 4 days we were there.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Ian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Attention to detail
Not bad overall but wanted £20 to check in 1 hour early which we didn’t accept then told bar not even open til 4. Only 1 pillow each only 1 teaspoon for 2 people drinking different things. No bedside lamps etc... yes only little things but compared with other budget hotels like Premier Inn there was a lack of attention to detail and reception not particularly friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

Lyndsay

Gut: Sauberkeit
It was ok
Very basic and the shower just dribbled out I think £68 pounds was a lot for the room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Louise

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

suzanne

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
A night away at the Roman Way
The positive Stayed in room 216 the carpet and bed was new…. The mattress great had a good sleep ….lovely white clean fresh towels…… shower lovely and hot with good pressure….. room nice and warm . The negative bathroom in need of total refurbishment……attention to detail with cleaning above height level is needed as air vent over toilet full of dust and thick dust on top of light over bathroom mirror… did not switch the light on as the cord was so dirty. No hairdryer in room did ask at reception for one but they had none….. Furniture in bedroom needs updating Beds only had one pillow provided Long walk to room from reception and all corridors in need of some TLC
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Patricia

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Mr d

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
All gd
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

6/10 – Okay

Kevin

Geschäftlich gereist
Basic
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

2/10 – Ungenügend

Lily

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty, damp & tired
Check-in was friendly & polite. The hotel in general was tired & needed a spruce up, but the room was disgusting! A damp, musty smell as you walked in. Dirty carpet with holes in. Dirt & debris on the bed linen. The bathroom wasn't any cleaner, mildew/mould all over the tiles. I checked out & stayed in a hotel up the road, the staff did offer to move me to another room but by this point I just wanted to stay elsewhere. They also wanted to offer me a refund but couldn't because it needed to be authorised from head office.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Neil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Irma

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

6/10 – Okay

Shehla

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

2/10 – Ungenügend

Peter

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Didn’t get a wink of sleep due to the two rooms next to us having an all night session
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Ana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

6/10 – Okay

Robin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
No heating
Only issue i was cold at night sitting in my room had to put a fleece on no heating on all night , but it came on in the morning when i was leaving
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Dommâge
Endroit calme, reposant Nous avions réservés 4 chambres et l'une d'elle, sous l'un des lits (Chambre 113) nous avions trouvé des capsules et ballons usagés, nous avons soumis les images au responsable de l'hôtel qui s'est contenté seulement de nous changer de chambre Pas de geste commercial, ni d'excuse
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Stephen

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
The Roman Way is ideally situated for main roads, motorways and shops. The staff are very friendly and helpful. The rooms are spacious, although a little tired.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022

6/10 – Okay

Joa

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

4/10 – Schlecht

Margaret

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On arrival at property check in appeared normal.. On entering room the first thing noticed was the curtains which were quite literally falling off. On going to turn heating up it was cold night with snow, found not to be working. Telephoned the number given on information sheet and advised the person of the problem. When receptionist arrived she explained that the boiler had just broken.. Whether this was the case could be argued as it appeared that the radiator needed bleeding. We were taken to another room where the heating was working which seemed strange that only part of the building boiler broken. The room was cleaner and tidier looking than the original room. The bathroom stank of smoke although meant to be no smoking and there were no toiletries. Due to weather conditions no option but to stay. The following morning after checking out the pathway was not cleared and the car park was iced over. Making it dangerous underfoot and to manoeuvre car out. The hotel was informed of concerns. Originally ignoring contact until contacted by Expedia and then message received saying the message will be passed to management who will respond. Nothing. I would not recommend hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

6/10 – Okay

Oona

Mit einer Gruppe gereist
There was no shower gel or shampoo in the shower and we we roasting as the heating was on full blast and we couldn’t turn it down. Room 114.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Cameron

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Lovely and cosy lobby and bar area. Staff were amazing, especially Lisa - she was a gem! Rooms could do with a bit of upgrading and a kick of paint. But overall a pleasurable stay for the money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

William

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not the best overnight
Room was in a different postcode to reception telly didn’t work there was no hot water from the shower and took 5 mins to open the faulty room door
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

4/10 – Schlecht

Lee

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

2/10 – Ungenügend

DEBORAH

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First impression was dead flowers in the reception area. My first room was not good enough for a dog to sleep in. When I was moved to a so called refurbished room it was no better. Both rooms had dirty carpets that had not been hoovered for a very long time. No telephone to contact reception. Toilets didn’t flush. Bathroom full of mould. Teacups with no saucers. Curtains hanging off the rails. Lampshades filthy and at an angle. Holes in the wall filled and not painted. Absolutely disgusting. I agree totally with every other reviewer who has given a poor review. It was a disgrace. Do not stay there even if you are desperate.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Ash

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

Steven

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Needs a refurbishment!!!
Very dated and dirty rooms. Staff were excellent though and very helpful. Bar area and reception all okay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not for me on its last legs wont be back prefer to sleep in my car
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

6/10 – Okay

Bashiru

Geschäftlich gereist
The access to the motorway and close to amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

4/10 – Schlecht

Lesley

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn't like anything about this hotel. The room we were first given had flooring that was more black staining than brown carpet. The second room we were given had a bathroom with broken tiles on the floor, a hole behind the taps, broken edging around the toilet surround, and generally bad and botched DIY type decorating. The general areas were tired, mucky and unwelcoming, with a broken window. We were staying only two nights and put up with it because we were seeing relatives and hadn't been able to book another hotel close enough.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

6/10 – Okay

S

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021