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Bewertungen von Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel - Gran Lujo

4 out of 5
Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel - Gran Lujo
Av. De Fernando el Católico, 2, Canfranc, Huesca

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

55 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
8 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sebastian, Starnberg

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Nicolas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel espectacular, es la antigua estacion ferrocarril reformada, con un gusto exquisito. El trato del personal del hotel ha sido muy amable y profesional. Lo único que echo en falta es un parking cubierto para cuando nieva mucho.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 16. März 2024
Estimado Alejandro, Agradecemos sus comentarios después de su reciente visita. Dado que siempre tratamos de mejorar, sus comentarios son cruciales para nuestro éxito futuro.Lamentamos que la falta de un parking cubierto haya sido un inconveniente durante su estancia, especialmente en días de intensas nevadas. Nos esforzamos por ofrecer las mejores comodidades y tomaremos en cuenta su observación.Nos complace enormemente que haya encontrado nuestro hotel espectacular y que la reforma de la antigua estación le haya parecido de exquisito gusto. Es un honor saber que el trato recibido por nuestro personal fue amable y profesional, reflejando el compromiso que tenemos con el servicio de calidad.Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo muy pronto.Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is a truly remarkable property steeped in history We travelled 24 hrs by plane from Sydney to experience Canfranc Estacion and its worth it Travelling up by train wasnt easy though the first part was by fast train Drive or get a taxi for the last bits The experience was on a par with the internal hotel at Machu Picchu or the Oeninsular in Hong Kong It’s a gem and when the train line through to France is completed in a year or two WE WILL BE BACK
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 27. Jan. 2024
Dear Mr. Peter,Thank you very much for your kind feedback.It's regrettable that the train journey to our location posed some challenges; however, many find the scenic route to be part of the overall adventure. We're thrilled to hear that your stay was on par with other renowned historical hotels and that our property's unique heritage greatly contributed to your experience.We are delighted that you found the cleanliness impeccable, our service excellent, and that you appreciated the historical significance and overall condition of our hotel. Your comparison to iconic hotels and your anticipation for the completion of the train line are particularly flattering.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Kind regards,Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

W Fred

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Five Star hotel in an amazing setting
Excellent hotel with a fantastic restaurant. Our second visit and we will return!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 11. Jan. 2024
Dear M. Fred, Thank you very much for your feedback.We're thrilled to hear that our hotel has a fantastic restaurant met your expectations once again. It's gratifying to know that the cleanliness, condition of our establishment, and the service provided by our team contributed to a highly positive experience during your stay. Your comfort is our priority, and we're pleased that you found the room to your satisfaction.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best regards,Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy acojedor y una limpieza excelente todo muy bien .no se le puede poner ninguna pega .Desde la entrada recepción hasta la limpieza todo muy bien.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 8. Jan. 2024
Apreciada Sra. Gabriela,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel para su visita a Canfranc-Estación y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos complace enormemente que haya encontrado acogedor nuestro hotel y que la limpieza haya cumplido con sus expectativas. Es un honor saber que desde su llegada hasta el último detalle de nuestros servicios han sido de su total satisfacción.Será un placer volver a recibirle en su próxima visita.Un saludo muy cordial,Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

4/10 – Schlecht

Maria da graca

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Pas de bouteille de cava à l’arrivée et à 12h20 la
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 7. Dez. 2023
Chère Madame Da Graca,Tout d'abord, de la part du département Guest Experience Manager de Canfranc Estación A Royal Hideaway, nous voudrions vous remercier de nous avoir choisis pour passer quelques jours avec nous, ainsi que pour le temps que vous avez pris pour partager votre expérience avec nous et le reste des lecteurs qui nous lisent. Nous avons le regret de vous informer que ce qui s'est passé dans votre cas est dû à une erreur humaine, car nous savions que vous aviez réservé votre forfait spécial pour votre arrivée, mais comme vous aviez deux réservations, ce forfait avait été réservé à partir de la mauvaise réservation. C'est pour cette raison que nous n'avons pas facturé ce service et que nous avons essayé de rectifier le malentendu dès que possible. Nous espérons que vous nous pardonnerez ce malentendu et nous vous invitons à revenir nous rendre visite à une autre occasion. Nous vous montrerons certainement que notre volonté d'amélioration est permanente et que vos commentaires constructifs nous aident à nous améliorer jour après jour afin d'offrir à nos clients le service qu'ils méritent. Encore une fois, nous vous remercions pour le temps que vous nous avez consacré.Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Jean-François, SERRES MORLAAS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Fernando

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sitio emblemático en pleno Pirineo, confortable y decorado con mucho gusto. Personal muy amable y efectivo. Muy recomendable
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 2. Nov. 2023
Apreciado huésped, Nos gustaría darle las gracias por su reciente visita a Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel y por dedicar unos minutos a compartir sus sensaciones.Agradecemos sus amables palabras sobre nuestro hotel y personal, nos esforzamos por brindar un servicio amable y efectivo a todos nuestros huéspedes. Nos alegra que haya tenido una estancia muy recomendable con nosotros.Le enviamos un saludo muy cordial. Atentamente.Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Matthew

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved the hotel, brand new, beautiful, friendly staff. looks like a big hotel from the outside but has the cosy feel of a small hotel inside. I thought the price was pretty good value for the level of quality. The only things we didn't like were the pool charges - expensive at 20 euros a person, we prefer to have short sessions regularly (and the fact there isn't a morning infant session isn't ideal), and to us the cocktail bar felt a little lacking in ambience, it was a bit cold and the lights pretty bright - the main bar area was a nicer place to sit we thought The food was all excellent, but if your eating there everynight then there needs to be more rotation of dishes, we kind of felt like we'd done the menu by day 2. theres not much in walking distance otherwise I think we will be back in future, particularly when the children are old enough to do some proper walking in the area. thanks!
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 26. Okt. 2023
Dear guest,Firstly, we would like to thank you for the very positive comments you have shared about your recent visit to our hotel Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel, we are delighted to know that we were able to meet your expectations.It is always our aim to achieve maximum satisfaction by offering the best quality to our guests and we are thrilled to read that you enjoyed your stay at Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel. We send you our warmest regards and look forward to your next visit.Yours sincerely,Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Bryan, Maple Grove

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely gorgeous hotel in the beautifully restored Canfranc station. It’s a perfect location for exploring the glorious Pyrenees
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Border stopover
Absolutely beautiful hotel with an amazing history in a lovely Town. The restaurant was great and we had a lovely dinner on the first night. Nothing is included in the rate so there are a lot of extras like the pool and breakfast, something to consider when booking. I would definitely recommend for a stop between France and Spain.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

isabel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Estancia agradable y entorno fantástico.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 5. Okt. 2023
Apreciada Sra. Isabel,En primer lugar, nos gustaría agradecerle los comentarios tan positivos que ha compartido acerca de su reciente visita a nuestro hotel Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel, estamos encantados de saber que fuimos capaces de cumplir con sus expectativas.Es siempre nuestro objetivo alcanzar la máxima satisfacción, ofreciendo la mejor calidad a nuestros huéspedes y estamos entusiasmados de leer que disfrutaron en el hotel Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel. Le enviamos un saludo muy cordial y le esperamos en su próxima visita.Atentamente,Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Hal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel that falls short of its potential
This is a spectacular hotel in its location and in the building itself. The staff are outstanding - notably Valentina, the brilliant 'mixologist' in the library, and Monica in the restaurant - but there are signs that the management is unimaginative and certainly not customer-oriented. So the end-of-visit report is ‘Good but could be much better’. As prices increase, value for money needs to increase too. Most disappointing was the mad idea of charging €20 for using the swimming pool! I've stayed in world class hotels in most parts of the world and nowhere have I come across anything so inappropriate and alienating as that. There was a nasty taint of upsetting in other practices too. 'Milk the Guests' is not a good look. Other details of poor design or planning or execution are: - Lack of English (or French or German) TV - foolish for international guests. - Unreliable WiFi - definitely not appropriate for an isolated hotel in the modern age. - Breakfast buffet was good but menu choices were poor. - Impractical design of the bathroom had few flat surfaces. - The room had limited writing / working space.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

jim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Caroline

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

ruth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beyond Perfection
Sandra welcomed us with such a friendly smile. Professional and very patient. A superb member at reception.Everyrhing was perfect thanks to Sandra's kindness. Cocktails were heavanly. Thank you everyone ar Canfranc Estacion.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Jean-Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bâtiment exceptionnel dans un site remarquable Bon séjour mais la classification de cet hôtel est plus proche d'un 4* que du 5* annoncé.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

roland

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Geoffrey

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Julie Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A must visit
Decided to make a stop here while in the Pyrenees! Lovely to see the building in such great shape…
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 6. Sept. 2023
Dear Mrs. Jensen, Thank you very much for such a positive review of your stay. We hope to see you soon so we may welcome you with our best smile and make you feel at home.Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Je le conseille à d'autres personnes
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Manel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un lujo poder descascarar en un monumento histórico
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

M. Carmen

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super séjour
Check in tres sympa avec une coupe de cava, tres belle chambre . Tres bon repas et un cocktail excellent avec ube serveuse incroyable!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Experience Manager am 17. Aug. 2023
Cher Pierre,Tout d'abord, nous aimerions vous remercier pour les commentaires très positifs que vous avez partagés au sujet de votre récente visite à notre hôtel Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel, nous sommes ravis de savoir que nous avons été en mesure de répondre à vos attentes.Notre objectif est toujours d'atteindre une satisfaction maximale en offrant la meilleure qualité à nos clients et nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour à Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel. Nous vous adressons nos plus sincères salutations et attendons avec impatience votre prochaine visite.Nous vous prions d'agréer, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Nelly

Gut: Zustand der Unterkunft
superbe séjour
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

PHILIPPE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Si vous souhaitez faire plaisir à un proche, offrez lui un séjour à l hotel royal de canfranc.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Begonia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo perfecto. Excepto la piscina que realmente es una birria y encima hay que pagar.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Marisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Maryann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jean-Louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un lieu de légende
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 10. Juli 2023
Cher Jean-Louis,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy satisfecho de mi estancia. Pienso repetir
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Guest Experience Manager Canfranc Estación a Roya am 10. Juli 2023
Apreciado Manuel, Nos gustaría darle las gracias por su reciente visita al Canfranc Estación, A Royal Hideaway Hotel y por dedicar unos minutos a compartir sus sensaciones.Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Le enviamos un saludo muy cordial y le esperamos en su próxima visita.Atentamente,Guest Experience ManagerCanfranc Estación a Royal Hideaway Hotel

10/10 – Hervorragend

corinne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hôtel
Rapide séjour qui s'est passé dans un superbe endroit. Batisse de la gare restaurée d'une manière fantastique. Chambre originale et sans bruit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

José

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Brooke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Jean-Pierre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sympa, luxueux, dommage que l'ensemble du personnel ne parle pas français à 1 km de la France !
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Nadia

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Caroline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Neil

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabulous hotel
We traveled to the hotel by motorcycle. The greeting was mainly good. However we were asked the next morning if we staying at the hotel by staff. This is probably because we were wearing motorcycle clothing. The person then apologised for asking the question. But other than that everything was excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

stuart

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Maria Paz

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Angel Javier

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Sara

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Miguel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

ALBERTO

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Jean-Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avions visité la gare il y a 35 ans, nous avons été stupéfaits de voir ce qu'elle est devenue. Un magnifique hotel.On ne peut que feliciter tout ceux qui on permis de Sauver ce chef d'œuvre, les architectes les artisans et les investisseurs. Bravo à tous. Le personnel de l'hôtel est parfait en général et les prestations tant hôtelieres que restauration sont d'un niveau haut de gamme. Merci pour tout.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023