Außenbereich

Bewertungen von GR Caribe Deluxe All Inclusive Resort

4 out of 5
GR Caribe Deluxe All Inclusive Resort
Blvd. Kukulcan Km 20.5, Lote 64, Section A, 2nd entrance, Hotel Zone, Cancun, QROO

Bewertungen

7,8

Gut

612 von insgesamt 1402 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
356 von insgesamt 1402 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
216 von insgesamt 1402 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
115 von insgesamt 1402 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
103 von insgesamt 1402 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Tanja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schön für Familien, bei Barrierefreiheit ausbaufäh
Bei der Barrierefreiheit ist das Hotel noch ausbaufähig. Es gab eine Stufe vor der Zimmertüre und es mussten mit dem Rollstuhl große Umwege in Kauf genommen werden. Einige Bereiche wie der Kleinkinderapielplatz, die Bars usw. konnten leider gar nicht eigenständig erreicht werden. Auch der Weg zum Strand könnte noch deutlich verbessert werden. Der Service war jedoch sehr gut. Es war schön, dass man auch auf den Liegen am Pool noch bedient wurde. Für die Kinder war das Hotel Klasse. Wir haben besonders den Kinderpool sehr genossen, durften aber als Eltern nur deshalb dabei sein, weil wir ein Kind unter 4 Jahren dabei hatten. Unser 4 jähriger wäre wahrscheinlich nicht alleine dort geblieben und dann wäre es doch deutlich weniger schön gewesen.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von General Management am 8. Nov. 2021
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Kommentare zu Ihrem letzten Aufenthalt zu teilen. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen sehr schönen Urlaub hatten und unser Personal Ihnen und Ihrer Familie den besten Service geboten hat. Vielen Dank, dass Sie die Möglichkeiten, die Sie während Ihres Aufenthalts identifiziert haben, geteilt haben, da wir Ihre Erfahrung so verbessern können und das aller unserer Gäste. Wir freuen uns auf die Gelegenheit, Sie in naher Zukunft wieder bedienen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Allgemeine Geschäftsführung

2/10 – Ungenügend

Rebecca Anne

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’ve stayed here several times in 2022 and 2023 and loved it and this property’s quality has severely went down my recent stay here was awful. There are no elevators that work and you’ll be lucky to get ur room cleaned. The food is 1/10 and there are no options or diversity (even worse if u wanna eat healthy) it’s GROSS. they used to have a sushi bar by the pool where u could get anything now they have fruit sushi at the buffet, most of the restaurants are closed as well. The room service was always free it’s not anymore. The tennis court is out of commission. We had a 12;30 airport pickup and when it came early the staff did not tell us and did not care to help or offer help until i got a higher manager involved they basically laughed at our misfortune. Normally it’s whatever but i have vip status and have stayed here SEVERAL times. We did not receive any of our VIP perks. None of this is advertised and they will not care/refund you/tell u anything. I’m not rich whatsoever or snobby, just looking to have fun by the pool and this experience was hard to obtain here.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

CHANTA

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
undergoing renovations, poor to no Wi-Fi access in the rooms. Elevator didn’t work. Meats with sometimes under cooked. Very nice property.Very nice staff. Great location. Convenient for the price. Upon arrival you get hounded to sit and schedule an appointment to listen to a hotel club membership before you get to see your room.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Michael Alan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Been here five times. Restaurant s are very good. Pools and bars are great. Rooms are good. We were on fourth floor and loved the views. Problem is elevators were out the entire time we were there. Overall good. Just exhausting climbing up and down stairs.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kenia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es exelente quiero volver la recomiendo a mil
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

dolores jaqueline calderon

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Roel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great area to star everything available
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rodolfo Jr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mario Guillermo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gladys

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly kind and nice people.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

conslar

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
If you're not a member of the facility it's kinda not real beneficial for you. Go some place else
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Barbara Lee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved the pool and the hot tubs. The breakfasts were awesome and we had amazing food at the Bagavante Restaurant which is built directly above the ocean. The hotel had a really nice gift shop, although a bit expensive. The room was great and the king bed really comfortable. Staff were very pleasant and helpful. We had a most enjoyable 7 night stay.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jackson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfortunate time to go as there are renovations being done
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

WOO HEE

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Vladimir

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Alyssa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good stay. Relaxing spot with beautiful view and area. Not a party and luxury stay .
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Agur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Fabiana D

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property is outdated. Elevator was not working. Very limited food options in the restaurant for lunch. The pizza option served by the pool is worth it, and the drinks as well. For dinner, the restaurants that require reservation offer very good food and good service. Entertainment is also very good. My 3-year-old daughter was amazed by the Disney show performance.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Laura Gwin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was not what I booked, elevator did not work most of the time, not much hot water when showering, only served cheap liquor
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Meriem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My personal experience is that I spent 6 days at the GR Caribe resort from 04/20-26. Everything was smooth from checking in to checking out. Staff very friendly, helpful and went above and beyond to help. Facility may appear old for those who are looking for trendy or modern places, but to me it represented the Mexican architecture with arches and old furniture reflecting the country's culture, more modern style would be the next door Solaris hotel. Food was repetitive but there were 3out of 5 restaurants requiring reservation (still all inclusive) and you can make reservation the day before because they get booked fast. Restaurants offer international, French, Italian and Mexican menus with rotations. Beaches and area safe. We rode the bus to Mercado 28 for souvenirs purchases and the bus stop was at the front of the hotel and runs every 5-10min. Pools, music and night shows are shared between GR Caribe and Solaris and you can cross between both easily. I won't mind going back to the same hotel if it is for a relaxing break as it is in a quiet area. However, if you are looking for night life and traffic, I would say maybe go north, closer to Cocco Bongo area (approx. 10 min by bus), there is more entertainment and restaurants all time.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Barbara Evelyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ah pesar q es un hotel ya antiguo esta muy hermoso
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It wasn’t terrible just aged for sure food options aren’t the best either
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alexis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Todor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service is perfect
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Hillary Jean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A low key, chill vibe that's great for couples and people who are just looking to relax. I love that there was an option to go to the resort next door, as there were activities over there and it was more lively. Basically, you get the best of both worlds. The food was great, the drinks were great, the ocean was beautiful, and every single staff member we encountered was excellent. The hotel is a bit older and they are working on some remodeling right now, so there were some hallways blocked off. No big deal. This was a great stay and I would definitely return!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Leslie, DRY RIDGE

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

LUCILA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was clean
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Samuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The GR Caribe is an older facility that is only surviving because of the GR Solaris. The elevator did not work my entire 5 day stay and I was on the 4th floor. Very painful to go up and down stairs. My refrigerator also did not work and I reported it 3 days in a row and no one came to fix it.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

IRIS

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El personal fue muy amable. Solo el colchon no estuvo tan comodo, te dan la.opcion de mejorarlo lo cual es agradable. La comida fue muh rica, en especial sus pizzas. Gracias a todos por su buen trato. Sin duda volveremos!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Manuel Cabrera

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo bien
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Janette Marie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Abril, Katy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff was nice and friendly. The hotel was clean. The food was good. The hotel is in need of some upgrades and repairs which seems they have started.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

David John

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Mathews

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They looped us into a 90 minute presentation to become a “member” and get cheaper stay in future. Near the end we figured it was just a timeshare presentation ( they name it something else) that needs thousands of dollars upfront cost. The high pressure sales pitch ruined our day and it took close to 2.5 hours. In the end they gave some useless freebies like a tshirt and a bag with their branding. They also gave a free photo session which we did not use. Future guests, Please decline invitation for “member preview” stuff. It’s going to ruin a day of your vacation.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Benson Lake-Hoong

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Dalia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Antonio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and organized.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Yifan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Elizabeth R

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’ve gone here every year for the past 6yrs. Sadly this was my last one. Check in lady was the most unwelcoming an gave any details or change in the property, for example this is an all inclusive but they now charge a room service fee, is not about the money was never informed. Then Ac broke, the whole time off my stay the elevator broke down, in order to work in one off them we had to push doors shut to go up was ridiculous to go through this. I’ve stayed in all inclusive nothing like this. Adrian $ Eli did there best at front but was just terrible. Never got my upgrade. Never got a king bed. It was my forth bday my group at check in order for the bday welcome for my room I didn’t get untill the afternoon before a day of check out. What make my stay great was Javier & Nancy by the pool servers. Amazing how they felt bad made sure my whole group was happy.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cinthya Ceila Reyes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Las instalaciones
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Alexis Opengo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Su personal se percibe cansado y lo transmiten a la hora de atenderte. El personal empieza a recoger la comida desde 1 hora antes de la hora estipulada. Me tocó ver a varias personas en la noche y luego temprano el otro día en la mañana. La atención mejoraría si invirtieran en personal. Y desde que llegas todavía no dejas tus maletas y ya te quieren vender un tiempo compartido.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Servicio al Huésped. am 15. Apr. 2024
Estimado Alexis OpengoAgradecemos se haya tomado el tiempo de compartirnos sus comentarios con respecto a su reciente estancia.Lamentamos mucho esta estancia no haya sido satisfactoria para usted y su familia, sin embargo le agradecemos nos haga llegar sus observaciones y retroalimentación que nos ayuda a saber las áreas en las que debemos trabajar más arduamente, cada punto ha sido enviado a nuestros Gerentes para tomar acciones inmediatas y mejorar nuestros servicios, le ofrecemos una disculpa y nos comprometemos a continuar trabajando para mejorar nuestros servicios.Saludos Cordiales.

10/10 – Hervorragend

Ilir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean friendly staff, food was served always with care most importantly clean environment and staff was wearing a hair net all the time
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service. am 15. Apr. 2024
Dear IlirThank you for your kind rating of your stay with us at GR Caribe By Solaris.We are happy to know that his experience was extremely pleasant and that the service he experienced was to his complete satisfaction.We greatly appreciate your trust and we also hope to have the opportunity to welcome you again.Best Regards.

8/10 – Gut

victoria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The elevator didn't work. We have to go up and down stairs, when i got there i was supposed to have a vip room and they changed it for a regular room. the food and the restaurants are good, the staff is kindness.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service. am 15. Apr. 2024
Dear VictoriaYour opinion is of great importance to us, as it helps us create strategies that will help us improve the service we offer to our guests every day.We soon have major renovation plans for our facilities to be able to offer better services to our guests.We hope to see you again to improve your perception. We appreciate your suggestions.Sincerely.

4/10 – Schlecht

Fernando Jesus, Redwood City

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great food and service
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service. am 15. Apr. 2024
Dear JenniferThank you for your kind rating of your stay with us at GR Caribe By Solaris.We are happy to know that his experience was extremely pleasant and that the service he experienced was to his complete satisfaction.We greatly appreciate your trust and we also hope to have the opportunity to welcome you again.Best Regards.

4/10 – Schlecht

Deanna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Poor customer service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service. am 15. Apr. 2024
Dear DeannaThank you for sharing with us your experience about your recent stay with us.Your opinion is of great importance to us, as it helps us create strategies for continuous improvement every day in the service we offer to our guests. We appreciate your observations. We will work to improve these services. We apologize for this situation.We hope to welcome you again soon!Best Regards.

2/10 – Ungenügend

Dawn April

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When i booked i was told it was ADULTS ONLY!!!! THEIR WERE KIDS EVERYWHERE.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service. am 15. Apr. 2024
Dear Dawn AprilWe appreciate your valuable comments about your recent stay with us.Regarding the incident that occurred, our hotels are 100% family-owned, we offer you our most sincere apology and the inconvenience that this situation may have generated.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future and change your perception.Best Regards.Customer Service.