Außenbereich

Bewertungen von Holiday Inn Express Cambridge, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express Cambridge, an IHG Hotel
15/17 Coldhams Park, Norman Way, Cambridge, England

Bewertungen

8,4

Sehr gut

469 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
356 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
115 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
29 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Free parking area, dont pay at the signs. 30 min. Walk to downtown, it is ok but not at night. Breakfast is ok and the bar is offering also drinks. Rooms big enogh. Good for some days but not so close to city.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von HOM am 9. Okt. 2023
Martin, thanks for your review of our hotel. We're chuffed your trip was worth shouting about and we hope to welcome you back soon. All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Flora

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel Operations Manager am 5. Sept. 2023
Wow, 10/10! Thanks for your top marks, Flora.All the best, Hannah -

8/10 – Gut

Eric, Wiehl

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hotel Operations Manager am 21. Aug. 2023
We appreciate your rating, Eric.Best wishes, Hannah -

10/10 – Hervorragend

Margareta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir kommen gerne wieder!
Wir haben 14 Tage hier verbracht und kommen gerne wieder! Sehr gutes Frühstück. Hervorragende Betten. Sehr sauber. Hervorragendes Abendessen im Hotel. Super Preis-Leistungsverhältnis. Vielen Dank an das tolle, super freundliche und sehr engagierte Team und Management! Z
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2023
Antwort von Hannah - Hotel Operations Manager am 5. Mai 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

6/10 – Okay

Holger

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von HOM am 11. Mai 2023
Holger, thanks for your review of our hotel.We hope to welcome you back soon and All the best, Hannah - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Manager am 31. März 2023
Thanks for your lovely review!All the best, Hannah - Hotel Operations Manager

8/10 – Gut

Oliver

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Renato

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

C.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Ein bei unserem Aufenthalt sehr gut besuchtes Hotel, dass von Cambridge aus nach etwa 30 Minuten Busfahrt und danach 15 zu Fuss erreichbar ist. Schöne Zimmer, die Klimaanlage ist bei offenem Fenster laut zu hören.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war für uns als Familie recht klein.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Lindsey B am 6. Juli 2022
Alexandra, Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ruhige Umgebung, klassisches HolidayyInn Frühstück, Einrichtung etwas veraltet.. Für eine Nacht ausreichend
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Businesshotel
Netter Empfang. Schönes Zimmer, Gute Betten. Gute Klimaanalage - auch zum Heizen. Gutes Frühstück. Passendes Abendessen.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

8/10 – Gut

Nina, Mainz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in guter Lage wenn man ein Auto hat
Sehr freundlicher Service bei Ankunft. Tolles großes Zimmer. Sehr gutes Frühstück, authentisch und mehr als ausreichend. Einziges Manko: sehr hellhörige Zimmer.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

8/10 – Gut

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was good for an overnight stay, the mattress was overly firm so I had to get my man tights on for yoga in the morning. Breakfast was of a good quality. It was fully booked so it was an operation to get us in. Can’t fault the staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Yasmina

Mit der Familie gereist
The room was fine for the most part, but it was a little shabby.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Emma

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Smell of damp and sewage smell coming from the bathroom sink blocked
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mairead - Hotel Operations Manager am 27. Mai 2024
Emma, we're sorry to see there were some unpleasant smells in your room, please drop us a message with your room number and dates you stayed so we can look into this.Best wishes,

2/10 – Ungenügend

Louise

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The food is a joke, order nachos thought no one could get it wrong but they did, my 5 year old granddaughter makes nicer nachos that we got here. And secondly the bed and pillows were so uncomfortable. will NEVER stay in a holiday in again however cheap it may be!!!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

J.G.

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel good food for good price
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 21. Mai 2024
J.G, we're grateful for the lovely feedback.Hoping to see you again soon. Best wishes, Mairead -

8/10 – Gut

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had just a one night stay and found the room and facilities just as we expected I found the cost expensive but had very little choice as a last minute booking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 21. Mai 2024
Andrew, your lovely feedback is welcomed!Best wishes, Mairead -

6/10 – Okay

Charles

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Location was not great. We didn’t realize how remote it was.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 21. Mai 2024
Charles, thanks for reviewing your recent stay. All the best, Mairead -

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was convenient to Cambridge and very comfortable and spotless.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 21. Mai 2024
Thank you for recommending us in your review!Best wishes, Mairead -

8/10 – Gut

Jean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didnt like the fact that decaf coffee was only sashes. Fresh orange was awful Other then that it was a good stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von HOM am 14. Mai 2024
Jean, thanks for the amazing rating. Thank you for letting us know about the coffee and juice. Your feedback helps us do better. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Shuang

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location, not too far from city centre, breakfast is amazing. Room is comfortable, great design of washroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 3. Mai 2024
We appreciate your kind words, Shuang/All the best, Mairead -

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cheap and cheerful. Easy to find, nice location, easy check-in. Room was clean but toilet needed more attention as the seat wasn’t clean. The beds are like stone (very firm) so I didn’t sleep well and the air conditioning would not turn off whatever I tried so also had to listen to the noise all night. For the price, it was decent, but I wouldn’t use again simply because of the bed not being comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HOM am 30. Apr. 2024
Maria, thanks for the amazing rating. We appreciate the feedback and please feel free to drop us a message so we can discuss this. All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von HOM am 14. Mai 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Kevin. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Philip, Galloway

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good breakfast!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von HOM am 22. Apr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Philip. We're happy to see you enjoyed the inclusive breakfast. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly helpful staff Close to Papworth Hospital
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HOM am 22. Apr. 2024
Kevin, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

richard

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
handy for a work type hotel but breakfast left alot to be desired
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 18. Apr. 2024
Richard, thanks for your review.All the best, Mairead -

10/10 – Hervorragend

Delia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were hungry when we arrived. The man at the desk went out of his way to make cheese toasties for us
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 2. Apr. 2024
Delia, we're over the moon to see your review.All the best, Mairead -

4/10 – Schlecht

Naresh

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very bad cleanliness
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 2. Apr. 2024
Naresh, thanks for the recommendation.We set a high standard for cleanliness and apologise that we missed the mark here. We'll communicate this back to our housekeeping team. See you next time!All the best, Mairead -

10/10 – Hervorragend

Geoffrey, Bournemouth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Friendly staff , room nice and clean , some fitting need repairs, but over all nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HOM am 28. März 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Geoffrey. We're glad you felt the team were friendly. That's what we like to hear! Making sure you have a clean and comfortable room is our housekeeping teams' top priority. We hope to welcome you back and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Charmian

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HOM am 16. Apr. 2024
Hi Charmian, thanks for the amazing rating. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Lina P.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toilet was a bit dated. Extremely basic property. Breakfast was very simple. Front desk staff especially young man at check-in was professional informative and very communicative. Young man who was serving drinks at night was soo friendly and was great at servicing on tap machine.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HOM am 25. März 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Lina P. The team will be happy to see they made a good impression. We appreciate the feedback ad will look into the points stated. All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Jack

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Seemed clean and pretty standard. Was nice and modern
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HOM am 25. März 2024
Jack, thanks for the amazing rating. Thanks for the feedback and hope to see you again. All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

6/10 – Okay

Mary

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ive stayed manyl times and always very nice jhowever this time was no pleasant Ibthinkbyhetevhad been dog in there as im allergic and affected me by the time i left and currently im on meds from doctor for allergies. The carpet was so dirty socks were fikthy walking on it. There was a horrible damp smell in room and was really cold too and unable to turn up the heat. The facilities for dining were awful..have gone downhill sinvy last stay at Xmas itbis awful unhygienic to have jam and honey etc with knife ifor all to use on bread looks very bad And unsafe with fo msny peopke using and wandeting around with hot drinks and plates of food NO TRAYS MRS M WEIR
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von HOM am 21. März 2024
Mary, thanks for taking the time to review our hotel! We want every guest’s stay to be perfect, so we’re sorry to see this wasn’t the case for you. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Keith

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HOM am 9. Apr. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Keith. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Barbara

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Operations Manager am 5. Apr. 2024
Thanks so much for your feedback, Barbara.Best wishes, Mairead

6/10 – Okay

Teck Guan

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von HOM am 18. März 2024
Hi Teck Guan, thanks for the rating. We hope to welcome you back and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was good value for money.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HOM am 8. März 2024
Thanks for the perfect rating, Michael. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

6/10 – Okay

jack

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HOM am 8. März 2024
Hi Jack, thanks for the rating. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

6/10 – Okay

Warrick

Mit der Familie gereist
Perfectly acceptable for £50 Inc breakfast but poor mattress compared to premier inns and not very much space in the room with the sofa bed extended. The plumber should be fired for placing the tap so far from the bowl!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HOM am 8. März 2024
Hi Warrick, thanks for the rating. We appreciate the feedback and hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Donald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant helpful staff. and very comfortable. Pity about the mature Hunter's Chicken
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HOM am 29. Feb. 2024
Donald, thanks for the amazing rating. We're thrilled to hear you had a pleasant stay. We're sorry the food didn't live up to the standard we're known for. Your feedback will be shared with the team to make sure we do better. All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HOM am 29. Feb. 2024
Thanks for the 10/10 rating, Thomas. We hope to welcome you back and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Tafadzwa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pet friendly
Brilliant stay. Pet friendly, and accommodating considering we only booked 20mins before we arrived as had to take the dog with us. They even had a treat bag for the dog!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HOM am 26. Feb. 2024
Thanks for the 10/10 rating, Tafadzwa. Knowing you had a great stay brings a smile to our faces! We hope to welcome you back and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Louiza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Brilliant and v comfortable and clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von HOM am 26. Feb. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Louiza. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

6/10 – Okay

Simon

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Holiday Inn?? Better to go Premier.....
We usually don't stay in Holiday Inn's. After this stay, it's not a habit we will be changing! The hotel is quite literally built in a hole in the ground (used to be a chalk quarry) yet somehow still managed to have such poor water pressure that a decent shower was impossible. The beds are very, very cheap and extremely uncomfortable - unlike the other brand of Inn, where the beds are superb. Our bathroom sink was blocked and there was a slightly grudging agreement to get it sorted while we were out for the day. Room cleaning did not include replacement of used toilet roll, clean coffee cups or clean water glasses. Pretty poor, in my opinion. The included breakfast was not great. Powdered eggs! Yuk! And the whole "restaurant" was untidy, with uncleared plates etc stacked on tables. Woefully awful coffee too. In short, go Premier. You deserve better than the Holiday Inn express Cambridge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HOM am 26. Feb. 2024
Simon, thanks for your feedback. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Rachel

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy parking and plenty of disabled parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HOM am 26. Feb. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Rachel. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HOM am 26. Feb. 2024
Wow, 5-stars! Thanks so much, Abdullah. We hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

6/10 – Okay

S

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not restful and quite impersonal
Check in was purelt transactional, no element of welcome or friendliness. Whilst check out is at 11 housekeeping started knocking from 8.45! Surely before 9am is too early, I find it intrusive. Not the hoteks fault, but guests cane to breakfast in pyjamas and slippers ... couldnt there be a sign saying "pyjamas are not acceptable at breakfast".
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HOM am 22. Feb. 2024
S, thanks for your feedback. Please drop us a message so we can discuss this. All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.

8/10 – Gut

Murni

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HOM am 22. Feb. 2024
Hi Murni, thanks for the amazing rating. Wee hope to see you again and All the best, Mairead - Hotel Operations Manager.