Außenpool

Bewertungen von Swiss Inn Nile Hotel

3 out of 5
Swiss Inn Nile Hotel
110, El Bahr El Aazem Street, Corniche El Nile, Giza

Bewertungen

7,0

Gut

86 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
40 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

5,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Mohammed

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. Jan. 2023
Dear Mr. Mohamed, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Okay

Samy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Personal: freundlich Ausstattung: etwas veraltet Kategorie: 3 statt 4 Sonst OK
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. Jan. 2023
Dear Mr. Samy, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Your Comments Has Been Taken And We Will Work On It To Avoid It Again, We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience. Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Sahar, Münster, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schöne Hotel, klein aber schick
So günstige Preis für Hotel, muss man auch nicht mehr erwarten. Alles war super Gut. Service, Personal, Sauberkeit war 1A+++++++++++; nun Umgebung war schon laut, und es hat nicht zum Umgebung gepasst (da haben Arme Menschen gelebt), aber ist natürlich Hauptstadt, und immer laut. Aber es war super Gut bin sehr zufrieden. Gibts nicht zum mekern, mit diesem Preis solche Hotel zu bekommen. Danke

10/10 – Hervorragend

Manuel, Aachen, D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel am Nil
Das Swiss Inn Nile ist etwas vom Zentrum weg, aber hat einen schönen Blick auf den Nil (malus ist allenfalls die dazwischenliegende ziemlich laute Strasse). Zimmer und Service sind gut, sehr gut fand ich Pool und Poolbar auf dem Hoteldach.

8/10 – Gut

Sophia, Hamburg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gerne wieder
Man ist sehr nah an den Pyramiden doch der Blick direkt aus dem Fesnter ist auf eine sehr belebte und sehr laute Strasse.Dort wird durchegehen laut gehupt was ein wenig störend ist wenn man sich im Zimmer aufhält

4/10 – Schlecht

Mohamed

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a disappointing experience at the hotel. Although the staff members were friendly and accommodating, the pictures on the website were misleading. The shower was mouldy and the equipment was old. Additionally, there was no iron machine or iron board available. I would rate this hotel as one-star. When I booked a dinner buffet, there was no buffet available, and I was given a limited à la carte menu with only two options. However, the staff were very friendly. I advise that you think twice before booking this hotel and consider seeing it in person first. I will never stay here again as it is not worth the price.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 21. Apr. 2024
Dear Mr. Mohamed , We Delighted Hosting You, About The Mentioned Requests, The Iron and Board Are Available Upon Request Also We Don't Offer Daily Buffet, Once Again We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience, Thank You And Waiting To See You Again

6/10 – Okay

Abdullah

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

HASHIM

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ibrahim

10/10 – Hervorragend

Ibrahim

8/10 – Gut

Maiko Alexander Paulino da

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

HATIM

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 12. Nov. 2023
Dear Mr. Haitham, We Delighted Hosting You And Waiting To See You Again

2/10 – Ungenügend

saleh

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 12. Nov. 2023
Dear Mr. Saleh, We Delighted Hosting You And Waiting To See You Again

8/10 – Gut

Joshua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 9. Aug. 2023
Dear Mr. Joshua, We Delighted Hosting You And Waiting To See Yu Again

6/10 – Okay

Mohamed

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 1. Juni 2023
Dear Mr. Mohamed, We Delighted Hosting You, Thank You For Choosing Us & Waiting To See You Again.

2/10 – Ungenügend

Mostafa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cheep,greedy,lack the quality,and the proper management to accommodate Customer and make their stay pleasant. Not recommended for staying there.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 14. März 2023
Dear Mr. Mustafa We Deeply Apologize for this Negative Feedback about us, but we need to contact you to Have Your Points and know what Happened With You & Work On It

2/10 – Ungenügend

Faizan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 2. Feb. 2023
Dear Mr. Faizan , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Okay

kyuyoung

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 2. Feb. 2023
Dear Mr. kyuyoung , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, We Delighted Hosting You and Waiting To See You Again Soon

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Goood
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 2. Feb. 2023
Dear Mr. Mohamed , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, We Delighted Hosting You and Waiting To See You Again Soon

6/10 – Okay

kyuyoung

Mit einer Gruppe gereist
시설노후한 도로변 호텔
청걸한편이나 시설이 노후화되어 고장난 것(예 샤워기)이 있다.좁은 로비에 경찰경비검색대가 있음.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 23. Jan. 2023
Dear Guest , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

kyuyoung

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 23. Jan. 2023
Dear Guest , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Schlecht

An

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 18. Jan. 2023
Dear Guest , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ungenügend

Angela, Hagerhill

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk staff was incredibly rude and the bathroom had more mold than I have ever seen. AC did not work and the elevator did not work.
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 10. Jan. 2023
Dear Ms. Angela , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, Your Notes Has Been Taken and Will Work To Avoid It Again, We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

10/10 – Hervorragend

Paola

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. Jan. 2023
Dear Ms. Paola, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ungenügend

Eric Davis

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. Jan. 2023
Dear Mr. Eric, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

Jorge Adrian

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. Jan. 2023
Dear Mr. Jorge, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ungenügend

Adib

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When I first arrived I had to give him 200 Just for him so he can pull me better room hotel was very noisy it’s not a quiet spot to stay in I couldn’t even invite my friends who drove me from the airport for dinner . I do not recommend not want to go there it’s not worth it they treat wrong Plus when you check out you have to wait at the lobby for them to check the room before you leave
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 26. Sept. 2022
Dear Mr. Adib, Thank You For Choosing Us, About Your Mentioned Comments All Our Rooms Are Isolated With Triplex Glass To Prevent Any Noise also The Visits Allowed In All The Hotel Except The Rooms, Finally It Is The Check Out Procedure Allover Th World, Hope We Have Clarified Everything, Thank You

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is not on well maintained condition. Worst part they don't even provide you water bottles even for breakfast if you ask for water they will ask you to buy. Corridors are stinky. Only good thing is location and view of Nile
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 26. Sept. 2022
Dear Guest, Thank You For Choosing Us.About Your Mentioned Points We Provide Everyday Free Bottle Of Water and Tea & Coffee Tray Replenishment But Other Wise You Can Order From Our Restaurant Or Room Service also We Prepare For Very Soon Renovation Plan, Hope To See You Again

2/10 – Ungenügend

Hany

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We could not stay in this room and had to leave. Room was completely different from the pictures provided. Rooms were unclean and smelled like some insecticide. Room furniture is outdated. Bathroom fixtures had rust.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. Jan. 2023
Dear Mr. Hany, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Your Comments Has Been Taken And We Will Work On It To Avoid It Again, We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience. Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Schlecht

Ammar

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. Jan. 2023
Dear Mr. Ammar, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation .Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Would stay again
Staff were very helpful and accommodating, and the manager also accommodates the stray dogs and cat seeking shelter outside the hotel which was a bonus for me, knowing they show compassion. Hotel could do with updating - which they seem to be in the process off. Room phone didn’t work but wasn’t a big problem.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 1. Aug. 2022
Dear Guest , Thank You For Choosing Us For Your Accommodation, We Provide Converter For All The Rooms With Fees,Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 10. Mai 2022
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience. Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ungenügend

Diego

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
WiFi does not work in Lobby or rooms. Dusty rooms. Sticky room floors. Unsanitary. Waiting for refund. Left after 1/2 hour once we found another hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 10. Mai 2022
Dear Mr. Diego, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , We Deeply Apologize for Any Caused Inconvenience. Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

Jean-Luc

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. März 2022
Dear Mr. Jean, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

4/10 – Schlecht

Kristiine

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 3. März 2022
Dear Ms. Kristine, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation , Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Okay

FATIMA

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2022
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 18. Jan. 2022
Dear Ms. Fatma. Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

Houria

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon rapport qualité prix
L’hôtel est moyen en général. le personnel est très aimable et à l’écoute en cas de réclamation.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 28. Dez. 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

Mohamed

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 28. Dez. 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

Dorothy, Bedias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property has been kept up and it was clean including the toilets. The bar in the lobby was a little small, but sufficient. The dinner served in the hotel restaurant was good and service was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 28. Dez. 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ungenügend

Mohanad

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 28. Dez. 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience . Waiting To See You Again Soon .

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 17. Nov. 2021
Dear Mr. Mohamed, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Okay

basem

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 27. Okt. 2021
Dear Mr. Bassem, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

Mahmoud

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 27. Okt. 2021
Dear Mr. Mahmoud, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. Waiting To See You Again Soon .

2/10 – Ungenügend

nader, sarnia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was so dirty that we couldn’t sleep. It smell really bad and the bellows are so filthy
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 27. Sept. 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Appreciate Hearing From You To Get The Points We Will Work On To Improve Our Service, We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience and We Will Do Our Best To Avoid That Again . Waiting To See You Again Soon .

8/10 – Gut

doaa

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

2/10 – Ungenügend

Ahmed Hassan

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

2/10 – Ungenügend

Mahmoud

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 27. Sept. 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation. We Appreciate Contacting You and Hear From You To Get The Points We Will Work On To Improve Our Service, We Deeply Apologize For Any Caused Inconvenience and We Will Do Our Best To Avoid That Again . Waiting To See You Again Soon .

6/10 – Okay

Aldo Alonso

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Samar Dassouky (FOM) am 27. Sept. 2021
Dear Guest, Thank You For Choosing Us For Your Accommodation & Waiting To See You Again Soon .