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64 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
64
50 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
50
26 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
26
6 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
6
7 von insgesamt 153 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
7
8,4/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Patrick
13. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfort Hotel Im Stadtteil Maadi.
Großzügiges Zimmer und Badezimmer. Toilettenartikel wurden bereitgestellt. Das Zimmer verfügte über einen Balkon. Die Lage ist an einer stark befahrenen Straße aber im Hotel bekommt man davon nichts mit. Bei guter Sicht kann man sogar die Pyramiden sehen. Man bekommt schnell ein Taxi oder Uber. Am Eingang gibt es eine Art Security Check, hier muss man seine Gepäckstücke oder Taschen jedesmal durchlaufen lassen. Das Hotel hat einen Pool mit Blick auf dem Nil.
Patrick
8/10 – Gut
Ralf-Detlef, Berlin
25. Dez. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable hotel with beautiful Nile river view
Very comfotable hotel with perfect view to the Nile river and the pyramids
Ralf-Detlef
10/10 – Hervorragend
Anne, Vienna
17. Okt. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Guenter, Deutschland
14. Feb. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach schön
Nach gestresstem Arbeitstag ist das Hotel Entspannung pur. Restaurants (Italiener, Mexikaner) sind ok und nicht überteuert.
Zimmer komfortabel und sauber.
Guenter
8/10 – Gut
Erik, Düsseldorf, Deutschland
16. Aug. 2010
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für den Süden Kairos
Das Hotel hat alles was man von einem gehobenen Mittelklassehotel erwarten darf. Für Geschäftsreisen nach Maadi gut geeignet, mit idyllischem Blick auf den Nil, falls man ein Zimmer nach vorne erwischt hat. Nach hinten ist der Blick eher trist.
Erik
2/10 – Ungenügend
Mike
10. Apr. 2024
Mike
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Zeinab, OBERLIN
24. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is nice.
Zeinab
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Nabil, Katy
28. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location and friendly staff
Nabil
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von sameh Hussein am 2. Dez. 2023
Thank you for your great comments and looking forward for your next visit.
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit dem Partner gereist
15. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great view, good location in Maadi.
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von sameh Hussein am 16. Nov. 2023
Thank you for your great comments and looking forward for your next visit to the hotel
10/10 – Hervorragend
Kyungsik
13. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit
Kyungsik
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von sameh Hussein am 16. Nov. 2023
Thank you for your great comments and looking forward for your next visit to the hotel
8/10 – Gut
Faez
29. Okt. 2023
Faez
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von sameh Hussein am 14. Nov. 2023
Thank you for taking the time writing your comments which help us to work on the negative comments and to keep up the positive one, looking forward for your next visit to the Hotel
10/10 – Hervorragend
ida Maria marinus sophia
10. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fijn hotel aan de Nijl
ida Maria marinus sophia
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von sameh Hussein am 14. Nov. 2023
Thank you for taking the time writing your comments which help us to work on the negative comments and to keep up the positive one, looking forward for your next visit to the Hotel
6/10 – Okay
Soumen
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
4. Okt. 2023
This hotel doesn't meet the usual Holiday Inn standards. I've stayed in many IHG hotels, but this one falls short. The breakfast options are somewhat limited and acceptable, but it's fair to say it's not a delightful experience.
Soumen
Antwort von sameh am 7. Okt. 2023
We would like to apology for the negative experience you face it during your stay and we will take the necessary action concerning what is mentioned in your comment.
4/10 – Schlecht
Elise
29. Sept. 2023
Gut: Personal & Service
Elise
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von sameh Hussein am 14. Nov. 2023
Thank you for taking the time writing your comments which help us to work on the negative comments and to keep up the positive one, we do apology for any inconvenience during your stay and looking forward for your next visit to the Hotel
10/10 – Hervorragend
Alicia
Geschäftlich gereist
11. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were kind and very helpful! The hotel was one of the nicest Holiday Inns I have seen. We will book again.
Alicia
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von sameh Hussein am 12. Sept. 2023
Thank you for your great comments and looking forward for your next visit
10/10 – Hervorragend
Rudy
3. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The right location for a very nice hotel with super extra friendly staff.
Rudy
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von sameh Hussein am 12. Sept. 2023
Thank you for your great comments and looking forward for your next visit
6/10 – Okay
Fahad
Geschäftlich gereist
20. Juli 2023
Gut: Personal & Service
Throom furniture is getting old, minibar was completely empty. air conditioner was very noisy. the room eas very humid when I arrived.
Fahad
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von sameh Hussein am 1. Aug. 2023
Dear M. FahadWe do apology for the negative comments mentioned in your review which we will take an immediate action towards the responsible persons, once again appreciate to accept our apology as this not our level of standard.
10/10 – Hervorragend
Melissa
13. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Melissa
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von sameh Hussein am 17. Juli 2023
Thank you for your great comments and looking forward for your next visit.
10/10 – Hervorragend
Luz
Mit dem Partner gereist
11. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The people ver friendly and good service
Luz
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von sameh Hussein am 17. Juli 2023
Thank you for your great comments and looking forward for your next visit.
2/10 – Ungenügend
Jamal, Spring
3. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The three room were extremely dirty
Food under bed
One room the bathroom had sh…. All over sear
Other room had spiders in balcony and corners
We paid for 3 nights
We left after one night
We talked to manager
He said to talk to Expedia to get a refund for the other two night for the three rooms
I tried to get hold of you
No one answered to what I said
Or no one answered the phone
Management said at hotel
They only can refund me if Expedia tell them
I demand a refund
Thank you
Jamal Hamideh
Jamal
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von sameh Hussein am 4. Juli 2023
Dear Mr. Jamal, I would like to express our deep apology for the negative experience you face during your stay at the Hotel which is not our level of standard, a deep investigation had been made and a severe action had been taken toward the responsible persons, concerning the refund we are ready to refund back the 2 nights to the Expedia Virtual credit card sent to us to cover your 3 night stay and that is why our colleague asked you to inform Expedia that we are accepting to refund them as after that they will refund you on your credit card, we are sorry that our colleague did not explain why we should have this procedures as if we refund the amount of money to Expedia they will not refund you back unless they had been notified by your good self, once again we are very regret the inconvenience caused and hoping to see you in the future to express our real level of standard.
10/10 – Hervorragend
Mina
Mit der Familie gereist
20. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay
Mina
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von sameh Hussein am 30. Juni 2023
Thank you Mr. Mina for your great comment and looking forward for seeing you soon for your next visit to the hotel
10/10 – Hervorragend
John
Mit der Familie gereist
13. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
John
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von sameh Hussein am 30. Juni 2023
Thank you Mr. John for your great comment and looking forward for seeing you soon for your next visit to the hotel
10/10 – Hervorragend
Peter Anthony
21. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the location, the friendliness, the helpful staff and the view. Difficult to think of a negative, maybe the pool could benefit from a shallow end but i was fine with the uniform 1.70m. I will come back again
Peter Anthony
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von sameh Hussein am 8. Juni 2023
Thank you for your great comments and looking forward for your next visit to the hotel.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
27. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is located in a safe area and close to several restaurants. The hotel itself has a couple of nice restuarants (Solis and The View) and a bar. Breakfast buffet was good with lot of options. The rooms were small and only had 2 single beds or 1 double bed for a 3 person reservation. There is a small couch for seating but that doesn't extend as a sofabed. It is very inconvenient for a 3 person stay.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von sameh am 31. Dez. 2022
Thank you for taking the time writing your comments which is very helpful for us to work on the negative comments and to keep on the positive one, NB; for a third persons you can ask to add an extra bed.
8/10 – Gut
Mariella
11. Dez. 2022
Gut: Personal & Service
Not a 5 star hotel as listed
Not a 5 star hotel as listed. Dirty carpet. Bad food
Mariella
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von sameh am 31. Dez. 2022
Thank you for taking the time writing your comments which is very helpful for us to work on the negative comments and to keep on the positive one, we apology for the negative comments faced during your stay.
8/10 – Gut
Mark, Riyadh
1. Dez. 2022
Mark
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
26. Nov. 2022
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von sameh am 31. Dez. 2022
Thank you for taking the time writing your comments which is very helpful for us to work on the negative comments and to keep on the positive one,
6/10 – Okay
Eduardo
Mit der Familie gereist
11. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Costumer service no good
Eduardo
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von sameh am 14. Nov. 2022
Dear SirI would like to apology for the negative comment that you have it during your stay and ensuring that such things will not be repeated in the future.
6/10 – Okay
Ximena
4. Nov. 2022
Ximena
8/10 – Gut
Hussein
14. Aug. 2022
Hussein
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
10/10 – Hervorragend
Angela, Henderson
18. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Angela
Aufenthalt von 13 Nächten im Juni 2022
8/10 – Gut
Brandon
Mit einer Gruppe gereist
12. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trendy neighborhood hotel on the Nile
Sanctuary from a bustling city, trendy neighborhood
Brandon
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Sameh am 18. Jan. 2022
Thank you for taking the time writting your comments which help us to work on the negative comment and to keep up the positive one.
10/10 – Hervorragend
Khaled
Geschäftlich gereist
27. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spent a wonderful time in this nice hotel. The front disk staff are very helpful and extremely professional an friendly. Ibrahim and Karim were very welcoming and kind. Ibrahim is one of reasons why I would like to visit this nice hotel again.
Khaled
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Sameh am 18. Jan. 2022
Thank you for taking the time writting your comments which help us to work on the negative comment and to keep up the positive one.
4/10 – Schlecht
Mohamad
Mit einer Gruppe gereist
30. Okt. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mohamad
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Sameh am 2. Nov. 2021
Thank you for taking the time writting your comments which helping us to avoid the negative points and to keep up the positive one
10/10 – Hervorragend
DAPHNIE
14. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay and you can walk, use Uber, or taxi easily to get where you want to go
DAPHNIE
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Sameh am 19. Okt. 2021
Thank you for taking the time writting your great comments wich is very helpful for us, and looking for your next visit to the hotel
10/10 – Hervorragend
DAPHNIE
14. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Walking distance to many things. The view from the room was amazing, I could see all over Cairo and the pyramids
DAPHNIE
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Sameh am 19. Okt. 2021
Thank you for taking the time writting your great comments wich is very helpful for us, and looking for your next visit to the hotel
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Sameh am 5. Mai 2021
Thank you for your kind comments
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not nile view...
Very nice staff, location is ok.
Rooms Nile's view is nice (for the view) but too noisy (trafic).
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Sameh am 6. Apr. 2021
Thank you for taking the time writting your comments which is very beneficial for us to work on the negative comments and to keep up the positive comments.
6/10 – Okay
Aleksandr
17. Okt. 2020
Aleksandr
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Sameh am 27. Okt. 2020
Dear Sir
Thank you for your comments which will help us to keep the positive things and to avoid the negative one, looking for seeing you back at the Holiday Inn Cairo Maadi.
10/10 – Hervorragend
Wasseem, Los Angeles, CA
4. Okt. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service from the check in thru check out, excellent room service and always cleaned regularly, excellent breakfast choices and the staff is amazing.highly recommended
Wasseem
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2020
Antwort von Sameh am 6. Okt. 2020
Thank you for your great comment which will help us to keep up the positive comments and to work on any negative ones.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. Aug. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Sameh am 9. Sept. 2020
Thank you for your comments and looking for seeing you back soon.
10/10 – Hervorragend
Douglas
Mit einer Gruppe gereist
15. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Douglas
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Sameh am 9. Sept. 2020
Thank you for your grat comments and looking for seeing you back soon.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
6. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Infrastructure OK, service OK, bruyant si vue sur Nil.
Les équipements de la piscine sont beaucoup moins jolis que sur les photos.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
21. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The position on the river Nile is interesting as one can see the pyramids at both Giza and Saqqara at the same time.
Staff were always very friendly and welcoming and accommodating.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Refka Samir am 23. Feb. 2020
Dear Guest,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Refka Samir
PA to General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
11. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
6/10 – Okay
Louise, London
Geschäftlich gereist
6. Feb. 2020
Gut: Personal & Service
The staff and service were excellent and the attention to making our stay good was impressive
Louise
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von sameh am 9. Feb. 2020
Thank you for your comment which is very helpful to us to improve our service
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
28. Jan. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von sameh am 9. Feb. 2020
Thank you for your comment which is very helpful to us to improve our service
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and Comfortable
We enjoyed our stay. The room is clean and quiet with functional layouts. The beds are comfortable. The shower water is strong with plenty hot water (we find it’s not always the case in Egypt). The breakfast buffet offers plenty of choices. We especially liked the vegetables and fruits, which help to smooth our bodies in the dry desert atmosphere. My only complain is that the hotel attempted to charge us breakfast. They did return the money after we showed our booking includes breakfast. Other than that, everything is perfect.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von sameh am 9. Feb. 2020
Thank you for your comment which is very helpful to us to improve our service, sorry for the negative comments of charging breakfast as it was a system error.
10/10 – Hervorragend
FLORIAN
Geschäftlich gereist
23. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Vue sur le Nil.
Hotel avec vue sur le Nil.
Petit déjeuner complet.
Personnel avenant.
Chambre propre et faite chaque jour.
Sécurité a l'entrée.
FLORIAN
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von sameh am 9. Feb. 2020
Thank you for your comment which is very helpful to us to improve our service