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Bewertungen von Best Western Royal Hotel Caen

3 out of 5
Best Western Royal Hotel Caen
1 Place De La Republique, Caen, Calvados

Bewertungen

8,8

Hervorragend

269 von insgesamt 524 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
207 von insgesamt 524 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
36 von insgesamt 524 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 524 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 524 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Isma / La Réception am 11. Sept. 2023
Dear Madam, Sir,Thank you for give us a 10/10. We are very glad to know that you enjoy your stay among us. And we will be happy to see you again in our establishement.Best RegardsIsma,Reception DeskBest Western Royal Hotel Caen

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Laure/ Reception am 11. Aug. 2022
Good afternoon, Thank you for leaving us this review, we are glad you enjoyed your stay in our hotel. Wishing you a nice day and hoping to welcome you again, Laure/ Reception

4/10 – Schlecht

eva

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Man hat uns erst am Tag vor der Ankunft davon verständigt,dass aufgrund einer Grossveranstaltung das Parken in der benachbarten Garage eingeschränkt ist. Die angekündigte Parkreduktion gab es in der entfernteren Garage dann nicht.Das Zimmer war eiskalt, eine Heizung war offenbar aus technischen Gründen nicht möglich. Aufräumen oder Handtuchwechsel war nicht vorgesehen, diesen " Service " hätte man vorher bestellen müssen... Auf das zu bezahlende Frühstück haben wir verzichtet,nachdem wir den Frühstücksraum gesehen haben. Zwei Sterne sind für dieses Hotel schon zuviel!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Rémi / Réception am 11. Juni 2022
Dear Madame, Thank you for taking the time to leave us a comment. We are sorry that the parking lot had to close due to the marathon. We informed our customers as soon as we were informed. Regarding the discounted tickets we offer, they are to be picked up directly at the reception before you park. In your case, it was more advantageous to park directly in the parking lot since you stayed there less than 24 hours. Concerning the heating, we have an internal system that allows to put either the heating or the air conditioning. As the weather has been nice for the last few weeks and due to numerous requests from customers, we have switched to air conditioning. We cannot change the mode and switch to heating only for a few days. We are sorry that you found the room too cold. Upon arrival of our guests, we systematically ask if the housekeeping should be done every day, at the request of the customer or every second or third day. Unfortunately, at the time of your arrival, a misunderstanding occurred and the cleaning was noted as not necessary during your stay. Regarding breakfast, we try to offer various products to delight all our guests. Our room is indeed not one of the largest. That's why we ask for the breakfast schedule upon arrival, in order to reduce the number of tables and increase the space available. We hope to welcome you again to meet all your expectations. kind regards

8/10 – Gut

Klaus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage mit Parkmöglichkeit in TG
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Laure/ La Réception am 14. Mai 2022
Thank you for leaving us this review, we are glad you enjoyed your stay with us !

8/10 – Gut

Florian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Laure/ La Réception am 13. Aug. 2021
Bonjour Monsieur, Tout d'abord merci d'avoir pris le temps de nous laisser cette évaluation. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et espérons vous accueillir à nouveau prochainement, Bien cordialement, Laure/ La Réception

8/10 – Gut

Florian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Laure/ La Réception am 13. Aug. 2021
Bonjour Monsieur, Tout d'abord merci d'avoir pris le temps de nous laisser cette évaluation. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et espérons vous accueillir à nouveau prochainement, Bien cordialement, Laure/ La Réception

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauber, freundlich: gut
Gutes Hotel an guter Lage
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2020
Antwort von La Réception am 6. Aug. 2020
Good afternoon, Thank you for your commentary ! We remain at your service for further information, Best regards, Nadège

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von La Réception am 3. Aug. 2020
Merci pour votre commentaire. En espérant vous revoir prochainement parmi nous,

6/10 – Okay

Thea, Berlin

Gut: Sauberkeit
Sehr beengtes Zimmer an einer riesigen Baustelle. Das Zimmer hatte eine Durchgangstür zum Nachbarzimmer, durch die sämtliche Unterhaltungen von nebenan zu hören waren, und diese fingen um 5 Uhr morgens an. Das Frühstück war lieblos und die Auswahl recht begrenzt.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

6/10 – Okay

A., Deutschland

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Wir sind sehr spät angekommen, hatten das Hotel informiert. Sehr freundliches Personal! Zentrale Lage des Hotels.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Arturo, Chino Hills

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to everything
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Margaret

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This hotel is in a good location although if your room faces the square it's a bit noisy at night. This didn't matter to us as it was great for people-watching. The hotel is clean and bed was huge. The staff were very unwelcoming on our arrival, they offered no map or information about the City. We had to ask about breakfast, and places to eat for dinner. It wasn't explained to us that thete was a guest bar/lounge. Different staff member next morning, same unfriendly demeanour. Although we reported that pipe under our bathroom basin was leaking, it remained unfixed for our stay. The 2 women working in breakfast room were the only helpful people we encountered. However, taxi drivers in Caen were great!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing exceptional about the property, except that staff was friendly and helpful. Pretty spartan room in a convenient location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Henry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The beds were confotable and rooms very quiet. Staff were friendly and very helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Isma am 19. März 2024
Good afternoon,Thanks you for taking the time to respond to our satisfaction survey. We are very glad to know that you enjoy your stay among us. It will be a pleasure to see you again among us. Best Regards,Reception desk

10/10 – Hervorragend

Riley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to restaurants and centre of city. Very nice and walkable area
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emilie/ La réception am 28. Feb. 2024
Good afternoon,Thank you for taking the time to respond to our satisfaction survey and for the good rating you gave us.We are glad to learn that you enjoyed your stay among us.All our team will be happy to welcome you again in our hotel.Best Regards,Front Desk

6/10 – Okay

Lauriane

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Daphné - Réception am 26. März 2024
Chère Lauriane,Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Au nom de toute notre équipe, je souhaite vous présenter nos excuses pour ne pas avoir réussi à dépasser vos attentes. Votre satisfaction est très importante pour nous, et nous utiliserons vos commentaires pour procéder à des améliorations, afin d'être sûrs de proposer une meilleure expérience à nos hôtes à l'avenir. Pourriez vous nous fournir plus de détails sur les aspects de votre expérience qui ont conduit à ce score de 3/5?J'espère que vous envisagerez à nouveau de séjourner parmi nous, pour que nous ayons une seconde chance de vous proposer une expérience de qualité supérieure. En vous souhaitant une agréable journée,Cordialement,Daphné, La RéceptionBest Western Royal Hotel Caen

6/10 – Okay

Yann

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A améliorer
La literie est très confortable mais les chambres donnant sur rue sont très bruyantes, ont a l'impression que les passants discutent dans la chambre. La salle du petit déjeuner était glaciale suite à une panne de chauffage, placer des chauffages d'appoint en attendant la réparation aurait été une idée simple. Le parking disponible est en fait le parking public payant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laure/ La Réception am 18. Jan. 2024
Bonjour Monsieur,Merci d'avoir pris le temps d'écrire ce commentaire.Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas répondu à toutes vos attentes. Nous disposons de double vitrage (triple vitrage au 1er étage), mais étant en plein centre-ville il y a régulièrement des bruits extérieurs. Concernant le chauffage de la salle petit-déjeuner, nous avons effectivement un moteur de renfort lors de "grand" froid qui est tombé en panne et la salle petit-déjeuner en pâti. Nous avons depuis ajouté des radiateurs pour réchauffer la salle petit-déjeuner en attendant la réparation.Nous espérons que vous nous laisserez une seconde chance afin de vous proposer une meilleure expérience.Bien cordialement,Laure/ La Réception

10/10 – Hervorragend

Pablo

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Isma / La Réception am 8. Jan. 2024
Good afternoon,Thanks you for taking the time to respond to our satisfaction survey.We are glad to learn that you enjoyed your stay among us.All our team will be happy to welcom you again in our Hotel.We wish you a happy new year.Best Regards,Reception desk

10/10 – Hervorragend

Ana

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dany am 28. Dez. 2023
Dear Ana,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our establishment.We are glad that you have take good time among us.We try to do our best for improve our offering of service.Your responses is important because it's a opportunity for us to upgrade.We will very happy to see you again,Have a good day,Kind regard,Dany,La Réception

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Laure/ La Réception am 11. Dez. 2023
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour votre excellente notation et espérons vous accueillir à nouveau prochainement.Bien cordialement,Laure/ La Réception

10/10 – Hervorragend

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the centre of town and the market
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Isma am 28. Nov. 2023
Good Afternoon,We thank you for choosing our hotel for your stay in Caen.We are glad to know that you appreciated our establishement and the location.We will be happy to welcome you again among us.Best Regards,Reception desk

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von isma am 16. Nov. 2023
Good Afernoon, Thank you for choosing our hotel for your stay.We are glad to know that your stay among us went well, and we hope to see you again.Best Regards,Reception desk

8/10 – Gut

Casey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean rooms with lots of nearby places to walk to. Our only concerns were the small size of the bathroom and the shower was a step in tub that could prove to be hazardous for people with mobility concerns.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Laure/ Reception am 14. Nov. 2023
Good afternoon,Thank you for leaving us this review, we are glad you enjoyed your stay with us.We do have some rooms with walk-in showers for people with mobility problems. Don't hesitate to ask for one if needed.We hope to welcome you again in a near future,Best Regards,Laure/ Reception

8/10 – Gut

Darren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Emilie/ La réception am 4. Nov. 2023
Good Afternoon Mr.Payne,We are delighted that you enjoyed your stay with us.We will be happy to hear any suggestions you may have.We look forward to seeing you again !

8/10 – Gut

Darren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Emilie/ La réception am 4. Nov. 2023
Good afternnon Mr. Payne,We are delighted that you enjoyed your stay with us.We will be happy to hear any suggestions you may have.We look forward to seeing you again

10/10 – Hervorragend

Helena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
V convenient location in Caen. Very comfortable hotel & terrific Caen Royal restaurant next door 😊
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Isma am 18. Okt. 2023
Good afternoon, We are glad to know that your stay among us went well and that you appreciate our location. We will be happy to welcom you again Best Regards,Reception desk

10/10 – Hervorragend

PETER, RSM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice clean property at the square, helpful, staff, convenient paid parking, great restaurant below, nominal pricing. I would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Isma am 18. Okt. 2023
Good afternoon,Thanks you for taking the time to answer our survey.We are delighted to learn that your stay with us lived up to your expectationsWe will be happy to see you again among us.Best RegardsReception desk

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly Recommended
We enjoyed our stay in the BW Royal Hotel in Caen. Friendly but professional staff. Nice breakfast. Good location and within easy walking distance of shops and restaurants etc. and for visiting other parts of Normandy. Free Parking Voucher for Car Park. Would recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This checked many things, like easy parking, conveniently located in the middle of town with plenty of restaurant choices. Make sure to reserve a table in town for dinner. Caen has great ublic transportation. The roooms were clean and the reception was very helpful when we had questions. As usual in France, if you speak French, you will have it a little easier. Breakfast offered great choices.
Antwort von Damien - La Réception am 10. Okt. 2023
We thank you for leaving us this review.We are glad you enjoyed your stay with us and our reception team.We hope to welcome you again in a near future,Best Regards,Damien - La Réception

8/10 – Gut

Pablo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location, small but nice room and excellent service. Internet was really bad, impossible to work or do basic stuff, let alone streaming
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Damien - La Réception am 10. Okt. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations.Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for every guest in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Yours sincerely,Damien - La Réception.

8/10 – Gut

Lawrence, Seattle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laure/ Reception am 29. Okt. 2023
Dear Madam,Thank you for leaving us this review. We are glad you enjoyed overall your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

8/10 – Gut

Salvatore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottima soluzione per un breve soggiorno a Caen. In pieno centro, struttura molto pulita e ben tenuta, facile parcheggiare nei dintorni con poco. Posizione strategica.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Isma am 5. Okt. 2023
Good afernoon,Thanks you for your comment. We are glad to know that your stay among us went well ans that you appreciated our location.We will be happy to welcom you again.Best Regards,Reception desk

4/10 – Schlecht

James

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Dany / Réception am 28. Sept. 2023
Dear James,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologise for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Yours sincerely,Dany La RéceptionBest Western Royal Hotel Caen

10/10 – Hervorragend

Philippe

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Isma am 21. Sept. 2023
Bonsoir,Merci pour votre note.Notre objectif est la satisfaction de notre clientèle, de ce fait nous sommes très heureux d'apprendre que votre séjour parmi nous a été à la hauteur de vos attentes. En espérant vous revoir prochainement.Cordialement,La réception

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Great location and friendly staff. Hotel is cute and room are small as expected HVAC unit in room had quarter inch of dirt. Disgusting
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Dany / Réception am 28. Sept. 2023
Dear Michael,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. We're sorry that our team didn't find this on the HVAC system, and we've passed the information on to our housekeeper so that a more thorough check can be carried out. We hope you will come back and see us again soon.Yours sincerely,Dany La RéceptionBest Western Royal Hotel Caen

10/10 – Hervorragend

Allan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location to the downtown
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Isma am 21. Sept. 2023
Good Afternoon, We are very glad to know that you apreciate your stay among us and our location.We will be happy to welcom you again.Best Regards,Reception desk

10/10 – Hervorragend

craig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great location to park, walk, ride local bus/tram-
first rate location, under ground parking across street. free local mini-bus picks up outside, easy walk to town center and most old town activities in Caen. Air Con as well!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von isma am 16. Sept. 2023
Good Afternoon, Thanks you for choosing to stay in our establishement. We are glad to know that you enjoy our hotel, facilities and location.It will be a pleasure to welcom you againBest Regards,Reception desk

8/10 – Gut

Maria Valentina

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Isma am 15. Sept. 2023
Good Afternoon, Mrs,Thanks you for give us a good note. Our goal is to satisfy our costumers. We will be very happy to see you among us again. Best Regards, Reception desk

10/10 – Hervorragend

Beth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful staff, great location, walkable and lively area. Comfortable beds.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Isma am 9. Sept. 2023
Good afternoon,We do everything we can to satisfy our customers,Our team thanks you for this comment and it will be a pleasure to see you again among us.Best RegardsReception desk

10/10 – Hervorragend

SILVIA

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Dany / Réception am 11. Sept. 2023
Dear Madam,Thank you for give us a 10/10. We are very glad to know that you enjoy your stay among us. And we will be happy to see you again in our establishement.Best RegardsDany,Reception DeskBest Western Royal Hotel Caen

8/10 – Gut

Søren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super placering
Dejligt hotel med ro og comfortable forhold
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Isma am 9. Sept. 2023
Good afternoon, Thanks you for the positif comment. We are happy to know that our establishement mmets your expectations.Best RegardsReception desk

10/10 – Hervorragend

Marsha

Gut: Ausstattung
All good
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Laure/ Reception am 3. Sept. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

8/10 – Gut

Stéphane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel super bien situé (restaurants, boutiques et points d’interêt) Un peu bruyant ( bruits tard le soir et pendant la nuit) Très bon petit déjeuner et personnel super gentil Ventilation de salle de bain ne fonctionne pas!
Antwort von isma am 6. Sept. 2023
Bonsoir,Merci d'avoir pris de votre temps pour nous laisser un commentaire.Nous sommes heureux d'entendre que vous avez été satisfaits par l'accueil de notre équipe.Il est vrai que les chambres coté place sont un peu bruyante. Nous proposons des chambres coté cour pour les clients qui souhaite être plus au calme pendant leurs séjours. Pour ce qui est de la ventilation de salle de bain, nous avons pris en compte votre remarque et nous mettons tout en œuvre pour une réparation rapide.Cordialement, la réception

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Laure/ Reception am 3. Sept. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Laure/ Reception am 3. Sept. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

10/10 – Hervorragend

ADRIANO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottimo hotel in Place de la Republique, con parcheggio di fronte convenzionato con la struttura. Camere belle, spaziose, silenziose e letto king gigante. Bagno pulito, nuovo con doccia nella vasca. Personale molto cortese e disponibile.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Laure/ Reception am 3. Sept. 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in a near future.Best Regards,Laure/ Reception

8/10 – Gut

Ron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth booking.
The room was fine, a little cramped in the bathroom and at the back of the hotel so no view from the window just the back of buildings however the bed was comfortable and clean, air conditioning worked and the staff made up for the rest, the picture is not what to expect, parking nearby and easy to use, breakfast is continental buffet with scrambled egg as the only hot item. That said as a base it is fine.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Laure/ Reception am 27. Aug. 2023
Thank you for taking the time to leave us this review. We are glad your stay met overall your expectations. Don't hesitate to tell us any comment or suggestion you may have for us to improve our service.Best Regards,Laure/ Reception

10/10 – Hervorragend

Beatrice, seregno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Isma/ La Réception am 20. Aug. 2023
Good afternoon,We are glad to know that everything when well and that you enjoyed your stay among us and the area. We are pleased that you have chosen our hotel and our brand and we hope to see you again. Best RegardsReception desk

10/10 – Hervorragend

Nentcho

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Dany / Réception am 11. Sept. 2023
Dear Madam,Thank you for give us a 10/10. We are very glad to know that you enjoy your stay among us. And we will be happy to see you again in our establishement.Best RegardsDany,Réception DeskBest Western Royal Hotel Caen