Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
334 von insgesamt 658 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
334
251 von insgesamt 658 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
251
46 von insgesamt 658 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
46
17 von insgesamt 658 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
17
10 von insgesamt 658 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
10
9,2/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Andreas
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
17. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber. Großzügiges Zimmer. Service freundlich.
26 Euro für unseren Hund für eine Nacht fanden wir schon ziemlich viel.
Das Zimmer war relativ hellhörig.
Andreas
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Alvaro Gredilla, Hoteldirektor am 19. Nov. 2021
Sehr geehrter Andreas,
vielen Dank für Ihre Bewertung.
Wir haben sehr gerne gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen schönen Aufenthalt hatten.
Bitte beachten Sie, dass sich unsere Preise bezüglich der Extragebühren für Hunde im Durchschnitt der Umgebung befinden. Nichtsdestotrotz bedanken wir uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre netten Worte zu unserem freundlichen Personal.
Wir hoffen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.
Freundliche Grüße,
Alvaro Gredilla, Hoteldirektor
6/10 – Okay
Oliver
6. Sept. 2021
Oliver
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 7. Dez. 2021
Dear Oliver,
Thanks for this rating.
We are sorry that not everything was to your satisfaction.
We would love to know what would have made your stay even better.
We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,
Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
Bodo
27. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parken und Gepäck passen nicht so richtig. Es ist ziemlich umständlich und man muss entweder zum Ein-/Ausladen zur Rezeption hoch- und dann wieder runterfahren oder den Berg mit Gepäck hoch- bzw. runterlaufen
Bodo
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Alvaro Gredilla, Hoteldirektor am 29. Juli 2019
Sehr geehrter Bodo.
Vielen Dank für Ihren Kommentar zu unserem Hotel.
Wir haben sehr gerne gelesen, dass es Ihnen bei uns insgesamt gut gefallen hat und Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten. Hinsichtlich der Parksituation können wir Ihnen mitteilen, dass es tatsächlich besser ist, das Gepäck vor dem Hotel auszuladen. Dadurch ersparen Sie sich die Unannehmlichkeit, mit dem Gepäck den Berg hochzulaufen.
Hoffentlich entscheiden Sie sich auch in der Zukunft wieder für uns.
Freundliche Grüße,
Alvaro Gredilla, Hoteldirektor
10/10 – Hervorragend
Manfred
3. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gut
Manfred
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Alvaro Gredilla, Hoteldirektor am 6. Mai 2019
Sehr geehrter Manfred,
wir danken ihnen für Ihr Feedback.
Wir haben gerne gelesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns sehr genossen haben. Unser gesamtes Team bedankt sich sehr herzlich für Ihr Lob.
Gern würden wir Sie eines Tages wieder bei uns begrüßen.
Alvaro Gredilla, Hoteldirektor
8/10 – Gut
Anita
1. Nov. 2018
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anita
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von AGPINFO am 7. Nov. 2018
Dear Guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, The Hotel Manager.
8/10 – Gut
Thomas
21. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superlage direkt an der Innenstadt vo Burgos
Ein günstiges Hotel in Superlage direkt an der Kathedrale. Ruhige Zimmer, gutes Frühstück
Thomas
Antwort von AGPINFO am 21. Juni 2018
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen. Der Hotelmanager.
8/10 – Gut
Thomas
8. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ruhiges Hotel in Citylage
Klasse Hotel in zentraler Lage
Thomas
Antwort von Alvaro am 17. Apr. 2017
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Freundliche Grüße. Der hotelmanager.
8/10 – Gut
Peter, Speicher, Appenzellerland, Schweiz
30. Aug. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spanienrundreise
Wir waren mit dem Auto auf einer Galicienrundreise und buchten die Hotels zuvor. Uns hat das Hotel mit seiner Grösse sehr gefallen. Auch die Terrasse ist fantastisch.
Peter
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Aug. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Benjamin, Rottweil
22. Apr. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, perfektes Frühstück, altes TV-Gerät
Super Lage, perfektes Frühstück, altes TV-Gerät
Benjamin
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Freundliche Grüße. Der hotelmanager.
8/10 – Gut
Benjamin, Rottweil
22. Apr. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Lage, perfektes Frühstück, altes TV-Gerät
Super Lage, perfektes Frühstück, altes TV-Gerät
Benjamin
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Freundliche Grüße. Der hotelmanager.
8/10 – Gut
Benjamin, Rottweil
14. Apr. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
-Super Lage, perfektes Frühstück, altes TV-Gerät
-Alles Top. Frühstück fantastisch. Sehr freundlich.
- Negativ war nur der alte Röhrenfernseher
Benjamin
Antwort von Alvaro am 18. Juni 2016
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Freundliche Grüße. Der hotelmanager.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
14. Juli 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Antwort von Alvaro am 31. Okt. 2015
Sehr geehrter Kunde, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Freundliche Grüße. Der hotelmanager.
8/10 – Gut
Cornelia, Österreich
17. Mai 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit Geschichte
Tolles Hotel mit Geschichte, Schöne Lage allerdings ein bischen mühsam, wenn man vom Busbahnhof mit Koffer unterwegs ist.
Wir haben ein tolles Zimmer mit Himmelbett bekommen, wir haben die Störche beim Nestbau beobachten können. Rezeption sehr freundlich.
Burgos hat ein sehr schöne Altstadt und eine noch schönere Kathedrale.
Cornelia
Antwort von Alvaro am 5. Sept. 2015
Lieber Gast, vielen Dank für die tolle Bewertung unseres Hotels! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen und hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Mit freundlichen Grüßen, der Hotel-Manager
8/10 – Gut
Thomas, Korschenbroich
23. Feb. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in ruhiger und zentraler Lage
Ruhige Zimmer mit sehr schöner Aussicht und in der Nähe des Stadtcentrums
Thomas
Antwort von Alvaro am 13. Juni 2015
Sehr geehrter Kunde , wir freuen uns , dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel für die Nähe zur Innenstadt und der Komfort der Zimmer genießen . Hochachtungsvoll. Der Hotelmanager .
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. Sept. 2014
Gut: Zustand der Unterkunft
Nice for one stay
Stayed one night.
Room was in the new hotel extension, long way, 2 elevators to use with free to air part.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Sept. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes, ruhiges Hotel
Ruhiges Hotel nicht weit von der Kathedrale und vom Zentrum entfernt
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
7. Aug. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Nov. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolle Lage
gutes preis-leistungsverhältnis, zentrale lage zur altstadt und kathedrale
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
G
5. Nov. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentrale aussichtslage
gutes preis -leistungs-verhältnis in zentraler lage
G
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Okt. 2013
Gut: Sauberkeit
Zentrale Lage!
Sehr geehrte Damen und Herren,
wir haben auf unserer Reise nach Süd-Spanien in Ihrem Haus eine Zwischenstation eingelegt. Leider reichte die verfügbare Zeit nicht für einen längeren Aufenthalt.
Wir werden bei der nächsten Reis wieder bei Ihnen einkehren!
Freundliche Grüße
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Ehepaar mitte 50, basel
26. Aug. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gute Lage und freundlicher Service
sehr angenehm
Ehepaar mitte 50
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
17. Aug. 2013
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Juni 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wohin sonst!!
Ausgezeichnetes Restaurant
Hotel liegt ruhig über der Stadt; 2 min Fussweg bis zur Kathedrale
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Jakobus
4. Sept. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Very nice Place with view
Top Hotel and very nice Rooms. Clean. Not too Central but ok to go Out by foot.
Jakobus
10/10 – Hervorragend
Peter
4. Mai 2009
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Über den Service kann ich kaum
Über den Service kann ich kaum etwas sagen, da ich so gut wie keinen in Anspruch genommen habe. Das Hotel kostete 65 Euro für das Doppelzimmer ohne Frühstück, was extrem preiswert war (Ende April 2009). Das Hotel war in jeder Hinsicht perfekt und unter den 4-Sterne-Hotels sicher das beste. (das Frühstück mit ca. 14 Euro und die Garage mit ca. 17 Euro erscheinen dagegen etwas teuer)
Peter
10/10 – Hervorragend
karen
Mit dem Partner gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic hotel right in the middle of beautiful Burgos
karen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 30. März 2024
Dear Karen,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We are delighted that you had such a memorable stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.We look forward to welcoming you back again. Best regards,Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
LUIS ENRIQUE
Mit der Familie gereist
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
LUIS ENRIQUE
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 23. Feb. 2024
Estimado Luis,Nos complace enormemente que haya valorado la limpieza de la habitación, el estado del hotel, la calidad del servicio y las amenidades de la habitación con una puntuación perfecta. Nuestro equipo trabaja incansablemente para ofrecer instalaciones impecables y un servicio que exceda las expectativas de nuestros huéspedes, y comentarios como el suyo nos motivan a seguir mejorando. Nos enorgullece saber que aspectos como nuestro compromiso con la limpieza, que es una prioridad para nosotros, hayan sido de su agrado.Le enviamos un saludo muy cordial. Atentamente,Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
Laura
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a good location. The only regret is you cant leave your dog in the room when you hsve dinner which makes life difficult.
Laura
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 31. Jan. 2024
Dear Laura,We appreciate the time you took to share your feedback.We're delighted to hear that you appreciated our hotel's location and enjoyed your stay overall. While we are indeed a pet-friendly establishment and strive to accommodate guests with pets, we currently do not permit pets to be left unattended in the rooms. This policy is in place to ensure the comfort and safety of all our guests, including those who may have allergies or other concerns.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
Israel
Geschäftlich gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Israel
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 13. Jan. 2024
Estimado Israel,Estamos muy contentos de recibir sus magníficos comentarios y de que su estancia haya sido muy cómoda, pudiendo disfrutar de todos los servicios que ofrecemos a nuestros huéspedes.Le enviamos un saludo muy cordial. Atentamente,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
Paul
2. Jan. 2024
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 8. Jan. 2024
Apreciado Paul,Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Reciba un cordial saludo,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
HECTOR
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HECTOR
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 2. Jan. 2024
Dear Hector,We appreciate that you took the time to review your recent stay.We are delighted to know that you had a pleasant stay with us.It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best wishes,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
AURELIEN
22. Dez. 2023
AURELIEN
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 2. Jan. 2024
Dear Aurélien,We appreciate that you took the time to review your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
Michel
Geschäftlich gereist
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Michel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 12. Dez. 2023
Dear Michel,We appreciate that you took the time to review your recent stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back on many more occasions in the future. Best regards,Alvaro Gredilla, General Manager
6/10 – Okay
Shinichi
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
9. Dez. 2023
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room very cold and needed potable heater which was provided immediately upon request.
Thin walls and could heat voices from room next door. But overall service and friendliness of staff very good.
Shinichi
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 11. Dez. 2023
Dear Shinichi,Thank you for your feedback about your stay.We are delighted to hear that you found our team friendly and the service to be good, as we always strive to provide our guests with a warm and welcoming experience. It is pleasing to know that our team was able to respond promptly to your request for additional heating. We regret to hear about the inconvenience caused by the noise and room temperature. While our rooms are designed to ensure guest comfort and are equipped with double doors to minimize disturbance, we understand that sometimes external factors can impact the tranquillity of your stay. We're sorry to hear that this was the case during your visit.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
3. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Todo estupendamente
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 7. Nov. 2023
Estimado huésped, Nos encanta recibir reseñas como la suya, cargadas de positividad y de buenos comentarios.Nos alegra saber que todo estuvo estupendamente durante su estancia y que disfrutó de la limpieza, el servicio y la comodidad de nuestras habitaciones.Agradecemos sus amables palabras y esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en un futuro cercano.Nos encantará volver a hospedarle muy pronto. Le enviamos nuestros más cordiales saludos,Alvaro Gredilla, General Manager
6/10 – Okay
Pierre
31. Okt. 2023
Pierre
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 7. Nov. 2023
Dear Pierre,We'd like to thank you for reviewing your experience.We've taken on board your comments and although we try and take care of the environment in as many ways as possible we listen to our guests' feedback in this regard.Thank you again; we hope that you will return. All the best,Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
Pekka
Mit der Familie gereist
2. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pekka
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 5. Okt. 2023
Hi there, It’s kind of you to leave us this feedback about your recent visit.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
LUIS MIGUEL
30. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cercano al centro
A un paso del centro y muy tranquilo, personal, desayuno y habitaciones todo perfecto.
LUIS MIGUEL
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 5. Okt. 2023
Estimado Luis Miguel,Nos complace saber que disfrutó de nuestra ubicación cercana al centro y que encontró tranquilidad durante su estancia. Agradecemos sus amables palabras sobre nuestro personal, desayuno y habitaciones, siempre trabajamos para ofrecer un servicio de calidad a nuestros huéspedes.A la espera de tener una nueva oportunidad de atenderle y prestarle nuevamente la mejor de nuestras atenciones, nos despedimos cordialmente,Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
Larisa, Jersey city
Mit der Familie gereist
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good facilities, good location, staff could be more informative.
Larisa
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 2. Okt. 2023
Dear Larisa,Thank you for this great feedback of your recent stay.We are delighted to hear that you appreciated our good facilities and convenient location. Our goal is to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and we are glad that we met your expectations in these aspects.We apologize if you felt that our staff could have been more informative. We strive to provide excellent service and ensure that our guests have all the necessary information during their stay. We will take your feedback into account and work on improving our communication with guests. We hope to welcome you back.Best wishes,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
Brian
Geschäftlich gereist
24. Sept. 2023
A perfect stay! This hotel is super clean, comfortable, a five minute walk to the great cathedral, with very helpful staff. My stay could not have been better. Did I mention how clean (and nice!) the rooms are? A great place to stay in Burgos.
Brian
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 2. Okt. 2023
Dear Brian,Thank you for this kind review.We are thrilled to hear that you found our hotel to be super clean, comfortable, and conveniently located near the cathedral. Our dedicated staff always strives to provide exceptional service, and we are glad that they were helpful during your stay. It's great to know that you appreciated the cleanliness and ambiance of our rooms, as we take great pride in maintaining a high standard for our guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
nadine
17. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel , perfect location.
Excellent hotel, excellent beddings, good staff.
The food is very good at the bar.
The swimming pool is great to relax.
nadine
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 18. Sept. 2023
Dear Nadine,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We are delighted to hear that you found our location perfect and enjoyed the excellent bedding and friendly staff. It's great to know that you appreciated the food at our bar as well.We are also pleased that you had a relaxing time at our swimming pool. Our indoor pool is indeed a great place for our guests to unwind after a day of exploring the city.We look forward to welcoming you back again. Best regards,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
Graca
16. Sept. 2023
Graca
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 16. Okt. 2023
Dear Graça, Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back again. Best regards,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
Franck
13. Sept. 2023
Franck
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 18. Sept. 2023
Cher Franck.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir pour un séjour toujours de qualité. Sincères salutations,Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
F.C.M.A
12. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Uitstekend
Uitstekende accommodatie en prima service
F.C.M.A
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 18. Sept. 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was met onze bediening en uw kamer.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Alvaro Gredilla, General Manager
6/10 – Okay
Brian
12. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Expensive but very comfortable
Glitzy modern hotel. Excellent position for old town and it's amazing cathedral. Difficult road access by motorbike and parking good but expensive.
Our room wasn't ready at 2.00. Staff apologetic but ...!
No restaurant running that day but bar food available and OK.
The advertised view from it's high position is compromised by the trees growing in front.
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Manager am 18. Sept. 2023
Dear Brian,Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you found our hotel comfortable and appreciated its excellent location near the old town and the cathedral. We understand that the road access and parking may have been a bit challenging for your motorbike, but we strive to provide convenient and secure parking options for our guests.We apologize for the inconvenience you faced with your room not being ready at 2:00 PM. Our team works diligently to ensure rooms are prepared as soon as possible for our guests' arrival. We also regret that our restaurant was not operational during your stay, but we are happy to know that you found our bar food satisfactory. Regarding the view from our hotel, we appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements.We hope to welcome you back on a future occasion. Best wishes,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 11. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Alvaro Gredilla, General Manager
10/10 – Hervorragend
RICARDO, Santiago
Mit der Familie gereist
8. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel build on an old building. Easy accessible and parking facilities. Great staff, always kind. We were offered an upgrade to a bigger room (paid), totally worth it. Clean and comfortable.
RICARDO
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 12. Sept. 2023
Dear Ricardo,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.We are delighted to hear that you appreciated the beautiful architecture of our hotel and found our staff to be kind and helpful. It's great to know that you enjoyed the upgraded room and found it clean and comfortable.We apologize if there were any inconveniences during your stay. Please feel free to reach out to us with any specific concerns, and we will do our best to address them. Our goal is to continuously improve our services and facilities to ensure a memorable experience for all our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
isaac
Mit der Familie gereist
6. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Me pareció una estancia muy agradable, un hotel inmejorable con respecto a su situación y sus servicios. Lo único que mejoraría es el estado de mantenimiento de la piscina, el entarimado de madera estaba bastante deficiente.
isaac
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 9. Sept. 2023
Estimado Isaac,Le agradecemos que nos dejara sus impresiones tras su paso por abba Burgos.Nos alegra saber que disfrutó de nuestra ubicación y servicios. Agradecemos sus amables palabras sobre la estancia agradable que tuvo con nosotros.Lamentamos que haya encontrado deficiencias en el entarimado de madera de la piscina. Apreciamos sus comentarios y nos gustaría informarle que estamos trabajando en la mejora de nuestras instalaciones para garantizar la satisfacción de nuestros huéspedes. Su opinión es muy valiosa para nosotros y nos ayuda a mejorar continuamente.Estaremos encantados de poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión. Un saludo cordial,Alvaro Gredilla, General Manager
8/10 – Gut
Mathieu
Mit der Familie gereist
5. Sept. 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Bon emplacement
Hôtel très joli extérieurement et très bien placé
Certaines chambres ont été refaites … mais nous séjournions dans une chambre avec animal (un petit York)… chambre avec moquette … il est dommage que les chambres avec animaux n’aient pas de meilleures conditions d’hygiène (sol souple ou carrelage) pour un nettoyage avec serpillière
Mathieu
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alvaro Gredilla, General Manager am 9. Sept. 2023
Cher Mathieu,Merci de partager l'expérience de votre séjour.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre emplacement ainsi que le confort de votre chambre.Cependant, nous avons pris note de vos préoccupations et comprenons l'importance de l'hygiène. Nous précisons que nous avons des chambres avec parquet pour répondre à ces besoins. Lors de votre prochaine réservation, n'hésitez pas à nous informer de votre préférence, et nous ferons de notre mieux pour vous satisfaire.Merci d’avoir mis en avant notre emplacement et la qualité de nos services.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Alvaro Gredilla, General Manager