Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Sheraton Buenos Aires Hotel and Convention Center

4 out of 5
Sheraton Buenos Aires Hotel and Convention Center
San Martin / 1225 1275, Buenos Aires, Capital Federal

Bewertungen

8,2

Sehr gut

339 von insgesamt 763 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
231 von insgesamt 763 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
96 von insgesamt 763 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
56 von insgesamt 763 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
41 von insgesamt 763 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Detlev

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had to change the room twice because A/c not working..als the last room was better, but not ok.it took a long time until we could move in the third room...so,a day after arrival at 1 pm we could start our vacation day. Many things are worn,defect or dirty.The breakfast 3 star level. FOR That PRICE!! NEVER AGAIN A SHERATON...Never again Expedia!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von YC am 15. Jan. 2024
Detlev, first of all I request you to please accept my sincere apology regarding your experience in our property. This disappointing feedback is certainly a matter of concern to us besides losing the trust which we built over the years. It is our privilege to have you as our valued customer and we want to make sure you are always taken care of.You are certainly the type of guest that we would like to retain and thank you for bringing this to our end. We appreciate your valuable time and thank you for contacting us. We'd appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Ottmar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Service , hatte ein leichte Sommer Grippe , der Empfang organisierte sofort ein Taxi zur Apotheke und ich erhielt in 20 Minuten die médicamente ,
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von YC am 28. Dez. 2021
Thank you Ottmar for your visit. Happy New Year!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von YC am 28. Dez. 2021
Gracias por la puntuación y hasta la próxima!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very old hotel with arrogant personnel, very old and noisy air conditioner which is not working, just freezing and not working. Never ever I will book this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

2/10 – Ungenügend

Gast, Alemania

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buchung wurde einfach von Personal nicht gefunden und müsste nochmal bezahlen Sehr aber sehr alte Möbeln Sofa ca. 50 Jahre Alt sehr schmutzig
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut aber nicht Exzellent
Sehr gutes Hotel aber nicht mehr auf höchsten Stand von 5 Sterne Niveau. Die Zimmer und Möbel schauen ein bißchen verältet schon. Fitness Center sehr gut. Swimming Pool auch sehr gut aber die Liegen sind sehr alt und unbequem. Meiner Meinung nach, braucht dieses Hotel eine Renovierung von Image
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

4/10 – Schlecht

K.R.H., Hamburg

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute Lage
Für einen Aufenthalt in der Nähe von Reculeta sehr gut geeignet. Das Hotel muß dringend renoviert werden. Der Eingangsbereich, dier Empfang sind völlig o.k. Die Freundlichkeit der Mitarbeiter ebenfalls.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

8/10 – Gut

Wolfgang, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Komfort-Hotel in sehr guter Lage für Stadturlaub
Wir waren 8 Tage in Buenos Aires und haben uns in diesem Hotel sehr wohl und sicher gefühlt. Das "Clubzimmer" im 18. Stock war geräümig und bot eine sensationelle Aussicht über die Stadt auf den Rio de la Plata und - bei klarem Wetter - bis hin zur Küste von Uruguay. Die über 30 Jahre des Hotels merkt man allerdings bei den sanitären Einrichtungen. Es funktioniert zwar alles perfekt - was wir in anderen Hotels in Buenos Aires schon ganz anders erlebt haben - aber hier gibt es schon Bedarf an Modernisierung. Gestört hat uns das nicht. Obwohl das Hotel an einem Verkehrsknotenpunkt liegt, empfanden wir das nicht als Belästigung.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Theodul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Concierge-Mitarbeiter sind exzellent!!
Antwort von General Manager am 10. Jan. 2017
Thanks very much for highlighting our Concierge service. Regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Geschäftsreisen ideales Hotel
Für Geschäftsreisen in der Clublounge sehr interessant mit Snacks und Getränken kostenlos. Guter Service in der 22. Etage. Lohnt sich auf jeden Fall
Antwort von Yanina am 5. Nov. 2015
Thanks very much for all your comments. Regards!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Das Hotel war ok
Ich fand das Hotel in Ordnung, aber nicht mehr. Die Mitarbeiter waren insgesamt freundlich, aber an der Rezeption wsr eine recht uncharmante Dame. Das Zimmer war okay, aber die Dusche nicht. Der Duschstrahl ear zu stark und liess dich nicht ändern. Das Frühstück war gut, aber in Häusern der Kategorie geht das auch besser.

8/10 – Gut

Andrea, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Businesshotel
Wir haben vor unserer Kreuzfahrt ein Club Zimmer für 3 Nächte gebucht. Wichtig war uns der Aussenpool, welchen wir auch genossen haben. Das Zimmer und seine Ausstattung haben unseren Erwartungen entsprochen - das Bett war hervorragend und die Klimaanlage war gut regulierbar. Das Restaurant Cardinale war durchschnittlich, aber ok. Der Poolbereich sollte renoviert werden, aber trotzdem: ein Aussenpool in BA ist fantastisch. Enttäuscht waren wir vom Clubbereich. Das Frühstück war sehr gut jedoch der restliche (fehlende) Service ist stark verbesserungsfähig. Als angepriesene Tapas gibt es eine grosse Auswahl an Süssen Kuchen. Ansonsten steht an jedem Tag bloss ein Teller mit Käse bereit. Das Glas Wein dazu musste bezahlt werden. Das kennen wir von anderen Hotels besser. Alles in Allem: wir würden dieses Hotel wieder buchen.

6/10 – Okay

Louis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
rooms ok, a bit musty.....left something in room and the management just didnt care to even answer about what we left behind...horrible customer service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von YC am 7. Mai 2024
Louis, feedback like yours is how we learn about areas for improvement. With that in mind, I have documented your circumstances to be reviewed with our team leaders. We look forward to welcoming you on your next stay so we may have the chance to regain your faith in us. Best Regards.

8/10 – Gut

Karen, Columbus

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Chose this hotel before a cruise. It is about a 5 minute drive to the terminal. It is within walking distance to Florida Street which has many shops, including souvenirs. The breakfast is decent, nothing spectacular. The reception desk was very friendly, but hostess at restaurant, not so much. Overall, a good choice for cruisers.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von YC am 22. Apr. 2024
Thanks very much Karen for shearing your experience with us. We really appreciate your comments; it is our objective to work on them in order to continue improving our services. Thanks very much for your visit!

10/10 – Hervorragend

Jesus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von YC am 22. Apr. 2024
Gracias Jesus por habernos visitado, hasta pronto!

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von YC am 7. Mai 2024
Gracias por habernos elegido Ahmed, hasta pronto!

10/10 – Hervorragend

Sherif

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von YC am 30. Apr. 2024
We really appreciate your comments Sherif, we hope to host you soon!

8/10 – Gut

Chang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von YC am 18. Apr. 2024
Thank you Chang, we hope to host you soon!

10/10 – Hervorragend

Mercedes

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Esta muy lindo y en el Centro de Buenos Aires 🙏
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von YC am 5. Apr. 2024
Gracias Mercedes por habernos visitado, hasta pronto!

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Personal & Service
The location is good; lobby, restaurant and bar are great. However, the room is dated and needs to be updated. The water was yellow when shower was started; it needed to run a few minutes before it cleared out. For the price I paid, I expected better room amenities.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von YC am 5. Apr. 2024
Thanks Thomas very much for shearing your experience with us. We really appreciate your comments; it is our objective to work on them in order to continue improving our services.

10/10 – Hervorragend

Wannelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful breakfast included with stay. Convenient to Hop On bus route for touring the city. Lovely facility although room needed some updating which is happening with current renovations.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von YC am 5. Apr. 2024
Thank you Wannelle very much for your feedback! We are glad to hear that your stay with us was a pleasant one. We hope to have you with us again.

8/10 – Gut

Joshua

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Arrived early, around noon (totally get it) and kept being told to check back in an hour. Finally by 4:30 our room was ready. Hotel is nice, the room was a bit dated, but comfortable. Pool and fitness areas are fantastic! Service at the pool bar left much to be desired.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Thanks very much Joshua for shearing your experience with us. We really appreciate your comments; it is our objective to work on them in order to continue improving our services.

8/10 – Gut

Peter, Ottawa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Thank you Peter for your review.

6/10 – Okay

victor

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room conditions were very aged and in poor repair !!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Victor, we appreciate your feedback. We are working on remodeling projects.

6/10 – Okay

Eliana

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
El hotel está deteriorado al entregarme la habitación me tuvieron que cambiar, porque una tubería se dañó sola y se inundó la habitación
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Eliana, lamento lo sucedido y la incomodidad que esto representó.Estamos trabajando para mejorar nuestras comodidades.

6/10 – Okay

Eliana

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
El hotel no está en las condiciones que esperaba, está deteriorado en los pasillos, tiene habitaciones viejas.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Gracias por su reseña Eliana, estamos trabajando actualmente con proyectos de mejora.Saludos!

6/10 – Okay

Vicky

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The pool was really nice. Our room was very dated with the bathroom looking like it was in need of repair. There was peeling paint, a cracked vanity top and the bathtub had curious stains in it. We talked to the duty manager who said she would do something but nothing was done. Check out was horrendously slow. We just wanted a copy of our room statement but I stood in line for about half an hour while they only took people from their premium line. I finally gave up and walked away The other line could have been left for hours for all I know. The food in the restaurants was good and the service was friendly and prompt
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Dear Vicky, thank you for taking time to contact with us concerning your recent stay at the Sheraton Buenos Aires Hotel & Convention Center. I hope you will accept my sincerest apology for your experience during your stay with us. I have documented your comments, and we will review the details to ensure your concerns are addressed. This documentation serves as more than a complaint, but also a learning opportunity to excel in customer service and perform within our high standards. Thank you again for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Karl

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fine
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Thank you Karl, we hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

CECILIA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Si lo recomiendo 🙋‍♀️
Hotel con buena ubicación y muy segura , atención del personal excelente , las habitaciones limpias , el desayuno buffet excelente, si lo recomiendo !!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Muchas gracias Cecilia por compartir su experiencia con nosotros. Estamos muy contentos de saber que ha disfrutado de nuestros servicios y que ha tenido una maravillosa estadía. Esperamos verlos pronto!

10/10 – Hervorragend

Todd

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 25. März 2024
Thank you Todd for your review!

2/10 – Ungenügend

Benedicto

Verbesserungswürdig: Personal & Service
HUMILIATING STAY AT SHERATON BUENOS AIRES
Feb. 5, 2024, my wife and I checked-in this hotel after embarking from 17- day South America & Antartica cruise. It took us almost an hour to check-in even though there was short line of people checking-in. It was pass 1:00 PM. Room key was not provided and have to wait until 2:50 to get our room key. Our room reservation is for king size bed and they gave us 2 twin size bed. The guy with a pony tail hair who help us is rude and barely speak English. I would like to mention that our reservation includes breakfast. Feb. 6 2024, my wife and I were resting in the lobby after a half day tour of Buenos Aires. We were seating separately. About half an hour later, a security guard, who barely speak English came to me and asked me if I stay in the hotel, which I said yes and continued reading the news from my cellphone. About 15 minutes later, I was surrounded by 4 burly security guards, including the Director of Security who suspected me of trespassing to the extend of harassing me and showing me out to the door even though I already showed them my room key. These guards also disrespected my wife as I was about to seat with her. This harrowing experience was only diffused when I demanded to talk to the hotel manager, whom she came after a few minutes. This is the most humiliating, disgusting experience in all of our travel in 65 countries around the world. Breakfast is disgusting, preparation of food is unsanitary. The staffs preparing the food use bare hands. NOT RECOMMENDED
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Thank you Benedicto for taking the time to share to us why our service did not meet your expectations. We have every desire to address your comments and take measures to prevent these problems from occurring again in the future. Please accept our sincerest apology for any trouble or inconvenience we have caused you. Again, I highly appreciate your feedback, as it will assist us in becoming better at what we do. It is our goal to retain you as a satisfied guest and will hope to serve you again in the future. Thank you.

8/10 – Gut

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was an overnight stopover
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Thank you Robert for your review. Until next time!

2/10 – Ungenügend

Shinji

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3時にチェックイン不可
3時に部屋に入れず。4時半まで待つも、まだダメ。文句をいったら、朝食ただにするという。5時ぐらいに、部屋にはいるも、熱いお湯がでない。1時間ほどして、やっと熱くなる。これが部屋に入れられなかった理由の可能性がある。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Dear Shinji, I am sorry to hear about the circumstances you described. Guests’ comfort is one of our top priorities and we strive to provide an all-ready environment for guests to relax. Feedback like yours is how we learn about areas for improvement. With that in mind, I have documented your circumstances to be reviewed with our Engineering Manager. We look forward to welcoming you on your next stay so we may have the chance to regain your faith in us. Best Regards.

6/10 – Okay

brenda

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property needs renovations especially guest rooms, bathrooms doors, and tub area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Dear brenda, your feedback is much appreciated. We are working on that; we hope to see you soon!

8/10 – Gut

Carlos

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Gracias Carlos por habernos elegido y por brindarnos su feedback. Hasta pronto!

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. But didn't feel safe walking places from it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Mary, thank you for your review.

2/10 – Ungenügend

RYOHEI

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 25. März 2024
Thank you Ryohei for your review, I am sorry to see that we could not meet your expectations.

8/10 – Gut

Derek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice area
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Thank you Derek, until next time!

10/10 – Hervorragend

Marina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very good hotel. Convenient to get to the cruise terminal. Good service. The rooms are little dated but still ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Matias Albornoz am 5. Feb. 2024
Thank you for staying with us!We appreciate your feedback.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Dennis, Olympia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 11. März 2024
Thank you for your review Dennis, we hope to see you soon in Sheraton Buenos Aires!

6/10 – Okay

David, Carleton Place

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Once a very nice property but now very much requires updating and facelift. Worn carpets, mold in bathroom, bathroom doors cracked and rotting, taps and faucets loose, arm chair springs and cushion seat worn out, drapes torn... then rude servers in lounges... would not stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von YC am 5. Feb. 2024
Thank you very much David for taking the time to review our hotel. We base our training and investments upon guest’s comments like yours. Therefore we treasure this information very much.We deeply apologize if your stay with us was not as comfortable as should be. We did not meet your expectations regarding the room conditions and the quality they should have. We have already shared your comments with all the departments that were involved, to make an improvement and take the necessary measures to avoid repetitions.We hope you give us the privilege of welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Pedro

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von YC am 25. März 2024
Gracias Pedro por su reseña, hasta pronto!

6/10 – Okay

Olga

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
No es 5 ⭐️
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von YC am 15. Jan. 2024
Gracias Olga por su reseña, lamento que no hayamos estado a la altura de sus expectativas. Si desea brindarnos mas detalles, nos ayudará a mejorar nuestro servicio.

10/10 – Hervorragend

Eva

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very friendly and helpful. They recommended and arranged our dinner and show. Transportation was also arranged.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von YC am 15. Jan. 2024
Eva, we sincerely appreciate your positive feedback. We hope to see you soon!

6/10 – Okay

Tanya, Prince George

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Unfortunately it’s tired and needs to be refurbished. Carpet is dirty, left our feet black. Not something I would have expected for the price paid.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von YC am 15. Jan. 2024
Dear Tanya, thank you very much for your feedback, I have shared your comments with our Housekeeper.I am sorry for the inconvenience.

10/10 – Hervorragend

Alfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay
Everything about the hotel was phenomenal. The staff the lobby food & bar, ease & comfort, the cleanliness, the swimming pool and the location made my stay ideal... I highly recommend it, whether for business or pleasure, everything worked out perfectly...
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von YC am 15. Jan. 2024
Thanks very much Alfred for the comments you have left at Expedia. We are very happy to read that your stay was so pleasant. Thanks very much for your loyalty to our brand.

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Large, loud, and a bit outdated, but has everything you need. The staff was great.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von YC am 8. Jan. 2024
Thank you Michael for your review, feedback is much appreciated.

8/10 – Gut

Belkacem

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von YC am 28. Dez. 2023
Thank you Belkacem, see you next time!