Außenbereich

Bewertungen von Hotel President

4 out of 5
Hotel President
Hold utca 3-5, Budapest

Bewertungen

8,2

Sehr gut

350 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
435 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
126 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
71 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Valentina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great stay
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Daniel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft war nicht schlecht - als VIP Leistung war eine Flasche Sekt pro Zimmer inkludiert. Darauf angesprochen wusste das Personal von nichts…
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Stefan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
180 Euro for one night in single room with poor and worn furnishing is not value for that money. The room was located next to the lift. 4 meter window glas front, directed to after midday sun - aircondition cant regulate. Breakfest offer was fantastic. But... it doesnt makes it better, as that should be standard.
Antwort von Reception Team am 8. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We apologise for the inconveniences that happened during your stay. We are disappointed to hear that your room wasn't up to your expectations this time.Kind regards,Reception Team

10/10 – Hervorragend

Dr. Stefanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location next to all the sights, nevertheless quiet. Very friendly service. Beautiful view from the roof terrace!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Nikoletta am 23. Mai 2023
Dear Stefanie, Thank you for rating our hotel, we hope that we can welcome you back again during your next visit to Budapest! Kind regards, Nikoletta Szivak, Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Jerome

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Jerome

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Bettina Rosalie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine sehr gute Lage, die Sehenswürdigkeiten sind fußläufig zu erreichen. Leide ist im Winter die Dachterrasse nicht zugänglich und das Hallenschwimmbad war auch gesperrt.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Csilla am 21. Dez. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Szabolcs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Csilla am 21. Dez. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Norbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Lage und guter Service, gerne wieder!
Perfekte Lage mitten im V. Bezirk in der Nähe des Parlaments, nur 12-13 min bis zur Partymeile im VI. Bezirk. Sehr freundlicher und hilfsbereiter Service. Gutes Frühstücksbuffet, nur die Kaffeeautomaten nerven etwas, da nicht immer betriebsbereit. Auf jeden Fall für den nächsten Besuch zu empfehlen!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2021
Antwort von Réka Fülöp am 18. Aug. 2021
Dear Norbert, We are glad to read that you have enjoyed your holiday with us and that you were satisfied with our central location and thank you so much for the compliments on our breakfast and staff. Your kind words are highly appreciated. We hope that we can welcome you back again during your next visit to Budapest! Kind regards, Réka Fülöp Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Siegbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Budapest sympathisch
Das Hotel, ist sehr schön,die Begrüßung und Empfang sehr sympathisch dasPersonal ist steht's bemüht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Dietmar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Können Sie nehmen
Super Lage, alles neu saniert gutes Frühstück Balkon in Innenhof
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Hotel President am 25. Apr. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking a moment to share your recent experience with us at Hotel President Budapest. We are glad to see that we could meet your expectations. Looking forward to host you again at our property. Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Hotel President am 30. Aug. 2020
Dear Guest, Dear Guest, Thank you for your feedback.We regret to hear that our hotel and services did not fully meet your expectations. Please tell us about the details of your negative experience so we can improve our services. Kind regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel President am 29. Juli 2020
Dear Guest, Let us thank you for your high rating. We hope to have the chance to welcome you back again soon! Kind regards, Fatime Ketila Front Desk Team

8/10 – Gut

Thomas, Oberösterreich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentrale Lage, dennoch sehr ruhig. Wir hatten ein neu renoviertes Zimmer (welches ich als Sonderwunsch bei der Reservierung angefragt habe und auch bekommen habe) - dieses war sehr schön und sauber. Dass sich der Fühstücksraum im Keller befindet hat mich persönlich überhaupt nicht gestört. Das Frühstück sucht seines gleichen, ich habe bisher in fast keinem Hotel eine derartige Auswahl vorgefunden. Der Wellness-Bereich ist mit nicht einmal 10 Liegen etwas klein dimensioniert, aber außerhalb der Stoßzeiten (abends) mit Infrarotsauna, Sauna, Whirlpool und Schwimmbecken ideal. Abends bis 20.00 Uhr geöffnet. Die Damen und Herren an der Rezeption und im Wellnessbereich sind sehr freundlich und hilfsbereit gewesen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel President am 24. Feb. 2020
Dear Thomas, Let me thank you for the kind feedback regarding your recent stay at our hotel. We hope to have the chance to welcome you back in the future and to satisfy your expectations even more. Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

8/10 – Gut

Angelina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt sehr zentral im Bankenviertel. Es ist sauber und ist nett eingerichtet. Das einzige was ich zu bemängeln habe ist SPA Bereich. An sich ist Spa Bereich gemütlich eingerichtet, aber ein Paar Sachen so wie das Geländer müsste repariert werden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel President am 18. Feb. 2020
Dear Angelina, First and foremost let me thank you for having chosen Hotel President for your visit in Budapest and for taking your valuable time to share this wonderful review. Your precious suggestions regarding how we can do even better next time are highly appreciated. We look forward for your next visit to Hotel President. Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Zimmer war sehr sauber, aber leider ohne Fenster. Schlechte Luft. Ansonsten sehr modern eingerichtet. Frühstück war super und reichhaltig. Personal nett und freundlich
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von - am 14. Feb. 2020
Lieber Gast, wir danken Ihnen, dass Sie unseres Hotel gewählt haben. Mit großer Freude haben wir Ihre Bewertung gelesen. Wir sind glüklich, dass Sie sich gut gefühlt haben. Es tut mir leid, Sie Belastung erfahren haben. Wir hoffen, dass Sie wieder uns wählen würden, um Verbesserung Ihnen zu zeigen. In erster Linie vielen Dank, dass Sie sich Ihre wertvolle Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrungen über Ihren letzten Aufenthalt in unserem Hotel mitzuteilen. Mit freundlichen Grüßen Jimmy Huang Front Desk Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Schönes Hotel leider jedoch sehr schmutzig . Zimmer zu klein . Der Service war auch nicht gerade der beste . Für ein 4 Sterne Hotel sehr enttäuschend
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel President am 30. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience with us. We were very concerned to read about the aspects of your experience that you expressed disappointment with. We apologize for this and please rest assured that we will investigate these issues thoroughly, as we do with all feedback. We hope that we will have an opportunity to show those improvements in the future. Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine sehr schöne Lage, alle Sehenswürdigkeiten und die Haltestellen für die Stadterkundung sind in der Nähe. Das Frühstück übertrifft alle Erwartungen, das Personal ist Hilfsbereit und freundlich. Das Zimmer war OK, allerdings das Bett wackelte jedoch hielt meine Person aus.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel President am 23. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking a moment to share your recent experience with us at Hotel President Budapest. We are glad to see that we could meet your expectations. Looking forward to welcoming you again at our hotel soon. Kind regards, Fatime Ketila Front Desk Team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfreundliches Personal und sehr alte Anlage. Wir hatten Wasserflecken im Bad und der Spa Bereich ist zu 50% ausgefallen und dreckig. Wir haben um Late Check-out gebeten und es hat uns gefreut, dass die Dame an der Rezeption bis 13 Uhr verlängern konnte. Beim Check-out wurden wir dann zur Kasse gebeten mit 10€ die Stunde. Das sollte Service sein bzw. mindestens bei der Rezeption vorab informiert werden. Waren nicht sehr zufrieden!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel President am 30. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback.We would like to apologize for the inconveniences you had during your stay. For us it is very important to have satisfied guests, we regret to hear that you had a negative experience. Please rest assured that your remarks will be taken into consideration as we do believe that from our Valued Guest’s feedback we can benefit the most. Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Zhongli

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
unfriendly receptionist
Service at reception is horrible. The receptionist Barbola or something similar is so cold and unfriendly. She kept me waiting so long and no even a smile when she greeted. If she does not like the job as receptionist, she should get something else for sure. Same as the bell boy who helped with storing my hand luggage.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel President am 22. Nov. 2019
Dear Zhongli, First of all thank you for choosing Hotel President for your recent stay in Budapest and thank you very much for sharing your review! We would like to apologize for the inconveniences you had during your stay. For us it is very important to have satisfied guests, we regret to hear that you had a negative experience. Please rest assured that your remarks will be taken under consideration as we do believe that from our Valued Guest’s feedback we can benefit the most. Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt!!! Hotel liegt sehr zentral. Alle öffentlichen Verkehrsmittel in unmittelbarer Nähe. Auch zu Fuß ist alles leicht erreichbar. Zimmer sehr sauber,
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel President am 21. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking a moment to share your recent experience with us at Hotel President Budapest. We are glad to see that we could meet your expectations. Looking forward to welcoming you again at our hotel soon. Kind regards, Fatime Ketila Front Desk Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauber und modern im Herzen von der Innenstadt. Frühstück sehr gut, empfehlenswert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Hotel President am 27. Okt. 2019
Dear Guest, Let me thank you for the kind feedback regarding your recent stay at our hotel. We hope to have the chance to welcome you back in the future and to satisfy your expectations even more. Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel President am 20. Okt. 2019
Dear Guest, Let us thank you for your high rating. We hope to have the chance to welcome you back again soon! Kind regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel President am 13. Okt. 2019
Dear Guest, Let us thank you for your high rating. We hope to have the chance to welcome you back again soon! Kind regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2 Tage Städtreise
alles war gut, vielen Danke
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel President am 13. Okt. 2019
Dear Carlos, Let me thank you for the kind feedback regarding your recent stay at our hotel. We hope to have the chance to welcome you back in the future and to satisfy your expectations even more. Best regards Fatime Ketila Front Desk Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel President am 6. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback.We regret to hear that our hotel and services did not fully meet your expectations. Please tell us about the details of your negative experience so we can improve our services. Kind regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel President am 2. Okt. 2019
Dear Guest, Let us thank you for your high rating. We hope to have the chance to welcome you back again soon! Kind regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut ausgestattet mit allem was man braucht. Zimmer neuwertig und sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel President am 9. Okt. 2019
Dear Guest, Let us thank you for staying at our hotel and for sharing your experiences. Your kind feedback is highly appreciated! Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer im Haus A ist charmant mit dem grossen Spiegel, der das Bild der Kathedrale als Fototapete spiegelt.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel President am 9. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking a moment to share your recent experience with us at Hotel President Budapest. We are glad to see that we could meet your expectations. Looking forward to host you again at our property. Best regards, Fatime Ketila Front Desk Team

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Zsolt Csörgei, Guest Relation Manager am 22. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you to rate us on Expedia! Your opinion is very important for us! I hope we can see you in our Hotel again! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Zsolt Csörgei, Guest Relation Manager am 22. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you to rate us on Expedia! Your opinion is very important for us! I hope we can see you in our Hotel again! Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartiger Ausblick von Dachterasse! Moderne Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, super Wellnessbereich, Rooftopbar ist einzigartig
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel President am 6. Sept. 2019
Dear Guest, We really appreciate your 5-star rating. Also, we honestly hope to have the chance to welcome you back in the near future! Kind regards, Renáta Darai Front Desk Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das gebuchte Zimmer (Junior Suite, 309) war geräumig und sauber. Leider lief das Wasser weder im Waschbecken noch in der Dusche ab, was sehr unangenehm war. Trotz schriftlichem Hinweis an das Hauspersonal wurde dieser Mangel nicht behoben. Das Hotel verfügt über eine tolle Dachterrasse, die einen fantastischen Ausblick auf die Stadt bietet. Das Frühstück war reichhaltig und lecker. Grundsätzlich ein empfehlenswertes Haus mit oben genanntem Mangel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel President am 6. Sept. 2019
Dear Guest, Let me thank you for the kind feedback regarding your recent stay at our hotel. We hope to have the chance to welcome you back in the future and to satisfy your expectations even more. Best regards, Renáta Darai Front Desk Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Das innenpool ....sauna und whirlpool tut gut ... Das Restaurant ist auch zu empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Melinda Alföldi am 31. Mai 2019
Dear Anonymous! Thank you very much for your kind feedback regarding your recent stay at Hotel President Budapest, it was a pleasure to welcome you in our Hotel! We do hope to see you next time! Best Regards, Melinda Alföldi Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Frühstück OK, aber Restaurant nicht zu empfehlen, keine gute Küche.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Melinda Alföldi am 21. Mai 2019
Dear Anonymous! Thank you very much for sharing your feelings regarding your recent stay at Hotel President Budapest, it was a pleasure to welcome you! It is really nice to see that our services could meet your expectations! We do hope to see you next time! Best Regards, Melinda Alföldi Guest Relation Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich werde leider dieses Hotel nicht weiterempfehlen!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Melinda Alföldi am 6. Mai 2019
Dear Anonymous! Thank you very much for sharing your feelings regarding your recent stay at Hotel President Budapest, it was a pleasure to welcome you in our Hotel. We would like to apologize for the inconveniences. Guest satisfaction is very important for us, we regret to hear that our hotel did not meet your expectations. Please tell us about the details of your negative experience so we can improve our services. Best Regards, Melinda Alföldi Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage korrektes Personal nur vielleicht etwas zu kleine Zimmer aber PL Verhältnis stimmt
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Melinda Alföldi am 4. Mai 2019
Dear Anonymous! Thank you very much for your kind feedback,regarding your stay at Hotel President Budapest, it was a pleasure to welcome you in our Hotel! Thank you very much for mentioning our great central location and professional kind staff! We do hope to get the chance to welcome you soon back in the near future! Best Regards, Melinda Alföldi Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, sauber und ruhige Unterkunft ! Bei einem kleinen Problem wurde mir umgehend geholfen ! Das Frühstücksbuffet war ausgezeichnet ! Sehr gerne wieder !
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Melinda Alföldi am 27. Apr. 2019
Dear Anonymous! First and foremost, thank you very much for taking your valuable time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are very happy indeed that our hospitality reached your expectations and we hope you will return again to Hotel President Budapest in the near future. Best regards, Melinda Alföldi Guest Relation Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ein 2.Stuhl hat gefehlt. bei offenen Fenster laute Geräuche durch Lüftung Küche
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 20. März 2019
Dear Ghenadie, We would like to apologize for the inconveniences you had during your stay. For us it is very important to have satisfied guests, we regret to hear that you had a negative experience. Finally, thank you again for sharing your review and we hope that you had an overall pleasant stay in Budapest and we can welcome you back again one day. Best regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Junior Suite war relativ abgewirtschaftet, das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstücksbüffet ist sehr reichhaltig. Die Lage des Hotels ist auch sehr gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 18. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. At first, we are sorry to hear that you did not like your junior suite. We would like to apologize for the disappointment. However, thank you very much for your kind comments about our friendly staff and rich breakfast. In conclusion, thank you again for your review and we hope that you had an overall pleasant stay and we can welcome you back one day. Kind regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

6/10 – Okay

T, pforzheim , de

Gut: Personal & Service
Eigentlich schönes Hotel! Der Neubau im hinteren Teil hat die Zimmer in einem gebauten Innenhof. D.h Lüften nur mit „Innenhof“-Luft möglich. Zimmer (Superior) sehr kompakt - aber ausreichend, wenn man eh nicht viel Zeit dort verbringt. Das Frühstück, der Wellnessbereich und das Fitnessstudio sind „unterirdisch“. Für Wellness und Gym nicht schlimm, aber im Frühstücksraum war ggf. dementsprechende Luft, vor allem da er direkt neben den beiden anderen lag. Wir hatten uns ein bis zwei Mal verlaufen.. aber nach paar Tagen hat man das drin :) Das Frühstück an sich ist okay, es war ziemlich viel los und das Abräumen hat teilweise länger gedauert. Es gab auch ungarisch-typische Sachen, das war toll. Große Kaffeemaschine mit allem (auch heiße Schokolade) - Kinder haben eine eigene Ecke - also für alle was dabei! Der Wellnessbereich ist ausreichend - Pool, Whirlpool, Sauna, Kaltebecken, Duschen und Liegen. Direkt vor dem Wellnessbereich sind Umkleiden, so kann man zB auch am Abreisetag noch ausgiebig den Bereich nutzen. Massagen sind buchbar und die Preise sind ok. Das Personal war super freundlich, auch im Vorfeld. Unser Highlight war der Taxi-Fahrer welcher von Elite Taxi war. Das Hotelpersonal hat nur leider ein ausgemachtes Überraschungs-Frühstück auf dem Zimmer vergessen - das kann aber passieren. Gesamt fande ich das Hotel gut. Highlight ist natürlich die Bar/Ausblick auf dem Dach (im Winter mit Schlittschuhbahn - Holz/Eis), der Ausblick - unbeschreiblich!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 30. Dez. 2018
Dear Guest, Let us say thank you for the kind feedback regarding your recent stay at our hotel. We hope to have the chance to welcome you back in the future and to satisfy your expectations even more. Best regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 27. Dez. 2018
Dear Guest, We would like to say thank you for your 5-star rating. We hope to have the chance to welcome you back again soon! Kind regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

4/10 – Schlecht

Fridu, Niederhasli

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Bett entsprach nicht den Vostellungen. Das Bad, ist auch nicht so wie es sein sollte. Schimmel bei der Badewanne.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 27. Nov. 2018
Dear Fridu, Thank you for taking the time to leave feedback. At first, we would like to apologize for your negative experience. We regret to hear that you did not find the bed comfortable enough. Once again please accept our apologies for the inconveniences with the room, but we honestly hope that you had an overall pleasant stay in Budapest and in our hotel. Kind regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 8. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for rating our hotel, we hope that we can welcome you back again during your next visit to Budapest! Kind regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 29. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for rating our hotel, we hope that we can welcome you back again during your next visit to Budapest! Kind regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gepflegtes Hotel in Stadtnähe. Besonders schön waren das Frühstück, der Wellness-Bereich und die Dachterrasse.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 9. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience with us.  It was fantastic to read that you were impressed by our services. We are looking forward to welcoming you in the future! Kind regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

8/10 – Gut

ANASTASIO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 21. Sept. 2018
Dear ANASTASIO, Thank you for rating our hotel, we hope that we can welcome you back again during your next visit to Budapest! Kind regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel, Close to all Objects off interest, and to the River !
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Laura Rácz Guest Relation Manager am 18. Aug. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience with us.  It was fantastic to read that you were impressed by our services. We are looking forward to welcoming you in the future! Kind regards, Laura Rácz Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Ulf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schönes Stadthotel in Budapest
wunderbares Hotel, unweit vom Zentrum, aber dennoch ruhig gelegenes Hotel. Gute Anbindung, ordentliches Frühstück, schönes Wellnessbereich und eine Dachterrasse mit einer schönen Aussicht auf Budapest
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Laura Rácz, Guest Relation Manager am 14. Aug. 2018
Dear Ulf, Thank you very much for taking the time to share your experiences. We are glad to hear that you had a pleasant stay at our hotel. Thank you for mentioning our varied breakfast and the wonderful view from our roof terrace. Finally, thank you once again for your kind comments and we hope to welcome you back again soon! Kind regards, Laura Rácz, Guest Relation Manager