2 Restaurants, Frühstück, Mittagessen, Abendessen, lokale Küche

Bewertungen von Ramada by Wyndham Bucharest Parc

4 out of 5
Ramada by Wyndham Bucharest Parc
3-5 Poligrafiei Boulevard, District 1, Bucharest

Bewertungen

8,0

Sehr gut

148 von insgesamt 459 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
189 von insgesamt 459 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
73 von insgesamt 459 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
37 von insgesamt 459 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 459 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles ok
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Stay next to nice Parc
Very clean rooms. Good Service. Breakfast OK. The reason why I go there - It is next to a parc, where I can do nice jogging in the morning. On top it has some spa offers.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Kostiantyn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

6/10 – Okay

Javier Santana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das Hotel ist etwas verwohnt. Frühstück: ein Chaos...das Personal absolut verloren. Das man für SPA extra bezahlen muss, stand nirgends.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal freundlich, aber eher distanziert. Mag ich grundsätzlich, also sicherlich ok. Sehr sauberes Hotel. Frühstück gut. Schade, dass man für den Fitnessraum extra bezahlen muss. Gute Lage. Am Stadtrand von Bukarest, aber mit Taxi/Uber in 15 min in der Stadtmitte. Falls ich wieder mal nach Bukarest reise, würde ich das Hotel wieder buchen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Sören

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zwei Tage im Ramada Bukarest
Im August 2019 habe ich zwei Nächte in diesem Hotel geschlafen. Dinge die positiv auffallen sind, sehr guter Service in der Gastronomie, nette Mitarbeiter an der Rezeption, und eine allgemeine gute Sauberkeit der Anlage. Als negativ empfand ich den morgentlichen Zigarettengeruch auf den Fluren und das hohe Endgelt für Pool und Fitness. Hiervon war auf Hotels.com nichts zu lesen. Dafür ist der Pool jedoch einladend und ausreichend groß. Der Fitnessbereich ist sauber und es sind genügend Geräte und Hanteln für ein einfaches Training vorhanden. WLAN ist im ganzen Haus verfügbar, so zumindest meine Wahrnehmung. Leider ist die Umgebung etwas schwach. Fußläufig ist nur ein großer See mit großer Gastronomie erreichbar. In dieser sollte ein Platz reserviert werden. Im allgemeinen werde ich das nächste Mal auf ein anderes Hotel ausweichen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Alexandra Boghiu am 17. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Bucharest Parc. We look forward to serving you in the future. Sincerely, Alexandra Boghiu Sales Manager Ramada Plaza Bucharest & Ramada Bucharest Parc Hotels alexandra.boghiu@ramadaplazabucharest.ro 021 5492 393

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist mittlerweile sehr alt und die Austattung nur teilweise modernisiert. ACHTUNG: Teilweise waren heutige Nichtraucherzimmer vorher Raucherzimmer und sind noch nicht renoviert worden. Die 2. Etage war definitiv eine Raucheretage. Für mich, als lebenslangen Nichtraucher stellten sich die Kopfschmerzen bereits beim Öffnen der Aufzugtür ein. Glücklicherweise hat man mir problemlos ein Zimmer in der 7. Etage angeboten, welches schon immer ein Nichtraucherzimmer war. Im Winter war mein Zimmer völlig überhitzt. Es ist kein Thermostat im Raum vorhanden. Es waren "kuschelige" 26°C im Zimmer. Man konnte die Fenster öffnen und wenn man nicht zu lärmempfindlich ist, dann waren es morgens "nur" 23°C / 24°C,
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

6/10 – Okay

Faraone , Schweiz Münsingen

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches Personal an der Reception.
Gut ausserhalb von Bukarest gelegenes Hotel in der Nähe des Parks mit frischer Natur.Nur 1.2Km gut zu Fuss erreichbar.Leider war im Hotelzimmer das Problem der Ungeziefer Bugs nicht so angenehm:Ein bisschen weit gelegen um zu Fuss die Stadt zu erreichen musste meistens das Taxi nehmen.(Zusatzkosten):Empfehlenswerrt den Arc de Triumph anzuschauen und andere schöne Sehenswürdigkeiten von Bukarest!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Harry, Darmstadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ideales Hotel zum Messegelände Rom-Expo
Geschäftlicher Aufenthalt über 4 Tage für eine Messe auf dem Rom-Expo Gelände.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Comfortable Hotel in the North of Bukarest
Good, clean hotel with a good breakfast, situated in a good neighbourhood.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

K, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
nice for one night
The hotel was ok, but nothing special. I really loved the swimming pool (spa area). However, the rooms looked pretty old. Breakfast was ok, but it was super busy at 7am and we had to wait because most of the food was gone during that time.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Frank, W'haven, Niedersachsen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guter Ausblick über die Stadt
5 Nächte gebucht, das Einchecken war professionell, ebenso war das Personal hilfsbereit, bei Fragen zu Zielen welche man aufzusuchen gedachte. Das Zimmer war vielleicht etwas altbacken in der Ausstattung, aber doch komfortabel. Der Blick auf die Stadt, welchen ich hatte, bestätigte eine gut getroffene Wahl. Die zentrale Lage in Sektor1 war hervorragend, um Teile der Stadt auch zu Fuß zu erkunden. Die Strassen sind recht lang, somit sollte man schon gut zu Fuß sein, aber man sieht halt mehr als wenn man mit dem Taxi rumgondelt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2017

4/10 – Schlecht

Alban

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Not to suggest,really unfreindly service.
The Hotel is good and really big but i wouldn't suggest to anyone. The prices are high for the accomodation in Rumenien. The main reason why i would not suggest this hotel is because of the servise. The service is really bad. I have never seen a personal like this. Really unfriendly. Its really unbelieveble how unfriendly they are. No welcome -, no please- , no thankyou-Word. When you ask simple questions like. where something in the hotel is and they dont even look at you but are really angry that you asked something. Im really disapointed.

8/10 – Gut

Dietmar

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles gut und und ordentlich
Freundliches Personal, Zimmer war einwandfrei und auch das Personal sehr hilfsbereit

8/10 – Gut

Helmut, 67549 Worms

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel mit gutem Service
Es war eine private Reise nach Bukarest, aus purer Nostalgie, zumal ich vor über 50 Jahren hier zur Schule gegangen bin und wissen wollte was sich seither verändert hat. Darüber hinaus wollte ich das berühmte Bauwerk im Zentrum von Bukarest besichtigen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super Lage, ruhig und doch zentral
tägliches schwimmen im Indorpool, spatzieren im nahe gelegenem Park

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Pichlbauer

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolut fairer Preis / sehr guter Service
Reception war außerordentlich freundlich, sehr hilfreich und um den Gast bemüht, Restaurant war auch sehr lecker, ich komme gerne wieder

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ganz okay
Das Frühstücksbuffet war dürftig. Ansonsten war alles in Ordnung. Personal freundlich und bemüht

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis
Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis feundlicher und zuvorkommender Service

10/10 – Hervorragend

Horst, Berlin D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehm überrascht
In allen Kriterien sehr zu empfehlen. Prima Frühstücksbüffet. Sehr bemühtes und freundliches Personal. Über Expedia sehr preiswert.

10/10 – Hervorragend

Yoo Suk

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

miruna, laval

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We chose this hotel because I had an early flight and the airport was at a 15 min drive. The hotel is a bit dated but clean, with enough parking and a swimming pool. Our room was clean and kind of hot ( you need to use either ac or open the window) ; the fridge was not working and it never got fixed/replaced. The breakfast was plentiful and good and the restaurant was serving good supper as well.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Cassie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unfortunately, despite being charged for a 'business room' to accommodate me, my wife and my daughter we were also, on the last day, also charged for the Spa / pool despite already paying for an upgrade to the business room on day one. The hotel told us that we we're being upgraded to facilitate space for three guests on day one, but on the last day the story changed and we were told the charge was for an extra bed. This wasn't made clear and the service we received when we complained was poor...we were effectively told we were wrong and had to pay for the additional services added! Poor service all round. The hotel facilities were really nice and the bar, food and pool were all decent. However the service received, and the fact that we were overcharged for elements which should have been included spoiled the experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 19. Feb. 2024
Thank you for your review. We are sorry if you experienced any inconveniences during your stay. Regarding your situation, please keep in mind that you received a bigger room - business type, to have extra space for baby crib, but without any upgrade on services, which is why the cost of accessing the wellness club wasn't included.Our main priority is to provide all our guests with a memorable stay, according to their wishes and needs. Hopefully we will have the opportunity to prove to you our desire and commitment into offering high quality hospitality services.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Dumitru Mitica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 19. Jan. 2024
Thank you for your positive review. We are more than happy to hear you had a perfect stay and we look forward to welcoming you in the near future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Emrullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 11. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback! We are happy to hear you had a perfect stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient stay for a trip to Bucharest!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 11. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback! We are happy to hear you had a perfect stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

ionela

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Good customer service, good food and quiet .
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 11. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback! We are happy to hear you had a perfect stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Martin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 11. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback! We are happy to hear you had a perfect stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,

4/10 – Schlecht

Dionne

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I booked this property for my husband, my daughter 17 and myself. They only gave us one bed because my daughter was supposed to sleep with us. They made me pay for a extra bed when I made the reservation for 3. I have never had this kind of problem before
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 11. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We are deeply sorry to hear that your stay wasn't according to your expectation. Please keep in mind that at the time of booking all aspects, services and facilities are mentioned, including the extra bed fee. Hopefully we will have the opportunity to prove to you our desire and commitment into offering high quality hospitality services. Kind regards,

8/10 – Gut

Tino

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location, Personnel eager to help
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Okt. 2023
Thank you for your feedback. We are happy to hear you had a pleasant stay and we look forward to seeing you again in the near future. Kind regards

6/10 – Okay

A

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 27. Sept. 2023
Thank you for your feedback. We are sorry if you experienced inconveniences during your stay. Our main priority is to offer all our guests a memorable stay, according to their wishes and needs.Hopefully we will have the opportunity to prove to you our desire and commitment in offering high quality hospitality services.Kind regards

10/10 – Hervorragend

ioannis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ramada Park City break!
It was a weekend city break. Impressed with the friendliness and efficiency of the reception personnel, which also applies to the rest of the staff. We especially enjoyed the pools, notably the outdoor poolside shower, because we could regulate the temperature!!! We think that the reception area needs some chairs, for tired guests on arrival!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 29. Aug. 2023
Thank you very much for your kind review. We are more than happy to hear you enjoyed our services and facilities and we look forward to seeing you again.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Madalina

No dwimming poil available and it was not announced
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Ramada by Wyndham Bucharest Parc Team am 24. Aug. 2023
Dear Madalina Alecsandrescu,We would like to thank you for taking the time and sharing the feedback regarding your stay in Ramada Bucharest Parc Hotel. Kindly note that all our guests were informed about the indoor swimming pool closure for maintenance. Please check the messages delivered by us on 15th August and 21st August. We are very sorry to hear that we did not meet your expectations and we hope that we will have another opportunity to welcome you in Ramada Bucharest Parc Hotel.Kind Regards!

4/10 – Schlecht

GABRIELE

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 31. Juli 2023
Dear guest,Thank you for your feedback. We are sorry to hear your stay wasn't according to your expectations. Our main priority it's to offer a perfect stay to every guest, according to their wishes and needs.Hopefully we will have the opportunity in the future to prove to you our desires and commitment in offering quality hospitality services.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

ioannis

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 31. Juli 2023
Dear guest,Thank you for your feedback. We are happy you had a perfect stay and we hope to see you again soon.Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Such a liar
This is a complete liar, first of all it is not a hotel, but an apartment; second, you book and pay, but when you arrive, they will make an excuse that there is no room, and let you change to another Building, maybe 1-2 km away, worse condition, worse room, worse sanitation, you can even see a big stain on the sofa, very bad, very bad; third, this is already their scam , but they charge the same money and refuse any apology and compensation. It is strongly not recommended to book
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 23. Juni 2023
Thank you for your feedback. Unfortunately, as this feedback is anonymous and we do not have any contact details, we are unable to investigate the issue further. At the same time, please note that the Ramada by Wyndham Bucharest Parc is not an apartment, but a 4-star hotel with a total of 267 rooms and we have no procedure with sending guests to a building other than our hotel. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Faysal

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 23. Juni 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Bucharest Parc. It is always a pleasure to receive positive feedback.Kind regards,

8/10 – Gut

Hanna

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Mai 2023
Dear Hanna,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Bucharest Parc. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Mai 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Bucharest Parc. Your feedback is very important to us. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Kind regards

8/10 – Gut

F

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 30. Mai 2023
Dear F,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Bucharest Parc. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

William

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear William, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Bucharest Parc. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards

4/10 – Schlecht

Andreea

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This is not a 4 stars hotel, not even close. The beds are hard and very uncomfortable. The bathroom is very small and old style. We booked 2 rooms for 2 night, but left after one night (didn't even care about getting refund). Moved next door to Crowne Plaza which was much better.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear Andreea, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Bucharest Parc. Your feedback is very important to us, and your comments have been strongly taken under conssideration. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Ramada, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Viorel

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Isabela Militaru, Public Relations Specialist am 21. Apr. 2023
Dear Viorel, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada Parc Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Sorin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Behagelig, avslappende
Bra hotell med tilgang til 25 m lang basseng, sauna, badstue og jacuzzi ute. Hyggelig betjening, god frokost. Ligger lit langt fra sentrum, cca 15-20 min med taxi
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Miserable sleep, or lack thereof
Old furniture, inconfortable bed, very noisy heating and ventilation system, worn and so and so clean sheets. Good breakfast. Avoid if you can.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023