Außenbereich

Bewertungen von Steigenberger Icon Wiltcher's

5 out of 5
Steigenberger Icon Wiltcher's
Avenue Louise 71, Brussels

Bewertungen

9,0

Wunderbar

628 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
246 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
69 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Tolga

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Christophe Dias am 14. Apr. 2024
Dear Mrs. - Mr. Tolga,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's - Brussels. First, let us seize the opportunity to thank you for choosing our Property during your recent stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for your positive feedback. We are delighted to learn that your stay with us went well and that your expectations were met. Our dedicated Team is already looking forward to welcoming you back in the future and we remain at your disposal, could we be of any assistance at all. Once more, thank you very much for all your support towards Steigenberger Icon Wiltcher’s.With best regards, The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragender Location für ein schönes Wochenende in Brüssel. Top Service, gute Bar und gute Lage.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team am 2. Apr. 2024
Dear Christian, Thank you for taking the time to rate our Property following your stay at Steigenberger Icon Wiltcher’s. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Yours sincerely,

8/10 – Gut

Celine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the room and the breakfast very much. The Spa I didn’t liked at all
Antwort von Christophe Dias am 19. März 2024
Dear Mrs. CelineWarm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's. First, let us seize the opportunity to thank you for choosing our Property during your recent stay in Brussels. It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for providing us your feedback.our Teams were pleased to hear that you enjoyed your experience with us! That your expectations were met.We very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Needless to mention that we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.Sincerely yours, The Steigenberger Icon Wiltcher's Team

10/10 – Hervorragend

Katharina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team am 12. März 2024
Dear Katharina, Thank you for taking the time to rate our Property following your stay at Steigenberger Icon Wiltcher’s. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Vv
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Christophe Dias am 5. Feb. 2024
Dear Mrs. Julia,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's. First, let us seize the opportunity to thank you for choosing our Property during your recent stay in Brussels.We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcome you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Needless to mention that we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.Yours sincerely,The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

10/10 – Hervorragend

Ludger

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles top
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team am 28. Jan. 2024
Dear Ludger, Thank you for taking the time to rate our Property following your stay at Steigenberger Icon Wiltcher’s. We are delighted to know that you enjoyed your time with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Yours sincerely,

6/10 – Okay

Tamara

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Ich bin sehr enttäuscht, dass wir den Pool nicht benutzen durften und das für 300 € die Nacht fürs Zimmer.Da angeblich kein Platz. Das 130.-€ teure Fleisch wurde medium rare bestellt jedoch medium well erhalten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Christophe Dias am 11. Dez. 2023
Dear Mrs.Tamara, On behalf of the Steigenberger Icon Wiltcher’s, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much regret to have been informed of the disappointment as expressed pertaining to the services and facilities. On the outset, please accept our sincere apologies for the disappointment caused. At Steigenberger Icon Wiltcher’s, we strive to provide a superior service experience to every Customer; therefore, your feedback is very important to us.Besides, we would like to apologize for the Spa misunderstanding.Kindly be informed that our valued partner, Expedia clearly specifies the rules & the fees regarding the swimming pool access in the section "important information".* Facilities fee: EUR 35 per person, per day and includes use of: sauna; spa; swimming pool.* Guests under 18 years old are not allowed in the spa.Nevertheless, be certain that your comment has been reviewed by the Management.Once more, thank you for choosing Steigenberger Icon Wiltcher’s and for providing us with your valuable feedback.Our dedicated Team will be looking forward to welcoming you back in the future, giving us the opportunity to better serve you. Needless to mention that we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.With best regards, The Steigenberger Icon Wiltcher's Team

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von L'Equipe Steigenberger Icon Wiltcher’s am 5. Dez. 2023
Cher Monsieur,Permettez-nous de vous exprimer nos profonds remerciements pour avoir choisi le Steigenberger Icon Wiltcher’s lors de votre récent séjour au coeur de Bruxelles.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Nous restons à votre entière disposition en cas de besoin. Cordialement, L'Equipe Steigenberger Icon Wiltcher’s

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team am 6. Sept. 2023
Dear Sir, Thank you for taking the time to rate our Property following your stay at Steigenberger Icon Wiltcher’s. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Steigenberger Icon Wiltcher’s in the near future.Yours sincerely,The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

10/10 – Hervorragend

Sabine

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Mark Norman General Manager am 5. Sept. 2023
Dear Mrs. Sabine, Thank you for choosing Steigenberger Icon Wiltcher’s for you stay in Brussels.All of us are delighted to learn that you have fully appreciated all the aspects of your stay with us.Looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team am 17. Apr. 2023
Dear Sir, First, we would like to express our gratitude for taking the time to rate our Property, following your stay at the Steigenberger Icon Wiltcher’s.It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to recommend our Hotel.Last but not least, we are looking forward to welcoming you back in the near future and we remain at your disposal, could we be of any assistance at all. Once more, thank you very much for all your support towards Steigenberger Icon Wiltcher’sWith best regards, The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
ein Fall von vorsätzlicher Täuschung, wenn das Hotel mir einem Pool wirbt, er aber tatsächlich nur gegen Gebühr in einem benachbarten Fitness-Club zu nutzen ist. Wird auf Hotels.com garnicht und auf der Hotelwebseite nur versteckt erläutert. Hätte das Hotel bei vorheriger Kenntnis nicht gebucht. Gebrauchte Tabletts stehen 16 Stunden in Fluren. Personal insgesamt aber sehr freundlich und motiviert.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Christophe Dias am 5. Mai 2024
Dear valuable guest, On behalf of the Steigenberger Icon Wiltcher’s, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your recent stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much regret to have been informed of the disappointment as expressed pertaining to the services and facilities. On the outset, please accept our sincere apologies for the disappointment caused. At Steigenberger Icon Wiltcher’s, we strive to provide a superior service experience to every Customer; therefore, your feedback is very important to us.Besides, we would like to apologize for the Spa misunderstanding.Kindly be informed that our valued partner, Expedia clearly specifies the rules & the fees regarding the swimming pool access in the section "important information".Nevertheless, be certain that your comment has been reviewed by the Management.Once more, thank you for choosing Steigenberger Icon Wiltcher’s and for providing us with your valuable feedback.Our dedicated Team will be looking forward to welcoming you back in the future, giving us the opportunity to better serve you. Needless to mention that we remain at your entire disposal, could we be of any assistance at all.Sincerely yours, The Steigenberger Icon Wiltcher's Team

10/10 – Hervorragend

Bruno Pascal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Mark Norman - General Manager am 18. März 2023
Dear Mr. Bruno Pascal,All of us are delighted to learn that you have fully appreciated all the aspects of your stay and we heartily welcome your nice compliments as a fantastic reward.It would be a pleasure for all of us at the Steigenberger Icon Wiltcher’s to welcome you again.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Youssef

10/10 – Hervorragend

Elisabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Zimmer. Ruhig, sehr nettes Personal (mehrsprachig). Super Frühstück'sbuffet, lässt keine Wünsche offen! Tolle Lounge/Bar.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Michel Cottray General Manager am 25. Apr. 2022
Dear Mrs. Elisabeth, Thank you for sharing with us your last experience at the Steigenberger Wiltcher’s. I’m happy to read that you liked our room and our breakfast at the Café Wiltcher’s. It’s true that our buffet propose a lot of variety of foods that can satisfy all tastes! In addition, I will share your nice comment with the Wiltcher’s Team. It’s really important for us that our Guest can emphasizes our professionalism. Thank you once again for your visit and we hope to have the pleasure to welcome you back soon. Warm regards,

6/10 – Okay

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Abzocke
Es is eine Riesengroße Sauerei. Das Hotel brüstet sich auf der Website mit einem Pool. Am Ende , beim Checkout haben wir 60 Euro für 1/2 Stunde Schwimmen bezahlt. Mit solchen Gaunern ist die Welt bald am Ende. Nie wieder werde ich dort buchen
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Michel Cottray General Manager am 13. März 2022
Dear Mrs/Mr. Abzocke, Thank you for choosing Steigenberger Wiltcher’s for your stay in Brussels. We are sorry to read this unpleasant comment regarding your last visit because of the Spa Aspria. As you can imagine we want to give the best service to our customers and we are sorry if you misunderstood the information regarding the wellness center. The entrance fee for the Spa, since it is a private Club and not part of the hotel, we have to follow their company policy and a negotiated fee has been established for our hotel guests. During the registration you signed a receipt indicating the € 30 per person. It's a pity that you only took advantage of 1/2 of the swimming pool because it also included: sauna, Turkish bath, jacuzzi and fitness center. We hope we will have the pleasure to welcome you back. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Roserie de Wild Guest Relations am 22. Jan. 2020
Dear Guest, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for leaving an outstanding rating. We are truly looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Roserie, De Wild: Guest relations am 21. Jan. 2020
Dear Anonymous, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher’s hotel and an excellent rating. We are looking forward welcoming you back at the Wiltcher's very soon. Michel Cottray, General Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt ein gutes, sehr schönes Hotel. An einer super Stelle. Einzig das Frühstück lässt zu wünschen übrig, vorallem für die 30euro pro person!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 31. Dez. 2019
Dear Guest, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for leaving a nice rating. I am sorry to see the feedback about the breakfast. I sincere apologize for all inconvenience caused. Your comments will be shared with the food & beverage department. We are truly looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gepflegtes Hotel
Das Steigenberger in Brüssel ist ein wirkliches 5 Sterne Hotel. Vom Service, über die sehr gepflegten Zimmer bis zur Lage. In Brüssel mein bevorzugtes Quartier. Besonders angenehm, dass auch Abends Bad und Zimmer nochmals aufgeräumt und gesäubert werden. Nur nich wenige Hotels, die sich zur Topkkasse zählen wollen, leisten das.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 3. Dez. 2019
Dear Guest, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's. It makes us very proud to read your wonderful comments. This is the kind of service we daily aim for and all will be definitely shared with all employees. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles bestens, nur gab es in meinem Zimmer kein WLAN.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations. am 3. Dez. 2019
Dear Guest, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for leaving a nice rating. Please always reach out to the reception if there are any missing items, like internet, in the room. This will give us the possibility to correct it immediately. We are looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager.

10/10 – Hervorragend

Dr. Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations. am 24. Aug. 2019
Dear Dr Edgar, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for leaving an outstanding rating. It will be with pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager.

2/10 – Ungenügend

Max

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Roserie de Wild Guest Relations am 20. Aug. 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's. I am sorry to see that your rating is average, and that we did not meet fully your expectations. Our aim is to give to every guest a great experience. I deeply apologize for all inconvenience caused. We truly hope to welcome you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager.

8/10 – Gut

Rüdiger, BW

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Trotz dem sehr guten Gesamteindruck ein unnötiges Manko: man hat 15 Minuten Zeit wenn man ausgecheckt hat. und wenn dann vom Hotel die Taxe vergessen wurde und man auf dem Weg zur TG gebeten wird nochmal reinzukommen, den Wunsch erfüllt und dann zur TG geht dann passiert es einem in diesem Haus dass man am Ausgang der TG steht und aufgefordert wird ins Hotel zurückzukehren (!!!!!!) um nachzulösen. Und wenn man dann auf den Missstand r den man nichts kann scheitert dass an der Tatsache einer Reisegruppe die vor einem dran ist. Tja, und dann kommt man zum Ergebnis: so gut kann das Management nicht sein.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 31. Juli 2019
Dear Rüdiger, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's. Good to read that you had an overall good stay with us. Thank you for the valued feedback about the check out. I am deeply sorry and sincere apologize for all inconvenience caused. Your comments have been brought up to the attention of those involved in order to improve our services immediately. This is really not the service we daily aim for. I truly hope to welcome you back, that will able us to show you a better check out service. Warm regards, Michel Cottray, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt zentral, alle Sehenswürdigkeiten im Inneren von Brüssel sind fussläufig erreichbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 3. Juni 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for taking the time to leave a nice rating. Thank you for the wonderful comments about the good location. We are looking forward welcoming you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neben den Boutiquen
Der Aufenthalt im Hotel war rundum sehr gut. Die Lage hat ihre Vor- und Nachteile, die Boutiquen sind in der unmittelbaren Umgebung, zum Grand Place sind es gut 15 Minuten zu Fuß. Der Service ist sehr gut, Turndown Service ist vorhanden. Die Zimmer sind sehr geräumig und in sehr gutem Zustand. Besonders die Bäder sind gelungen. Das Frühstücksbüffet ist reichhaltig, es kann aber laut werden in dem Saal. Alternativ steht die Terrasse zur Verfügung. Die Louisen Bar ist angenehm gemütlich, hat aber wohlgemerkt ein hohes Preisniveau. Valet Parking ist vorhanden, ebenso wie ein Concierge. Mit Sicherheit bietet dieses Grand Hotel nicht das beste Preis-Leistungs Verhältnis, es bietet aber meines Ermessens mehr Leistung als das Sofitel oder das Rocco Forte.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Michel Cottray, General Manager am 23. Apr. 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's. Thank you for the excellent rating. It is with great pleasure to read your wonderful detailed comments. Really appreciated the comparison. We truly are looking forward welcoming you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager

8/10 – Gut

Holger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ostern in Brüssel 2019
Bei einem Hotel dieser Klasse erwarte ich handgefilterten Kaffee und keinen Kaffeeautomaten.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Michel Cottray, General Manager am 23. Apr. 2019
Dear Holger, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the great rating. We will definitely take you comment in consideration. We are looking forward welcoming you back in the near future. Warm regards, Michel Cottray, General Manager

10/10 – Hervorragend

Richard Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 2. Apr. 2019
Dear Richard and Petra, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's. Thank you for the excellent score. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations. am 29. März 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the excellent rating. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations.

10/10 – Hervorragend

M.kalre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Als Schweizer Gast , " Home away from Home"
Sehr Freundliches Personal,von Empfang ,Service bis zum Concierge!. Immer wieder gerne
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 26. März 2019
Dear M. Kalre, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for your wonderful words. This makes us really proud. This is the kind of service we aim for every day. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles topp - kann das Hotel absolut weiter empfehlen - Lage ebenfalls sehr zentral u Hoppes Viertel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 25. März 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's. Thank you for the excellent score and wonderful comments. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 1. Apr. 2019
Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the excellent rating. It will be with great pleasure to welcome you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations

8/10 – Gut

Ulla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein sehr gutes zimmer, eigentlich alles perfekt, aber: viel zu wenig licht, lesen im sessel nicht möglich!! Vor dem bett fehlten kleine waschbare läufer, man tritt nicht gern mit nackten füßen auf den teppichboden( pilzgefahr!). Aber insgesamt doch sehr empfehlenswert!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 28. Dez. 2018
Dear Ulla, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the nice rating. We appreciate your comments and do deeply apologize for all the inconvenience caused. Please be assured that your feedback have been brought to the attention of those involved in order to take this in consideration. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations. Roserie de Wild, Guest Relations

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 12. Dez. 2018
Dear Peter, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for taking the time to leave a nice rating. We are looking forward welcoming you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations.

10/10 – Hervorragend

Orlando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 27. Aug. 2018
Dear Orlando, Thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's. Thank you for taking the time to leave a wonderful score. We are looking forward to welcome you back in the near future. With warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Bitte kein Frühstück buchen!
Das Service beim Frühstück ist katastrophal. Es fehlt am Essensausgabe, zu wenig Personal, kaum Sitzplätze vorhanden aber das wenige Personal ist sehr bemüht die schlechte Organisation des Managements zu kompensieren.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 5. Juni 2018
Thank you for your stay at the Steigenberger Wiltcher's. We sincerely appreciate that you have made the effort to give your feedback. It is only through each comment we receive, both negative and positive, we are able to seek knowledge and understanding to better serve our future guest. Please be assured that I have well take note of your remarks about the breakfast. Your comments have been brought up to the attention of those involved in order to improve our services immediately. We understand how upsetting this situation must have been for you and I deeply apologize for all the inconvenience caused. We are looking forward welcoming you back in the near future to show you the service we aim for. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

jiaji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gut frühstücken
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 5. Juni 2018
Dear Jiaji, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for the great score. Nice to see that you like the breakfast. We are looking forward welcoming you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Roserie de Wild Guest Relations am 14. Mai 2018
Dear Peter, thank you very much for your stay at the Steigenberger Wiltcher's and for your great rating. We are looking forward welcoming you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in zentraler Lage. Alles fußläufig erreichbar.
Antwort von Roserie de Wild, Guest Relations am 30. Apr. 2018
Dear Tim, thank you very much for your stay, great rating and nice comments. Very good to hear that you enjoyed Brussels and could everything explore by walking. We are looking forward welcoming you back in the near future. Warm regards, Roserie de Wild, Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in guter Lage. Essen na ja.
Das Frühstück ist für ein 5 Sterne Hotel echt schlecht.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Roserie de Wild Guest relations am 21. März 2018
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Steigenberger Wiltcher's. Es tut uns leid dass Sie uns eine durchschnittliche Bewertung gegeben haben. Wir werden Ihren Kommentar bezüglich des Frühstücks wird zur betroffenen Abteilung weitergeleitet für augenblicklich die gewünschten Aktionen zu unternehmen. Nochmals herzlichen Dank und wir freuen uns Sie nochmals im Steigenberger Wiltcher's willkommen zu heißen. Roserie De Wild Guest relations

8/10 – Gut

Sibylle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Location, super Hotel und Personal!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Karl Ernst

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr komfortabel
Bestens, wie erwartet.
Antwort von General Manager am 20. Okt. 2016
Dear Madam, Dear Sir, Thank you for your compliments about your recent stay at The Wiltcher's. I do hope to see you again soon at our historical property! Best regards, J. Oldenburger General Manager

10/10 – Hervorragend

Anke, Oranienburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Topf Stadthotel
Sehr schönes Stadthotel in guter Lage. Prima Verkehrsanbindung. Komfort wohin man schaut.
Antwort von J. Oldenburger - General Manager am 29. Sept. 2016
Dear Anke, Thank you very much for your lovely comments on the Expedia platform. We are delighted to see you enjoyed your stay at our historical property in the heart of Brussels! I do hope seeing you again soon in Brussels. Best regards, J. Oldenburger General Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel, Sion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr netter und unkomplizierter Empfang; Garage etwas kompliziert- wenn man nach 2 Tagen nicht innerhalb von 15 Minuten verlässt, muss man die wenigen Minuten nachzahlen ( dem Concierge sehr peinlich). Garage aber top und geraumig. Zimmerservice sehr gut und freundlich Frühstück ausgezeichnet
Antwort von General Manager am 4. Okt. 2016
Dear Madam, Dear Sir, Thank you very much for your feedback in regards to your stay at Steigenberger Wiltcher's. I am happy to see that you enjoyed our extensive breakfast buffet and you found our check-in experience to be extremely convenient. I kindly inform you that the parking is unfortunately not owned by Steigenberger, and therefore we cannot change the price of the car park. We truly hope to meet you again soon for another great stay! Best regards, J. Oldenburger General Manager

10/10 – Hervorragend

Wolfgang, Schwäbisch Gmünd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus-Hotel mit nur kleinen Schwächen
3 Tage Besuch in Brüssel.
Antwort von General Manager am 6. Sept. 2016
Dear Wolfgang, Thank you comment for your very nice comment on the Hotels.com website. We are looking forward for your next visit at the Wiltcher's. Sincerely yours, J. Oldenburger General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich war füt eine Übernachtung im Rahmen einer Veranstalltung im Hotel.
Antwort von Karel Lemmens - Guest relations am 3. Mai 2016
Dear Sir, Dear Madam, Thank you for your review after your recent visit to Steigenberger Wiltcher's! We hope seeing you again soon for business or leisure reasons! Warm regards, Karel Lemmens Guest relations

4/10 – Schlecht

Heike

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
schönes Hotel
Gute Lage, wenn auch nicht direkt im Zentrum aber nahe der Metro-Station, leider war der Spa-Bereich nicht im Preis enthalten und sollte tgl. 30€ kosten. Sehr angenehm war die Nespresso-Maschine auf dem Zimmer. Ohne Nachfrage bekamen wir ein Up-grade.

10/10 – Hervorragend

Kathy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Christophe Dias am 21. Mai 2024
Dear Mrs. Kathy,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's.First of all, let us seize the opportunity to thank you for having chosen the Steigenberger Icon Wiltcher’s during your recent stay in Brussels.We are pleased to have read about your positive experience and to know that you enjoyed the time spent with us. The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team is already looking forward to welcoming you back in the future and we remain at your entire disposal should you require any assistance.Sincerely yours, The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team

10/10 – Hervorragend

Arash

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I know this Hitel when it was The Conrad. Great staff and service. Pool and fitness is not part of the hotel facility. You need to book prior. This was not communicated. Also 35 Euro for the usage. Breakfast staff are very youg and not much experinced. However great selection at Breakfast. Very resasonable price. I love the location and walking distance to everything. Room service is Top. Pictures shown of suites is not the same as you get. JR suites dont have 2 beds but 1 Bed and 1 Sofa Bed. We asked for A 2nd matress for the sofa bed to be comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Christophe Dias am 21. Mai 2024
Dear Mrs. Mr. Arash, Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's.On behalf of the Steigenberger Icon Wiltcher’s, we would like to extend our deepest appreciation for having chosen our Hotel during your stay in Brussels.It has been a real pleasure to host you at our Property during your recent visit & we very much thank you for your positive feedback. Our concerned Teams were very happy to learn that your stay went in general very well.Your feedback is of great value as it helps us to improve our services, therefore, we would like to sincerely thank you for all your sympathetic & warm comments including the constructive remarks for improvements which we have taken particular note of.Our dedicated team is already looking forward to extending you a hearty welcome back in the near future and we remain at your disposal should you require any assistance.With best regards,The Steigenberger Icon Wiltcher's Team

8/10 – Gut

Huma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location and great service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Christophe Dias am 17. Mai 2024
Dear Mrs. Mr. Huma,Warm greetings from Steigenberger Icon Wiltcher's.Allow us to express our sincere thanks for choosing Steigenberger Wiltcher’s during your recent stay in the heart of Brussels.It was a real pleasure to welcome you to our establishment and we were delighted to learn that you had a pleasant time with us. Our teams were very sensitive to your compliments and we thank you warmly. We work with passion every day to offer you the best stays and we are delighted when we succeed!Finally, and above all, we look forward to welcoming you again in the near future, and we remain at your entire disposal should you need it.With best regards,The Steigenberger Icon Wiltcher’s Team