Zimmersafe, individuell dekoriert, individuell eingerichtet

Bewertungen von numa | Saga Apartments

numa | Saga Apartments
Hanseatenhof 7, 28195, Bremen

Bewertungen

5,6
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,0/10

Sauberkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Geraldine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von numa Guest Experience Team am 14. Feb. 2024
Dear Geraldine,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Einmal und nie wieder. Bodenlose Frechheit
Kurz vor Aufenthalt in Messezeit vom Anbieter selbst storniert worden mit Begründung , das eine Neueröffnung nun früher als geplant durchgeführt wird. Anstelle den Kunden, die bereits gebucht haben einfach umzubuchen, einfach viel zu kurzfristig und auch noch wärend Messezeitraum einfach abgesagt und mit 25% Gutschein abgespeist. Natürlich war das neue Hotel bereits ausgebucht. Vom Anbieter selbst keine Unterstützung. Zum Glück hat Hotels.com da mehr unterstützt
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Ola

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von numa Guest Experience Team am 1. März 2024
Dear Ola,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team

2/10 – Ungenügend

LAURENT

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Never ever NUMA
My stay (booked 5 months earlier) was cancelled the morning of my arrival at Bremen (for an exhibition) by NUMA…even if I had double checked again 2 days earlier of my arrival (directly with NUMA CS) my booking with NUMA confirmation ref!!!. They told me « sorry, call Expedia for support » Scandalous situation when all city is fully booked for the exhibition. Of course, due to that critical city status, Hotels.com was able to propose me a hotel…by 30kms (only) away from city center. Hopefully& luckily, I was able to figure out some last minute solution. By the way, NUMA even cashed my booking …cancelled! (Just had the refunding by Hotels.com…1 month later) Never ever met such a lack of professionalism (NUMA) I wonder also about responsability of hotels.com, efficiency to solve situation & clear discrepancies with its communication and the waste of time, energy I spent repeating my story too many to too many poeple. I had to keep pressure & strong reminders on hotels.com shoulder to close all that crazy scenario (some details are still pending but not a problem to manage) Despite all that and after more that 10/12 years booking my hotels all around the world, will I keep booking with hotels.com? YES!! (Because I keep a global good appreciation of hotels.com despite I found some new weaknesses to be seriously improved)
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023