Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
262 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
262
82 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
82
24 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
24
7 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
0 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
9,6/10
Sauberkeit
9,6/10
Personal & Service
9,6/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
9,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Joachim
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gut, dennoch zu teuer!
Das Personal ist sehr freundlich und effizient.
Die Ausstattung ist nicht besser, als man es erwarten kann. Der Zimmerpreis, circa € 500,00 pro Nacht ist aber keinesfalls gerechtfertigt, weder von der Lage noch von der Ausstattung her. Deshalb fragen Sie wohl auch nicht nach dem Preis/Leistungsverhältnis?!
Joachim
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Susanne
Mit dem Partner gereist
27. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr zuvorkommend und hilfsbereit.
Die Lage des Hotels ist zentral und man kommt mit Tram und Bus überall hin.
Trotz der guten Lage ist das Hotel sehr ruhig und im Innenhof kann man sich gut entspannen.
Unser Zimmer wat eher klein.
Susanne
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 11. Sept. 2023
Dear Susanne, Thank you for your wonderful feedback!We are delighted to learn that you enjoyed our establishment and all our services. We would be glad to welcome you back to the Boutique Hotel & Spa. Sincerely, Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
Thomas
4. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
8/10 – Gut
Kurt
Mit dem Partner gereist
23. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten ein Deluxe Zimmer aber leider nur einen ganz schmalen Kleiderschrank bei fünf Nächten. Das Frühstück wäre ganz fein gewesen aber leider haben sie nur ganz spärlich nach gefüllt. Das Personal aber sehr nett und immer am arbeiten.
Kurt
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
Jacqueline
Geschäftlich gereist
24. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jacqueline
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
30. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
...sehr schönes stadthotel ( fast) in der innenstadt -
alte gemäuer -
geschickt gemachter restaurantbereich, teils glasdach,
teils offen - sehr einladend .
Herzlicher Empfang, sehr hilfsbereit & kompetent:
Zimmer entsprach auch voll meinem geschmack, z.B. die
offene ebene dusche ( mit Lalique als Pflegeprodukte),
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Julie am 18. Dez. 2018
Dear Madam, Dear Sir,
We thank you for your comment share on Ebookers.
We are quite thrilled to learn that you have enjoyed the hotel and that our services were up to your naturally high expectations especially the one of our entire team.
We hope that we will have the chance to welcome you again.
Best regard,
Le Boutique Hôtel.
10/10 – Hervorragend
Die Hamburger, Hamburg
13. Sept. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Besonders,
Das Hotel ist gleichzeitig modern und alt. Das Gebäude ist alt und wurde im Charakter auch so erhalten. Der Eingangsbereich, das Treppenhaus, die Fenster in unserem Zimmer und das Parkett sind alt und gut aufgearbeitet worden.
Im Zimmer selber, unseres hatte ca. 30m2, war die Einrichtung modern und technisch sehr gut. Eine sehr witzige gute Lösung war die sehr große Dusche mitten im Raum mit Dopelwaschtisch davor. Die Toilette war in einem Extraraum. Das Bett war schön groß und hatte einen sehr guten Liegekomfort. Es gab eine kleine Sitzecke vor dem Fenster. Unser doch reichliches Gepäck fand Platz und auch technisch waren wir zufrieden. Es gab gutes WLAN (streamen war möglich), einen großen Flatscreen auf dem Arte in deutsch zu empfangen war.
Wir waren mit dem Auto da, was kein Problem war. Das öffentliche Parkhaus ist 50m um die Eckee und es gibt eine Be-und Entladezone direkt vor dem Hotel.
Das Frühstück gibt es von 07:30 bis 10:30 Uhr und war sehr gut. Wir haben sehr gerne das Frühstück im Innenhof genossen.
Den ersten Abend haben wir einfach in der Hotelbar Kleinigkeiten und ein Weintasting genossen. Die Küche und die Weine waren sehr gut.
Die Hamburger
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
31. März 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr empfehlenswert
Perfekter Aufenthalt in Bordeaux. Schöne Design-Zimmer. Sehr freundlicher Service.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. Nov. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schickes Hotel im Altbau mitten in der Stadt
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
eleonora
Mit dem Partner gereist
23. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
While staff is super attentive and speak good English, hotel itself does not, in my opinion, deserve 5 star rating which is probably based on the fact that they have a tiny sauna for 2 people and plunge pool.
There is no restaurant on the property, only a bar, which also serves breakfast on bar counter.
We ended up paying almost $500 per night for sub par quality of the hotel. Our friends stayed few blocks away at 4 star and paid half of what we did.
eleonora
Antwort von The Boutique Hôtel & Spa team am 24. Mai 2024
Bonjour, Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos impressions. Nous sommes sincèrement navrés d'apprendre que votre séjour ne s'est pas déroulé comme vous l'aviez espéré. Nous avons effectivement une offre de restauration au Wine Bar qui est mise à la disposition de nos clients.Concernant le buffet petit-déjeuner maison, il est également servi dans notre verrière.Nous prenons note de ces points pour améliorer nos services et mieux informer nos clients à l'avenir. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience plus conforme à vos attentes.
10/10 – Hervorragend
Navasard
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Navasard
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Martin, Greenlawn
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Martin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 3. Mai 2024
Dear Madam,Sir, Thank you for taking the time to share your impression of our establishment with us. We look forward to seeing you again soon. The Boutique Hôtel & Spa team
10/10 – Hervorragend
Laurie
Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very helpful and friendly staff. Wonderful location.
Laurie
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 3. Mai 2024
Dear Madam, Sir, Thank you very much for your kind words! We are delighted that you enjoyed our privileged location and that our staff helped to make your stay a pleasant one. We look forward to welcoming you back soon!The Boutique Hôtel & Spa team
10/10 – Hervorragend
horacio
Mit dem Partner gereist
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice boutique hotel near main landmarks in Bordeaux; lovely rooms and great staff.
horacio
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 3. Mai 2024
Dear Madam, Sir Thank you very much for your kind review! We are delighted that you enjoyed our charming hotel, our beautiful rooms and our friendly staff. We look forward to welcoming you again on your next visit to Bordeaux!The Boutque Hôtel & Spa team
10/10 – Hervorragend
Lyle, Rancho Palos Verdes
Mit der Familie gereist
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent hotel in Bordeaux.
Lyle
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 3. Mai 2024
Dear Sir, Madam, We are delighted that you enjoyed your experience! Thank you very much for sharing your positive review of our establishment. We hope to see you again soon!The Boutique Hotel & Spa team.
10/10 – Hervorragend
Christine
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quick check in, friendly staff, nice rooms
Christine
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von The Boutique Hotel & Spa team am 10. Apr. 2024
Dear Madam, Sir, We sincerely thank you for your positive review! We are delighted to know that you enjoyed our establishment. We look forward to welcoming you again on your next stay.the Boutique Hotel & Spa team
10/10 – Hervorragend
Diane
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff. Recently renovated property. Lots of little extra perks. Would definitely stay again.
Diane
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Boutique Hotel & Spa team am 29. März 2024
Dear Madam,Thank you for this positive feedback, we will be happy to welcome you again during your next stay in Bordeaux.The Boutique Hotel & Spa team
10/10 – Hervorragend
FRANCK
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel tres bien situe et accueil charmant et tres professionnel.chambres bien equipees et minibar offert...Bref une adresse a recomander
FRANCK
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 20. März 2024
Bonjour Madame, Monsieur, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous ! Merci pour votre recommandation, c'est très apprécié ! Nous avons hâte de vous accueillir de nouveau prochainement. L'équipe du Boutique Hôtel & Spa
10/10 – Hervorragend
Rodrigo
Mit der Familie gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Incrivel, hotel sensacional!
Rodrigo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 20. Feb. 2024
Olá senhorita, senhor,Agradecemos seu comentário brilhante! Estamos muito satisfeitos que você tenha achado nosso hotel incrível e sensacional. Esperamos ter o prazer de recebê-lo novamente em breve para mais uma experiência memorável.A equipe do Boutique Hotel & Spa
8/10 – Gut
Marco
Mit dem Partner gereist
26. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I like the staff very friendly.
Nice room and very confortable bed.
Good qualitu and variety of foods for breakfast
I don't like the complementary services.
No fitness center no swimming pool.
Saturday night the front door before 1 am was closed.
It's strange for a 5 stars hotel
Marco
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 20. Feb. 2024
Dear Madam, Sir, Thank you for your positive feedback on our friendly staff, as well as on the quality of our room and breakfast. We regret that our additional services did not meet your expectations, including the lack of fitness center and pool. Regarding the closing of the front door on Saturday evening, we will take this into account to improve our service. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you again in the future.The Boutique Hotel & Spa team
10/10 – Hervorragend
norvis
24. Jan. 2024
Sioee
norvis
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 20. Feb. 2024
dear Madam, Sir,We thank you very much for your valuable evaluation and your five stars! Your satisfaction is our greatest reward. We hope to have the pleasure of welcoming you again very soon for an equally exceptional experience.The Boutique Hotel & Spa team
10/10 – Hervorragend
yasemen
Mit der Familie gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Centrically located boutique hotel
Beautiful centric boutique hotel, 10 mins walking distance to the heart of Bordeaux..Staff incredibly helpful and attentive, nicely decorated rooms. They helped us with restaurant reservations, guided tours etc. Would definitely recommend..
yasemen
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 20. Feb. 2024
Dear Madam, Sir Thank you for your comment! We are delighted that you enjoyed your stay in our beautiful boutique hotel, as well as our attentive staff. We are pleased to have been able to assist you with your reservations and visits. Your recommendation is very much appreciated. We hope to have the pleasure of welcoming you again on your next visit to Bordeaux!The Boutique Hotel & Spa team
10/10 – Hervorragend
Christine
5. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This beautiful hotel HAS the BEST STAFF EVER! I was treated like a princess from the second I booked my stay! I will never forget my 60ieth Birthday🎉 and cannot wait to visit again
Christine
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
CEDRIC
3. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel magnifique avec un super accueil
Tout était parfait ... de la chambre avec Jacuzzi et l'ascenseur qui arrive directement dans celle-ci, le petit déjeuner avec des produits de qualité, le hammam et le sauna, l'accueil, le voiturier, les coupes offertes, le cadre, la situation, ...
CEDRIC
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Joanne
25. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Joanne
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Salvatore
19. Nov. 2023
Salvatore
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Ciaran
19. Nov. 2023
Ciaran
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Jay
Geschäftlich gereist
30. Okt. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exquisite
Jay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Nobumitsu
17. Okt. 2023
Gut: Zustand der Unterkunft
Nobumitsu
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
12. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
lovely boutique
this gorgeous little boutique on the edge of the old town is delightful in many ways. the staff are VERY concerned about your well-being. we enjoyed a wine tasting with the hotel somm was super; would highly recommend it. we did not get to enjoy the breakfasts so I can't comment there. the issue I had was that it is an older building and the floors are very noisy. anyone that walks in the room above you makes a lot of noise. other than that, a tremendous stay.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
Peter
5. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A five star hotel needs to have at least a legitimate sheet (not just a fitted sheet and a heavy comforter).
Peter
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
30. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable stay in Bordeaux
Excellent location!! Right in heart of Bordeaux and easy walking to all the sights and a plethora of restaurants! The receptionists at the hotel were extremely nice and helpful. The room was clean and quiet.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Richard, Lakewood Ranch
Mit dem Partner gereist
28. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel with extremely friendly and caring staff. Highly recommended when in Bordeaux.
Richard
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Alicia
Mit dem Partner gereist
13. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is beautiful & the small spa is a lovely bonus!
Alicia
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
8/10 – Gut
Jacques
6. Sept. 2023
Jacques
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 11. Sept. 2023
Dear Jacques, Thank you for taking the time to share your experience and we are delighted to have welcomed you to the Boutique Hotel & Spa. We hope your return went well. We look forward to welcoming you back,Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
Valerie
Mit dem Partner gereist
6. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic property - beautiful historic building. Very well designed with comfortable rooms and excellent public areas. Staff were amazing- helpful, considerate and interested to make sure everything went well with our trip. Breakfast lovely with lots of choice
Valerie
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 11. Sept. 2023
Dear Valerie,Thank you for sharing this wonderful feedback following your stay at the Boutique Hôtel & Spa. It was a great pleasure for all our teams to welcome you. We are delighted that you enjoyed the location, your room and our breakfast. The staff is more than happy to read your comment about us. We hope that your return to your country went well.Yours Sincerely, Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
Gilles
3. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gilles
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 16. Aug. 2023
Dear Gilles, Thank you for choosing Le Boutique Hotel & Spa for your stay and for taking the time to share your experience with us. We were delighted to welcome you and your satisfaction is our greatest reward!We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
Cheryl
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
14. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cheryl
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 17. Juli 2023
Dear Cheryl, Thank you for choosing Le Boutique Hotel & Spa for your stay and for taking the time to share your experience with us. We were delighted to welcome you and your satisfaction is our greatest reward!We look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
Liliana
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
12. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Este hotel es una verdadera joya!! Lindo edificio, bonitas habitaciones con muchos de talles pensados para los huéspedes, una colección de vino increíble. Pero lo mejor su gente, un nivel de servicio y de cuidado por nosotros. Quiero agradecer a Macha, Numa, Paul y Hoffie ( y todos los que no anote sus nombres) por toda la atención y especial cuidado a mi esposo con esos días de fuerte laringitis. INCREÍBLE PROPIEDAD
Liliana
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 13. Juli 2023
Dear Liliana, Thank you so much for this wonderful feedback following your stay at the Boutique Hotel & Spa. It is a pleasure to read that the design of your room and our teams delighted you. Our staff will do everything possible to make your experience unique. We would be very happy to welcome you again in our establishment.Yours sincerely,Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
MARIA
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
3. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All of the staff was very friendly and always willing to help… the rooms were clean…. Amazing location…
You will not regret staying at this hotel…❤️
MARIA
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 6. Juli 2023
Dear Maria, Thank you very much for this excellent feedback following your stay at the Boutique Hotel & Spa. It is a pleasure to read that our staff, our rooms and the location gave you complete satisfaction. Our teams do their best to provide you a unique experience. We hope that your return went well and we would be delighted to welcome you back to our establishment. Yours sincerely,Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
karen
29. Juni 2023
karen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 3. Juli 2023
Dear Karen,Thank you for choosing Le Boutique Hotel & Spa for your stay. We were delighted to welcome you and your satisfaction is our greatest reward!We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
Amanda
3. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amanda
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 5. Juni 2023
Chère Amanda, Nous vous remercions d'avoir choisi Le Boutique Hôtel & Spa pour votre séjour et d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous avons été ravis de vous accueillir et d'avoir contribué à la réussite de votre séjour !Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau. Sincèrement, Laurence, La Direction
8/10 – Gut
Martha
2. Juni 2023
Martha
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 5. Juni 2023
Dear Martha, Thank you for choosing Le Boutique Hôtel & Spa and we are delighted that your stay went well. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Laurence, General Manager
10/10 – Hervorragend
JOSE
Mit dem Partner gereist
25. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s a nice and lovely hotel in the heart of the city
JOSE
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 26. Mai 2023
Dear Jose, Thank you for choosing Le Boutique Hotel & Spa for your stay and for taking the time to share your experience with us.We were delighted to welcome you and your satisfaction is our greatest reward!We look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Laurence, General Manager
8/10 – Gut
Paul Etienne
4. Mai 2023
Paul Etienne
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 16. Mai 2023
Cher Paul Etienne, Nous vous remercions d'avoir choisi Le Boutique Hôtel & Spa pour votre séjour et d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous avons été ravis de vous accueillir. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Sincèrement, Laurence, La direction
10/10 – Hervorragend
roberta
11. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay at Le Boutique hotel. The very best in customer service. The location, service and our room were the very best.
roberta
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 13. Apr. 2023
Chère Roberta, Nous tenons à vous remercier sincèrement d’avoir pris le temps d’écrire cet excellent avis sur votre expérience au Boutique Hôtel & Spa. Nous sommes ravis de lire que votre séjour s’est très bien déroulé. Mais également que vous ayez apprécié notre personnel, l’emplacement, votre chambre et l’ensemble des services. Ce serait pour nous un réel plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement, Laurence, La direction
10/10 – Hervorragend
Matti
8. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great experience
Beautiful hotel with excellent service. This is the place to be if we ever come to Bordeaux again.
Matti
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 11. Apr. 2023
Cher Matti,Merci pour ce merveilleux commentaire !Nous sommes enchantés d’apprendre que vous ayez apprécié notre établissement ainsi que l’ensemble de nos services. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau au Boutique Hôtel & Spa. Sincèrement, Laurence, La direction
10/10 – Hervorragend
jorge alberto
Mit der Familie gereist
18. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La gente que trabaja ahi es lo mas servicial y amable
jorge alberto
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Le Boutique Hôtel & Spa am 31. März 2023
Cher Jorge, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre excellent commentaire. Celui-ci, nous va droit au cœur et nous l’avons communiqué à l’ensemble de notre personnel. Nous avons été ravis de vous accueillir et votre satisfaction est notre plus belle récompense !Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Boutique Hôtel & Spa Très sincèrement,Laurence,La direction