Am Strand, weißer Sandstrand, Cabañas (gegen Gebühr), Liegestühle

Bewertungen von The Bodrum EDITION

5 out of 5
The Bodrum EDITION
Dirmil Mahallesi, Balyek Cd. No 5A, Bodrum, Mugla

Bewertungen

9,0

Wunderbar

57 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 77 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxury dennoch persönlich
Mit einem Wort: TRAUMHAFT...
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel war traumhaft schön.Sehr gute Lage. Die Hotelanlage war super,der weisse Strand einfach top.Personal war sehr nett und hilfsbereit,immer positiv.Zimmerservice und sauberkeit habe ich noch nie besseren gesehen.Frühstük war das beste,haben alles an Tisch serviert,die auswahl war gross.Die Zeiten fürs Frühstück 07.00-16.00 also super wenn man mal ausschlafen möchte.Würde das Hotel nur weiterempfehlen.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von The Bodrum EDITION am 6. März 2020
Dear Guest, Thank you for the perfect score. We look forward to having you back this summer season. Kind Regards, Ali Ertugrul Director of Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Tanmay

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Seren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Maximiliano

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Mazin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I travel a lot. This year I visited 7 countries including Turkey. For food, I have to say Italy and Turkey stand out. However, the best breakfast I have ever had was hands down at the Edition in Bodrum. Just a side note: If you decide to go to the new Marina, be prepared to spend a lot of money. This of course has nothing to do with the Edition.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 1. Juni 2023
Dear Mazin,Thank you for your kind words regarding your experience at our hotel. We are delighted to hear that you found our breakfast to be the best you have ever had.We take great pride in offering a memorable dining experience for our guests.We hope to welcome you back in the future and provide you with another exceptional stay.

10/10 – Hervorragend

DEMET

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 1. Juni 2023
Demet Hanım,Değerli zamanınızı ayırıp konaklama deneyiminizi değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz.Sizleri tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.Saygılarımla,

10/10 – Hervorragend

Ibrahim

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

mustafa yigit

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 1. Juni 2023
Mustafa Yigit Bey,Değerli zamanınızı ayırıp konaklama deneyiminizi değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz.Sizleri tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.Saygılarımla,

10/10 – Hervorragend

Mehmet

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Eliza

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The staff was quite literally the rudest staff I have ever encountered. Save your money, this hotel is NOT worth the price. It is extremely overpriced and horribly operated. I will never return or stay at another Edition hotel again.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Dogukan Korkmaz am 24. Aug. 2022
Dear Eliza,Thank you for reviewing your experience at The Bodrum EDITION and your recent stay with us.We are distraught that you were unsatisfied with our services.If you share some more details with us about your stay, we want to improve our service quality.

2/10 – Ungenügend

Osman

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
They even could not find my swimwear that I left in beach
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Dogukan Korkmaz am 8. Aug. 2022
Dear Mr. Osman, Thank you very much for your comment, If you give more details about your short, we will check and will inform you back. Best Regards,

6/10 – Okay

tanaz, new york

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There inability to clean the room properly, to even notice when there is no toilet paper, was shocking. In addition to that, I would go back to the room around 1:30/2 and there has not even been an attempt to clean the room!! For $1500 a night it’s unacceptable.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von The Bodrum EDITION am 8. Juli 2022
Dear Tanaz Eshaghian, I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided. I sincerely apologize for failing to meet your expectations. The cleaning issues you have stated do not necessarily reflect our standards. I have shared your feedback with the associates, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure cleaning experience is an isolated incident. I hope you choose to stay with us again, whenever your travels bring you back to the area. Sincerely, Didem Ozgen Marketing & Communications Manager

6/10 – Okay

farid, Los Angeles

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Abdulla

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von The Bodrum EDITION am 4. Juli 2022
Dear Abdulla, Thank you for reviewing your experience at The Bodrum EDITION and your recent stay with us. We are distraught that you were not satisfied with our service, and we want to hear more details regarding the inconveniences you have faced. Best Regards, Didem Ozgen Marketing & Communications Manager

2/10 – Ungenügend

duygu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von The Bodrum EDITION am 20. Juni 2022
Dear Duygu, Thank you for your feedback. We will appreciate if you share the details of your experience with us. Warm Regards, Didem Ozgen Marketing & Communications Manager

10/10 – Hervorragend

Nasser

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von The Bodrum EDITION am 10. Juni 2022
Thank you very much for your visit to The Bodrum EDITION. We are glad you enjoyed your visit. We look forward to your return. Sincerely, Didem Ozgen Marketing & Communications Manager

10/10 – Hervorragend

Gregoire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top class hotel on Bodrum
Top Hotel. Amazing location, professional staff, lovely rooms and restaurants. Definitely one of the best hotels we have ever stayed in. Top class
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von The Bodrum EDITION am 11. Juni 2022
Dear Gregoire, Thank you for a wonderful review. We could not be happier knowing you appreciated the nice view, environment as well as the attentive care by our staff. Hoping you will be planning your future stay with us very soon. Sincerely, Didem Ozgen Marketing & Communications Manager

8/10 – Gut

Bulent

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wow wow wow! By far this is my favorite hotel in the world! The best service from emi and roula! You can really tell everyone likes working for the bordum edition. We will come back for sure!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Burak Orhan - Assistant Guest Relations Manager am 12. Nov. 2021
Dear Jessica, Many thanks for the feedback. We are glad you enjoyed your holiday at The Bodrum EDITION and that you enjoyed our facilities and staff. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Norman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property and people
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Burak Orhan - Assistant Guest Relations Manager am 12. Nov. 2021
Dear Norman, Many thanks for the feedback. We are glad you enjoyed your holiday at The Bodrum EDITION and that you enjoyed our facilities and staff. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

ABDULLA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s a great hotel clean and the location is nearby the Marina and the view of the sea is magnificent
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Burak Orhan - Assistant Guest Relations Manager am 12. Nov. 2021
Dear Abdulla, Many thanks for the feedback. We are glad you enjoyed your holiday at The Bodrum EDITION and that you enjoyed our facilities and staff. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Salam, Thousand Oaks

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is nice and clean, room is clean and spacious.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Burak Orhan - Assistant Guest Relations Manager am 12. Nov. 2021
Dear Salam, Many thanks for the perfect score review. Happy to hear you had an amazing time. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Adrian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Amazing facilities and clean rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Burak Orhan - Assistant Guest Relations Manager am 12. Nov. 2021
Dear Adrian, Many thanks for the perfect score review. Happy to hear you had an amazing time. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Ali Kaan Özkeserli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Linda

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Edition team is the best, the MASTER Ms. Saida - Guest Relations Manger is so nice and helpful and off course Ms. Jovana - Director of Rooms was very sweet and helpful love both of you :) Overall I had best stay in Bodrum definitely will be back there next year!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

4/10 – Schlecht

Abdullah

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Beautiful hotel, bad service!
The interior is beautiful, room is spacious, and food is so good. It is not our first time in this hotel. However, housekeeping is terrible. They forgot to clean our room in our first day, and no turndown service! Also, they forgot to put shampoos (they put all conditioners instead) which was annoying; when I was in the shower I had to leave in my robe and ask a housekeeping personnel in the corridor for shampoos! Second day: they cleaned the room but not completely, one trash can was not cleared, and they took away our bathrobes!! Again we had to find a housekeeping guy in the corridor and got new robes! These little things can make a big difference, it is very irritating to experience this especially in a hotel with $1200 per night!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel had an incredible service, we couldn’t be more happy and we would definitely repeat our stay. Highly recommended!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff that made you feel wonderful all the time. Well trained and extremely polite.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Hussain, England

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic first experience here at the Bodrum Edition. We stayed for three nights and absolutely loved it. The staff are fabulous, always on hand to offer assistance, advice and smiles. 😁 Would highly recommend this hotel for its serenity, stunning views and first class service. We look forward to returning next year.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Dee, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have stayed at many hotels in my life, but i honestly say Bodrum, is the best hotel i have stayed, i think it was more of the staff and just how everything came together. The rooms, brekfast, lunch, beach, bar, people.....just everything, i may be missing things but i seriously just love the hotel and everything, i can't wait to come back next year, big shout out to all the staff, wicked, espically during covid time....Great Job!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Victoria, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Such a beautiful hotel - one of the best I’ve stayed in. Definitely hope to return!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Love this place
Love this place
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would return for sure
Very clean property and good breakfast. Beach clean and amazing location, friendly team. Dinner was good but lacking variety and one or two restaurants are missing but we understand Covid19 doesn’t help.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020

8/10 – Gut

FIRAT

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Otel temizlik konusunda çok titiz. Ancak yemek seçeneklerini yetersiz buldum. Özellikle oda servisine daha fazla seçenek eklenebilir. Ayrıca Morena’da basılı olarak İngilizce menü var ama Türkçe menü yok. Türkçe menü için QR kod okutmanız gerekiyor. Türkiye’de yer alan bir otelde neden öncelik Türkçe’ye verilmez anlam veremedim. Yabancı misafir daha çok olabilir ama yine de Türkiye sınırları içerisinde yer alan bir otelde öncelik her zaman Türk misafirlere verilmeli. Bunların dışında her şey gayet güzeldi, çalışanların saygısı-profesyonelliği, plajı, oda konforu çok iyi.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Farid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was very delightful. Staff are so nice and friendly particularly
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Grant

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel!!
The rooms are beautiful and relaxing! We opted for an ocean view and it was definitely worth it! The hotel grounds are gorgeous and so picturesque any way you look. Take advantage of the complimentary Turkish breakfast you won’t regret it! We only could eat at their beach restaurant but what we had was really good. The hotel is close to the Yalıkavak marina which has great restaurants and shopping. However it’s a little far from everything else but we didn’t mind the drive and seeing more of the town.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

Merve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
New Build high end hotel... Friendly and young staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von The Bodrum EDITION am 6. März 2020
Dear Guest, Many thanks for the feedback. We are glad you enjoyed your holiday at The Bodrum EDITION and that you enjoyed our facilities and staff. Kind Regards, Ali Ertugrul Director of Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Tugba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service, comfort, attention. It all made my stay so unique and memorable
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

eyup

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
vasat
oda vasat kahvaltı vasat plajdaki hizmet vasat
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von The Bodrum EDITION am 6. März 2020
Merhaba Eyup Bey, Otelimizdeki tecrübenizin beklentinizi karşılamamış olmasına üzüldük. Bodrum'a tekrar yolunuz düşerse ve otelimize bir şans daha vermek isterseniz, benimle direk irtibata geçebilirsiniz. Ali Ertugrul Misafir İlişkileri Direktörü

10/10 – Hervorragend

Kunal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019