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Bewertungen von Radisson Blu Hotel, Birmingham

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Birmingham
12 Holloway Circus, Birmingham, England

Bewertungen

8,2

Sehr gut

459 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
306 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
112 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
74 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
49 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Serkan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
STAY AWAY!!!!
That was a horrible stay for us. 1 - Dirty, Stinky and old. 2 - They re not coming to clean. i said 3-4 times after that they did it 3 - there re lots of better alternatives close to Radisson for that price.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Amin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Decent value for money at great location.
Decent value for money and great location. It would have been nice to know that housekeeping currently only comes upon request, otherwise everything was fine.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Ronny

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr freundlich und hat versucht einen jeden Wunsch zu erfüllen Allerdings gab es in dem Hotel keine Computer um sich für den Rückflug einzudecken... ... Aber immerhin durfte ich mein flug Ticket an der Reception ausdrucken! Wie gesagt das Personal war sehr freundlich 😊
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positiv: sehr freundliches Personal an Rezeption und beim Frühstück. Frühstück sehr abwechslungsreich und reichhaltig. Negativ: Hotel ist alt, runtergekommen. Sehr negativ: Klimaanlage im Zimmer hat nur stinkende, feuchte Luft umgewälzt, nicht gekühlt. Fenster lassen sich nicht öffnen, muffiger Geruch im Zimmer (früheres Raucherzimmer?). Keine Lüftung/Absaugung im Bad. Unmöglich, sich in dem Zimmer aufzuhalten. Reklamation an der Rezeption blieb erfolglos.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Customer Care am 7. Juni 2019
Hallo. Vielen Dank fuer die Bewertung. Es freut uns, dass Ihnen das Fruehstueck zugesagt hat. Allerdings moechten wir uns dafuer entschuldigen, dass die Klimaanlage waehrend Ihres Aufenthalts nicht funktioniert hat und Sie sich daurch nicht in Ihrem Zimmer wohlgefuehlt haben. Dies entspricht nicht unserem Standard und wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst. Wir wuerden uns freuen, Sie wieder in einem unserer Hotels begruessen zu duerfen.

10/10 – Hervorragend

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr Empfehlenswert!
Sehr gutes Hotel. Zentral gelegen. Kurze Wege.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist fast direkt neben dem Hauptbahnhof (Newstreet) und die Innenstadt beginnt direkt hinter dem Bahnhof. Es gibt viele pubs und Restaurants in der Nähe .
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weekendtrip
Erster Trip nach Birmingham, zentrales, ruhiges, sauberes, Hotel gesucht. Erwartungen wurden erfüllt. Ich würde wieder gehen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Angenehmes Hotel, im Stadtzentrum.
Kurzer Trip, Hotel war an einem tollen Ort. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück und das Hoteleigene Restaurant sind sehr empfehlenswert.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018

2/10 – Ungenügend

michel

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Laut - liegt direkt an einer großen Kreuzung Mitarbeiter unfreundlich Preis hoch - Birmingham bietet weitaus bessers
Antwort von ccare am 27. Feb. 2017
Sehr geehrter Michael, vielen Dank fuer Ihr Feedback ueber Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Wir bedauern sehr, dass der Aufenthalt Ihre Erwartungen nicht erfüllt hat und Sie mit etlichen Punkten unzufrieden waren. Fuer die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie freundlich um Entschuldigung. Ihre Beurteilungen helfen uns, Service und Standard unseres Hauses immer wieder zu ueberpruefen und zu verbessern. Vorschlaege dazu nehmen wir jederzeit gern auf, da sie als konstruktive Kritik zum Wohle unserer Gaeste gewertet und wo immer moeglich auch umgesetzt werden. Wir werden Ihr Anliegen an das Hotelmanagement weiterleiten. Wir hoffen, dass Sie Radisson Hotels weiterhin eine Chance geben, damit wir Sie von unserer Qualitaet und unserem Service ueberzeugen koennen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable room near Station
Huge windows, a lot of light (13th floor). Quiet. Big, very comfortable bed. Pleasant and efficient staff. Great breakfast with lots of choice and freshly made coffee and pancakes or omelettes.
Antwort von Ross am 17. März 2017
Thank you for your feedback and for choosing our hotel. I am delighted to read that you enjoyed your stay in particular our super buffet breakfast which we are incredibly proud of. Hope to see you again very soon. Kindest Regards

4/10 – Schlecht

Rene

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die besten Zeiten sind vorbei
Zimmerausstattung altmodisch und teilweise sehr abgewohnt

4/10 – Schlecht

Laura

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
We had booked for a 2 night stay with parking. We were told we could only park for one night and had to move the car the next day to a public car park as they had other guests parking! The car park recommended was full. We wasted half a day finding parking. Due to our protests the hotel reimbursed our fees. The breakfast was awful. Hot buffet was cold. No one keeping the area clean. Cannot recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Amanda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very conveniently located near to birmingham new street station. Spacious and comfortable room. Clean. Walking distance from many attractions and restaurants
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Ranjit

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The property is newer but the rooms finishing like a 90s.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Matt | GM am 18. März 2024
Thank you so much for your feedback, it is truly appreciated, and essential for our continued improvement. We hope to welcome you back to the hotel again soon!

8/10 – Gut

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matt | GM am 26. März 2024
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

6/10 – Okay

Carlos

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Matt | GM am 21. März 2024
Thank you so much for your feedback, it is truly appreciated. We hope to welcome you back to the hotel again soon!

10/10 – Hervorragend

jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was amazing staff were very friendly, room was immaculate. They even prepped the room with rose petals and a bottle as i had requested. Food in local area was good. And placed close to gay village. It was easy to walk to a bar. The only downside. Is that there seems to be a big drug issue in burmingham. And just secconds walk from the hotel there were used dirty needles. I know its not the hotels fault. However i was shocked to see this so close to the hotel. Although the hotel was amazing. I dont think id come back to this area again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Matt | GM am 16. Feb. 2024
Thank you for your review! We have logged your concerns with our local welfare team, who have stepped up patrols around the hotel. We do hope to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Peter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty room with poor shower
The room was dirty and there was a dirty cleaner cloth on the floor when we walked in. Very poor shower and definitely didn’t reflect the price of the room .
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matt | GM am 12. Jan. 2024
Thank you so much for your feedback which is essential in us improving for our future guests.

8/10 – Gut

MRS DONNA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Reasonable stay at Radisson Blue
Nice hotel. Not sure the standard is 4 star though. We had a nice suite but the door to the bathroom was missing. The heater wasn't working so they sent up a portable heater. The floor tiles looked dirty but I think they were just old. The staff were very friendly and we had a nice time staying there but just not sure it meets the 4 star criteria
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 12. Jan. 2024
Thank you so much for your feedback which is essential in us improving for our future guests.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 Stars
Easy check in, great staff, really helpful. Comfortable stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Matt | GM am 12. Jan. 2024
Thank you so much for your feedback - we hope to welcome you back again soon!

2/10 – Ungenügend

Deividas

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 12. Jan. 2024
Thank you so much for your feedback which is essential in us improving for our future guests.

10/10 – Hervorragend

Jake

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Matt | GM am 9. Jan. 2024
Thank you so much for your feedback, it is truly appreciated.We hope to welcome you back to the hotel again soon!

10/10 – Hervorragend

Usman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic stay with great staff and very clean rooms, the premium room with a view is beautiful to see the city.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 8. Jan. 2024
Thank you so much for your feedback, it is truly appreciated. We hope to welcome you back to the hotel again soon!

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 29. Dez. 2023
Hello and thank you so much for your feedback, it is truly appreciated. We hope to welcome you back to the hotel again soon!Best regards,Matt Loughrey Hotel General Manager

10/10 – Hervorragend

Jaspreet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable stay
Really enjoyed our stay friendly staff and the service was great. The only thing my son was unhappy about that it was only one night. Next will be longer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 24. Dez. 2023
Hello again, and thank you so much for your feedback, it is truly appreciated. We hope to welcome you back to the hotel again soon!Best regards,Matt Loughrey Hotel General Manager

6/10 – Okay

Lisa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 24. Dez. 2023
Hello again, and thank you so much for your feedback, it is truly appreciated. We hope to welcome you back to the hotel again soon!Best regards,Matt Loughrey Hotel General Manager

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great stay
We stayed in a family suite and the welcome and the attention that the kids received really set the mood for the weekend. It's the little things that count and the staff really were excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 18. Dez. 2023
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay if on business.
Business Trip. Arrived Sunday evening after 4 hour journey. Had to wait briefly to be checked-in as only 1 member of staff. Nico arrived two minutes later and checked me in and explained everything. Offered a drink voucher for my having to wait. Stay was comfortable. room was clean and tidy. Slight wind noise when building swayed in the wind! Restaurant Breakfast was first rate!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 18. Dez. 2023
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Adequate.
Hotel is okay and clean enough. The on-site parking is VERY limited (5 spaces), otherwise you have to park at New Street station. I booked an executive room, which after my partner checked in they decided to tell us wasn't available, so in return for the lower grade room they offered me free parking outside the hotel - which was okay as it was only for 1 night. Staff are friendly enough, room was adequate. Nothing exceptional, but a good hotel for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 18. Dez. 2023
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Ashleigh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 8. Dez. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Kurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Matt | GM am 8. Dez. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

6/10 – Okay

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Air conditioning system was very loud; needs replacing; sounded like broken. Not the hotel experience it once was.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matt | GM am 29. Nov. 2023
Thank you for your review and feedback, which we will certainly investigate. We hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was lovely, room was spacious and very clean. Restaurant at the hotel is not recommended for evening meal. Breakfast was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matt | GM am 20. Nov. 2023
Thank you for taking time to let us hear about your stay. We loved having you with us, and hope to welcome you back to the hotel in the near future.

10/10 – Hervorragend

John-Paul

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Matt | GM am 20. Nov. 2023
Thank you for taking time to let us hear about your stay. We loved having you with us, and hope to welcome you back to the hotel in the near future.

4/10 – Schlecht

Sharon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Check in was spoor and very slow - my guest arrived before me, but they would not let him have his room (even though booked) as they said it had to be paid up front!? Bar lady very pleasant, breakfast staff helpful - the area around the hotel isn't very pleasant now. Also, they recommended grand central car park, but when asked for a discount, they said they don't recommend there any longer ? it cost us £29 for an overnight stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matt | GM am 17. Nov. 2023
Thank you for the detail you have provided about your stay. We apologise for the shortcomings on this occasion, but hope you will consider us again for future stays in the city.

10/10 – Hervorragend

Harvey

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matt | GM am 17. Nov. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

mavinder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close for the o2 academy and train statio
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Matt | GM am 17. Nov. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Amber

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good area. Nice stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt | GM am 17. Nov. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Blaine

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Matt | GM am 17. Nov. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only stayed the one night to attend a gig nearby. Handy location for central Birmingham. Check-in staff were friendly, helpful, efficient and knowledgeable. Cleaning staff were excellent, our room was absolutely spotless. There was a minor issue with a hinge-pin in the bathroom door. We reported this to reception and it was fixed without delay. Breakfast was superb and the restaurant menu looked to be reasonably priced and with a fair bit of variety. We'll probably give it a try on our next visit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt | GM am 17. Nov. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Dawn

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt | GM am 23. Okt. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back to the hotel again in the near future!

10/10 – Hervorragend

Elaine

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Matt | GM am 9. Okt. 2023
Thank you for your review! We hope to see you again soon!

2/10 – Ungenügend

Baljit

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Matt | GM am 6. Okt. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

Balkar

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Matt | GM am 6. Okt. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Petrina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was busy and a bit rough, but hotel itself was lovely and very well kept.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Matt | GM am 6. Okt. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

robbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overnight stay for social event
Everything you expect from a quality hotel. We checked in early. Our bag's were stored and my wife was given a hairdryer and room after commenting she had wet hair. She didn't ask or suggest but the staff wanted to help. After a couple of hours at the bull ring we checked in. Room's are standard set out but definitely more room. The bed and bedding felt really nice but the best thing about the room was the temperature control. The AC was responsive and easy to use. The Black out curtains worked well enough and a very peaceful room, no outside noise heard. If we return to Birmingham we will stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Matt | GM am 6. Okt. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sudarshan am 21. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We appreciate your valuable input.

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well situated and excellent staff - Nico was particularly helpful during my stay. Make sure you get into the right car park!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Matt | GM am 6. Okt. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back again soon!