Central Square, Holliday Street, Birmingham, England
Bewertungen
8,6
Hervorragend
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516 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
516
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8 – Gut
312
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6 – Okay
88
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4 – Schlecht
55
35 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
35
8,8/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
8,2/10
Zustand der Unterkunft
8,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
GUELEUX
14. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage sauber und gemütliche, komfortable Standartzimmer. Geräumig und praktisch, gute Einrichtungen
GUELEUX
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Helena am 14. Jan. 2020
Dear GUELEUX,
Thank you for the high score and I am happy to see you enjoyed your stay.
Kind Regards
Helena Velkova
Assistant Reception Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
7. Apr. 2019
Gut: Personal & Service
Die Betten sind ein Traum. Das Personal ist sehr freundlich. Das Mobiliar etwas genommen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Marija K am 8. Apr. 2019
Good afternoon,
Thank you taking the time to review your recent stay with us, we appreciate your feedback.
Kind regards,
Marija Kamatovic
Reception Supervisor
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
28. März 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Marija K am 1. Apr. 2019
Good afternoon,
I would like to thank you for giving us a high score regarding your recent stay with us, we appreciate your feedback.
Kind regards,
Marija Kamatovic
Reception Supervisor
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
4. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit
Alright, as one of the big chain hotels
The hotel is like normal big chain, fancy lobby. The room itself is alright, but details are overlooked. The aircon in the room is loud, no iron in the standard room, the toilet cap is not with automatic sinking tech. Just little details, but those improvements would help match the price one pays. Location is good though
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Alise am 15. Dez. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Crowne Plaza and leaving feedback about the experience you had- we appreciate your feedback and will take into consideration to be able to make changes.
Kind Regards
Alise Bogomolova
Reception Manager
8/10 – Gut
Rudolf, Nürnberg
29. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes modernes Hotel im Zentrum
Liegt günstig im Zentrum von Birmingham; Fußgängerzone aber auch Kanäle leicht zu Fuß erreichbar. Modernes Zimmer und freundliches Personal. Nur Parken muss man extern, hat aber die Wahl zwischen gleich zwei Parkhäusern in der Nähe.
Rudolf
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Alise am 30. Juni 2018
Dear Rudolf,
Thank you for the review!
Kind Regards
Alise Bogomolova
Reception Manager
10/10 – Hervorragend
sharon
Mit einer Gruppe gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
were able to check in early. one of our party has coeliacs which qas no problem for the stafff who prepared her a totally separate GF breakfast. The room was super clean and had everything we needed
sharon
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 20. Mai 2024
Super feedback sharon, thank you. I am pleased we were able to assist your party with their coeliac needs.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
CLAIRE
Mit dem Partner gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location, excellent service & super friendly. Best breakfast ever.
CLAIRE
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 20. Mai 2024
Love best breakfast ever!!! We do try! Thank you so much Claire.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
nigel
Mit dem Partner gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A visit to Birmingham for a concert. Ideal location. Excellent customer service. Clean and well equipped room. Good breakfast.
nigel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 18. Mai 2024
Thank you Nigel for the lovely feedback, we look forward to welcoming you again
8/10 – Gut
Amanda
Mit der Familie gereist
16. Mai 2024
Good service, excellent breakfast
Amanda
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 16. Mai 2024
Thank you Amanda for the lovely review
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit der Familie gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 16. Mai 2024
Thank you Mark for the great feedback
10/10 – Hervorragend
Abdul
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Abdul
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von GM am 14. Mai 2024
Thank you AbdulKind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Lee
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed for one night with family and enjoyed the the whole experience, room , breakfast, staff all very good clean and tidy.
Lots to choose breakfast selection didn’t eat in evening or dinner however lots of other guests did.
Greeted by Sid on reception and checked in, Sylvia in charge of breakfast was very good and efficient making sure everything was in place and correct nothing was too much bother.
Would stay again
Thanks.
Lee
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 5. Mai 2024
Thank you Lee for the lovely feedback, will definitely pass on the comments to Sid and Sylwia, who I am sure will be thrilled to hear it. We look forward to welcoming you again
10/10 – Hervorragend
Wendy
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wendy
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 4. Mai 2024
Thank you for the amazing feedback, Wendy!
10/10 – Hervorragend
Robbie
Mit der Familie gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel , good location for shopping and transport.
Robbie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 25. Apr. 2024
Thank you Robbie for the lovely feedback, we look forward to welcoming you again
10/10 – Hervorragend
Nathan
14. Apr. 2024
Nathan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 5. Mai 2024
Thank you Nathan for the great feedback!
10/10 – Hervorragend
Jason
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top service, location and quality.
Jason
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 13. Apr. 2024
Thank you Jason, happy to hear you enjoyed your stay with us
4/10 – Schlecht
Lorna
Mit der Familie gereist
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was noise till late
Lorna
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 2. Apr. 2024
Thank you Lorna for your feedback. I am sorry other guests disturbed your sleep. Once we were aware of the issue I know our team dealt with the situation. Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Michael
Mit der Familie gereist
19. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mattresses were a bit soft and lopsided, and probably needed to be reviewed more often for replacement
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 20. März 2024
We appreciate your feedback Michael and will review this today.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
David
Geschäftlich gereist
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What you’d expect from an inner city hotel. Even on the 5th floor the noise of the city was prominent. The bed was comfy and, once I’d figured out how to turn the aircon off, a reasonable temperature at night.
David
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 17. März 2024
Thank you David for your 5 star review, we look forward to welcoming you again
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Regular go to hotel for when in Birmingham, only disappointment this time was even though we waited to check in at 3pm as rooms were not ready one of the rooms hadn't even been cleaned and was given to us. Another room was organised but not really the best of starts.
Parus
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 4. März 2024
I am so sorry this happened Parus, I am looking into what happened with the team.I do hope you enjoyed everything else.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
6/10 – Okay
Craig
Geschäftlich gereist
2. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking was awful, rooms dated and scruffy, lounge was limited snacks and dated.
Craig
Antwort von GM am 4. März 2024
Thank you Craig for your feedback. We do have 50 car park spaces beneath the hotel, which we do not own, I am sorry if you had a problem. We have just commenced work on a major bedroom refurbishment which O hope you will get to enjoy.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
8/10 – Gut
Heather
Geschäftlich gereist
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not bad
I booked club so I would have a quiet place to sit and work with a glass of wine in the early evening - but club lounge was closed. I only discovered when I checked in.
Room was good and breakfast was nice.
I was hoping to eat at the bar/restaurant but surprised and disappointed that despite its eco credentials it only had one vegan meal on the menu and that was a salad.
Heather
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 28. Feb. 2024
Thank you Heather for your feedback. I am sorry the lounge was closed. I am pleased you enjoyed your stay. We have a new menu being prepared and we will take on board your comments on vegan choices, thank you for highlighting. Our team will aways be happy and can adapt many of our dishes for vegetarians and vegans.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
8/10 – Gut
Kevin
Mit der Familie gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Apart from a lack of parking instructions and clarity, what you'd expect from a Crowne Plaza.
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
Thank you for your feedback Kevin. We will check on our on line instructions again regarding our parking instructions, as we would like them to be as clear as possible.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
8/10 – Gut
Chris
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good, but could be better
Rooms clean, check in good. Some training on bar needed. Lifts still not all working after 6 months! Renovation work on rooms started about 915am meaning no lie in and use of late check in, could have been worked around better
Chris
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 26. Feb. 2024
We appreciate your feedback Chris, thank you. We should have the lifts back tomorrow, but ever we are at the hands of the lift company. The team are working through your comments on bar training.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aaron
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 20. Feb. 2024
Thank you Aaron.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Daniel
Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The fantastic staff made our stay wonderful. At the restaurant, Sylwia was very kind when my toddler and I ate breakfast; she went out of her way to ensure my child had food that met her dietary restrictions and to make us feel welcome. Sid and Matt at the front desk/concierge services were also terrific. This was our first stay at a Crowne Plaza, but thanks to those three employees, we will be returning customers.
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 20. Feb. 2024
We are delighted you enjoyed your stay so much Daniel and the team made you and your family welcome, which we do try with all our guest. I have shared your great feedback with the whole team and look forward to welcoming you all back.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Liz
Mit einer Gruppe gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We attended The English Wedding Awards and the Simply Devine Hat Shop won Accessories Supplier of the Year 2024!! We had 3 rooms for 6 guests. The staff were extremely lovely, the ladies who looked after us at breakfast were amazing. The service was second to none. Thank you. Hat's off to all at The Crowne Plaza Birmingham (excuse the hat pun!!!).
Liz
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 13. Feb. 2024
Firstly congratulations on your fabulous achievement, you must be delighted!Thank you for your great feedback too, we are thrilled.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Kerry
8. Feb. 2024
Kerry
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 10. Feb. 2024
Thank you Kerry for the review. We look forward to welcoming you again
10/10 – Hervorragend
Philip
Mit dem Partner gereist
7. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Warm welcome from the Front of House staff. Really clean and even though 1 lift was out of service, there were 3 more available to easily get to our room.
Philip
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 8. Feb. 2024
Such lovely feedback on the team Philip, thank you so much! We look forward to your next visit!Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
8/10 – Gut
Stevie
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Its ok but nothing special
Nice hotel was a good price but hotel is looking a bit tired and poor quality coffee
Stevie
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Letizia Fara FOH Manager am 3. Feb. 2024
Thank you Stevie for the feedback. We do have some exciting news regarding our bedrooms, which we will share as soon as dates are finalised.We look forward to welcoming you again
10/10 – Hervorragend
Jordi
Geschäftlich gereist
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jordi
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 1. Feb. 2024
Great score, thank you so much JordiKind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
4/10 – Schlecht
Glenda
30. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed - hotel rooms need a facelift.
We felt the hotel was very run down and rooms were very dated. The lobby area looks nice but the corridors and rooms need a facelift! Really disappointed with the standard of the room.
Glenda
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 31. Jan. 2024
We have noted your feedback Glenda and shared this, we hope to have some exciting news soon.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Wai Ling
Geschäftlich gereist
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is in a good location with a car park below thats very convenient, however the rooms are tired and for what you pay its bad value. My room card also stopped working so then back to reception 2 additional times. However the shower has great water pressure and its clean enough although not super clean.
Jason
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 26. Jan. 2024
Thank you for your feedback Jason which we have taken on board.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
HELEN
25. Jan. 2024
Comfortable stay in comfortable & welcoming hotel.
Very welcoming staff at reception.
Able to access room early.
Spacious well stocked room. Loved the complimentary chocolates & biscuits.
Very clean.
Excellent choice at breakfast that catered for my complex dietary requirements.
HELEN
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 26. Jan. 2024
What wonderful feedback HELEN, thank you. I so pleased you were looked after regarding your complex dietary requirements, we also try.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Tracey
25. Jan. 2024
Tracey
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 26. Jan. 2024
Thank you Tracey.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Trina
Mit der Familie gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great time away in a lovely hotel
Trina
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 26. Jan. 2024
Fabulous feedback Trina, thank you. We hope to see you again soon.Kind RegardsSiobhan ThomassonGeneral Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers