Innenpool, Außenpool, Liegestühle, Rettungsschwimmer vor Ort

Bewertungen von Sofitel Biarritz Le Miramar Thalassa Sea & Spa

5 out of 5
Sofitel Biarritz Le Miramar Thalassa Sea & Spa
13 Rue Louison Bobet, Biarritz, Pyrenees-Atlantiques

Bewertungen

8,6

Hervorragend

159 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
109 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 318 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Lage sehr gut, Hotelzustand allerdings veraltet Schöne große Zimmer, alter Balkon
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020
Antwort von Emmanuelle Cabannes-Mahé am 28. Juli 2020
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience following your stay at the Sofitel Biarritz. It is a pleasure to read your positive words which have been communicated to all our Ambassadors who are dedicated to offer you Magnifique moments. Looking forward welcoming you for a next visit on the Basque Coast. Best Regards, Emmanuelle Cabannes-Mahé Communication & Quality Manager

6/10 – Okay

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Emmanuelle Cabannes-Mahé am 28. Juli 2020
Cher Andreas, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter le Sofitel Biarritz Le Miramar Thalassa sea & spa. Au plaisir de vous accueillir à l'occasion d'un prochain séjour sur la Côte Basque. Cordialement, Emmanuelle Cabannes-Mahé Directrice Communication et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

Rita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

2/10 – Ungenügend

Luca, Schweiz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nie wieder in diesem Bunker!
Deluxe suite gebucht und total enttäuscht! Klein, alt, völlig überrissen im preis für das was man erhält.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice spa, chaotic breakfast
Great spa, nice hotel. The breakfast is not what you would expect in a 5 star hotel. We had to queue 20 minutes every morning to get a table assigned. The receptionist was busy serving eggs and coffee. Then we waited another 30 minutes for coffee to be served. Buffet completely ran out of bread.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

stephan, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel am Strand
Ideal ab September, da der Preis sehr weit fällt. Auch bei schlechterem Wetter Pool und Hamam Inside vorhanden.

8/10 – Gut

eh, zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
guter Service, leider Schattenlage je nachZimmer
sehr angenehm würde in Biarritz wieder das Sofitel wählen.

10/10 – Hervorragend

Nestor, Southwest Ranches

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 25. März 2024
Dear Guest,Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you found everything amazing during your stay at Sofitel Biarritz Le Miramar.Your satisfaction is our top priority, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in providing you with an exceptional experience.We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another amazing stay in the near future.Kind regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

8/10 – Gut

arnaud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very well located in the centre of Biarritz
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 4. März 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to express your feelings following your recent stay at the Sofitel Biarritz Le Miramar.We're delighted to hear that our central location in Biarritz contributed to making your stay enjoyable. We take pride in our location and are glad that you found it to be excellent.We look forward to welcoming you again on your next visit to Biarritz!Kind regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

10/10 – Hervorragend

Cécile

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 6. Feb. 2024
Chère Madame,Nous vous remercions pour votre note 5*.Au plaisir de vous accueillir de nouveau lors d'un prochain séjour sur la Côte Basque,Cordialement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

José Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 11. Jan. 2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour votre note 5 étoiles!Au plaisir de vous accueillir de nouveau,cordialement,Juliette wattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

TAKASHI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 14. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you very much for rating the Sofitel Biarritz Le Miramar Thalassa sea & spa.We hope we will have the pleasure to welcome you during a future trip in the Basque Country.Best Regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas, Dove Canyon

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 24. Okt. 2023
Cher Monsieur,Je vous remercie pour votre note 5 étoiles. C'est un plaisir de savoir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Au plaisir de vous accueillir de nouveau lors d'une prochaine parenthèse Biarrote,Sincèrement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

Séverine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 3. Okt. 2023
Chère Madame,Merci beaucoup pour votre commentaire cinq étoiles !Ce fut un plaisir de vous accueillir. Meilleures salutations,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

CSE

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 2. Okt. 2023
Cher Client,Nous vous remercions pour votre note 5*.Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour sur la Côte Basque,Cordialement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

2/10 – Ungenügend

Imad

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 25. Sept. 2023
Dear Sir,We fully understand your frustration regarding the situation you encountered when cancelling your reservation and sincerely regret any inconvenience this may have caused. However, we would like to remind you that at the time of booking, you chose a non-cancellable rate, which means that the booking cannot be cancelled without charge. This policy is clearly stated at the time of booking and is also confirmed in the booking confirmation you received by e-mail.Our strict cancellation policy enables us to guarantee advantageous rates to our customers. We understand that unforeseen circumstances may arise, however, we are obliged to uphold the booking conditions for all our customers.We look forward to welcoming you again,Yours faithfullyJuliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

10/10 – Hervorragend

jean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 11. Sept. 2023
Cher Monsieur,Je vous remercie pour votre note 5 étoiles que nous prenons comme un encouragement.Au plaisir de vous accueillir de nouveau pour un prochain séjour sur la Côte Basque,Cordialement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

2/10 – Ungenügend

Juan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family booked this hotel thinking it looked like the pictures on the internet – it didn’t; the Sofitel Biarritz needs an URGENT refurbishment as it looks awful. This Sofitel property should be taken away the 5* status immediately, as in reality, it has the condition of a 3*. The carpets across the hotel are extremely old, the terrace of my room was falling apart (see pictures), and the entire outside is oxidated and looks like an old hotel in very poor condition. The pictures in my review speak for itself. If you wish to have an awful experience as I did room 412 and experience the awful holiday, book the Sofitel!
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 11. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent experience with us.We feel very sorry that your stay at the Sofitel Biarritz le Miramar did not meet your expectations and that the quality of service provided by our ambassadors was not enough to make your stay enjoyable. Your satisfaction remains our priority, and we hope to have the opportunity to regain your trust.Kind regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

10/10 – Hervorragend

Rui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing Staff amazing place. Although the property probably would require a bit revamping it’s still amazing. I would recommend and come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 11. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write us such a kind review. It's a pleasure to read that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back for another stopover in Biarritz.Kind regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

8/10 – Gut

Jes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 11. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your evaluation of the Sofitel Biarritz Le Miramar Thalassa sea & spa.We hope we will have the pleasure to welcome you during a future trip in the Basque Country.Best Regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

8/10 – Gut

Aurelien

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 28. Juli 2023
Merci beaucoup d'avoir évalué le Sofitel Biarritz Le Miramar Thalassa sea & spa.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir lors d'un prochain voyage au Pays Basque.Meilleures salutations,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

6/10 – Okay

eleonora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Posizione eccellente ma struttura molto datata, personale non particolarmente gentile e extra costo per ogni servizio extra ( colazione, spa, parking ecc)
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 25. Juli 2023
Dear Guest,I would like to thank you for taking the time to tell us about your experience at the Sofitel Biarritz le Miramar.Although I am happy that you liked our ideal localion,I am sorry to read that your stay was not completely satisfying. Providing the highest level of hospitality is our number one priority, and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations.Concerning our services, with your room, you of course have access to our spa (2 swimming pools, sauna, hammam and fitness center). Only the spa treatments do have extra cost. We hope we will have the opportunity to welcome you back and offer you a more pleasant stay.Kind regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

8/10 – Gut

Fabiola rodriguez

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo bien La fachada le urge la remodelen pero cuando entras es un hotel viejo muy cuidado remodelado y limpio
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 3. Juli 2023
Estimado Huésped,Gracias por tomarse el tiempo de expresar sus sentimientos tras su reciente estancia. Es un placer leer que ha tenido una agradable agradable.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en la Costa Vasca,AtentamenteJuliette WattinneResponsable de Calidad y Experiencia del Cliente

10/10 – Hervorragend

Karine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon séjour à Biarritz !
Bel hotel et bien situé face mer
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 26. Juni 2023
Chère Madame,Nous sommes ravis de prendre connaissance de votre grande satisfaction au travers de l'excellente note que vous nous avez attribuée.Au plaisir de vous accueillir de nouveau sur la Côte BAsque,Sincèrement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

James, Spring Lake

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 26. Juni 2023
Cher Monsieur,Merci beaucoup pour votre commentaire cinq étoiles !Ce fut un plaisir de vous accueillir. Meilleures salutations, Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the view, the sound of the ocean waves on the shore, and proximity to everything! The staff was amazingly nice and friendly. Good food and drink.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 26. Juni 2023
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your review further to your recent experience at the Sofitel Biarritz le Miramar.It is such a pleasure to read that you fully enjoyed your experience with us, and thank you for underlining the thoughtfulness of our ambassadors.We hope we will have the pleasure to welcome you back during a future trip in the Basque CountryKind regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

8/10 – Gut

Christina

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 5. Juni 2023
Chère Madame,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour au Sofitel Biarritz Le Miramar.Au plaisir de vous accueillir de nouveau sur la Côte Basque,sincèrement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

Klara, Miami

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 22. Mai 2023
Chère Madame,Nous sommes ravis de prendre connaissance de votre grande satisfaction au travers de l'excellente note que vous nous avez attribuée. Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,SincèrementJuliette WattinneResponsable Qualité et Expérience clients

8/10 – Gut

Seneze

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 20. Apr. 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter le Sofitel Biarritz Le Miramar Thalassa sea & spa.L'entière satisfaction de nos clients étant notre priorité, n'hésitez pas à revenir vers moi par email si vous souhaitez développer plus en détails votre ressenti (juliette.wattinne@sofitel.com).Sincèrement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients.

8/10 – Gut

Eric

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 17. Apr. 2023
Cher Monsieur,Je vous remercie d'avoir pris le temps de noter votre séjour au Sofitel Biarritz Le Miramar.Au plaisir de vous accueillir de nouveau sur la Côte Basque,Sincèrement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

10/10 – Hervorragend

Romain

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel parfait
Comment souvent,hôtel parfait,cependant il y’a des travaux et ce n’était pas spécifié mais ce n’est qu’un détail!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 17. Apr. 2023
Cher Monsieur, Je vous remercie pour votre commentaire suite à votre séjour et suis ravie de lire que vous avez passé un agréable moment parmi nous.Je suis désolée de la gêne occasionnée par les travaux et que vous n'ayez pas été prévenu. Ceci ont été prévu en dernière minute. Cependant, je m'assurerai auprès de mes collègues que tout le monde soit bien prévenu si nous venions à faire de nouveaux travaux.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Sincèrement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

pierre

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastique
séjour fantastique un accueil exceptionnel un grand merci à Frédérique
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 17. Jan. 2023
Cher Monsieur,Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire suite à votre séjour. Je suis ravie de lire que celui-ci s'est bien passé, et je ne manquerai pas de le transmettre à nos ambassadeur, Frédérique en particulier.Au plaisir de vous accueillir de nouveau sur la côte Basque,Sincèrement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Clients

8/10 – Gut

IZASKUN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
FIN DE SEMANA EN FAMILIA
Es un hotel estupendo, de 5 estrellas, lo cumple. El desayuno estaba bien, pero esperaba algo más de un 5 estrellas y de los 30 euros por persona que cuesta.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 14. Dez. 2022
Dear Guest,thank you for taking the time to write a comment after your last stay in our hotel.I am pleased to read that you had a nice stay.I also took good note of your remarks regarding the breakfast and transfer it to our F&B manager.Looking forward to welcoming you again in Biarritz,Kind regards,Juliette WattinneQuality Manager and Guests Experience

10/10 – Hervorragend

JUAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 12. Dez. 2022
Dear Guest,We thank you for your 5 stars review.Looking forward to hosting you again.Kind regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

8/10 – Gut

arnaud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice stay at Sofitel Miramar Cosy ambiance by the end of year Week known thalasso and outdoor heated pool Some part of hôtel could be renovated though Dining facility lacks of style , same place than for breakfast in the morning
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 12. Dez. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to let us know how you enjoyed your last stay in our hotel.I am delight to read that you had a nice stay thanks to how cosy atmosphere and our heated pool.I also take good note of your remarks concerning the use of the restaurant.We hope to have the pleasure to welcome you again in Biarritz,King regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

8/10 – Gut

arnaud

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice stay at Sotitel Biarritz Cosy hôtel , well located, friendly staff Great view and outdoor heated pool Restaurant a bit expensive but good food, also restaurant facility not very elegant ( same place than breakfast ), better in the past with other restaurant room
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 9. Dez. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to wright a comment regarding your last stay in our hotel.I am delight to read that you had a nice stay thanks to our great localisation, but also to our friendly staff.I also take good note of your remarks concerning the restaurant and will share it with our director.We hope to have the pleasure to welcome you again in Biarritz,King regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

10/10 – Hervorragend

Romain

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel incroyable
Service incroyable,membre de l’équipes accueillants a tout les niveaux,un grand merci à l’équipe de voituriers car c’est pas forcément le métier le plus valorisé mais c’est eux qui donnent la première belle image de l’hôtel! J’y reviendrais avec plaisir!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 28. Nov. 2022
Cher Monsieur,Je vous remercie pour votre gentil commentaire suite à votre séjour au Sofitel Biarritz Le Miramar.Je ne manquerai pas de transmettre vos compliments à tous nos Ambassadeurs, et spécialement à nos voituriers, , qui seront sans aucun doute touchés par votre message.Au plaisir de vous accueillir de nouveau pour une nouvelle escale iodée,Sincèrement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Client

6/10 – Okay

robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Beautiful Location property pretty run down , quality/ price Poor
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 3. Nov. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us and taking your time to write us about your recent visit to Sofitel Biarritz.We feel very sorry that your stay at the Sofitel Biarritz le Miramar did not meet your expectations regarding the quality of service. I have shared your feedback about our facilities with our General Manager in order to take actions.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back and show you all our savoir faire.Best regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

8/10 – Gut

Carlos

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 27. Okt. 2022
Cher monsieur,Merci d'avoir noter le Sofitel Biarritz Le Miramar.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement sur la Côte Basque,Cordialement,Juliette WattinneResponsable Qualité et Expérience Client

4/10 – Schlecht

Steve

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff is excellent and super friendly. Property has considerable deferred maintenance. We did not have AC or hot water late night. Know that AC is turned off during shoulder seasons. Not ideal and really stuffy rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 17. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your review further to your recent experience at the Sofitel Biarritz le Miramar.Your compliments regarding the staff has been shared to all our Ambassadors who were touched by your words.Also, please accept our sincerest apologies for the inconveniences caused by the AC and hot water. Be assured that your observations have been communicated to the management who will take the appropriate measures. We kindly inform you that hot water issue has been fixed.We hope we will have the occasion to offer you the service quality and experience we attend to reach during a future stay in Biarritz.Best regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

10/10 – Hervorragend

Karen

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Neil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We found the staff to be exceptional at the hotel. We had a wonderful stay there, the location was perfect as a base to see Biarritz and all the surrounding area. We will definitely be back thank you.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 7. Okt. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your five-star review!It has been a pleasure to welcome you. Looking forward to welcoming you back for a next visit on the Basque Coast, and offer you another memorable stay,Warm regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

10/10 – Hervorragend

Gavin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 13. Okt. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your five-star review!It has been a pleasure to welcome you. Best regards,Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager

2/10 – Ungenügend

Juan, Sta Catarina Pinula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I left a brand new coat (wrapped i a hanger) inside my bag inside my car and paid valet parking ($30 a day) only to have my coat taken from either my car or my room. Called manager and she said she would get back to me with an answer and I am now waiting for her call. It is unreal that this happens in a Sofitel Hotel. Very disapointed and very disturbed. I hope the manager comes up with my coat and finds the employee responsible
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

William

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception and car valet staff were very friendly. The rest were not. Spa area is a joke. Pool was dirty. Never managed to catch the shop open - so French! Building is like an old lady and on its own is not the problem. Staff appeared poorly managed. To finish on a positive the bed was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Sofitel Biarritz Le Miramar am 22. Sept. 2022
Dear Guest,I regret to read that you were disappointed in your stay, and thank you for bringing this matter to our attention.I have well noted your remarks regarding the staff and I personally apologize for this situation. Rest assured that we will implement awareness measures among all ambassadors to maintain the high quality service we attend to offer to our guests.We hope you will give us a second chance to prove you this experience does not reflect the service quality we attend to deliver. We will be pleased to make you live a Magnifique stay during a future visit in Biarritz.Juliette WattinneGuests Experiences & Quality Manager