2 Außenpools, geöffnet von 07:00 Uhr bis 19:30 Uhr, Sonnenschirme

Bewertungen von Thaala Bentota

5 out of 5
Thaala Bentota
No 03 Hotel Road, Bentota

Bewertungen

8,6

Hervorragend

71 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
71 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 165 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Claudia, München

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne großzügige Anlage, toller großer Pool, unglaublich freundliches Personal, das sich gerne Zeit nimmt für eine kleine Unterhaltung, wunderbare große Frühstücksauswahl, schöner Strand.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Chaminda am 10. Jan. 2020
Hi Claudia, Wow! Thank you so much for this great 5-star review. We really appreciate you being a loyal customer and helping to share the word about us. We’re here for you anytime. Thank you so much for taking the time to leave this excellent review. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future. Thanks & Regards, Chaminda Samaranayake General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Service und die Hotel Angestellten sind sehr nett und bemüht den Kunden höchstzufrieden zu stellen! Top Lage: direkt im Zentrum und neben der Bahnstation Bentota. Direkt am herrlichen Strand...Frühstück und Hotel top! Das einzige, was fehlte, sind die liegen am Strand, wenn man es denn nun perfekt haben möchte..wobei das Hotel direkt am Strand ist
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von David de Silva am 25. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for the rating and comments. Glad to note that you enjoyed the time spent with us. With sunny regards from all of us at Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
In die Jahre gekommen
Die Hotelanlage mit ihrer Ausrichtung zum Meer und der Strand und die Umgebung .. alles wunderbar! Die Deluxe Zimmer sind großzügig, jedoch war unser Deluxe Zimmer stark beeinträchtigt vom Geruch der Außentoilette des Restaurants. Die Service Freundlichkeit des Front Desks hat abgenommen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017

6/10 – Okay

Thees, Hamburg

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, aber etwas zu wenig für den Preis
Das Hotel und die Zimmer sind - trotz etwas älterer Bauart - gepflegt und sauber. Der Strand unmittelbar vor dem Hotel ist sehr schön und ein paar Meter weiter gibt es einen bewachten Badeabschnitt. Hervorzuheben ist aus meiner Sicht auch das variantenreiche und leckere Frühstücksbuffet. Die Preise für Getränke und Speisen im Hotel sind aus meiner Sicht selbst für die mittlerweile extremen Verhältnisse in Sri Lanka deutlich zu hoch. 5 EUR für ein Bier zahle ich auch in Deutschland nicht gerne. Auch beim Flughafentransfer wird gerne ein teurer Service vermittelt, die Vermittlung von Fahrgemeinschaften mit anderen Gästen, die zu selben Zeit abreisen, wurde jedoch abgelehnt. Da sich in der Umgebung zahlreiche gute Restaurants finden lassen und gegenüber am Bahnhof auch günstigere Taxi-Möglichkeiten warten sollte das niemanden von dem Urlaub hier abhalten.
Antwort von AVANI Bentota Resort & Spa am 9. März 2017
Dear Guest, Thank you for staying with us at AVANI Bentota Resort & Spa. Regards, Roshan Fernando

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 9. März 2017
Dear Guest, Thank you for your comments with regard to your stay at AVANI Bentota Resort & Spa. Regards, Roshan Fernando

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Charmantes Hotel von dem bekannten Archtitekten Geoffrey Bawa am Traumstrand.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit dem schönsten Strand Sri Lankas!
Das Hotel ist in hervorsgendem Zustand. Das Frühstücks- und Abendbuffet liessen keine Wünsche offen. Der Strand und die Pools waren die besten, die wir in Sri Lanka gesehen haben.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erholung pur
eine sehr schöne ind gepflegte Anlage. sehr freundliches Personal. gutes Essen, grosse Auswahl. wunderschöner grosser Strand, ständiger Wellengang und teilweise starke Strömungen, da aber die Poollandschaft eine gute Alternative ist, stört es kaum. wir hatten ein Deluxzimmer, dass sehr gross ist und näher zum Strand lag, die Zimmer die an der Zuglinie liegen, sind sehr laut und man kann nicht durchschlafen, da jede Stunde ein Zug durchfährt, der sehr laut ist.

8/10 – Gut

Tes, Switzerland

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel close the beach
Nice hotel, with big pool. Only neg remarks is the tee and drink water quality on the breakfast.

10/10 – Hervorragend

Urs, Dornach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Sandstrand
Schöne Aussenanlage mit Pool direkt in Nähe des sehr schönen Sandstrandes.

8/10 – Gut

Peter, München

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
sympathisches, unaufgeregtes Ressort am Strand
die zimmer haben einen hohen standard, den man bei dem preis auch erwarten kann. das buffet war durchweg ausgezeichnet - sogar bei den internationalen speisen.

10/10 – Hervorragend

Adli

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Hiam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

George

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful Resort
We were welcomed with big smiles and fresh complimentary juices. Our room was upgraded without additional fees. Good variety of breakfast. The staff is very friendly and helpful. Special thanks to Mendis & Sudish who work at Breeze Restaurant. The hotel and surroundings are very neat, also easy access to the beach. Near to seafood restaurants. Excellent service throughout the stay. Totally recommend!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Gamage

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great buffet and friendly staff.

10/10 – Hervorragend

Chris

10/10 – Hervorragend

Rob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Amazing staff, super helpful, got an upgrade, couldn’t have asked for better!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Takuya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

saad

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Team Avani Bentota Resort am 29. März 2022
Dear Saad, Thank you so much for your rating of 8/10 we are delighted that you enjoyed your stay! Come visit us again on your next travels to the region. Kind regards

8/10 – Gut

EISSA, DOHA

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Good staff but hotel needs more maintenance & renovations in superior rooms at least.. flooring & bathrooms needs more more care of maintenance
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Team Avani Bentota Resort am 29. März 2022
HI Eissa, Thanks very much for taking the time to write a review and for the rating. We are delighted that you appreciated our staff and service, your feedback means a lot to us! Thank you for your comments regarding maintenance and upgrades, we have been systematically addressing all issues and our team is very much focused on this. Thank you once again and we hope we have the pleasure of welcoming you once again at the Avani Bentota Resort! kind regards

8/10 – Gut

Evelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Överlag är vi nöjda och det var väldigt avslappnat, vilket var syftet med hela resan. Menyn vid poolbaren behöver verkligen förbättras. Inget av det vi beställde smakade som det skulle
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
Antwort von Chaminda am 15. März 2020
Dear Evelyn, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our company values put customer satisfaction as the top priority, and we are committed to our customers. Its customers like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again. Regards, Chaminda Samaranayake General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful beach and nice hotel garden with two beautiful pools. Quite and calm and pleasant atmosphere. Not crowdy. Good food at the restaurants but boring breakfast with very little to choose from with focus on indian style breakfast. Cheap cheese, cheap juices, cheap yoghurt. Perfect location for a beach holiday.
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2020
Antwort von Chaminda am 2. März 2020
Hi Guests, We're extremely sorry that you had to face such difficulties in customer service is not something we are known for. As you can see from our other reviews, we pride ourselves in providing great customer service and we'd like to do the same for you. We may not be able to change the past but if you give us a chance, we will completely make it up to you. Regards, Chaminda Samaranayake General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great beach location, amazing breakfast at property
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Chaminda am 25. Jan. 2020
Hi Guest Our team here at Avani Bentota Resort is thrilled to hear such good feedback, and we’re proud to be one of the most beautiful hotels in Bentota. Next time you’re here, you should try the Loft – Roof Top Bar “We hope to see you again soon and bring a friend!” Thank you, Chaminda Samaranayake General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Chaminda am 22. Jan. 2020
Our team here at Avani Bentota Resort is thrilled to hear such good feedback, and we’re proud to be one of the most beautiful hotels in Bentota. Next time you’re here, you should try the Loft – Roof Top Bar “We hope to see you again soon and bring a friend!” Thank you, Chaminda Samaranayake General Manager

8/10 – Gut

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Westernized Resort with Western Prices
Although the facility and location were lovely, the value for what staying here cost was not what I expected. For example, my room was provided only 2 small courtesy bottles of water a day. I guess I just expected more service and “perks” for the princely sum I paid per night. The first day I had no towels. I called the front desk before heading outside but they still were not delivered and I had to go in person to request them. The food in the breakfast buffet and one restaurant I ate at was only so-so. It seems they are catering more toward westerners who don’t want a local experience, but would rather stay in their comfort zone. I had a delicious meal outside the resort for much less money. When I was shown to my room, the resort features were pointed out including the restaurants, spa, and pools. I was cautioned about swimming in the ocean because of currents, but it felt like the staff was just trying to keep guests within the resort. The proximity to the beach is why I chose the location and despite the warnings I spent considerable time on the beach and in the ocean which was warm and inviting with gentle waves and no undertow.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Chaminda am 4. Jan. 2020
Dear Sharon, Thanks for your review. We will use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Again, thank you for taking the time to review our business! Regards, Chaminda Samaranayake General Manager

10/10 – Hervorragend

LARISA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Хороший отель на берегу океана
Расположен на жд станции Бентота. Ухоженная чистая территория с бурундучками, пляж желтый песок, море с волнами. На территории чистые бассейны в которых в основном все купались. Поезда изредка слышны, но это не напрягает. Отель советую на несколько дней
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Chaminda am 24. Dez. 2019
Hi Larisa, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our company values put customer satisfaction as top priority, and we are committed to our customers. Its customers like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again. Regards, Chaminda Samaranayake General Manager

8/10 – Gut

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Chaminda am 17. Nov. 2019
Hi Anna, Greetings from Avani Bentota Resort!! Thank you for rating given and let us know what are the areas to improve to reach five star rating. We thank you for choosing Avani Bentota Resort! Thank You, Chaminda Samaranayake General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location where you could easily walk out to local restaurants or jump on the train for a day trip
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2018
Antwort von david am 8. Sept. 2019
Hello there, Thank you for sharing a review and great to know that you liked our location. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

2/10 – Ungenügend

Simon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hold jer væk fra dette helvede!
Det her er alt andet end 5 stjernet! Værste hotel jeg nogensinde har været på! Da vi ankom havde de ikke vores booking, og de havde en arrogant opførelse. Vi fik hotels.com til at ringe til dem og bekræfte, og de løftede bare røret og lagde på igen. Efter næsten en time fik vi et værelse der havde mug på væggene og gulvet boblede op grundet vandskade. Der var spindelsvæv alle steder. Da vi gjorde opmærksom på dette blev vi mødt med en uinteresseret og arrogant attitude. De ville ikke engang se værelset. Vi fik nu et værelse der lå langt fra alt andet, lige ud til en jernbane, der holdte os vågen hele natten. Ved poolen fik vi en parasol der var levende! Flere 1000 myrer kravlede inde i den, da medarbejderen fra poolen åbnede den. Han lukkede den blot sammen og viste os over til en anden, der var helt gennemhullet. De gjorde ikke mere ved problemet efter. Der var et par der havde sex i poolen, foran 2 medarbejdere, der blot kiggede på. De gjorde intet ved dette problem heller ej. Halvdelen af restauranterne på hotellet, er lukket. De sprøjter gift mod myg på hele hotellet uden advarsel, så man indånder det. Generelt en forfærdelig oplevelse, hold jer væk fra det her sted.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von david am 8. Sept. 2019
Hello Simon, Thank you for taking the time to give us some feedback following your recent stay with us. I have already responded to your response to the internal survey as well. I have given careful consideration to the feedback areas highlighted in your review and will ensure to look at each point in detail and take corrective actions as required. Thank you for having selected to stay with us on this visit to our paradise island. With sunny regards from all of us in Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

8/10 – Gut

Max, Sydney

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check-in & check-out seemed to be at the same time so it was very chaotic when we arrived, we didn't get our room until 430pm but the manager was very lovely & gave us free drinks & food while we waited. Great size room with all the facilities we needed. Great choice at the buffet for breakfast. Overall we enjoyed our stay there.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von David de Silva am 1. Sept. 2019
Hello Max, Thank you for taking the time to share such a lovely review of your recent stay with us. It was a delight to know that overall you enjoyed the time spent at our resort and we hope to see you back. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nice hotel with clean rooms and awesome views but the staff lack a basic sense of service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von David de Silva am 27. Juli 2019
Hello there, My apologies for the generic greetings as I dont have your name. Thank you for the rating and the feedback which we will look into. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

8/10 – Gut

Rebecca Holt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
God service & god komfort
Veldig fornøyd med dette hotellet. Meget god service. Rent og pent. Noen mygg inne på rommet som kom inn mest sannsynlig under de daglige rengjøringene (morgen & kveld), men foruten om det var alt meget bra. Sluket og vannet trakk ned noe tregt. Fint området & basseng. Grei mat i bufféen. Fin romantisk middag på stranden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von David de Silva am 27. Juli 2019
Hello Rebecca, Thank you for the rating and lovely comments. Great to know that you enjoyed the time spent with us and we hope to see you soon. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff were lovely the food was fantastic the location could not have been better right on a lovely beech 5 minutes walk to the local shops or a short tuk tuk ride to town or a nice easy walk all the staff were courteous and always smileing we would highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von David de Silva am 12. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share such a lovely review of the time spent with us. It was indeed a delight to learn that you had a fantastic time at our resort and we hope you will return. With sunny regards from Bentota David de Silva Senior Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooie tuin met twee zwembaden , tevens kort loopje naar het strand.
Aufenthalt von 13 Nächten im April 2019
Antwort von David de Silva am 8. Mai 2019
Hello Peter, Thank you for the lovely compliments. It was great to know that you enjoyed the location and facilities. Hope to see you again. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager David

10/10 – Hervorragend

Tilda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parresa
Allt var superbra och personalen jättetrevlig!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von David de Silva am 25. Apr. 2019
Thank you Parresa for the rating and compliments. Hope to see you again. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Lori, Toronto Canada

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location on a fantastic beach. I booked the cheapest room through Expedia but for some reason management gave us a free upgrade to a spectacular villa. Gotta love that!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von David de Silva am 8. Mai 2019
Hello Lori, Thank you for the lovely compliments and great to know that you enjoyed the time spent with us. Hope to see you back again. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay at the Avani Resort. The location was wonderful, the combination of the beach, which is amazing, and the Avani grounds with the pools and chairs and shade was really relaxing. The staff was super helpful and the food and spa also great.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von David de Silva am 25. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for the rating an lovely comments. It was a delight to note that you enjoyed the time spent with us. We hope you will visit us again. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
エアコンの音がうるさい、効きが悪い
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von David de Silva am 13. März 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share a review of your stay. Thank you fro your feedback which we will look into. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Alina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Лучшее место в Бентоте:)
От проживания в отеле остались только положительные впечатления! Мы приехали в 7 утра и персонал старался как можно скорее заселить нас в номер после долгого перелёта, в 12 нас проводили в номер. Отличный вид на океан, приятный номер, отзывчивый персонал, вкусные и разнообразные завтраки. В общем, мы остались довольны!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von David de Silva am 13. März 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share such a lovely review of the time spent with us. It was a pleasure to learn that you had a super time in the hotel and we hope to see you again. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
السعادة مصدرها الاسترخاء والاستمتاع بالحياة
المكان اكثر من رائع للاستجمام خدمات متكاملة فقط شي واحد يحتاجه المنتجع هو المصعد
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von David de Silva am 13. März 2019
Hello Abdullah, Thank you for the rating and lovely comment. It was great that you enjoyed your holiday at our resort and we hope you will come back again. With sunny regards from Bentota. David de Silva Senior Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Rickard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel with good service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von David de Silva am 28. Dez. 2018
Thank you Rickard for the rating and lovely comments. Hope to see you again at our resort. With sunny regards from Bentota David de Silva Senior Operations Manager

6/10 – Okay

Jean

I’ve been to a number of hotels in Sri Lanka. This one disappointed. The linen and room were a bit worn down. The staff did not always speak sufficient English (simple utterances). Breakfast was excellent though, but the rooms were definitely stuck in the previous century.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von David de Silva am 4. Dez. 2018
Hello Jean, Thank you for taking the time to share a review of our recent stay with us. Great to know that you enjoyed the breakfast spread on offer. Thank you for your feedback on the areas for improvement which we have already looked into. With sunny regards from Bentota David de Silva Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Deepa

We enjoyed our stay at Avani Bentota. The staff was very courteous and helpful. The food was outstanding and so was the hospitality. Great location, would like to be back sometime soon.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von David de Silva am 4. Dez. 2018
Hello Deepa, Thank you for having selected to stay with us and for taking the time to share a review of your recent stay. It was a pleasure to know that overall you enjoyed the time spent with us and we hope to see you again. With sunny regards from Bentota David de Silva Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Bhushan, Douglas, Isle of Man

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our first visit to Shri Lanka. Our stay at the resort was excellent and comfortable stay. The room was very clean which made our stay very comfortable. All the staffs are very polite and offer great customer service with a smile. We were only not satisfied with the massage and the gym facility is very poor so did not use it. Chatters can be improved with more entertaining facilities in the evening, having said that the service is great. In the chatters they should have facilities for the smokers outside the eatery/bar place. The beach is excellent with golden sand. We will definitely visit Shri Lanka and stay at Avani. Breakfast, lunch and dinner facilities are excellent and very appetizing.
Aufenthalt von 12 Nächten im November 2018
Antwort von David de Silva am 17. Nov. 2018
Hello Bhushan, Greetings from the Avani Bentota Resort and AYUBOWAN, as we traditionally greet in Sri Lanka which means 'May you enjoy long life' I am delighted to hear that you had such an enjoyable time during your stay with us and that the team looked after you well. Thank you for your comments about our resort which are truly appreciated. We thank you for having selected to stay with us and hope you will visit us on your next trip to Sri Lanka. With sunny regards from Bentota David de Silva Operations Manager

8/10 – Gut

Alex, Portsmouth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
NIce hotel, shame it was raining
Quite a nice hotel resort, we made the mistake of being there during monsoon season. it was quite quiet while we were there because of the season, so one of the restaurants and bars was closed unfortunately. the main restaurant that was open for the breakfast and evening buffets was amazing though. the selection of food was great, form local sri lankan dishes to western continental.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von David de Silva am 15. Okt. 2018
Hello Alex, AYUBOWAN, as we traditionally greet in Sri Lanka which means 'May you enjoy long life' Thank you for taking the time to share a review of the time spent with us. Glad to note that you liked the hotel and that overall you enjoyed your stay with us. Yes it was monsoon time but I hope that this did not stop you from enjoying your holiday. The rains however have stopped now and it is nice and sunny as I write this response. Thank you for having selected to stay with us and we hope you will visit us on your next trip to Sri Lanka. With sunny regards from Bentota and Sri Lanka. David de Silva Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff
The staff is outstanding, breakfast perfect en the room is clean
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von David de Silva am 24. Sept. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing such a lovely comment about our resort. It was great to know that you enjoyed the food on offer, the rooms and the friendliness of the team. We hope you will visit us again sometime. Sincerely David de Silva Operations Manager

2/10 – Ungenügend

Esther, Dubai and Atlanta

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The rating online For this property didn’t match what we found and we immediately left. The room were musty and the floors were worn out. The only thing that looked like the photos online was the bathroom which looked like it had been recently renovated. There were insects from the reception during checkin until we got to our room which was the last straw. We turned around and checked out. Overall very very dissappointed.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von David de Silva am 16. Sept. 2018
Hello Esther, Thank you for sharing a review of your short experience with us and my apologies if we were not able to meet your expectations on this visit. We hope that we will be able to be of greater assistance on another opportunity in the future. Sincerely David de Silva Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Laura

Hotel precioso,perfecto para descansar,una maravil
Gran hotel en la misma playa,preciosos jardines muy cuidados y atención inmejorable.Muy buena comida y desayuno fabuloso y muy variado,bien situado,perfecto!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von David de Silva am 4. Sept. 2018
Thank you Laura for your lovely comments about our resort. Glad to know that overall you enjoyed the time spent with us. Hope to see you again soon. Sincerely David de Silva Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Hussain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von David de Silva am 25. Aug. 2018
Thank you Hussain for the rating. I would assume that you enjoyed the time spent at our resort and we hope you will return. Sincerely David de Silva Operations Manager

4/10 – Schlecht

Provia, スリランカ、キャンディ

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
受付が遅い。スタッフの対応が悪い。食事中なのに、無断で食器を片づける。衛星テレビが途中で移らなくなった。インターネットが不安定。クーラーの風がベッドに直撃。就寝時にはクーラーを消す必要があり、朝方暑くなり不快であった。 部屋やホテルの施設は4スターとしては優れているが、施設のメンテナンスが悪く、従業員にホスピタリティが欠如。管理運営が杜撰である。ただ清掃は行き届いている。リピーターには好まれないホテルと思う。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von David de Silva am 30. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for having selected to stay with us and for taking the time to share a review of the time spent with us. Please do accept my sincere apologies for not meeting your expectations on this visit. I have given careful consideration to your feedback and rest assured that we will take corrective measures. On another note I am delighted to let you know that we have just completed renovating the main swimming pool which has now been re tiled and fitted with a completely new pool deck for the comfort and satisfaction of all our guests. I trust this will not deter you from visiting us again as we look forward to another opportunity to welcome you back. Sincerely David de Silva Operations Manager