Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Intelier Bonaire

4 out of 5
Intelier Bonaire
Av. Gimeno Tomás, 3, Benicassim, Castellon

Bewertungen

8,2

Sehr gut

60 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
69 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 160 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Nicandra Sofia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The Hotel is nice. It has a pool, is not far from the beach. You must walk only 3 min until the beach. The air conditioner didn’t work, but like the wetter was comfortable, that wasn’t a problem for us. They make nice food. All the personal stuff are friendly and carefully.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Bruno Beni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Apr. 2023
Hola Bruno,muchas gracias por su valoración.Hasta pronto

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 10. Juni 2022
Gracias por su valoración

10/10 – Hervorragend

Friedrich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 23. Okt. 2021
Estimado Friedrich, Nos alegramos mucho de que su estancia haya sido satisfactoria y esperamos poder volver a recibirle en nuestro hotel próximamente. Reciba un cordial saludo

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel in guter Lage aber mit goßen Mängeln
Aber die Sauberkeit und der Zustand der Badezimmer ist inakzeptabel. In allen Ecken und Kanten findet man Schimmelbefall. Offensichtlich wurde hier lange nichts mehr getan.
Antwort von Dirección Hotel am 29. Dez. 2021
We are sorry that the hotel did not meet all your expectations. We wish you a better stay in future visits to Benicàssim Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
3stars at best
The hotel is nice and comfortable but 4 stars is overrated. Quite far of the city center so not really anything to do in the evening in the area.

10/10 – Hervorragend

Sue

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean, a aff was very polite and helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

AURORA

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Ana Maria

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mucho ruido lleno de extrajeros
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dirección am 8. Apr. 2024
Sentimos que su estancia no haya sido satisfactoria. El hotel no hace distinciones por nacionalidad, en caso de molestias desde el hotel se llama la atención, pero lamentablemente el comportamiento de los huéspedes no siempre es el correcto. Saludos,

10/10 – Hervorragend

Nadia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La amabilidad de todo el personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Nadia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel manager am 8. Nov. 2023
Gracias por alojarse con nosotros, esperamos que hayan tenido una estancia agradable. Saludos,

8/10 – Gut

TERESA

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel manager am 8. Nov. 2023
Gracias por alojarse con nosotros, esperamos que hayan tenido una estancia agradable. Saludos,

10/10 – Hervorragend

Solveig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Underbart hotell med bra parkerings möjligheter, vilket det inte är på många hotell och nära till stranden, som är lång grund. Enda minus poängen var att det inte fanns svart kaffe s.k. cafe americana. Det gick att köpa i cafeterian, men i gick inte i frukost buffen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel manager am 8. Nov. 2023
Tack för att du bor hos oss, vi är glada att du hade en tillfredsställande vistelse. Vänliga Hälsningar,

2/10 – Ungenügend

David

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel was dated and upkeep was low. The overall cleanliness of the common areas werent too bad, but there were times were the floors and hallways would stink due to the water they used to clean the floors. I had two rooms, one of them smelled like mold and was very moist. Had maintenance come to look at the temp and he cleaned out the air conditioner which had black sludge pouring out from the inside...meaning we were breathing in mold spores. The balcony door wouldnt lock and needed fixing as well. The room still stunk like mold and asked a second time to have the room switched. The hotel basically did not want to give us a new room and said the maintenance guy would have to have a look at it again...but they never sent the maintenance person. Very unaccommodating!! After booking 8 nights, we left after 4 and went to another hotel.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel manager am 8. Nov. 2023
We are sorry the hotel did not meet your expectations. Unfortunately there is not always availability to change rooms and meet your preferences. Kind regards,

6/10 – Okay

steve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Pool no shallow end. Bar service very haphazard. Food generally not as good as we have had elsewhere and not very imaginative . We had a great upgrade to our room which was splendid.Hotel full of young Canadian girl footballers not ideal and at times seemed like the Marie Celeste
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel manager am 2. Okt. 2023
Thank you for staying with us, we are sorry the restaurant did not meet your expectations. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Solveig

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel manager am 2. Okt. 2023
Thank you for staying with, we are glad you had a nice stay. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Anabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel manager am 2. Okt. 2023
Thank you for staying with, we are glad you had a nice stay. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Benjamín

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel manager am 2. Okt. 2023
Thank you for staying with, we are glad you had a nice stay. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Maritza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un hotel para volver ,en una ubicación excelente
Hotel pequeño pero perfecto para pasar unas vacaciones tranquilas en familia, cerca de todo! Lo recomiendo 100% volvemos seguro . Nota: el buffet de la cena es pequeño. Es un Buffett que se ajusta al tamaño del hotel, es rico y con la variedad justa pero si prefiere puede ir a los restaurantes que estan cerca.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Carmen Tamyra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Inrichting een beetje gedateerd
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Chi Chun, Newton Abbot

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 9. Mai 2023
Dear Chi Chun,Thank you very much for sharing your experience.Hope to welcome you back soon at any of our hotels.Kind regards

8/10 – Gut

Rosario Noelia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Silencioso. Muy bien para desconectar. Buenas terrazas y sitios para sentarse tranquilamente
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Apr. 2023
Buenos días Rosario,muchas gracias por su valoración y por compartir su experiencia.Hasta pronto

8/10 – Gut

Bo

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Apr. 2023
Buenos días,muchas gracias por su valoración.Saludos

10/10 – Hervorragend

Felipe, sant just desvern

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
me gusto en general todo, la única pega es
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Intur Orange am 4. Apr. 2023
Buenos días FelipeMuchas gracias por su valoraciónSaludos

10/10 – Hervorragend

Javier

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Apr. 2023
Muchas gracias por su valoración

8/10 – Gut

adrian

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Intur Orange am 4. Apr. 2023
Gracias por su valoración

4/10 – Schlecht

ANNICK

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
parking sur place bien confirmé (pas de parking)
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Annie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

ISABEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Edmund

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
La gente están muy bien y amable!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Okt. 2022
Buenos días Edmund,Muchas gracias por compartir su experiencia, agradecemos su valoración sobre nuestro personal. Esperamos poder volver a recibirle en nuestro hotel próximamente. Saludos

10/10 – Hervorragend

Nick

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Okt. 2022
Dear Nick,Thank you very much for your wonderful evaluation. We are glad that you enjoyed your stay.Cheers

10/10 – Hervorragend

Jorge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel has everything anyone could possibly need. We had the best time at the Intur Bonaire and in Benicassim
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Okt. 2022
Hola Jorge,Muchas gracias por su magnífica valoración. Nos alegramos de que disfrutara de su estancia.SaludosHello Jorge,Thank you very much for your wonderful evaluation. We are glad that you enjoyed your stay.Cheers

8/10 – Gut

José Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Okt. 2022
Gracias por su valoración José Luis

4/10 – Schlecht

Michael

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poor experience overall, not 4 star!
The floors of the room was very dirty and there was a trail of ants through the room when we arrived. The toilet did not flush and we had to lift the lid off to flush it. When it did flush it would run for hours. The hairdryer unit was not secured to the wall and the unit with the holder fell off when trying to use it. There was no fan in the bathroom which resulted in the whole room being humid. I scraped someone’s gum off the bathroom floor. Breakfast was poor with cold coffee and either overcooked or undercooked items. It was difficult to find a place to eat at breakfast and we often had to find our own utensils, place settings and glasses. When we found glasses there was no juice or water left. There are better places to stay in the area and the hotel should do better!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Okt. 2022
Dear Michael,Thank you very much for sharing your experience. We are sorry that your stay was not as satisfactory as we would have liked. We hope that in the future you will contact us to discuss the incidents you may have had and give us another opportunity to offer you a better experience. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Lourdes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Javier

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Andre, Longueuil

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Nice grounds, close walking distance to beach and restaurants. The rooms need refreshing concrete walls and ceilings show that some water previously infiltrated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 10. Juni 2022
Dear Andre, Thanks for sharing your experience. We are glad you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 10. Juni 2022
Gracias por su valoración

8/10 – Gut

raphael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Accueil et personnels sympathique chambre propre et confortable et petit déjeuné copieux je le recommande et je retournerai avec plaisir
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Recepción am 24. Apr. 2022
Merci beaucoup pour votre commentaire

4/10 – Schlecht

Domenico

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
lita
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 10. Juni 2022
Thank you

10/10 – Hervorragend

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Apr. 2022
Buenos días Patricia, muchas gracias por su valoración. Saludos

10/10 – Hervorragend

noel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooi niet te groot hotel, goed gelegen t.o.v. boorzieningen en strand. Mooie verzorgde kamers. Eten ook goed. Vriendelijk. Overdekt beperkt parkeren buiten het terrein. Aan te bevelen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von . am 21. März 2022
Dear Noel, Thank you very much for your wonderful evaluation. We are glad that you enjoyed your stay. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Jorn

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Hotel Intur Bonaire am 24. Apr. 2022
Good morning Jorn, Thank you very much for your review. Kind regards.

8/10 – Gut

Andre

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Ray

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Laid back hotel less than 3 minutes to beach
One if the few hotels open during winter season and I have stayed here before so happy to be back. Checkin easy with covid sanitise station in major locations through hotel. Choice if continental breakfast or cooked eggs and bacon, nice selection but it’s the same everyday si could get bored with it. Diner was buffet selection of freshly cooked fish or meat with salads and cold meats. Outdoor pool was too cold but the sister hotel 100m away has gym and pool fur a small fee. Beach cafes and restaurants are less than five minutes walk away with a wide variety of reasonably priced resturants with 2km or five minutes drive. Nice beach walk or wooden broadwalk / typical promenade to end if beach 3.8kms in both directions - nice evening walk with beach bars open even in winter
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von . am 7. Feb. 2022
Thank you very much for sharing your experience. We look forward to welcoming you back to any of our hotels soon.

10/10 – Hervorragend

Maryse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Hotel Bonaire am 24. Dez. 2021
Merci beaucoup pour votre magnifique évaluation. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Sincères salutations,

10/10 – Hervorragend

Gláucia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
Es la segunda vez que nos hospedamos en este hotel y tan contentos cuanto la primera vez. Todo muy limpio, camas muy cómodas y el trato del personal es inmejorable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Hotel Bonaire am 23. Dez. 2021
Muchas gracias por su magnífica valoración. Nos alegramos de que disfrutara de su estancia. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel très confortable et propre; belles chambres. Insonorisation pas au top si chambres du haut occupées.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Hotel Bonaire am 22. Dez. 2021
Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience, nous apprécions votre évaluation et vos contributions pour améliorer nos services. Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement dans notre hôtel. Sincères salutations