Außenbereich

Bewertungen von The Elanza Hotel

4 out of 5
The Elanza Hotel
88/2 Richmond Road, Bengaluru, Karnataka

Bewertungen

8,4

Sehr gut

168 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
141 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 365 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Anita

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert und gutes Preis-Leistungsverhältnis
Das Zimmer war zwar klein aber funktional eingerichtet und gemütlich. Es war recht sauber und der Zimmerservice war auch ok. Das Frühstück war abwechslungsreich und bot sowohl für Inder als auch Westler eine gute Auswahl. Allerdings ist das Obst geschmacklich derart schlecht gewesen und der auf's Zimmer bestellte Saft zudem, dass er überhaupt nicht geschmeckt hat, viel zu teuer. Nur wenige Schritte vom Hotel entfernt gibt es ein gutes Café (CCD). Die Lage ist gut und ich würde hier wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017
Dear Guest, We thank you for the time taken to give your feedback. Remedial measures have been initiated. We hope this isolated incident does not deprive us of your valuable patronage. Team Elanza looks forward to welcoming you during your next visit to Bangalore. Warm Regards Team Elanza

8/10 – Gut

Anita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert
Das Elanza ist ein überdurchschnittlich gutes Hotel für den Preis. Ich war rundum zufrieden. Auch die Lage ist sehr gut. Das Frühstück ist abwechslungsreich, war aber nicht ganz nach meinem Geschmack. Die überteuerten frischen Säfte (roomservice) waren allerdings extrem schlecht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
Dear Guest, At the outset we would like to thank you for your valuable patronage. It is a pleasure to know you had a pleasant stay with us. Team Elanza looks forward to your next visit. Warm Regards Magesh Iyer General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestes Hotel der Stadt
Sehr gutes Preis Leistung Verhältnis. Gute Lage. Bushaltestelle in der Nähe. Großes Zimmer. Tolle Innenarchitektur. Nettes Personal. Wifi funktioniert auch noch nach check out. Reichhaltiges und abwechslungsreiches Frühstück. Option mittags und Abend Buffet für geringen Aufpreis.
Antwort von elanza am 27. Apr. 2017
Dear Guest, It was a privilege hosting you. My team and I thank you for your valuable review. We look forward to hosting you again during your next visit to Bangalore. Warm Regards Magesh Iyer General Manager

10/10 – Hervorragend

Angelika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel mitten in Bangalore
Das Elanza ist ein gut geeignetes Hotel um in Bangalore anzukommen. Sehr freundliches Personal, ausgezeichnete Küche

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral und günstig
Schönes zentrales und günstiges Hotel mit schönem Frühstück

10/10 – Hervorragend

Jens, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel nahe der Innenstadt
Modernes sehr gut ausgestattetes Hotel. Sehr sauber und das Personal war immer sehr freundlich, zuvorkommend und hilfsbereit. Das Design ist zuweilen etwas poppig, hat mir aber gut gefallen. Witzig auch das hochfahrbare Rollo zwischen Bad und Schlafzimmer, so dass Tageslicht ins Bad kommt. Frühstücksbuffet war reichhaltig und eine gute Mischung aus Indian und Western Food. Wenn man will, kann man zu Fuß zur MG Road und dort shoppen oder essen. Ich würde bei meinem nächsten Aufenthalt in Bangalore dort wieder übernachten.

10/10 – Hervorragend

Ute

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Ralf, Niederkrüchten, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes Hotel im Zentrum von Bangalore
Von Anfang bis Ende unseres Aufenthaltes im Elanza wurden wir sehr zuvorkommend bedient. Auch bei Sonderwünschen wurde alles getan, um uns zufriedenzustellen. Für uns war es ein angenehmer Aufenthalt im Elanza.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Samip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Nintu

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
AC Issue
AC leaked overnight, flooded floor. Called twice in the morning for fix.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had a 1 night stay everything was good and no complain,service and breakfast all were good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Anneli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Utmärkt service och väldigt fräscht. Otroligt för det priset. Man hör trafiken, men det gör man om man ska bo centralt i Bangalore. Maten i restaurangen också kanon. Hjälpsam och serviceminded personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bengaluru short stay
Nice big room. Very clean and good location for the cricket stadium and Church Street bars.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Namit

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was clean and decent. Room was also comfortable and definitely boutique. I would recommend this place to those going to Bangalore.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Mickael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très ,bon prix, chambre spacieuse et refaite
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

4/10 – Schlecht

Wilson

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Not as per reviews or ratings
The hotel overall feels a bit dark but rooms have plenty of lightings. Room was big enough like pictures but pillows were very “tired”, the bed linen the same way, had a small hole on it but had a comfortable sleep. The worst was the shower, only slightly warm water and rain shower had was non functional and rusty. wifi and wired connections were good. Breakfast was normal. Some places to eat around but May not be the best .
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Tsering

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Batmagnai

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

2/10 – Ungenügend

Michael

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
i only stayed 4 hours, it was that bad

4/10 – Schlecht

Tsering

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
review
i have been staying in this hotel from past 8 years. But haven't had chance from past 2 year after covid. This was first time after covide and the hotel quality has declined a lot. The room i stayed in, had broken chair, faulty water system, dirty sheets & no basic toilet article except a toothbrush & paste. The sofa was dirty and torn apart. The A/C control system was broken, except either keep it on or switch it off. overall was poor stay feeling this time.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Sandeep

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

BALAKRISHNAN

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. That’s about it. The couch was stained badly. No coffee in room. Bathroom not clean. I guess you get what you pay for.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
For thr price they charge, it is a decent hotel but having Ants near the coffee maker in the room is what pissed us off.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Front Office Manager am 29. Jan. 2020
Dear Sir, Thank you for your valuable comments

8/10 – Gut

AGNES DORRIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay
Nice modern hotel that met my expectations.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Front Office Manager am 14. Jan. 2020
Dear Sir, Thank you for your valuable feedback

8/10 – Gut

Vinod

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Front Offie Manager am 3. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback Team Elanza look forward for your next visit in bangalore

8/10 – Gut

Takashi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Front Office Manager am 9. Dez. 2019
Dear Sir, Thank you for your valuable review.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worst hotel I've ever stayed in. Poor sanitation, poor breakfast, strong noize at night, not customer oriented stuff. I've booked and prepaid a hotel for 2 weeks, checked out after the first day with an explanation to the hotel employees of the reasons. They rejected to refund money for the stay which is 14 nights was just a "present" to them
Aufenthalt von 15 Nächten im November 2019
Antwort von Front Offce Manager am 22. Nov. 2019
Dear Guest, We thank you for the time taken to give your feedback. Remedial measures have been initiated. We hope this isolated incident does not deprive us of your valuable patronage. Team Elanza looks forward to welcoming you during your next visit to Bangalore.

4/10 – Schlecht

Arun

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed
The bed was not comfortable and pillows were very old and didn't give any support. I stayed at this hotel for over half a dozen times. I requested for two hours late check out which was declined. When I left my room at 12:00 noon, there was 5 vacated room waiting to be cleaned and there was nobody working on that floor to clean rooms. What was the logic denying late checkout to a repeat guest when nobody was going to clean my room for over next 3 hours???
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Front office manager am 20. Nov. 2019
Dear Guest, We thank you for the time taken to give your feedback. Remedial measures have been initiated. We hope this isolated incident does not deprive us of your valuable patronage. Team Elanza looks forward to welcoming you during your next visit to Bangalore.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von front office manager am 20. Nov. 2019
Dear Guest, We thank you for the time taken to give your feedback. Remedial measures have been initiated. We hope this isolated incident does not deprive us of your valuable patronage. Team Elanza looks forward to welcoming you during your next visit to Bangalore.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too small rooms and AC didn't work properly. the bed spread and sheets were not very clean. Also it had poor lighting
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Front Office Manager am 2. Okt. 2019
Dear Guest, We thank you for the time taken to give your feedback. Remedial measures have been initiated. We hope this isolated incident does not deprive us of your valuable patronage. Team Elanza looks forward to welcoming you during your next visit to Bangalore.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All staffs attitude was excellent, and I am satisfied with it. My room located on the 2nd floor was dark and could see only the next building 's wall. It was not only dark but humid air. However, staffs kindly accepted my request to switch my room more comfortable one. I appreciated it.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Front Office Manager am 2. Okt. 2019
Dear Guest, We are delighted to know you had a very pleasant stay with us. And we thank you for your review. Team Elanza looks forward to your next visit to Bangalore.

10/10 – Hervorragend

Abdulla

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly and Helpful
Wonderful stay. Staff are very friendly, very helpful and trustworthy. Thank you so much for your service.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Front office manager am 16. Sept. 2019
Dear Sir, Thank you so much for the valuable review.Team Elanza will be waiting to serve you in your next visit to Bangalore.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location.. good food.. very clean rooms .. great stuff
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Front office manager am 2. Aug. 2019
Dear Sir, Thank you for your valuable review.Team Elanza will look forward for your next visit in Bangalore

10/10 – Hervorragend

Sanjeev

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maybe if the staff will serve with a smile instead of a very pale look
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Front Office Manager am 7. Sept. 2019
Dear Guest, We thank you for the time taken to give your feedback. Remedial measures have been initiated. We hope this isolated incident does not deprive us of your valuable patronage. Team Elanza looks forward to welcoming you during your next visit to Bangalore

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Front Office Manager am 19. Juli 2019
Dear Sir, Thank you for the valuable review Team Elanza look forward for your next visit in Bangalore.

10/10 – Hervorragend

Xuyang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von FRONT OFFICE MANAGER am 10. Juli 2019
Dear Guest, We are delighted to know you had a very pleasant stay with us. And we thank you for your review. Team Elanza looks forward to your next visit to Bangalore.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
객실이 굉장히 청결하고 에어컨도 시원한 바람이 계속 나오는 등 상태가 좋음. 또한 보통 인도 호텔에서 조식을 먹을경우 인도식 위주로 구성되었지만 이 호텔의 경우 베이컨,햄 등이 제공됨
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Frong Office Manager am 30. Mai 2019
Dear Sir, Thank you for your valuable review.Team Elanza look forward for your next visit in Bangalore.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great buffet for dinner. Lovely staff. Decent wine (for once in India!). Was a lovely evening.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von front office manager am 28. Mai 2019
Dear Sir, Thank you for valuable feedback.Team Elanza look forward for your next visit in Bangalore.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service was very good, and the hotel was incredibly clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Front office manager am 28. Mai 2019
Dear Sir, Thank you for valuable feedback.Team Elanza look forward for your next visit in Bangalore.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
とてもよかった、また機会があれば是非利用したいです
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von front office manager am 3. Mai 2019
Dear Sir, Thank you for your valuable comments.

10/10 – Hervorragend

moyukh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Front Office Manager am 24. Apr. 2019
Dear Sir, Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Phathiwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Two-night stay
One of the reasons I chose the hotel was the 12hh00 check in, two hours earlier than most hotels. The rate was reasonable as well. The staff are helpful, but have very serious faces. Breakfast was not to my liking. The area looks dodgy, but was safe to walk at night. TV channels limited to local content. On the main, I had a good stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von FRONT OFFICE MANAGER am 28. März 2019
Dear Guest, We thank you for the time taken to give your feedback. We have noted your preferences and opinion and assure you of necessary changes to ensure a better experience. Team Elanza looks forward to hosting you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Fijne uitvalsbasis in Bengaluru!
Fijn betaalbaar hotel met goed personeel en prima locatie. Goede wasservice. Je merkt wél dat het hotel er best snel gedateerd uit is komen te zien. Douche in onze kamer was een drama - overal water. Je kunt hier met American Express betalen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Front office manager am 25. Feb. 2019
Dear Sir Thank you for your Valuable feed back Team Elanza look forward for your next visit in Bangalore Hope to see you soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is at a good location and hotel is clean and nice. Staff are friendly. But lighting in rooms is a concern. Very dim yellow light thus very restricted visibility especially for elderly and children. Room layout and devor is great though. So pls look into the lights. Thanks
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019
Antwort von Front Office Manager am 23. Jan. 2019
Dear Sir, Thank you for your valuable feedback.Team Elanza will look forward for your next visit in Bangalore.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Facility located in the high traffic area. The food needs some change, for foreigners the food is too spicy. Excellent service by the staff.
Aufenthalt von 19 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Front office Manager am 23. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback.team Elanza will look forward for your next visit in Bangalore.

6/10 – Okay

Neil

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Need guest wifi
I have stayed at the Elanza several times as it is a reliable hotel. All was good this time except that they do not have guest wifi once you have checked out. I think that is a big issue. We all need wifi, all the time, even after checking out (maybe to get a cab on Uber as in my case). Suggest that they address this deficiency
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Front Office Manager am 21. Jan. 2019
Dear Guest, We thank you for the time taken to give your feedback. Remedial measures have been initiated. We hope this isolated incident does not deprive us of your valuable patronage. Team Elanza looks forward to welcoming you during your next visit to Bangalore.