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Bewertungen von MedPlaya Hotel Alba Beach

3 out of 5
MedPlaya Hotel Alba Beach
Calle Albatros, 1, Benalmádena, Malaga

Bewertungen

8,4

Sehr gut

90 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
95 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 235 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Roland

Mit dem Partner gereist
Funktional, Zimmerreinigung teils mangelhaft. Sehr Hellhörig.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 12. Okt. 2023
Dear Roland,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us.We apologise for any inconveniences cased during your stay. We'll work to ensure a more consistent experience for our guests.Your feedback is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes sauberes zimmer / badezimmer. Lage super, fast am Meer, viele Restaurants in der nähe.
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Rudolf

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider nie wieder
Das Hotel ist eine Bruchbude, die auf den Fotos als schön verkauft wird.Das Personal ist nicht an den Gästen interessiert(Ausnahme ist die nette Reinigungskraft).Außer dem Frühstück ist das Essen fast nicht zu genießen.Die Zigarette mit dem Kaffee nach dem Frühstück, wurde verwehrt, da man keine Sachen mit auf die Terrasse nehmen durfte.Noch grenzwertiger finde ich, dass der Speiseraum durch diverse Kameras überwacht wurde.Die Zimmer und die Anlage sind alt und verwohnt, was auch durch einen neuen Außenanstrich nicht besser wurde.Im Bad auf Zimmer 708 waren Schimmel und notdürftige Flicken aus einer undefinierbaren Masse.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

Fabian

Gut: Sauberkeit
Ideal für Ausflüge!
Leider ist die Anlage etwas in die Jahre gekommen. Durch den neuen Aufzug mit Glasfront hat man einen schönen Ausblick. Dies ist aber mit das einzig Moderne. Kostenfreies Wlan überall fand ich super! Das Abendessen war leider sehr schlecht. In der Umgebung findet man aber reichlich gute Restaurants. Da wir viel unternommen haben, hat dieses Hotel völligst ausgereicht. Der Preis war einfach zu gut. Das Personal spricht nicht wirklich viel, war aber nicht unfreundlich. Der Blick aus dem Zimmer (306) war super! Unser Ziel war es in Benalmadene und Umgebung viel zu unternehmen und dafür ist das Hotel sehr geeignet. Das Zimmer an sich ist sehr klein aber ausreichend. Leider gibt es nur Spanisches Fernsehen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Gurpreet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was perfekt stay at Balmoral the room was clean. They cleaned it every day. Thanks Balmoral.

8/10 – Gut

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For a 3 star hofel, i was mildly surprised how good it was. The food could have better and hotter.
Aufenthalt von 21 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Manager am 20. Mai 2024
Dear Robert: We are pleased to hear that the hotel exceeded your expectations. We take note of your suggestions. Best regards, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Reshad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a short but good stay. Everything went smooth, from the check-in, to lovely staff and check-out 🙏🌟
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service Manager am 30. Apr. 2024
Dear Reshad: Thank you for your nice words and your fantastic rating.We really appreciate your satisfaction with the hotel and with the staff. Thank you so much for taking time to share your feedback with us and we hope to welcome you once again. Best regards,Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Libia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es muy confortable, buena comida y bueno el servicio
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 11. März 2024
Estimado cliente: Muchas gracias por compartir su opinión. Nos alegramos de que haya tenido una estancia confortable. Reciba un cordial saludo, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Steffen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 31. Jan. 2024
Dear Steffen: Thanks for your leaving your rating. Best regards, Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

ABDERRAHAMANE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Manager am 31. Jan. 2024
Dear Abderrahamane: Thanks for your wonderful rating. We hope to see you soon, Guest Service Manager

8/10 – Gut

JOHN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good value
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Service Manager am 21. Nov. 2023
Dear John: Thank you for your nice words and your rating.Best regards, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Ian Ray

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Service Manager am 15. Nov. 2023
Dear Ian:Thanks for your rating.Kind regards,Guest Service Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Et hotel med rigtig god placering.
Dejligt hotel til en fornuftig pris. Beliggenheden er i top, lige bag Mcdonald ud til stranden. Vi fik et værelse i solsiden med udsigt til poolen og havet, og et lille køleskab på værelset til privat brug. Megen ros til service og tjenere. Lidt beklagelse: akustik i spisesalen var forfærdelig, som det ofte er på ældre hoteller. Vi er ikke kræsne eller krævende, men i løbet af 14 dage bliver maden noget ensformig. Men alt i alt et rigtig dejligt ophold.
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 14. Nov. 2023
Dear customer, Thank you very much for giving us your opinion, which is very important to know where we can continue to improve. We are glad you had a good stay.Hoping to see you soon.Guest Service Manager

6/10 – Okay

Milan

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Service Manager am 13. Nov. 2023
Muchas gracias por dejarnos su valoración.Reciba un cordial saludo,Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Ghassan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 2. Nov. 2023
Dear Ghassan,Thanks for your fantastic rating.I hope that you will be a regular guest at Alba Beach hotel and we can welcome you in your next visit to Benalmadena.Best regards,Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Ghassan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good location, bra personal , speciellt M
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 6. Nov. 2023
Dear Ghassan,Thanks for your fantastic rating.Thank you once again for your stay at Alba Beach hotel and we hope to welcome you one more time in the sunny Benalmadena.Guest Service Manager

8/10 – Gut

Anneli

Gut: Sauberkeit
The location is very good, small room, sea view but no sun shine in the easter side of the building.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 2. Nov. 2023
Dear Anneli,Thanks for leaving your opinion.We hope to see you soon,Guest Service Manager

8/10 – Gut

Dessie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable
Enjoyable experience- great food- room and bed comfortable but we had an issue with ants which wasn’t dealt with promptly- also slow to come with extra pillows but these were minor issues and I will certainly return!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 31. Okt. 2023
Dear Dessie: Thank you very much for leaving us your review. We are very sorry for the inconvenience caused by both the ants and the pillows. We hope to see you soon and be able to offer you an even more comfortable stay.Best regards,Guest Service Manager

8/10 – Gut

PHILIP

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 30. Okt. 2023
Dear Philip,Thanks for your nice rating.We hope to see you soon.Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Anna Karin Erika

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 25. Okt. 2023
Dear Anna,Thanks for your fantastic rating.We take this opportunity to thank you for placing your trust in MedPlaya and we hope to host you again, whenever your trips bring you back to Costa del Sol.Guest Service Manager

2/10 – Ungenügend

Asdrubal

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 25. Okt. 2023
Dear Asdrubal,We are sorry to receive your bad rating. We hope that in the future you will give us a new opportunity and we will be able to improve your level of satisfaction.Best regards,Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service Manager am 12. Okt. 2023
Thank you for sharing your excellent rating about your recent stay with us.

8/10 – Gut

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Service Manager am 12. Okt. 2023
Hello Petra,Thank you for sharing your rating about your recent stay with us. Best regards

10/10 – Hervorragend

BRIAN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel and food only thing missing was a little fridge in the room everything else was very good
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Service Manager am 2. Okt. 2023
Hello Brian,Thank you for leaving your rating about Balmoral Hotel. We are happy to hear that you found us to be a lovely hotel. Hopefully we will see you again in the future. Kind Regards,Guest Service Manager

6/10 – Okay

Dr.ahmed

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Service Manager am 25. Okt. 2023
Dear Dr. Ahmed,Thanks for your rating.Best regards,Guest Service Manager

8/10 – Gut

Odd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Service Manager am 30. Aug. 2023
Muchas gracias por dejarnos su puntuación. Esperamos verle pronto con nosotros de nuevo. Un saludo, Guest Service Manager

6/10 – Okay

Clara Eugenia

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
good in general
In general terms my experience was good, it has an excellent location, customer service and good food. I feel disappointed with the issue of cleanliness, we were in the hotel for a week, and we realized when they cleaned the room that they were doing a very superficial work. Another point that disappoints is the pool, because they open it very late (11 am), according to the explanation they gave me it is because of the noise. Something that does not make sense since at that time all the guests have already passed through the dining room (the dining room It is open until 10:30)
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Service Manager am 21. Aug. 2023
Dear Clara Eugenia,Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved. Do not doubt that we will take note of each point that you have mentioned.We take this opportunity to thank you for placing your trust in MedPlaya and we hope to host you again, whenever your trips bring you back to Costa del Sol.Guest Service Manager

6/10 – Okay

Carmen María

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Vicente

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bien todo
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Service Manager am 7. Aug. 2023
Estimado Vicente,Muchas gracias por dejarnos su magnifica opinión. Será un placer recibirle de nuevo con nosotros. Un saludo, Guest Service Manager

6/10 – Okay

José Luis

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Los cuartos de baño muy antiguos. 15 € diarios por un aparcamiento al sol es una pasada.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Guest Service Manager am 1. Aug. 2023
Estimado José Luis,Muchas gracias por dejarnos su opinión, la cual es muy importante para seguir avanzando. No dude que tomamos nota de su comentario. Esperamos verle pronto con nosotros. Un saludo, Guest Service Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bastante bien
La atención genial como siempre. La ubicación perfecta y la comida variada y muy bien cocinada. Una pega sería que el parking son 15 euros al día sin ser parking cubierto ni nada, cualquiera puede acceder andando no es nada seguro para los coches y ese precio, por tanto, es excesivo.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Service Manager am 24. Juli 2023
Gracias por tomarse el tiempo para darnos su opinión, la cual es muy importante para nosotros para saber en qué punto podemos mejorar. Tomamos nota de su comentario. Esperamos verle pronto. Un saludo

6/10 – Okay

Anders

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Service Manager am 24. Juli 2023
Muchas gracias por tomar su tiempo en valorarnos.

10/10 – Hervorragend

Amalia rosa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Genial estuvimos super a gusto el trato genial y las actividades y todo genial
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Service Manager am 19. Juli 2023
Estimada Amalia,¡Me alegra mucho escuchar que su experiencia fue extraordinaria y que estuvo super a gusto! Un trato genial y actividades divertidas son fundamentales para disfrutar al máximo de su estancia. Esperamos verle pronto disfrutando de nuevo de nuestros hoteles. Un saludo.

10/10 – Hervorragend

Geoffrey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice break
On arrival reception staff were friendly and courteous. Room was clean and had a partial sea view with small balcony.we were half board and the food was excellent with a good variety at breakfast and dinner close to bars and restaurants with a nice swimming pool area.was very good value for money and would definitely stay again
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Service Manager am 17. Aug. 2023
Dear Geoffrey,Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved. We are glad to hear that you mean that the Bali is a clean hotel with a nice staff and food.Thank you for choosing the Hotel Bali for your holidays and perhaps we have the opportunity to welcome you again. Guest Service Manager

6/10 – Okay

monica

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

monica

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad breakfast, old hotel and lousy rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 29. Mai 2023
Dear Monica,We strive to provide a pleasant stay for all our guests, and we regret that we did not meet your expectations.Regarding the breakfast, we take guest feedback seriously and will review our offerings to ensure they meet our guests' expectations. It's worth mentioning that our Hotel has a diverse and abundant breakfast buffet, which is typically appreciated by our guests. We understand that individual preferences can vary, and we apologize if the breakfast did not meet your personal taste.We appreciate your feedback and thank you for taking the time to share your experience. We hope you consider giving us another opportunity to provide you with a better stay in the future.Kind regards

10/10 – Hervorragend

RUSSELL

Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 17. Mai 2023
Dear Russell,thank you for choosing Hotel Balmoral to spend your holiday.We are glad to know that you liked all that the Hotel offers and we hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 – Gut

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is cheap. Moderate in every way but well located and great value.
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 2. Mai 2023
Dear Michael,thank you for choosing Hotel Balmoral and for taking the time to share your experience.We are glad that, overall, you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 – Gut

Antonio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 24. Apr. 2023
Estimado Antonio,muchas gracias por elegir Hotel Balmoral y por su reseña.Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros y que le gustó el trato de nuestro personal.Esperamos vuelva a visitarnos pronto.Un saludo cordial,

10/10 – Hervorragend

Mari Carmen

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 12. Apr. 2023
Estimada Mari Carmen,muchas gracias por la excelente puntuación y por haber elegido Hotel Balmoral.Nos alegra saber que le gustó todo lo que el Hotel ofrece y esperamos vuelva a visitarnos pronto.Un saludo cordial,

8/10 – Gut

Linda

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 20. März 2023
Thank you Linda for choosing Hotel Balmoral and for taking the time of rating us.We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Pål

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
En fin plass med hyggelig betjening og god mat, mye for pengene! kommer gjerne igjen!
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 15. Feb. 2023
Dear Pal,thank you very much for choosing Hotel Balmoral and for taking the time to share your opinion.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We hope to welcome you again soon.Kind regards

6/10 – Okay

Mikael

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Bra läge, bullrig restaurang
Rent och fint. Bra läge. Bullrig miljö i restaurangen. Ensidig mat.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 30. Jan. 2023
Dear Mikael,thank you for choosing Hotel Balmoral and for sharing your opinion.We hope to welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Desiree

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Medplaya Hotels am 16. Jan. 2023
Dear Desiree,thank you for the excellent rating and for choosing us.We are glad to know that you liked all that the Hotel Balmoral offers and we hope to welcome you again soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

GARY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfectly good hotel for what you pay for a room, the staff were very friendly and helpful, very clean and tidy. The food was good and there was lots of it to have. Overall a good ten days stay.
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Medplaya Hotels am 27. Dez. 2022
Dear Gary,thank you for your excellent review.We are very happy to know that you liked what the Hotel Balmoral offers and that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again soon.Kind regards

6/10 – Okay

Vanessa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
La nourriture est à revoir
Antwort von Medplaya Hotels am 27. Dez. 2022
Cher Vanessa,Merci beaucoup d’avoir pris le temps de nous laisser vos commentaires y pour choisir Hotel Balmoral.Quant au buffet, il est de style méditerranéen, abondant et varié. Normalement, aucun plat n'est répété pendant sept jours (c'est une roue hebdomadaire) à l'exception des accompagnements et des crudités.Nous essayons toujours de changer certains éléments pour satisfaire tous nos clients. Nos dîners à thème, poissons frais et viandes dans le Show Cooking (gril en direct) sont généralement très appréciés par nos clients.Nous espérons vous revoir dans un futur proche.Sinceres salutations,

10/10 – Hervorragend

Kari

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lyhyt loma Benalmadenassa
Siisti hotelli ja hyvä sijainti. Aamiainen hyvä, paljon valinnanvaraa. Hintalaatusuhde kohdallaan 👍
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
Antwort von Medplaya Hotels am 19. Dez. 2022
Dear guest,It is encouraging to hear that you liked all that the Hotel Balmoral has to offer and that you enjoyed your stay with us. Many thanks for sharing your thoughts and we hope to see you again soon. Kind Regards,

8/10 – Gut

Miguel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Todo correcto
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Medplaya Hotels am 21. Nov. 2022
Estimado cliente,muchas gracias por haber elegido Hotel Balmoral y haber tenido el tiempo de compartir su opinión.Esperamos vuelva a visitarnos pronto.Un saludo cordial,

8/10 – Gut

John

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Wasn’t happy not coffee or tea making service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Medplaya Hotels am 14. Nov. 2022
Dear John,thank you for choosing Hotel Balmoral, we are happy to know that you enjoyed your stay.Coffe and tea making are not included in the room you booked, you can see what is included or not in the main page where you book the room; it is also possible to rent the kettle at reception.We hope to welcome you again soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a late arrival to the Hotel, early hours of the morning. The night staff were expecting us and efficient. Room and areas were clean and in good order. Breakfast was excellent and staff very efficient. A good experience, good value and very happy with.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Medplaya Hotels am 24. Okt. 2022
Dear Yvonne,Thank you for your fantastic rating and for your recommendation.Our best advertising is the satisfaction of the clients who recommend us, like you.We hope that you will be a regular guest at the Hotel Balmoral and we can welcome you in your next visit to Benalmadena.Best regards