Außenbereich

Bewertungen von Crowne Plaza Belfast, an IHG Hotel

4 out of 5
Crowne Plaza Belfast, an IHG Hotel
117 Milltown Road, Shaw's Bridge, Belfast, Northern Ireland

Bewertungen

8,8

Hervorragend

530 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
334 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
83 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
33 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage, stilvolles Ambiente
Der Aufenthalt war von Covid Auflagen betroffen, von daher sind Teile Bewertung darauf bezogen und manche Dinge lagen nicht in der Hand des Hotels! Es ist das 2. Crowne Plaza was wir besucht haben, für beide Hotels gab es ausgezeichnete Parkmöglichkeiten und eine gute Erreichbarkeit. Die Standorte scheinen mit Bedacht gewählt zu sein. Das Ambiente des Hotels ist sehr ansprechend, klassisch-stilvoll. Die Besetzung der Rezeption war vom ersten bis zum letzten Moment sehr freundlich und hilfreich. Wir hatten den Wunsch nach einem ruhigen Zimmer auf einem höheren Stockwerk, was auch erfüllt wurde. Leider hatten wir an einem Tag eine lautere Reisegruppe im Nebenzimmer, was aber außerhalb des Einflusses des Hotels lag. Durch die Covid Maßnahmen musste allerdings auf den ein oder anderen gewohnten Komfort verzichtet werden. Z.B. musste an der Rezeption Bescheid gegeben werden, dass eine Zimmerreinigung stattfinden soll und das Frühstück war sehr begrenzt in der Auswahl und es musste eine feste Zeit vereinbart werden, um 45 Minuten frühstücken zu können. Das hauseigene indische Restaurant war leider komplett geschlossen. Beim Frühstück konnten einige Sachen zusätzlich geordert werden, leider wurde uns das erst nach ein paar Tagen bewusst. Das hauseigene Fitnessstudio ist sehr gut ausgestattet gewesen, das Schwimmbad war offen, wurde aber von uns nicht genutzt. Öffnungszeiten bis 17.30 h und 18 h. Alles in allem ein sehr empfehlenswertes Hotel, tolles Personal, gute Lage.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Enrico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Danke
Super Hotel mit allen erwartbaren Annehmlichkeiten. Toller Service und super sauberes sowie angenehmes Zimmer.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von duty manager am 21. Okt. 2019
Dear Enrico Thank you so much for all your great comments on your stay. Glad you enjoyed. Regards Geraldine McLarnon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel, etwas außerhalb gelegen aber man ist trotzdem in wenigen Minuten in der Innenstadt. Die Zimmer sind neu renoviert und sehr groß.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von duty manager am 2. Okt. 2018
Dear guest Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at The Crowne Plaza Belfast. I am pleased that you had a enjoyable and comfortable stay. Hope we have the opportunity to welcome you back again in the future. Regards Geraldine Mclarnon

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes, komfortables Hotel. Gut ausgestattet.
Freundliches, aufmerksames Personal. Modern eingerichtet. Sehr sauber. Gute Ausstattung mit Indoor-Pool. Insgesamt sehr gepflegt. Komme gerne wieder. Restaurant ordentlich wenn auch nicht Spitzenklasse, für die Kategorie aber absolut ok.

8/10 – Gut

Karlheinz, Braunfels

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in ruhiger Lage
Das Hotel ist etwas weiter außerhalb gelegen. Wenn man Belfast besichtigen möchte, sollte man einen Mietwagen haben oder dann ein Taxi nehmen. Bushaltestelle ist laut Rezeption ca 20 min zu Fuß entfernt. Die Zimmer sind gut ausgestattet und sauber, das Personal sehr freundlich und die Restaurants im Hotel absolut zu empfehlen (gehobene Preisklasse, aber sehr sehr lecker! Da muss ein sehr guter Koch am Werke sein...) Der Pool ist leider einfach nur ein öffentliches Hallenbad ohne Liegen und Luxus, der Whirlpool direkt an den Pool angeschlossen, deshalb kalt. Aber alles auch sauber und okay. Würde das Hotel durchaus weiterempfehlen

10/10 – Hervorragend

Nadine, Gräfenhainichen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel am Rande von Belfast
Wir verbrachten die letzte Nacht unseres Urlaubs im Ramada Hotel und waren vollumfänglich zufrieden. Besonders bedeutsam war für uns die unkomplizierte Parkmöglichkeit. Erwähnenswert finden wir auch die Kaffee- und Teezubereitungsmöglichkeit. Uns gefiel, dass das Hotel sehr modern und stylisch eingerichtet ist.
3-Bettzimmer
3-Bettzimmer
Lobby
Lobby

8/10 – Gut

Joachim, Seestermühe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel im Nichts
Das Hotel ist für den Preis sehr in Ordnung. Natürlich erwartet nan bei der Hotelkette auch einen gewissen Standard, der voll erfüllt wird. Am Hotel ist, außer seiner Lage, nichts auszusetzen. Lediglich der Geruch in den Fluren erinnerte mich an billige Hotels in den USA. Die Preise für das Zimmer und das Frühstück sind angemessen. Der Barbereich, in dem es abends auch warme Mahlzeiten gibt ist gemütlich, die Preise für Getränke und Essen sind nicht überzogen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Super schöne Lage. Nah an der Stadt. Super Fitnessstudio und schöne Zimmer.

10/10 – Hervorragend

Tracey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel, will definitely be back
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jared

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel outside of city center. Staff were friendly and very professional.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely short stay here, it is a great base for Belfast and travelling around Northern Ireland. The rooms are very spacious, staff are great and breakfast was amazing. I would highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Madalina am 16. Mai 2024
Good evening Craig, Thank you for taking the time to provide such a lovely review on your recent stay.I am thrilled to hear how much you enjoyed the hotel and breakfast. I will make sure to pass your lovely comments onto the teams as they always aim to provide our guests with an unforgettable experience.We look forward to welcoming you again.Kind Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Margaux

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
séjour parfait avec 2 enfants en bas age le personnel est très agréable
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Madalina am 8. Mai 2024
Good afternoon Margaux, Thank you for taking the time to provide such a lovely review on your recent stay.I am thrilled to hear how much you enjoyed the hotel and found it family friendly. We hope to be able to welcome you back again soon.Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Madalina am 27. Apr. 2024
Good afternoon Ashley, Thank you for taking the time to review your stay with usI am thrilled to see that you had an excellent experience.We hope to be able to welcome you back again soon.Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Peter, Livingston

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place… restaurants and bar were great.. rent a car from enterprise to see north coast tourist spots!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Madalina am 20. Apr. 2024
Good evening Peter, Thank you for taking the time to provide such a lovely review on your recent stay.I am thrilled to hear how much you enjoyed the hotel .We hope to be able to welcome you back again soon.Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Paul Thomas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic, what you would expect from the Crowne plaza but staff were extra friendly!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Madalina am 8. Apr. 2024
Good morning Mr Thomas, Thank you for taking the time to provide such a lovely review on your recent stay.I am thrilled to hear how much you enjoyed the. I will make sure to pass your lovely comments onto the teams as they always aim to provide our guests with an unforgettable experience.We look forward to welcoming you again.Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All the staff were absolutely wonderful. We were made to feel most welcome. Top notch. The Foxhalls.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Madalina am 20. März 2024
Good morning Martin, Thank you for taking the time to provide such a lovely review on your recent stay.I am thrilled to hear how much you enjoyed the hotel and breakfast. I will make sure to pass your lovely comments onto the teams as they always aim to provide our guests with an unforgettable experience.We look forward to welcoming you again.Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

A

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent staff
Initially there was an issue with my booking, but the receptionist accommodated me at 11pm on a Monday evening, excellent service. Great staff and hotel!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Madalina am 1. März 2024
Good evening A,Thank you for taking the time to review your stay with us.I am thrilled to see that you had an excellent experience and to hear that all the staff were so friendly and helpful.We hope to be able to welcome you back again soon. Warm Regards, Madalina Consatntin

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Madalina am 1. März 2024
Good evening Steven, Thank you for taking the time to provide such a lovely review on your recent stay. I am thrilled to hear how much you enjoyed the hotel We look forward to welcoming you again.Warm Regards, Madalina Constantin

8/10 – Gut

Charlotte

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Madalina am 1. März 2024
Good evening Charlotte, Thank you for taking the time to review your stay in the hotel. I am pleased to see that you have a great stay. We look forward to welcoming you again.Warm Regards, Madalina Constantin

8/10 – Gut

Roy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Madalina am 1. März 2024
Good evening Roy, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad to see that you had a great stay. We look forward to welcoming you again.Warm Regards, Madalina Constantin

10/10 – Hervorragend

Lisa

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Madalina am 1. März 2024
Good evening Lisa, Thank you so much for taking the time to review your stay with us. I am thrilled to see that you had an excellent experience.We hope to be able to welcome you back again soon.Warm Regards, Madalina Constantin

10/10 – Hervorragend

Liam

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Madalina am 18. Feb. 2024
Good morning Liam, Thank you for taking the time to review your recent experience and I am so delighted to see that was a a lovely one.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Warm Regards, Madalina Constantin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cold poop but otherwise great
Pool was so cold, kids could only stay in for a very short time before the teeth were chattering. You have to book a time slot in the pool and there is a ratio of adults-kids to be aware of. TVs are not smart TVs. Bar food was good, room service first class and breakfast was gorgeous (chef seemed to go to great lengths for dietary requirements). Staff all very friendly and helpful. The only thing that would prevent us returning is the cold pool.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Madalina am 16. Feb. 2024
Good morning Anonymous, I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay.We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Warm Regards, Madalina Constantin Assistant Front Office Manager

2/10 – Ungenügend

Marc

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Madalina am 21. März 2024
Good morning Marc, I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you might have caused during your stay.We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Madalina am 16. Feb. 2024
Good morning Donna, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad you had a great stay. We look forward to having the opportunity in welcoming you again!Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Matteo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Madalina am 7. Feb. 2024
Good evening Matteo, Thank you for taking the time to provide such a lovely review on your recent stay.I am thrilled to hear how much you enjoyed the hotel. I will make sure to pass your lovely comments onto the teams as they always aim to provide our guests with an unforgettable experience.We look forward to welcoming you again.Warm Regards, Madalina

6/10 – Okay

Barry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Madalina am 7. Feb. 2024
Good evening Mr Barry, I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay.We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Warm Regards, Madalina

8/10 – Gut

Bernadette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel, disappointed re use of Leisure Centre
Nice hotel in a nice location. Prior to arrival we received an email telling us that if we wished to dine in the hotel that we would need to book either of their two restaurant in advance. As we knew that we would be arriving late, we duly booked a restaurant. When we arrived at the restaurant, they had no record of our booking but told us that there was no need to book anyway as they accepted walk-ins. The annoying part was that the hotel did not tell us in advance that we would need to book the leisure facilities in advance. When we enquired about this upon our arrival at 8:00, they told us that the leisure centre was closed and therefore we could not make a booking. We contacted the leisure centre the next morning to make a booking only to learn that the next available slot was as 12:00. Hotel checkout is 11:00 so this did not suit. We booked this hotel based on the fact that it had a swimming pool. Unfortunately the hotel do not make it easy for customers to use the leisure facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Madalina am 27. Jan. 2024
Good evening Bernadette, I would like to apologise for the inconveniences that we might have caused during your stay. The hotel has the River Bar Bistro which does not require a booking, is based on walk ins, first come first served basis, and the Green room restaurant, which does require to book a table in advance. Leisure centre is open from 6am to 22pm Monday to Friday and in weekend is open from 8am to 8pm and requires booking slots. The leisure centre can also be accessed after 11am, check out time. They provide changing rooms, showers and lockers. All this information would have been sent with your booking confirmation at the time of booking. Once again please accept my apologies for the miscommunication experienced. Warm Regards, Madalina Constantin

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Experience Manager am 22. Jan. 2024
Hi Christine,Thank you for the 10/10 rating. We are so pleased that you enjoyed your experience and look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Julie-Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Experience Manager am 22. Jan. 2024
Hi Julie-Ann,Thank you for the 5/5 rating. We look forward to having the pleasure of welcoming you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Experience Manager am 22. Jan. 2024
Hi Julia,Thank you for the 10/10 rating. We are so pleased that you had an enjoyable experience and look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S

8/10 – Gut

Kwok Hung

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 22. Jan. 2024
Hi Kwok Hung,Thank you for taking the time to rate your stay.We hope that you will choose to stay with us again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Leona

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 3. Jan. 2024
HI Leona,Thank you for the 10/10 review. I am so thrilled to see that you had a wonderful stay and we look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Deepak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was my first time hotel experience. It was good even though there were a slight confusion in the beginning but it was a good experience
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front Office Supervisor am 29. Dez. 2023
Hi Deepak, Thank you for the 10/10 rating. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Warm regards, Robyn.

8/10 – Gut

Shirley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice warm rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 16. Dez. 2023
Hi Shirley,Thank you for taking the time to tell us about your stay.I am so pleased to hear that the room was lovely and warm.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Warm Regards,Alice S

4/10 – Schlecht

Thomas James

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 3. Jan. 2024
Hi Thomas James,Thank you for rating your stay.I am sorry to see that we did not meet your expectations and would be keen to speak with you regarding this.Please contact myself directly to discuss where we could have improved on your experience.We hope that you will choose to stay again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Mark

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 19. Dez. 2023
Hi Mark,Thank you for the 5/5 review.We hope to have the opportunity to welcome you again.Warm Regards & Happy Holidays,Alice S

10/10 – Hervorragend

Karen

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 19. Dez. 2023
Hi Karen,Thank you for the 5/5 review.We hope to have the opportunity to welcome you again.Warm Regards & Happy Holidays,Alice S

6/10 – Okay

Hayley

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 22. Dez. 2023
Hi Hayley,Thank you for rating your stay.I am sorry to see that we only scored a 3/5 and would be keen to learn more.Please feel free to contact us and discuss this as your feedback is extremely valuable to us and we use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Moira

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were lovely, every one of them.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 6. Dez. 2023
Hi Moira,Thank you for the 5/5 review. I am so pleased to see that all your staff interactions were so lovely and we hope that we will have the opportunity to welcome you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

The first one

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 16. Dez. 2023
Hi,Thank you for the 5/5 review,We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Jill

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 23. Nov. 2023
Hi Jill,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Sarah

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 23. Nov. 2023
Hi Sarah,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Shaheriyar

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 23. Nov. 2023
Hi Shaheriyar,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Gérard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 14. Nov. 2023
Hi Gérard,Thank you for the 10/10 rating. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Warm regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Lee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 14. Nov. 2023
Hi Lee,Thank you for the 10/10 rating. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Warm regards,Alice S

8/10 – Gut

Stephen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Great front reception staff, rooms clean and well equipped. Fantastic gym for a hotel, although it can get very busy at peak times due to being a stand alone gym with separate members from the hotel. Main restaurant is on the first floor with good food and breakfast. River bar on the ground floor is where the hotel fails for me. First night experience was being given a menu and placing a drink order, a pint served quickly. Only 3 other tables occupied, waited 20 minutes for my food order to be taken, while watching the male and female staff members flirt with each other and generally not do anything else. Presuming the bar manager was not interested either as he was stood on the other side of the bar next to them. Finally my order was taken, the food was poor, the burger was tougher than an old boot and I couldn’t eat it. I decided the second night that maybe it was just a one off and to give it another try. No flirting as the female member of staff was not working but the food was again badly cooked, a chicken fillet burger that had been butterflied about 4 times and cooked until drier than sandpaper. I would say giver the River Bar a miss when at this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 14. Nov. 2023
Hi Stephen,Thank you for taking the time to provide such detailed feedback. Please know that we use our guests feedback to help improve and coach our teams in order to provide a better service in the future.I am so pleased to see that the reception and green room teams had such a wonderful impact during your interactions and will be sure to pass your comments onto our chef and bar manager to investigate and coach their teams where required.I do hope that you will choose to stay with us again on your next visit to Belfast and show you that your experience in our bar was an exception.Warm Regards,Alice S

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Work being done on the entrance otherwise very good and a lovely stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 7. Nov. 2023
Hi Peter,Thank you for taking the time to review your stay with us.Yes, we are currently installing revolving doors at our front entrance. This work is due to be finished in the next couple of weeks .We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S

10/10 – Hervorragend

Keith

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Experience Manager am 7. Nov. 2023
Hi Keith,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S