Signature-Suite, 1 King-Bett, Kochnische | Eigene Kochnische | Kühlschrank

Bewertungen von Marble Tower Hotel

3.5 out of 5
Marble Tower Hotel
Hamra, Makdessi Street, Beirut

Bewertungen

6,4
7 von insgesamt 56 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
21 von insgesamt 56 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 56 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 56 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 56 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

5,4/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

5,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Amal

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

2/10 – Ungenügend

W, Österreich

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mega altes Hotel und Staff unfreundlich
Besucher sind nicht erlaubt im Hotel Zimmer und das ist nirgendwo geschrieben und auch nicht im Vertrag (wo ich beim Einchecken unterschreiben musste), hatte lange Diskussionen mit dem Manager und er hat trotzdem Besuche nicht erlaubt. Musste mit ihm streiten und wollte mein Geld zurück damit ich auschecken kann. Er hat nicht akzeptiert und habe trotzdem eingepackt und wollte auschecken dann hat er empfohlen das er 2 Nächte anrechnet und 2 Nächte als refund zurück bekomme. Musste es akzeptieren und zum Glück habe ein anderes wunderschönes Hotel in der Nähe gefunden. Ich empfehle das Hotel nicht, die staff und Chef sind sehr unfreundlich und gemein. Ich meine keine besuche erlaubt war für mich nicht ok aber wenn das einen regeln ist dann sollten Sie mein Geld voll refund (4 Nächte zurück zahlen und nicht dorhen oder so aggressiv sein und 2 Nächte von meinem Geld abziehen obwohl ich nach 2 Stunden ausgecheckt habe) PLEASE DONT BOOK THERE!!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von The Management am 5. Juli 2018
Dear Mr. Walid, We find it very strange that would even post a complaint regarding not letting you host people in your room, when this policy is needless to be mention in any hotel. We at Marble Tower prize ourselves in maintaining a highly respectable reputation. Regards,

10/10 – Hervorragend

Mhd louay

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

omar

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s not good at all
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Customer service am 8. Okt. 2022
Thank you for your review, though we would had preferred that you had talked to us before your check out why you felt that the hotel was not good, in order to make your next visit to us a more comfortable one.

2/10 – Ungenügend

Nassrin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Reservation Department am 3. Aug. 2022
Thank you for choosing Marble Tower Hotel for your accommodation in Beirut,Lebanon. Hope next time we will try our best to serve you better.

2/10 – Ungenügend

Ahmad

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not habitable, had to checkout 2 nights earlier for a better hotel. This hotel did not even offer a partial refund. Pay more for a better hotel. Not Recommended.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Reservation Department am 20. Juli 2022
Thank you for choosing Marble Tower Hotel for your stay at Beirut, Lebanon. We are sorry for your inconvenience but rest assured that we will try always to serve you the best way possible. See you back soon.

6/10 – Okay

Shadi

You get what you pay for
The cheapest hotel in the heart of hamra but not the cleanest I’d say. Convenient though as everything is walking distance
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Reservation Department am 27. Juni 2022
Thank you for your review. Hope to see again during your next visit to Beirut, Lebanon. We will make sure to always serve in the best way possible.

2/10 – Ungenügend

Ismail

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

4/10 – Schlecht

Younghoon

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Reservation Department am 30. Jan. 2022
Thank you for choosing Marble Tower Hotel for your stay at Beirut, Lebanon. Hopefully on your next visit we will make our utmost effort to serve you better and better. Congratulations for the winning of the Korean Football team.

8/10 – Gut

Abdulrahman

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

2/10 – Ungenügend

Mustafa

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Niet reserveren hotel zonder electra
Hotel in prima locatie met aardig personeel, maar zonder electra; tijdens mijn verblijf was electra voor klein deel van de dag beschikbaar rest van de tijd kon je geen airco aanzetten weer was erg warm en vochtig in Beirut zonder airco geen leven!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Marketing Department am 23. Sept. 2021
We are glad that everything else in our hotel was perfect except the electricity, which is, as you may not know, is provided by the Elecrticite du Liban for ONLY TWO HOURS PER DAY. For the past four months, our hotel has been operating the electrical generator 22 hours per day which is virtually impossible. As a result the electricity is switched off ONLY for 2-3 hours during the day and 2 hours early in the morning. This is actually the case with almost ALL the hotels in Lebanon nowadays.

6/10 – Okay

Abdulaziz

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
not bad
good receptionist very cooperative and directing although the cleaning staff were not cleaning well and they are not professional cleaners .The location is good near to resturant. The rooms are great and the beds are very comfortable.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Damien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to rest in the center
Fast, nice and efficient check in and out. Everything is good and even great if you consider the actual situation in Lebanon! The only small trouble was the wifi, a bit slow
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

Boualem

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

russell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Little run down, but good for a long weekend in a great location
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Luai, Paris

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible Jamis vu un hôtel pourri Par contre les personnal est très sympa
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Reservation Department am 26. Feb. 2020
Though your response is very harsh, but nevertheless we like to thank you for choosing Marble Tower Hotel for your stay in Lebanon. Hopefully we will try to make your stay next time more pleasant.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Reservation Department am 26. Feb. 2020
Thank you for choosing Marble Tower Hotel for your stay in Beirut, Lebanon.

8/10 – Gut

Artur

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Przyzwoite miejsce w dobrej lokalizacji
Hotel w dobrym miejscu, tuż obok głównej ulicy handlowej Bejrutu. Obsługa przyjazna i pomocna. Mieliśmy problem z cieknącym kranem i zalewaną łazienką - od razu próbowali naprawić a jak się szybko nie udało zmienili nam pokój. Śniadanie raczej skromnie. Cena do jakości jest w porządku.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Reservation Department am 26. Feb. 2020
Thank you for choosing Marble Tower Hotel for your stay in Beirut and thank you for your feedback. Hope to see you again in our hotel soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Reservation Department am 10. Jan. 2020
Thank you for your response Anonymous. Hope to see you again in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Mahmoud

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Reservation Department am 10. Jan. 2020
Thank you for response. Hope to see you again

2/10 – Ungenügend

mohamad

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Reservation Department am 10. Jan. 2020
Thank you for your response. Hope to see again in our hotel to do the best necessary to make your stay a good one.

8/10 – Gut

Osman

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Güzel bir deneyim oldu
Otel çalışanları oldukça nazik ve yardımsever. Sular tuzlu akıyor ama bu şehirde genel bir durum. Birçok lokasyonda bulunduk ama interneti en iyi çeken yer diyebilirim. Düzenli temizlik yapılıyor, kahvaltı biraz daha iyi olabilir.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Reservation Department am 10. Jan. 2020
Thank you for your response. Hope to see you again in our hotel soon

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Abs, Melbourne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Great value for money. Breakfast very average......
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay!
Staff is friendly and helpful ( I had a no-show problem with my driver on the way back to airport at early morning and the guy at reception quickly found an arrangement). Room is spacious, clean and confortable, lebanese breakfast is great, perfect location. I really enjoyed it and locals who are more than welcoming. Definitely I will always bring with me some good memories from Lebanon!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Excellent value for money. Im at Elysee Residence now and its a rip off compared to the value Marbel Tower offers. Put a electric jug in the room and improve wifi then it would be great
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the location was great, and the staff were really friendly
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Arkan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Couldn't use the fridge because it wouldn't open, the fridge door is on the bed side. Facilities and room condition is terrible.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Wissam

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Muhammad

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Masoud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prisvärd
Prisvärd o bra
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Afram

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great service
i like this place so much that i stayed again on my return trip to beirut. they are so helpful and nice they gave me good advice and helped me plan my ride to the airport for a great price. i even got a great room upgrade for my last night in lebanon.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A modest and pleasant hotel , i enjoyed my time there
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great service
the service here was great. Ali was super helpful and friendly. they helped me figure out what to see and do in Lebanon and even helped me contact my other hotels to make sure I arrived safely. Everyone was very friendly. I even got an upgrade on my last day. the hotel is affordable and located right in Hamra where you want to be if you are a first time tourist in Beirut. i would surely recommend staying at the marble tower.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very well located with all you can need footsteps away. The hotel is very clean with nice furnitures and comfortable bed. The breakfast is the usual hard boiled eggs with labneh, cucumbers, tomato, pita bread.. For the price, you can’t go wrong. Possibly the best hotel in all Beirut for the price
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Jason

location
The shower was super bad took around 5 mins for the hot water to come on and in the bedroom one the windows did not have curtains and it woke me up at 7am every morning! the wifi was super bad would take so long to load the page even google maps was so long! The breakfast was very basic the bed was very comfortable! The location is very good!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Yehya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hamra
Good location
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
بالنسبة لي : لم احجز بحياتي بفندق بهذا السوء
1- لايوجد خدمة 2-الفراش غير نظيف لدرجة لم استطيع النوم اثناء الليل اشعر بحكه بالجلد . 3-الانترنيت جدا فاشل ومتقطع دائما 4-وجبة الافطار ليست بالوجبة المنوعه .
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The linen was fresh, but there was hair all over the duvet cover (probably the housekeeper’s) There were 2 shampoos but only 1 bath gel The internet connection was pretty slow The engine sound outside the window was a bit annoying The tv had very limited channels that worked, the rest were just grey
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018