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109 von insgesamt 266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
109
94 von insgesamt 266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
94
33 von insgesamt 266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
33
17 von insgesamt 266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
17
13 von insgesamt 266 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
13
8,0/10
Sauberkeit
8,2/10
Personal & Service
7,6/10
Ausstattung
7,6/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 9. Jan. 2020
Dear Valued Guest
Thank you for your rating, and hope to see you again in Coral Beirut Al Hamra
10/10 – Hervorragend
Aziza
3. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aziza
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 24. Jan. 2020
Dear Valued Guest
Thank you for you rating
10/10 – Hervorragend
Nadim
22. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zufrieden
Nadim
Aufenthalt von 13 Nächten im September 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 22. Okt. 2019
Dear Nadim
Thank you for your great rating.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
4. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 30. Sept. 2019
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from the whole team.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
1. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von GM am 1. Apr. 2019
Thanks so much indeed for your great rating!
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from all of us.
6/10 – Okay
Ibrahim
9. März 2019
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Valet parking for 10 dollar per night is a NoGo. We took a suite but it was more like 2 small rooms. Rooms a little bit old. Otherwise it was good.
Ibrahim
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von GM am 10. März 2019
Thank you for your rating and comments. We truly appreciate all constructive criticism and we are sorry the room size of the 'Business Suite' did not meet your expectations. Therefore we'd like to refer you to our hotel's website and the very large 'Executive Suite' options, (Unfortunately we cannot insert a link in here that is prohibited by your booking platform).
Kind regards from the whole team and we would be glad to welcome you again in our hotel.
8/10 – Gut
Hassan
22. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hassan
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von GM am 22. Okt. 2018
Thank you so much indeed for your favorable 4* rating!
We are pleased to know that you enjoyed your stay in our hotel and we are looking forward to welcome you again in the near future.
Warmest regards from all of us at CORAL Beirut Al Hamra Hotel.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
25. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von GM am 26. Juni 2018
Thank you very much for your great rating! We are glad to know that you enjoyed your stay in our hotel and we would be delighted to welcome you soon again. Kindest regards from the whole team.
4/10 – Schlecht
Ali, Gelsenkirchen
3. Mai 2018
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das Personal, dass an der Rezeption arbeitet ist geht garnicht.
Das Personal ist sehr eingebildet und überhaupt nicht hilfsbereit!!
Sehr überhöhte Parkgebühren 10 US-Dollar pro Tag!!
Die Lage ist gut und die Ausstattung ist auch gut!
Nur das Wasser im Bad war Salzig und wenn man duscht ist es unangenehm.
Ali
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2018
Antwort von GM am 11. Mai 2018
Sehr geehrter Gast,
Wir bedanken uns für Ihre Rückmeldung und haben selbstverständlich alle notwendigen Schritte eingeleitet um die von Ihnen genannten Unzulänglichkeiten zeitnah und mit entsprechenden Massnahmen entgegen zu wirken. Wir bedauern das wir nicht in allen Punkten Ihre vollste Zufriedenheit erreicht haben und würden uns dennoch geehrt fühlen Sie alsbald wieder in unserem Haus begrüßen zu können.
Mit freundlichsten Grüßen vom gesamten Team.
6/10 – Okay
sissi, hassloch
31. März 2018
Gut: Personal & Service
Zum übernachten ist in Ordnung
Aussieht ist nicht besonders
Im Zimmer die Teppiche sind dreckig
Vorhang zu dreckig
Frühstück bilig
Sonst alles gut
sissi
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2018
Antwort von GM am 4. Apr. 2018
Wir bedanken uns für Ihre Rückmeldung. Konstruktive Kritik ist essentiell für unsere Bemühungen damit unser Produkt und unser Service stets verbessert werden. Seien Sie bitte versichert dass die nötigen Schritte eingeleitet sind um dies zu erreichen, speziell im Hinblick auf den zu ersetzenden Teppichboden, die Vorhänge sowie mehr Abwechslung im Frühstücksbuffet. Wir würden Sie gerne wieder bei uns begrüssen dürfen. Herzliche Grüsse vom gesamten Team.
6/10 – Okay
Stefan, Zürich
27. Feb. 2018
Gut: Personal & Service
Very good location mid of Hamra Street.
Nice and friendly staff, but Hotel needs for sure a renovation. We had an executive suite with lots of space, kitchen included, as well as a washing machine. Despite of good equipment we have to say that especially the bath room has to be renewed; e.g. the water from the shower cabin was running out the cabin since the doors didn't closed any more in a proper way.
Stefan
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2018
Antwort von GM am 1. März 2018
Thank you very much for your feedback. We appreciate your constructive criticism as it is important to us in our efforts for improving our product and services each and every day.
We are glad that you found our hotel a good place to stay and especially the hotel's features and its location. Kindest regards from the whole team and we would be happy to welcome you again in the future.
10/10 – Hervorragend
Ihab
19. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ihab
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Thank you for your great rating! We are glad you enjoyed your stay with us. Kindest regards from all of us at Coral Beirut Al Hamra Hotel.
10/10 – Hervorragend
Gast, Luzern, Switzerland
6. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gepflegtes Hotel, zentral gelegen
Sehr angenehme Aufenthalt, sehr nettes Personal, die Parkgebühren sind aber Teuer
Gast
Antwort von GM am 8. Apr. 2017
Herzlichen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir erfassen alle Bewertungen mit größter Bedeutung und es freut uns dass wir Ihren hohen Erwartungen entsprechen konnten. Gerne würden wir Sie wieder Willkommen heißen in unserem Haus.
Freundlichste Grüße vom gesamten Team.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
4. Jan. 2017
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Waren für 5 Nächte dort. Das Hotel an sich ist gut und das Zimmer war auch schön groß. Das Personal war, weder unfreundlich noch freundlich. Das Frühstück war auch nicht so besonders gut. Ich würde da lieber woanders frühstücken gehen.
Verifizierter Reisender
Antwort von General Manager am 12. Jan. 2017
Lieber Gast,
Wir bedanken uns fuer Ihre Rueckmeldung und bedauern das wir Ihre Erwartungen nicht vollends erfüllt haben. Wir nehmen Ihren Kommentar sehr ernst und entsprechende Massnahmen zur Verbesserung unseres Produktes und unseres Services sind eingeleitet um die Zufriedenheit aller unserer Gäste zu erreichen.
Nochmals Danke und mit herzlichen Grüßen vom gesamten Team.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Mai 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert!
Das Hotel liegt in der Parallen zur belebten Hamra Street. Entsprechend der Lage muss man mit einer gewissen Lautstärke rechnen - vergleichbar wie in jeder anderen Großstadt auch. Wir konnten jedenfalls sehr gut schlafen.
Das Hotel ist sauber, die Räume sind groß und in der Lobby und im Snugg Hotel-Restaurant hat man kostenloses WLAN.
Die Rezeption ist 24h besetzt und die Angestellten sind sehr höflich. Preis-Leistung war mehr als gut. Jederzeit wieder.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Personnel accueillant et très serviable.
Je recommande.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Wael Hoteit am 19. Apr. 2020
Merci pour le temps que vous avez consacré à notre enquête de satisfaction des clients et pour partager avec nous votre expérience récente à l'hôtel CORAL Beirut Al Hamra.
Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour dans notre hôtel et que notre équipe a répondu à vos attentes.
Merci encore beaucoup et nous serions ravis de vous accueillir à plusieurs reprises dans notre hôtel.
Cordialement,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
10. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I recommend this hotel , very nice loaction , staff very helpful.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rabih Enjbar am 11. Feb. 2020
Dear Valued Guest
Thank you for your rating and feedback. We are glad to know that you have enjoyed your visit to us, hoping to see you soon again.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
10. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shady at the reception is great and so friendly! He knows his job and he is excellent! The girl Fatima should learn a bit of attention towards guests. When you ask her somethinmg it seems you are hurting her, Not nice.
Rooms are ok, big, clean
Ssd for breakfast i did not get it, so i cannot value
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 10. Jan. 2020
Dear Valued Guest
Thank you for your rating and feedback, and will take your comments into consideration
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
9. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel mediano
Hotel antigo, muito diferente das fotos do anúncio. A expectativa era muito maior que o realizado. Hotel bem localizado, no entanto, em região com pouca iluminação.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Rabih ENjbar am 12. Jan. 2020
Querido Convidado
Obrigado por sua classificação e feedback. Levaremos seus comentários em consideração e trabalharemos para melhorar nossos serviços para atender às suas espectações
10/10 – Hervorragend
haitham
8. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
haitham
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Rabi Enjbar am 24. Jan. 2020
Dear Valued Guest
Thank you for you rating
10/10 – Hervorragend
haitham
2. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
haitham
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Rabih Enjbar am 24. Jan. 2020
Dear Valued Guest
Thank you for you rating
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
1. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 3. Jan. 2020
Dear Guest
Thank you for your rating, and we are sorry for any inconvenience that you may have faced.
2/10 – Ungenügend
Hazem
30. Dez. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is old and the furniture is old, you cannot use your own hsirdryer in the bathroom and there is no socket next to the mirror in the room.
I chose the option to pay at the hotel and I informed the reciption thst I will pay in cash, but when I was checking out they informed that they alreday deducted the amount from the credit card which made me angry
Hazem
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 31. Dez. 2019
Dear Hazem,
Thank you for your feedback, and we apologize for any inconvenience you may have faced. We will look into the issue and ensure you will have a smooth stay on your next visit.
Regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 30. Dez. 2019
Dear Guest
Thank you for your rating
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Very nice staff. Just know that they charge a lot of money to make local calls.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 4. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback, and we will take your concern into consideration
10/10 – Hervorragend
Yousef
18. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Yousef
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 21. Okt. 2019
Dear Yousef
Thank you for your feedback and rating, hoping to see you again in Coral Beirut Al Hamra
6/10 – Okay
Adam, London
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
13. Okt. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The good thing is that the room I booked was quite big which was the only pleasing thing, however, I was so disappointed with the condition of the room. Old, broken supplies as well as very dirty sofa. The dirt on the floor is beyond imagination. what is more, the breakfast is terrible. You pay 11$ extra per person.. waisted!
Adam
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 15. Okt. 2019
Dear Adam
Thank you for your feedback, and we are sorry for any inconvenience that you may have faced during your visit. Rest assure that we will be taking all corrective action to ensure a better experience on your next visit
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Okt. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 10. Okt. 2019
Dear Values Guest
Thank you for your great rating. It makes us glad to know that you have enjoyed your visit to Coral Beirut Al Hamra
10/10 – Hervorragend
Ahmad, Canads
Mit der Familie gereist
1. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A great place to stay, helpful staff, area is quit and near by many convenience activities and shopping
Ahmad
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 2. Okt. 2019
Dear Ahmad
Thank you for your feedback, and we are glad to know that you have enjoyed your visit to Coral Beirut Al Hamra, hoping to welcoming you again soon
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
30. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here 3 times and all times were great, I recommend the executive suite. Very comfortable . Staff is always nice. Not too fond of the food.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Rabi Enjbar am 1. Okt. 2019
Dear Valued Guest
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from the whole team.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 30. Sept. 2019
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from the whole team.
4/10 – Schlecht
Meshal
16. Sept. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Meshal
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 30. Sept. 2019
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from the whole team.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
7. Sept. 2019
Comfortable bed, staff friendly an helpful, clean, gym, close to all, but quiet.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 30. Sept. 2019
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from the whole team.
6/10 – Okay
SVR
Geschäftlich gereist
1. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit
I have been staying at Coral Beirut many times before. This time I was told there was change in Management. I wasn't treated like a known customer. The reception insisted that I pay my entire stay amount when I checked in which never happened to me before! Worse, the wifi didn't work well! Only after repeated complaints, it was sorted on day 3 of my stay! The breakfast continues to be poor with no variation in the spread.
SVR
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 30. Sept. 2019
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
we apologize for any inconvenience that you may have experience, and we will do our best to rectify it.
Thank you very much again and we hope to welcome you back in our hotel.
8/10 – Gut
Kenneth
29. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great deal
Sweet upgrade on arrival . Great little gym
Very central for what I was doing . Traveling all over .
Kenneth
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 30. Sept. 2019
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from the whole team.
6/10 – Okay
Raed
18. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Raed
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 20. Aug. 2019
Dear Raed
Thank you for your rating, and we hope that enjoyed your stay at Coral Beirut Al Hamra.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
10. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good hotel with very good position and economy prices
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 12. Aug. 2019
Dear Valued Guest
We are glad to know that you have enjoyed your stay at Coral Beirut Al Hamra, hoping to see you again soon
8/10 – Gut
Deina
18. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The internet was weak and would require you to reconnect a lot.
Deina
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 18. Juli 2019
Dear Deina,
We would like to thank you for your stay at Coral Beirut Al Hamra, and we are sorry for the inconvenience you faced using the internet, as we are updating our system.
We hope to see you again very soon in Beirut
10/10 – Hervorragend
Rami
9. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rami
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 9. Juli 2019
Dear Rami,
On behalf of Coral Beirut Al Hamra Team, we would like to thank you for your great rating, and hope to see you again in our hotel
6/10 – Okay
Jere
26. Juni 2019
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good, with exceptions
Everything was fine except for the smoke smell in the room.
Jere
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 28. Juni 2019
Dear Jere,
Thank you for your stay at Coral Beirut Al Hamra, We are glad to know that our services meet your expectation.
We do apologize for any inconvenience that you may have faced, and we will ensure corrective action are taken.
Warm wishes and hope to see you again in Coral Beirut Al Hamra
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 24. Juni 2019
Dear Values Guest
Thank you for your great rating, hoping to see you again in Coral Beirut Al Hamra
8/10 – Gut
Majda
22. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice hotel
Very nice hôtel with very nice personnel ! Beds are comfortable, quiet rooms.
Parking with valet service is convenient
Majda
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 24. Juni 2019
Dear Majda
Thank you for your great rating, and we are happy to hear that you were satisfied with our services, and we will be more than glad to serve you once again in Beirut
8/10 – Gut
adel
13. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
جيدة
جيده
adel
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Juni 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 20. Juni 2019
Dear Valued Guest
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
! We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from the whole team.
10/10 – Hervorragend
S.Venkat, India
Geschäftlich gereist
4. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property's location is a big plus point. The front desk staff are always helpful and friendly. the rooms are clean and quiet.
The breakfast could be improved as it was the same spread every day during my stay. There is no concierge service to help both during check in and check out!
S.Venkat
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Rabih Enjbar am 5. Juni 2019
Dear Valued Guest
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. We will do our best to improve our service to meet your expectation.
Warmest regards from the whole team.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They remember their repeat clients and treat them better. Nice helpful staff.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Wael Hoteit am 28. Mai 2019
Dear Anonymous,
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are delighted to know that you enjoyed your stay in our hotel and that our team has met your expectations.
Thank you very much again and we would be happy to welcome you many more times in our hotel.
Kindest regards from the whole team.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena atención y excelente ubicación !, al no poder llegar la primera n8che
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Wael Hoteit am 24. Mai 2019
Dear Anonymous,
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future.
Warmest regards from the whole team.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Wael Hoteit am 22. Mai 2019
Dear Anonymous,
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future. Warmest regards from the whole team.
10/10 – Hervorragend
Amal
15. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Amazing staff who make your stay memorable
I’m a regular traveler to Beirut and I stay here every single time. The hotel is a bit old and needs renovation but it’s still very good. The service and the staff are AMAZING especially Maya at the reception she’s the sweetest. The best staff I have ever seen at a hotel.
Amal
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Wael Hoteit am 22. Mai 2019
Dear Amal,
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are delighted to know that you enjoyed your stay in our hotel and that our team has met your expectations
Your valuable feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
Thank you very much again and we would be happy to welcome you many more times in our hotel.
Kindest regards from the whole team.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Mai 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2019
Antwort von Wael Hoteit am 13. Mai 2019
Dear Anonymous,
We are thankful for the time you have taken to share with us your recent experience at the CORAL Beirut Al Hamra Hotel. Your feedback is important to us as we strive to improve and to maintain the highest possible guest satisfaction to all our guests.
We are happy to know that you enjoyed your stay in our hotel and looking forward to welcome you again in the near future.
Warmest regards from the whole team.