33 Chang An Avenue, Dongcheng District, Beijing, Beijing
Bewertungen
9,0
Wunderbar
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615 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
615
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8 – Gut
265
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85
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4 – Schlecht
20
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2 – Ungenügend
16
9,2/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Günther
10. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Günther
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Gavin Qu am 10. Sept. 2023
Dear Günther,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
21. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel in zentraler Lage. Freundliches Personal
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Aref am 22. Jan. 2020
Dear Anonymous,
Thank you so much for having chosen our hotel while in Beijing. I am glad you liked our location and our Ladies and Gentlemen were genuinely warm and helpful.
Looking forward to welcome you back when your travel includes China's capital city.
Sincerely,
Aref Sayegh
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Aref am 21. Okt. 2019
Dear Anonymous,
It was a pleasure having you and thrilled we were able to fulfill and anticipate your needs and expectations.
Looking forward to welcome you again when your plan includes Beijing.
Sincerely,
Aref Sayegh
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
27. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mitten in der Stadt, alles vom Hotel aus gut erreichbar. U Bahn Station vor dem Hotel.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Aref am 27. Mai 2019
Dear Anonymous,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Ich freue mich, dass Sie mit uns eine tolle Erfahrung gemacht haben. Ich freue mich auf ein Wiedersehen, wenn Sie das nächste Mal nach Peking kommen.
Mit freundlichen Grüßen,
Aref Sayegh
Generaldirektor
6/10 – Okay
Tom
8. Sept. 2018
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentrale gelegenes Hotel
Zentral gelegenes Hotel. Die Einrichtung der Zimmer etwas in die Jahre gekommen, das Personal leider enttäuschend.
Tom
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Beijing Hotel NUO am 22. Sept. 2018
Dear Tom,
Danke für die Wahl. Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.
It is a pleasure to know you enjoyed the location of the hotel. At the same time, we regret to learn about the issue you encountered during your stay and we will address this with our relevant department immediately. We certainly understand your disappointment and we genuinely regret the inconvenience caused to you.
The feedback provided by you is used to identify the areas in need of improvement and to better train our employees, all of which will help to continuously enhance the satisfaction levels when you return.
Thank you for your support and efforts, and we truly hope to have a second chance to welcome you back in the near future.
8/10 – Gut
Tanja and Heinz, Zürich / Schwitzerland
23. Aug. 2017
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel für einen Tripp
Das Hotel ist gut gelegen, die Sehenswürdigkeiten liegen in der Nähe. Das Hotel lässt keine Wünsche offen, es ist jedoch etwas in die Jahre gekommen. Die Zimmergrösse war exellent. Das Frühstücksbuffet war ausgezeichnet und sehr vielfälltig. Das Personal ist sehr freundlich und ausgesprochen hilfsbereit.
Wenn wir wieder nach Peking fliegen, steigen wir sicher in diesem Hotel ab.
Vielen Dank...
Tanja and Heinz
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
10/10 – Hervorragend
Brigitte, Basel
23. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wo das Wort "Gast" mehr als nur ein Wort ist.
Ein sehr gut geführtes Hotel. Wir hatten den Eindruck, wir sind hier willkommen. Individuelle Wünsche wurden uns erfüllt. Auch wenn die Räumlichkeiten ein bisschen in die Jahre gekommen sind, waren wir rundum sehr zufrieden und kommen das nächste mal gerne wieder.
Brigitte
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2017
8/10 – Gut
Thomas
29. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location to forbidden city
perfect hotel to explore forbidden city and Tiananmen square. Also some shopping and restaurants are within 10-15min walking
Thomas
10/10 – Hervorragend
Hanseat, Hamburg
1. Sept. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ehrwürdiges Grand-Hotel
Hier ist der Kunde König! Es wird einem alles abgenommen: vom Check-In bis zum Gepäck. Großartig ist der Hotel-Botschafter, der sich fürsorglich um die Belange seiner Gäste kümmert. Proaktives Personal. Ansprechende Gastronomie. Happy Hour mit chin. Barmusik. Elegante Zimmer mit Aufdeckservice. Ein absoluter Gewinn!
Hanseat
Antwort von GM am 5. Sept. 2016
Dear Hanseat,
Thank you for your superb review of Raffles!
We really appreciate your kind words about our hotel, especially in regards to our delicious food, comfort of rooms and service. More importantly, we are grateful that we made your trip to Beijing a memorable one and that you enjoyed what truly defines Raffles, that is our colleagues and the way we recognize, welcome and value our guests as stated by you.
Thank you once again for your positive review and we look forward to hosting you again soon.
Warm regards,
Christian Sack – General Manager
10/10 – Hervorragend
LoTraveler
24. Jan. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Top Hotel mit erstklassigem Service und super Lage
Im Raffles Hotel in Beijing hatten wir einen wunderschönen Aufenthalt. Die Ausstattung ist erstklassig, ebenso wie der persönliche Service. Die Lage in der Nähe der Verboten Stadt und anderer Sehenswürdigkeiten sowie der wichtigsten Einkaufsstrasse lässt ebenfalls keine Wünsche offen.
LoTraveler
10/10 – Hervorragend
Thomas
14. Jan. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thomas
Antwort von Sherry am 19. Jan. 2016
Dear Guest, thank you for your recent stay at Raffles and rated us as "excellent". We are looking forward to welcoming you back in the near future. Christian Sack-General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
1. Juli 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel mit Geschichte
Das ehemals "Grand Hotel of Beijing" hat ein wunderschönes Foyer.
Man merkt sofort, dass in diesem Haus viel Prominenz sich aufgehalten hat und es immernoch tut.
Eine schöne Kombination aus Klassisch und modern
Verifizierter Reisender
Antwort von Christian am 20. Juli 2015
Dear Guest,
Thank you for your superb review of Raffles!
We really appreciate your kind words about our hotel.
Thank you once again for your positive review and we look forward to hosting you again soon.
Warm regards,
Christian Sack – General Manager
8/10 – Gut
Martin, Hamburg
20. Juni 2015
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Traditionsreich mit ein wenig Patina
Das Raffles Beijing Hotel ist wohl das älteste (westliche) Hotel in Peking, weißt dementsprechend auch eine reiche Tradition, aber auch schon ein wenig Patina auf. Die Zimmer sind ordentlich und sauber ausgestattet, weisen aber auch schon einige Abnutzungserscheinungen (klemmende Türen, lose Telefonkabel, etc.) auf; teilweise ist die Zimmerausstattung nicht da, wo man sie erwartet (Minibar-Preisliste auf dem Nachtisch; Fön im Kleiderschrank). Das Personal ist durchaus bemüht, spricht aber großteils ein eher landestypisch beschränktes Englisch.
Martin
Antwort von Demi am 23. Juni 2015
Dear guest,
Many thanks for having taken the time to share you feedback about your stay at Raffles Beijing with the expedia community.
We are certainly pleased to hear that you enjoyed your stay overall and even more grateful for the recommendation that we will certainly take into consideration during our next renovation. Your detailed descriptions of the settings of our hotel are greatly appreciated.
Thank you again for your positive review and we look forward to hosting you once again soon.
Warm regards,
Christian Sack – General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Feb. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erwartungen übertroffen
- Sehr zentrale Lage
- Service- und Kundenorientiertes Personal
- Sauberes Zimmer
Kurz und bündig: Sehr empfehlenswertes Hotel.
Verifizierter Reisender
Antwort von Sherry am 2. Mai 2015
Lieber Gast,
Ich moechte mich bei Ihnen fuer Ihre Feedback bedanken.
Wir werden Ihre Lobenden Worte umgehend an die Kollegen weiterleiten. Lob von unseren Gaesten ist einfach eine grossartige Motivation und Bestaetigung fuer unsere Arbeit.
Wir bei Raffles sind stolz darauf, unseren Gaesten nur Service auf hoechstem Nivaeau zukommenzulassen und wir hoffen sehr, Sie bald wirder bei uns im Raffles Beijing Hotel befruessen zu duerfen.
Sollten Sie bereit sein, Ihre grossartigen Erfahrungen mit unserem Hotel und underem einzigartigen Service mit der Welt zu teilen, um auch anderen Reisenden den Genuss unserer Gastfreundschaft zu ermoeglichen, wuerden wir uns sehr ueber einen Tripadvisor Eintrag von Ihnen freuen.
Mit Fruendlichen Gruessen
Christian Sack
General Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
14. Feb. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellentes Hotel an bester Lage
Das Personal dieses Hotels ist so freundlich und hilfsbereit - man fuehlt sich wie zuhause!
Verifizierter Reisender
Antwort von Sherry am 15. Feb. 2015
Lieber Gast,
Ich moechte mich bei Ihnen fuer Ihre Feedback bedanken.
Wir werden Ihre Lobenden Worte umgehend an die Kollegen weiterleiten. Lob von unseren Gaesten ist einfach eine grossartige Motivation und Bestaetigung fuer unsere Arbeit.
Wir bei Raffles sind stolz darauf, unseren Gaesten nur Service auf hoechstem Nivaeau zukommenzulassen und wir hoffen sehr, Sie bald wieder bei uns im Raffles Hotel beijing befruessen zu duerfen.
Sollten Sie bereit sein, Ihre grossartigen Erfahrungen mit unserem Hotel und underem einzigartigen Service mit der Welt zu teilen, um auch anderen Reisenden den Genuss unserer Gastfreundschaft zu ermoeglichen, wuerden wir uns sehr ueber einen Tripadvisor Eintrag von Ihnen freuen.
Mit Fruendlichen Gruessen
Christian Sack
General Manager
8/10 – Gut
B., Germany
10. Nov. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentral
Klasse Empfang, super Frühstück, Essen in der Bar ist zu empfehlen, schneller Zimmerservice,
perfekt geschultes und freundliches Personal, Hotel schon etwas älter aber gepflegt,
große Zimmer, die Steuerbarkeit der Klimaanlage lässt zu wünschen übrig, ansonsten aber alles sehr gut
B.
Antwort von Sherry am 23. Mai 2015
Dear guest,
Thank you so much for the review following your recent stay with us at Raffles Beijing. We hope to see you again in the near future.
Warm regards,
Christian Sack – General Manager
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
25. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
günter voss, alfeld
16. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
etwas zum Wohlfühlen
Alles soweit gut, nur das Angebot für das Frühstück war unverschämt teuer.
günter voss
Antwort von Sherry am 24. Jan. 2015
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. März 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis/Leistungsverhältnis im Zentrum Pekings
Zentrale Lage, sehr hilfreiches Personal, klassische Architektur. Entspannender Spa und Poolbereich. Sehr empfehlenswert die "Writer´s Bar" mit Happy Hour und Life Musik, sowie chinesischen Spezialitäten.
Business Room bestehend aus Zimmer und Schlafzimmer stellen ein gutes Preis/Leistungsverhältnis dar.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Didi, Peking, Volksrepublik China
14. Feb. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, Top-Service aber überraschender Besuch
Unser Zimmer lag im alten Gebäude wo das Design der Zimmer hochherrschaftlich rüberkommt. Unseren Geschmack hat es nicht getroffen, aber es hat ein großes Kingsize-Bett in dem wir mit unserem Fünfjährigen genug Platz hatten. Zugegebenermaßen bieten andere Hotels den Service einer umfunktionierten Couch oder eines Beistellbettes, aber das war so auch in Ordnung.
Etwas schockiert waren wir allerdings, als uns eine Kakerlake über den Weg lief. Ich habe sie flugs hinausbefördert und Housekeeping gebeten, weiter mit ihr zu verfahren. Das sollte einem 5 Sterne Haus nicht passieren. Es war die erste, die wir bisher in unserem 6 wöchigen Aufenthalt gesehen haben. Andererseits wirkte das Hotel ansonsten sehr sauber.
Ein weiteres Manko war das Schwimmbad. Zum einen roch es etwas modrig, zum anderen war die Lufttemperatur ziemlich niedrig, so dass man sich nur im Wasser aufhalten konnte.
Das Becken ist ansonsten groß genug um seine morgendlichen Bahnen ziehen zu können.
Auf der Habenseite war der sehr freundliche und professionelle Service. Die Lage zwischen Wangfujing und Tiananmen-Platz ist hervorragend.
Didi
10/10 – Hervorragend
Barbara, Stuttgart
21. Jan. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exzellenter Aufenthalt - Auf jeden Fall wieder!
Wir waren für 4 Tage im Raffles und haben unseren Aufenthalt sehr genossen. Ein großer Pluspunkt des Hotels ist die sehr günstige Lage zum Platz des Himmlischen Friedens sowie zur Verbotenen Stadt, die in wenigen Gehminuten zu erreichen sind. Ein großes Einkaufszentrum befindet sich ebenfalls in wenigen Gehminuten, in welchem man sehr gut und günstig essen kann. Es war für jeden Geschmack etwas dabei.
Zur Anbindung des Hotels an den öffentlchen Nahverkehr (Bus und Bahn) können wir nichts sagen, da wir mit einem Taxi direkt vom Flughafen zum Hotel gebracht worden sind. Die Fahrt dauerte knapp 30 Minuten.
Im Hotel hat man uns sehr freundlich und zuvorkommend in Empfang genommen. Die Angestellten (Zimmerpersonal ausgenommen) sprechen sehr gut englisch. Das Zimmer war mit ca. 50 qm sehr groß und außerordentlich sauber. Die Einrichtung, welche in britischem Kolonialstil gehalten war, zeigte sich neuwertig. Die WLan-Verbindung funktionierte einwandfrei. Das Bett hatte King-Size-Größe und war sehr bequem. Das Badezimmer war in 2 Bereiche unterteilt und ausreichend groß. Die Einrichtung des Bades befand sich in ordnungsgemäßem Zustand. Obwohl vor dem Hotel eine große Hauptverkehrsader vorbeiführte, nahmen wir die Verkehrskulisse kaum wahr, obwohl die Fenster nicht ganz dicht abschlossen und es unter den Fensterflügeln leicht hereinzog. Wir hatten bei Ankunft das Frühstück dazugebucht. Dieses war sehr reichhaltig und vielfältig. Wir haben uns mit diesem Hotel richtig entschieden!
Barbara
10/10 – Hervorragend
Christine
30. Okt. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal für Besuch der "verbotenen Stadt"+Umgebung
sehr schönes Hotel in idealer Lage im Zentrum. Aufgrund des extrem starken Autoverkehrs dauern die Fahrten zu Sehenswürdigkeiten sehr lange. Daher ist dieses Hotel direkt zwischen "verbotener Stadt" und Fußgängerzone mit Straßengarküchen optimal. Sehr netter Service, auch wenn manchmal der eine nicht weiß, was der andere Hotelangestellte gesagt hat. Anfangs ist das Hotel etwas unübersichtlich, da es mit zwei weiteren Hotels direkt verbunden ist, die man als Durchgang nutzen gang. Sehr praktisch im Nachhotel ist der Geldautomat für Bargeld, Kreditkarte und Wechsel von Bargeld bei normalem Umtauschkurs. Die Tastatur am Bett für die Beleuchtung und elektrische Anlage ist sehr gewöhnungsbedürftig. Klimaanlage funktionierte nicht, aber es wurde prompt ein Radiator gestellt.
Christine
10/10 – Hervorragend
Myla
Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff at the Nuo are very friendly and helpful. The rooms are beautiful, clean and quiet. Breakfast is wonderful. I will come back when I visit Beijing.
Myla
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gavin Qu am 23. Mai 2024
Dear Mrs. Myla,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and for your feedback after your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed the hotel's breakfast and that the room lived up to your expectations. Your kind words about our helpful and friendly staff mean a lot to us, and we will definitely share your feedback with them.We hope to welcome you back soon again. Best regards, Beijing Hotel NUO
8/10 – Gut
Lei
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is spacious.
Lei
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Gavin Qu am 15. Mai 2024
Dear Lei, Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. It is a pleasure to know you mentioned a room space. Thank you for your time and we hope to welcome you back soon again. Best regards,Beijing Hotel NUO
10/10 – Hervorragend
Hayato
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hayato
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
xue
Mit der Familie gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The facilities are well managed. Many staffs have been making efforts. But if you are looking for a true accessible room, this hotel may not be the best choice. Simple because the hotel was built prior to the consideration of the disabled population, the availability of accessible room is very slim.
xue
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gavin Qu am 8. Mai 2024
Dear Mrs. Xue,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and for your feedback after your recent stay with us. It is a pleasure to know you enjoyed the facilities and staff service of the hotel. We apologize for the issues you encountered with accessible room. We will put your suggestions to the later renovation plan. We hope to welcome you back soon again.Best regards,Beijing Hotel NUO
8/10 – Gut
Marco
13. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
A bit old hotel but nice personel and food location
Marco
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gavin Qu am 15. Apr. 2024
Dear Mr. Marco,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us. It is a pleasure to know you enjoyed the location and staff service of the hotel. We have planned to uplift our Heritage building, and we would be pleased to accommodate you in our new rooms from our Elite building on your next visit.Thank you for your time and we hope to welcome you back soon again.Best regards,Beijing Hotel NUO
10/10 – Hervorragend
JING
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
JING
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Victor Isaac
Mit der Familie gereist
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Espectacular
La atención fue súper, quedamos muy contentos con el servicio, la persona a destacar fue el concierge gustav que fue muy servicial y de gran ayuda!
Victor Isaac
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gavin Qu am 24. Feb. 2024
Dear Mr. Victor Isaac,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel and our staff service. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Beijing Hotel NUO
10/10 – Hervorragend
Tonghai
Mit der Familie gereist
4. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tonghai
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
CHUNJI
Mit der Familie gereist
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service!
Our stay at Beijing Nuo was fantastic. In particular, the staff made our time in Beijing easy to navigate and hassle free. We want to thank Luke Wang for being extraordinarily helpful in organising day trips for us from the hotel, and providing us with travel advice and tips. We also want to thank Sky for his expedient booking of taxis and concierge service. They have gone above and beyond. Would stay here again.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gavin Qu am 9. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
4/10 – Schlecht
Kan
Mit der Familie gereist
28. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I chose this property mainly because of its historical and nostalgic ambience where early Chinese leaders had stayed or met foreign leaders. Despite the public areas of the hotel being well kept, the guest room looked tired with peeled wallpaper, chipped furniture, only rain shower and bath but not any hand-held shower. The room requires complete renovation to provide a comfortable stay experience.
The reception is terrible. We had prepaid our rooms which was confirmed at the time of check in, but when we checked out early in the morning at 5.30 am to catch our flight, the reception staff claimed that he could not confirm our prepayment with their Accounts Department at such early time and we were charged again. I wonder why our prepayment had not already been recorded in their system in the first place. This incident of double payment did not happen in the other four hotels we had prepaid for our entire China trip.
All in all, it was an unpleasant stay given the price we paid at AUD284 per night. My experience in the hotel destroyed my fond perception of this historical and nostagic property.
Kan
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gavin Qu am 29. Dez. 2023
Dear Mr. Kan,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and for your feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed the location and historical of the hotel.We apologize for the inconvenience caused by payment when you checked out, and also the room facilities, and we want to make sure you know that we have addressed these problems to the management for further improvement. We appreciate your valuable feedback and suggestions for improvement, and we are committed to providing you with the best possible experience during your next stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel soon.Best RegardsGavin Qu
10/10 – Hervorragend
Ben
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel in central location
We stayed in the historical wing of the hotel and it was a very large and comfortable room (although very warm!), and the hotel is as close to the forbidden city as you can get (and has a metro station very close as well). The staff were friendly and the breakfast had plenty of options as well
Ben
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gavin Qu am 27. Dez. 2023
Dear Mr. Ben,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
10/10 – Hervorragend
Tommy
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is v near to shoppong disyruct of wangfujin. It's like 5 mins walk to wangfujin train station. The hotle has two wings- the older wing faces the back alleyway. Rooms are bigger. Was told that the newer wing that faces changan street and rooms were renovated bwfore Covid-19. The rooms are smaller/ standard but probably might be newer. On the website yhe hotel premise looks huge and sprawling but I hardly see cored around. May not be a bad thing though. Oh yes, hotel wifi somehow is not secure and doesn't seem to work. Most tomes we had to switch ot off and used our data plan instead.
Hwee Yeang
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gavin Qu am 19. Dez. 2023
Dear Mr. Yeang,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and for providing us with your feedback after your recent stay.We are delighted to hear that you enjoyed the unique location of our hotel. Regarding the safety of our WiFi, we would like to assure you that we work with a provider who guarantees high standards of security. We apologize for any inconvenience you may have faced with connectivity issues, and please be informed that we have already addressed this with our IT team.We appreciate you taking the time to share your valuable feedback with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best RegardsGavin Qu
10/10 – Hervorragend
OSTEONIC
Geschäftlich gereist
16. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OSTEONIC
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Gavin Qu am 5. Jan. 2024
Dear Mr.OSTENIC,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
10/10 – Hervorragend
Yin-Yin
Geschäftlich gereist
15. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Ms. Claudia,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
10/10 – Hervorragend
Geoff
19. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice all round
Geoff
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Gavin Qu am 21. Nov. 2023
Dear Mr. Geoff,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
2/10 – Ungenügend
Lihua
Geschäftlich gereist
11. Nov. 2023
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Do not stay
I added breakfast with 120 RMB when I checked in , when I get the food ready the second morning, I was told I do not have breakfast .
I support to pay $186/ night when I booked online , but at the end I was charged 3463
Lihua
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Gavin Qu am 17. Nov. 2023
Dear Ms. Lihua,Thank you for staying with us and taking your time to let us know of the unpleasant experience you encountered during your stay.Please accept our apology for your disappointment in our inadequacies as we have not delivered the level of service of Beijing Hotel NUO standards.We have shared your valuable comment to our team and corrective steps have been taken to prevent similar occurrences.We sincerely hope that you will allow us another opportunity to demonstrate our true level of hospitality.We look forward to being of service to you when you next visit to Beijing Hotel NUO.
10/10 – Hervorragend
Óscar
6. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A very pleasant stay
Beijing Nuo is a great hotel, location-wise. At walking distance from the amazing Wangfujing street and Tiananmen Square, delicious breakfast buffet, and an extremely helpful staff. I definitely would recommend the Nuo.
Óscar
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Gavin Qu am 7. Nov. 2023
Dear Mr. Oscar,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
4/10 – Schlecht
Er
2. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outdated Hotel
Requested for non smoking but to the contrary, whole room filled with smoke smell
All basin and toilet bowl, choked
Slow cleaning, late checked in
Old hotel, not worth price
Front desk staff friendly but not helpful
Location is ok, walking distance to metro & wangfujing
Er
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gavin Qu am 4. Nov. 2023
Dear valued guest,We want to express our gratitude for choosing Beijing Hotel NUO for your stay in Beijing. We appreciate your feedback after your recent visit to our property.We are glad to hear that you enjoyed the hotel's location and environment. However, we regret to learn that you experienced a smoking smell in your non-smoking guest room. We apologize for any inconvenience this may have caused you. We have shared your feedback regarding the cleanliness and unhelpful front desk colleagues with our team for immediate improvement.Thank you for bringing these areas of improvement to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Gavin
6/10 – Okay
hui
2. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Pretty disappointed I would say, would say it’s a low 4 stars hotel. In room facility is running down staff has been trained as state owned hotel staff not international 5 stars won’t come again
hui
Antwort von Gavin Qu am 4. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay.We are sorry to hear that you experienced inconvenience due to an issue with the facilities in your room. Please accept our apologies for any inconvenience caused. If you could kindly share further details with me via email at gavin.qu@nuohotel.com, I would be happy to personally follow up on the matter and work on a solution to ensure that such issues do not occur in the future.Mr. Cao, thank you again for your feedback. Please rest assured that we take all comments seriously and will make the necessary improvements. We appreciate your time and hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and for giving us the opportunity to serve you.Best regards,Gavin
10/10 – Hervorragend
HUAT BENG
Mit dem Partner gereist
15. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient and easy accessable to the train station. Wang Fu Jing is just beside the hotel. Great location.
HUAT BENG
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Gavin Qu am 27. Okt. 2023
Dear HUAT BENG,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
10/10 – Hervorragend
Christoph
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice English speaking staff, good dining options and very close to the major attractions Tianaman square and forbidden city. Very spacious and comfortable and clean rooms.
Christoph
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Gavin Qu am 25. Sept. 2023
Dear Christoph,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu
8/10 – Gut
Tina
Mit einer Gruppe gereist
18. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
Great location, could walk to many places for sightseeing and dining/shopping
Tina
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Gavin Qu am 21. Sept. 2023
Dear Tina,Thank you for choosing Beijing Hotel NUO and feedback after your recent stay with us.It is a pleasure to know you enjoyed at the hotel. We hope to welcome you back soon again.Best Regards,Gavin Qu