Familien-Doppelzimmer | Kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von The Priory Hotel

3 out of 5
The Priory Hotel
The Square, Beauly, Scotland

Bewertungen

8,8

Hervorragend

72 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
51 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 137 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dennis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel, great service and great food. Very good. Recommended.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne wieder einmal
Wie so oft auf unserer Schottlandreise wurden wir sehr freundlich empfangen. Das Hotel selbst gefiel uns ausserordentlich gut. Frühstück und Abendessen waren hervorragend. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Paula am 4. Sept. 2019
Hello Roger, Thank you for taking the time to review your recent visit to the hotel. We are glad you enjoyed your stay and hope we may see you again. Failte

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Nice hotel close to Loch Ness, Inverness
The hotel is in Beauty which hosts the Belladrum festival each year, great town with a laid-back feel.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

2/10 – Ungenügend

Amra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I got what I paid. No fridge in rooms, the whole hotel was stuff.
Antwort von Priory Hotel am 30. Apr. 2024
Hello Amra,Thank you for your review. We are sorry to hear you did not enjoy your experience at our hotel. We do not have fridges in any of our bedrooms and we do not advertise that we do.

10/10 – Hervorragend

gail

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The customer service was epic. They accommodated our late arrival. We will be back Ps my mom says safety bar in shower
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Priory Hotel am 30. Apr. 2024
Hello Gail,Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us an amazing review. We are thrilled to hear that you had an epic experience with our team and that we were able to accommodate your late arrival smoothly. As an employee owned business providing exceptional service, especially during challenging circumstances, is always our top priority. We truly appreciate your business and look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

jim

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Priory Hotel am 30. Apr. 2024
Thank you for your rating Jim.

6/10 – Okay

Nick

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Wifi poor. Keeps switching off. Booked a comfort double. Got a twin with two individually made up beds pushed together. Room noisy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Priory Hotel am 13. März 2024
Hello Nick,We offer complimentary wifi and unfortunately at times there may be issues with wifi which is out of our control. You were given a complimentary upgrade to a Superior Room as there was an issue in the hotel with some of our rooms due to a faulty boiler. We are sorry this was not communicated to you at check in.

8/10 – Gut

wieczerzak

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Priory Hotel am 13. März 2024
Thank you for your rating.

8/10 – Gut

Joy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Priory Hotel, Beauly
Two criticisms: ultra basic tea and coffee provision. Only horrible powdered ‘Nescafe Original’ coffee sachets provided. No decaf, no drinkable coffee. Only Tetley breakfast teabags. No fruit tea or decaf alternatives. ONE Small packet containing 2 biscuits provided between 2 guests. In bathroom fixed handwash beside sink and fixed conditioning shampoo in shower. No shower gel or soap provided so have to use shampoo to wash with in the shower. Why is room provision so ultra basic when rest of hotel experience is so good?
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Priory Hotel am 13. März 2024
Hello Joy,Our tea and coffee facilities include both caffeinated and decaffeinated and I am sorry there was a shortage in your room. If you had made us aware of the issue during your stay we could have provided you with extras. We provide conditioning shampoo and handwash in all our rooms and do not supply individual ones due to waste and the environment.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel.
Good clean hotel, one night stay when travelling for a work visit. Clean and tidy everywhere, can see they are slowly refurbishing. Good shower and bathroom which is a must! Had evening meal and breakfast, couldn’t fault either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Priory Hotel am 13. März 2024
Hello,Thank you for your review and we are delighted to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Adam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1st Class
Very friendly and accommodating staff throughout. Excellent food and service. Couldn’t do enough for me. Would highly recommend and will definitely stay again when in the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Priory Hotel am 13. März 2024
Hello Adam,Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to hear you were well looked after.

2/10 – Ungenügend

Fiona

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

terry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was quiet , but great transport options to the bigger city and cheap
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Joanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

CAMPBELL

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Gwen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First class
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Alan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and spacious
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Susan

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

ROSEANN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely spacious room.places of interest to visit and good food.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Eileen

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Welcoming, relaxed vibe
The hotel is in an excellent setting with ample free parking close by. Our room was spacious and comfortable but with some aspects requiring attention eg stains on the carpet. All staff were welcoming, efficient and professional and breakfasts were excellent. There was good wifi in the room even though a long way from the main public areas. We enjoyed our stay in the Priory Hotel and would not hesitate to recommend for a relaxing and comfortable stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Alice

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Pawlina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place to stay
Friendly staff at check in and throughout stay. Room was large, bathroom appeared recently refurbished. Beds were firm and very comfortable. Breakfast was plentiful and tasty. We had dinner both nights and thoroughly enjoyed it.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Shane

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beauly is an ideal base for walking and The Priory is an ideal base in Beauly. The staff are truly excellent throughout, both efficient and friendly. The food in the restaurant was varied enough for multiple days and there's a great curry house across the road if you fancy a change. We had a very enjoyable stay here.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

HEATHER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Happy
The Hotel was perfect, only issue think they could do with New bedroom windows, But that did not spoil my stay. Hotel is clean Hotel is friendly Hotel was very 🔥 Food is great. And we would definitely be back.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and helpful
Antwort von Z am 16. Dez. 2022
Good Afternoon Peter,Thank you very much for your positive review, we look forward to welcoming you again soon!Kind RegardsZubair

10/10 – Hervorragend

Stuart

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic hidden gem outside the city
Great place to stay if visiting Inverness for work or pleasure and is only a short drive back into the city
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Paula am 2. Dez. 2022
Hello Stuart,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and we are glad you enjoyed your time at the hotel.

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

Marlene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good and bad
Suite was lovely , quiet on the side of the hotel. Bed comfy, pillows like bricks ! ( we bought new ones of our own to use the second night) Not enough towels , one bath towel between two of us for two night stay. Asked for extra one twice but never got. The staff were lovely, but appeared rushed off their feet. A disappointment really considering what we paid for the stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Edmund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
lights, yes, no!
everything was tpp quality except bedside lights which were a hassle finding the switches which are on the UNDERSIDE of the mounting and not on the faceplate as one would expect. Also, one of the reading lights kept going on and off most of the night; most irritating.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Stephen

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
room ok but tiny screen TV so far away we couldn't see it
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Stephane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was great and comfortable. Only thing was we wished they had a smart tv so we could have streamed Netflix or Prime. The tv didn’t pick up much and only a couple of channels seemed to work but other than that it was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Paula Dick am 14. Juni 2022
Thank you for your review.

8/10 – Gut

robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was clean, friendly staff, good food.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Paula Dick am 14. Juni 2022
Hello RObert, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay. Kind Regards Paula Dick

8/10 – Gut

Brian

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Paula Dick am 14. Juni 2022
Thank you for your review.

8/10 – Gut

Thomas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Priory is well situated in Beauly for all local sevices.mour twin room was a gold size and well presented. The staff were friendly and helpfull. The eveninb meal and breakfasg ghe followinv morninv were excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Paula Dick am 14. Juni 2022
Hello Thomas, Thank you for taking the time to review our hotel. Kind Regards Paula

8/10 – Gut

Roma

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Paula Dick am 14. Juni 2022
Thank you for your review.

6/10 – Okay

Donald A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Paula am 14. Juni 2022
Thank you for your review

10/10 – Hervorragend

Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Katharine

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First class
Staff very friendly and helpful. Lovely clean hotel, I will definitely be going back.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Paula am 27. Jan. 2022
Hello Susan, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay. We are delighted to hear you had a good experience and look forward to welcoming you back. Kind Regards Paula

10/10 – Hervorragend

Douglas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great center for seeing the Highlands.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Paula am 27. Jan. 2022
Hello Douglas, Thank you for your great review and informing our future guests about our great location. Kind Regards Paula

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff are really helpful and courteous, the rooms very clean and of a good size and excellent food with plenty of choice.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
I can honestly say this was one of the best short stays i have ever had, the hotel was very clean, staff were friendly the location was good and the food excellent. Would definitely visit again
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021