Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Crowne Plaza Barranquilla, an IHG Hotel

4 out of 5
Crowne Plaza Barranquilla, an IHG Hotel
Carrera 57 No. 99A - 65 Torre Norte, Barranquilla

Bewertungen

9,0

Wunderbar

343 von insgesamt 495 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
82 von insgesamt 495 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
36 von insgesamt 495 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 495 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 495 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Rosenver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gut, aber ich gebe dieses Hotel keine 5 Sterne. Die Duscheinrichtung des Bades ist komisch.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Equipo Crowne P am 20. Apr. 2021
Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grosse Zimmer, schöner Pool und Bar Bereich, supermarkt und shopping mall in der nähe
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von plaza am 16. März 2019
Thanks a lot for your comments we will attend

8/10 – Gut

Angela, Montréal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bon séjour, mais une odeur désagréable à améliorer. J'ai récemment séjourné à Crown Plaza Barranquilla pour un voyage de 6 jours et globalement, l'expérience a été satisfaisante. L'hôtel est idéalement situé, proche de C.C. Buena Vista. Le personnel était courtois et très serviable, répondant rapidement à toutes mes demandes. Les chambres sont spacieuses et bien équipées, avec un lit confortable qui m'a permis de bien me reposer après de longues journées de visite. Le petit-déjeuner offert était varié et savoureux, avec des options pour tous les goûts. Cependant, un point négatif a quelque peu terni mon séjour : il y avait une mauvaise odeur à l'étage de ma chambre et dans ma chambre. Je recommande à la direction de l'hôtel de trouver une solution rapide et efficace pour éliminer cette nuisance. En résumé, Crown Plaza Barranquilla offre un bon rapport qualité-prix avec de nombreux aspects positifs, mais il est important de résoudre les problèmes d'odeur pour améliorer l'expérience globale des clients.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Diana Saltarin am 23. Mai 2024
Dearr Thomas,Thank you for choosing Crowne Plaza and for taking the time to provide feedback about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible.Best Regards,

8/10 – Gut

Roberto

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok buen hotel ek desayuno puede mejorar casi lo mismo todos los dias, ademas si es x ser hotel 4* o 5* faltan algunas animidades en la habitacion pluma para escribir alguna agua de cortesia libreta para apuntar o tomar notas. No hay q estar pidiendo eso. X lo demas todo bien
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Diana Saltarin am 23. Mai 2024
Estimado Roberto,Gracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en Crowne Plaza BARRANQUILLA.Tenga en cuenta que sus comentarios son extremadamente valiosos para nosotros. Utilizamos comentarios, como los suyos, para realizar cambios continuos en nuestra marca para mejorar la experiencia de los huéspedes. Esperamos que nos brinde la oportunidad de servirle nuevamente en el futuro.Saludos,

10/10 – Hervorragend

Leyda

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We have a great time, and we are coming back to this hotel. The only complaint it was the noise at night from ball room.(low music)
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Diana Saltarin am 23. Mai 2024
Dear Leyda,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA.Please note that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, like yours, to make continuous changes to our brand to improve the guest experience. We hope you will give us the opportunity to serve you again in the future.Best Regards,

8/10 – Gut

jairo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Diana Saltarin am 15. Mai 2024
Dear Jairo,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

8/10 – Gut

Maria Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todas las facilidades del hotel muy bien No me gusto que el la terraza hubo un americano con una mujer yo diría que era pre-pago y luego llegó otra persona igual y el haciendo actos pre sexuales muy desagradables - Deberían haber lineamientos claros para un hotel familiar
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Diana Saltarin am 14. Mai 2024
Estimada Maria Jose,Gracias por elegir Crowne Plaza y por tomarse el tiempo para brindar comentarios sobre su experiencia en Crowne Plaza BARRANQUILLA. Nos esforzamos por hacer que cada estadía sea lo más placentera y cómoda posible, y utilizaremos sus comentarios para asesorar a nuestro equipo a fin de brindar una mejor experiencia en el futuro.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Diana Saltarin am 12. Mai 2024
Dear Luis,Thank you for taking part of your time to qualify how your visit with us was, your comments are very important. It is very satisfying for us to know that everything was to your complete satisfaction, we hope to have you with us again and continue to serve you as you deserve. Greetings,Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Esther

Gut: Ausstattung
I love it my Vacations days in this hotel, very peacefully and the staff is really nice, lovely and helpful!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Diana Saltarin am 6. Mai 2024
Dear Esther,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

2/10 – Ungenügend

Manuel

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The manager was the worst. That leaves a lot to be said for a hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Diana Saltarin am 6. Mai 2024
Dear Manuel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We are very sorry for what happened.Regards.

10/10 – Hervorragend

John Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very welcoming and friendly. The restaurant was delicious and the facilities were amazing! Would definitely stay again!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Diana Saltarin am 1. Mai 2024
Dear John Patrick,Thank you for taking part of your time to qualify how your visit with us was, your comments are very important. It is very satisfying for us to know that everything was to your complete satisfaction, we hope to have you with us again and continue to serve you as you deserve. Greetings,

10/10 – Hervorragend

Martha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The area around the property is noisy every day the loud music come from outside area around the property....
Aufenthalt von 17 Nächten im April 2024
Antwort von Diana Saltarin am 1. Mai 2024
Dear Martha, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience.We are very sorry for what happened during your stay an the noise from outside the property.We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Sincerely,

4/10 – Schlecht

Leonel

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really noisy rooms, you can’t sleep because you can hear and feel all steps, doors slammed, people talking loudly everywhere. I was in the suite area and even there it was really noisy.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Diana Saltarin am 29. Apr. 2024
Dear Leonel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience.We are very sorry for what happened during your stay, we haven taken corrective actions.Regards.

10/10 – Hervorragend

lawrence

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 12. Mai 2024
Dear Lawrence,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

8/10 – Gut

Cheryl

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this property. Was my 2nd time there. Would be 10 out of 10 except we were told breakfast was not included in my reservation which i didnt question at the time. Bought breakfast at the mall but then became curious as i didn't recall an option to select or not select breakfast. Upon checking my reservation it clearly stated it included breakfast. They tried to make it up to us by offering lunch but we had an 11 am departure time to get to the airport on time...we took some food to go; but i wonder how could they have gotten it so wrong from the start...wonder if my large black American family was a factor as we got stares from staff and guests alike for being able to stay at a nice hotel and we were the only black family there....
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Diana Saltarin am 29. Apr. 2024
Dear Cheryl,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We are very sorry for what happened with the breakfast, we haven taken corrective actions.Regards.

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property. I would stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Diana Saltarin am 30. März 2024
Dear Cheryl,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Yolanda

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 30. März 2024
Estimada Yolanda,Gracias por tomarte el tiempo para calificar su estancia en el hotel Crowne Plaza Barranquilla. Es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordial saludos.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very helpful, and provided us with towels for the pool and for the room, they also assisted with fixing the tv which was not working upon arrival. Great place to stay. Would recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Diana Saltarin am 30. März 2024
Dear Matthew,Thank you for taking part of your time to qualify how your visit with us was, your comments are very important. It is very satisfying for us to know that everything was to your complete satisfaction, we hope to have you with us again and continue to serve you as you deserve. Greetings,

6/10 – Okay

Travis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was a basic experience the picture online makes it look more extravagant than it is. the breakfast didn’t really capture Colombia. Staff was very nice though.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Diana Saltarin am 3. Apr. 2024
Dear Travis,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience.Regards.

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Diana Saltarin am 24. März 2024
Dear Jose,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Jackeline

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Diana Saltarin am 29. Apr. 2024
Dear Jackeline,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. Best Regards.

10/10 – Hervorragend

carolina, Monteria

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Diana Saltarin am 13. März 2024
Dear Carolina,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

YESENIA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, the service was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Diana Saltarin am 12. März 2024
Dear Yesenia,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Manuela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente opción para estar cerca de todo
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 26. Feb. 2024
Estimada Manuela,Gracias por elegir Crowne Plaza y por tomarse el tiempo para brindar comentarios sobre su experiencia en Crowne Plaza BARRANQUILLA. Nos esforzamos por hacer que cada estadía sea lo más placentera y cómoda posible, es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

Esther

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is really nice and look happy, I had a very nice Carnival time I I enjoyed like crazy!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 26. Feb. 2024
Dear Esther,Thank you for taking part of your time to qualify how your visit with us was, your comments are very important. It is very satisfying for us to know that everything was to your complete satisfaction, we hope to have you with us again and continue to serve you as you deserve.Greetings

4/10 – Schlecht

Xenia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 21. Feb. 2024
Estimada Xenia,Gracias por tomarte el tiempo para calificar su estancia en el hotel Crowne Plaza Barranquilla. Tenga en cuenta que sus comentarios son extremadamente valiosos para nosotros nos ayuda a realizar cambios continuos en nuestra marca para mejorar la experiencia de los huéspedes. Cordial saludos.

10/10 – Hervorragend

SANTIAGO, CALI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great relaxing
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 21. Feb. 2024
Dear Santiago,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Jose

Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 24. März 2024
Estimado Jose,Gracias por tomarte el tiempo para calificar su estancia en el hotel Crowne Plaza Barranquilla. Es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordial saludos.

10/10 – Hervorragend

Sergio H

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buena experiencia
Muy buena ubicación, servicio y calidad del hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 6. Feb. 2024
Estimado Sergio,Gracias por elegir Crowne Plaza y por tomarse el tiempo para brindar comentarios sobre su experiencia en Crowne Plaza BARRANQUILLA. Nos esforzamos por hacer que cada estadía sea lo más placentera y cómoda posible, es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordialmente,

8/10 – Gut

Yeneisy

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 24. März 2024
Estimada Yeneisy,Gracias por tomarte el tiempo para calificar su estancia en el hotel Crowne Plaza Barranquilla. Es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordial saludos.

10/10 – Hervorragend

Mayelin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 1. Feb. 2024
Dear Mayelin,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

8/10 – Gut

Miguel Angel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recomendado!!!
Todo muy bien. Incluso llegué a las 9 de la mañana y me asignaron una habitación a esa hora sin problema, no suele ser lo habitual, se agradece y más cuando llegas de viaje y tienes ganas de descansar y darte una ducha.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 28. Jan. 2024
Estimado Miguel Angel,Gracias por elegir Crowne Plaza y por tomarse el tiempo para brindar comentarios sobre su experiencia en Crowne Plaza BARRANQUILLA. Nos esforzamos por hacer que cada estadía sea lo más placentera y cómoda posible, es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordialmente,

8/10 – Gut

Felipe, Miami Beach

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 25. Jan. 2024
Estimado Felipe,Gracias por tomarte el tiempo para calificar su estancia en el hotel Crowne Plaza Barranquilla. Es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordial saludos.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 24. Jan. 2024
Estimado Sebastian Ramirez,Gracias por tomarte el tiempo para calificar su estancia en el hotel Crowne Plaza Barranquilla. Es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordial saludos.

10/10 – Hervorragend

Kevyn, Woodside

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at this hotel its just marvelous, excellent service… amenities, location.. From the day of arrival i was recieved by lobby staff.l,Very professional… Juner working at lobby front desk, was very helpful and charismatic.. from restaurants advice and city. Activities to transportation accommodation..bartenders sergio and jonathan always on point with service.. very nice people in this hotel and city.. good breakfast.. local food.. pool clean and rooms always clean..
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Diana Marcela Saltarin Polo am 24. Jan. 2024
Dear Kevyn,Thank you for taking part of your time to qualify how your visit with us was, your comments are very important. It is very satisfying for us to know that everything was to your complete satisfaction, we hope to have you with us again and continue to serve you as you deserve. Greetings,

2/10 – Ungenügend

Zulma

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 25. Jan. 2024
Estimada Maria Jose Guerra,Gracias por elegir Crowne Plaza y por tomarse el tiempo para brindar una calificación sobre su experiencia en Crowne Plaza BARRANQUILLA.Me gustaría comenzar disculpándome por no haber cumplido con sus expectativas. Nos esforzamos por hacer que cada estadía sea lo más placentera y cómoda posible.Espero que nos brinde la oportunidad de quedarse con nosotros nuevamente para demostrarle que su estadía insatisfactoria fue una excepción.Cordialmente,

10/10 – Hervorragend

ALFREDO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 13. Jan. 2024
Dear Alfredo,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarin am 13. Jan. 2024
Dear Erik,Thank you for the rating, your feedback is very important . We are glad that everything was to your liking, motivates us to continue working to improve our service.Best Regards.

8/10 – Gut

Guillermo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great experience, however, the costumer service from the waitresses need to be more efficient
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarin am 13. Jan. 2024
Dear Guillermo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the futureRegards.

10/10 – Hervorragend

Angelica

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Diana Saltarin am 13. Jan. 2024
Dear Angelica,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Gloria Ines

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarin am 13. Jan. 2024
Dear Gloria Ines,Gracias por tomarte el tiempo para calificar su estancia en el hotel Crowne Plaza Barranquilla. Es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordial Saludos,

10/10 – Hervorragend

Blanca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a very nice area, close to shopping and restaurants. The staff is very professional and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarin am 13. Jan. 2024
Dear Blanca,Thank you for taking part of your time to qualify how your visit with us was, your comments are very important. It is very satisfying for us to know that everything was to your complete satisfaction, we hope to have you with us again and continue to serve you as you deserve.Greetings,

8/10 – Gut

Alberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La comida no es buena y es costosa
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarin am 13. Jan. 2024
Estimado Alberto,Gracias por elegir Crowne Plaza y por tomarse el tiempo para brindar comentarios sobre su experiencia en Crowne Plaza BARRANQUILLA. Tenga en cuenta que sus comentarios son extremadamente valiosos para nosotros nos ayuda a realizar cambios continuos en nuestra marca para mejorar la experiencia de los huéspedes.Cordialmente,

6/10 – Okay

regina

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The staff was great, the rooms are nice, but we had tons of minor inconveniences, the first room we got, the AC was not working, so we had to sleep in another room, they were very nice and gave me an upgrade, the suite was super spacious and nice, but the washer/dryer was not working, the hair dryer was missing and the replacement broke… and the floors could use a good mopping. The staff was always nice and helpful. They could invest on maintenance of the facilities. It is convenient to major shopping centers and restaurants. The pool area is very pretty with great city views.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarin am 3. Jan. 2024
Dear Regina,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza BARRANQUILLA.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We are very sorry for what happened during your stay, we haven taken corrective actions.Regards.

6/10 – Okay

Pedro

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Le hace falta higiene y limpieza a las habitaciones.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarín am 3. Jan. 2024
Estimado Pedro,Gracias por elegir Crowne Plaza y por tomarse el tiempo para brindar comentarios sobre su experiencia en Crowne Plaza BARRANQUILLA.Me gustaría comenzar disculpándome por no haber cumplido con sus expectativas. Nos esforzamos por hacer que cada estadía sea lo más placentera y cómoda posible, y utilizaremos sus comentarios para asesorar a nuestro equipo a fin de brindar una mejor experiencia en el futuro.Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarin am 24. Jan. 2024
Estimado Michael,Gracias por tomarte el tiempo para calificar su estancia en el hotel Crowne Plaza Barranquilla. Es muy satisfactorio saber que fue de su agrado, nos motiva a seguir brindando un excelente servicio. Esperamos nos visite pronto. Cordial saludos.

8/10 – Gut

Guillermo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked it all no complaints
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diana Saltarin am 29. Dez. 2023
Dear Guillermo,Thank you for the rating, your feedback is very important and help us to improve our service every day. We are glad that everything was to your liking. We hope you visit us in the city.Best Regards.