Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Thana Residence Lam Luk Ka

3 out of 5
Thana Residence Lam Luk Ka
83 Lamlukka Road, Lam Luk Ka, Pathum Thani

Bewertungen

6,6
3 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

4,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Alex

4/10 – Schlecht

SEONG JAE

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023

4/10 – Schlecht

Raymond

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bruyant machine a laver le linge à 5heure du matin à côté de la chambre
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Supansaa, Bangkok

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
พึ่งเคยมาพักครั้งแรก ที่นอนนุ่มมาก นอนสบาย ห้องสะอาด บริการประทับใจ โดยรวมดีมาก มีโอกาสจะกลับมาพักอีกแน่นอน แต่เสียดายไม่มีอ่างอาบน้ำ
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

기정

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
매우 만족스런 호스텔입니다
호스텔이 매우 깔끔하고 편하게 잘 쉬고 왔습니다. 다음에 다시 이용하고 싶은 호스텔 이었습니다
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad service
Bad serviced. Booked a deluxe room but when check in the staff said no booking and rooms were full. So i have to stayed the standard room which looked like a dormitory room. They said will return me money but in the morning they gave only 50 baht back. Staffs are terrible and bad manner.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Thana Residence am 25. Juni 2018
Dear valued customer, First of all, Thank you for your comment. Refer to your stayed with us in June1,2018 , we would like to clarified that.. 1. We just received booking email from Hotels.com in June2, 2018 at 9.00 am (you book in June1,2018). Therefore, we did not know your booking before and did not reserve the room for you. 2. According to check-in condition that show on the website, check-in time is 2.00-8.00 pm. only and if customer would like to late check-in, customer have to inform the hotel first. but you were not and came to check in at 0.30 am in June2, 2018 that means you were late check in. 3. According to our price rate of our hotel, There are 2 types of room that are 1. Deluxe room (890THB) 2. Standard room (850THB) And the room that you booked is Deluxe room type, but in that day the rooms were full, so our staff provided you to stay in standard room instead and return your money back for 50 THB for the different room type (Actually the differentiate of price between 2 types of room is only 40 THB) However, we have to sorry for your inconvenience and we promise to improve our service to be better than ever. Thank you for your understanding. Thana Residence Team