Suite, 1 Schlafzimmer | Schreibtisch, kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Super OYO 75385 Hotel Win Long

3 out of 5
Super OYO 75385 Hotel Win Long
1179/42 Soi Charoenkrung 47, Charoenkrung Rd, Khwaeng Si Phraya, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

6,8
7 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
21 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

5,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von tor am 20. Nov. 2018
Thank you very much for your comments.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
ok für den preis
a bit run down, interior of rooms much older than seen on pictures, location in the alley discussed in other reviews is absoluely fine, breakfast was absolutely ok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a fantastic time! The hotel restaurant was amazing and the staff was very friendly and polite. The room was very clean.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel
Ein nettes Hotel für diesen preis. Der pool ist zwar winzig, aber sauber. Die Leute sind sehr nett und freundlich. Der einzige minuspunkt ist die schlechte Lage, was essen usw angeht. Keine Garküchen, nix in der nähe. Wer Silber einkaufen will, für den ist die Lage perfekt.

10/10 – Hervorragend

nasir, quito

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

nasir, quito

Evrey things good
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Ammy am 11. Mai 2023
Thanks for the positive rating, Nasir! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.

6/10 – Okay

David

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Anita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
la propreté
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Lisa am 7. März 2023
Heureux de l'entendre, Anita! Merci de faire partie de notre famille et nous nous efforcerons toujours de répondre à vos attentes. Cordialement, Lisa

2/10 – Ungenügend

mike

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay away
Very dirty hotel .staff are not helpful in anyway .lazy staff night staff sleeping on chairs .
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Lisa am 14. Feb. 2023
Hi, Mike! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Lisa

8/10 – Gut

frederic

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Eva am 15. März 2023
Hi, Frederic! Thanks a lot for staying with us. So glad to know you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Eva

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Lisa am 14. Feb. 2023
Hi, Guest! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Lisa

2/10 – Ungenügend

Wachinee

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Pictures isn't up to date
I booked suit room, which nearly the best one here. Pros : big room, warm water & air-conditioning was OK. Con: no chain to lock the door from inside, room is unclean every where (included glass), plug is very old if you pull your adapter to hard all plug & cable inside will come out with your adapter. The room is on floor no. 8 where you need to walk through emergency stairs. Elevator reach only 7th floor. The pictures on the website are so nice, but reality is opposite (black/white), Wallpaper is very old. Base on the price I paid(700++)it's worse than the hostel I had been nearby. Really disappointed.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Ammy am 31. Aug. 2022
Apologies for the problems you had faced, Wachinee! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Amelia.

6/10 – Okay

YOGESH MANUPRASAD

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
service of reception staff is not good. requested for early check up at 11 am. Allowed early check up but charged extra 300 bhat without any receipt . extra charge no problem but behavior is not proper.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Ammy am 30. Aug. 2022
Hi, we are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Amelia.

8/10 – Gut

Mr.Burinyos

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
ภาพรวมโอเค
คอมเพลสเซอร์แอร์ดังมาก นอนแทบไม่ได้ โทรศัพท์ในห้องใช้ไม่ได้ ห้องน้ำแคบ ผ้าห่มมีสามชิ้นแแยกออกจากกัน ชั้นในเป็นขนนอนคันมาก ห้องกว้างดี แม่บ้านน่ารัก สระน้ำสกปรก พนักงานบริการดี
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von tassaporn am 11. Nov. 2019
Thank yuo for your feedback. I am very sorry to hear that your stasy at hotel was not up tom par. Please noted that this information has been pased on to our concerned staff for improvement.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
l’accueil était parfait malgré un quiproquo lors de mon arrivée j'ai du payer la chambre à nouveau ensuite tout est rentré dans l'ordre le remboursement a été effectué à la fin du séjour en présence de la propriétaire.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von tor am 18. Juni 2019
Dear Guest. Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon.

8/10 – Gut

Joshua

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von tor am 25. März 2019
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and i'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
還可以
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von tor am 15. Jan. 2019
Thank you for your comments. We will improve next time

6/10 – Okay

H

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Very amenable manager corrects room placement
I was grateful for the early check-in at 11am. But this property has both a stylish new building well-designed and a shabby old building. Only the photos of the new building are shown - so even if the text for your booking says 'old building' you will still be expecting what you can see in the 'new building' photos shown on the property's listing on Hotels.com - I had to wait a day to talk with a very amenable owner/manager who switched me to a new room but I had to spend 1 night in the old block as the reception staff wouldn't/couldn't switch me.. The owner said he would aim for clarity in 2019 regarding the photos that can be seen on Hotels.com and the choice of room - new building or old building - the customer can make
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von tor am 10. Jan. 2019
Thank you for your review. I will clarify this issue as soon as possible.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the most is daily cleaning, hope to stay there again 😊
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von tor am 15. Jan. 2019
Thank you for your comments. We look forward to be your service .

2/10 – Ungenügend

Marta

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of the worst experiences ever in Bangkok
We booked the Superior room and the room offered to us was way different from what hotels.com presented. We were located in the Old building (there was no note about that in reservation) and it was terrible. The wall above beds was dirty, same with the tiles in the bathroom and the AC device-wall around was was almost black. Some of the furniture were totally destroyed. Bathroom was so small, we had to sit down on the side of the toilet because there was no space to use if ‘normally’. When we complained to the hotel, they changed our room but it wasn’t any better. We also didn’t have any access to the pool as we were told it was closed. And the last but not least: the reservation was done for 3 people and hotel said only 2 people can have complimentary breakfast, which I find unacceptable because I confirmed 3 breakfasts with hotels.com only the day before! My sister was simply refused to be served....no comments and definitely NO for this place.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von tor am 28. Nov. 2018
Thank you for your comments. We look forward to be at your service again.

4/10 – Schlecht

Jurairat

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
เสียงดังรบกวน ไม่สามารถหลับได้
ห้องพักชั้น2 เสียงคนคุยกัน/ทำงาน ดังรบกวนตลอดทั้งคืน นอนไม่หลับเลย เสียงมอเตอร์ไซค์ขับเข้า-ออก ตลอดเวลา เสียความรู้สึกมากๆ
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

8/10 – Gut

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Bezproblemowe zameldowanie, pokój stosunkowo czysty, dogodna lokalizacja niedaleko przystani promowej, śniadanie smaczne
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von tor am 30. Aug. 2018
Thank you for your stay with us. We appreciate your comments

8/10 – Gut

Ryszard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Hana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean, cozy
Only stayed for one night. Win long was very comfortable, but a bit far from public transportation (subway, trains). Taxis and tuktuks are cheap enough though, and it's a ten minute walk to the ferry terminal next to the Sheraton - can take an interesting ride up the river to wan Arun and the grand palace for just 15 baht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von rute am 5. Jan. 2018
Dear Hana Thank you for stay with us hope we see you again next time best regards winlongplace hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
밤에 좀 시끄러웠던 것 빼고는 괜찮았습니다.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Old and small bathroom. Not the best place we have stayed. Would not stay here again.

6/10 – Okay

Trine, stavanger

en plass å vær for noen dager
Heilt ok hotell. Grei plass og hyggelig personal. Ok plass og bo for et par dager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Convenient for train station, tiny pool
Tiny pool, breakfast ok, staff helpful and nice. Pool is just not worth the effort

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ny og gammel afdeling
Jeg fik åbenbart et værelse i den gamle del af hotellet, som alligevel var vurderet til et 3stjernes hotel. Værelset var slidt, trangt badeværelse. Ellers har jeg været godt tilfreds.

2/10 – Ungenügend

marine, Ste maxime

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Une catastrophe !!!!
Un acceuil scandaleux, Jai pris une chambre super deluxe qui enfaite ressembler a un trou de souris, des draps sale. Quand nouq sommes entrer dans la chambre la femme de menage faissait pipi... Des lits duuuure comme du bois, pas de pression a la douche Petit dej degueulasse , cafe qui boue, jus d'orange melanger a de leau avec toujours cet acceuil pittoyable du personel

8/10 – Gut

Nikki, Toronto

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New Wing
We stayed in the new wing of the hotel. Nice shower, toiletries, hair dryer and 2 bottles of water provided daily. Difficult to find since it is located down a small alley. Not suitable for a single female walking at night. Breakfast was good with Western and Asian choices. Not many restaurants close by. Business district, everything closes early.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Kenneth Duborg, Danmark

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vælg den nye bygning
Havde booket det billigste værelse. Dette viste sig dog at være ret slidt og vendte ud mod støjende trafik og bygningsarbejde og støjende køleskab ringe badefaciliteter. Men for blot ekstra 250 bath (40 kroner) fik vi et nyt moderne værelse i den nye fløj. Det kan bestemt anbefales! Ikke store rum, men pris taget i betragtning helt fine rum, med a/c, safetybox, tv. Rengøring var helt fin. Ligger i roligt kvarter uden for centrum. Ansatte i reception var ikke veltalende i engelsk, men høflige og hjælpsomme.

2/10 – Ungenügend

sada, リバーサイド

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
冷房は、効かないし古くて狭いです
冷房は、効かないし古くて狭いです。それに、ンセントが、壊れいるし、充電できない。

6/10 – Okay

Hertha

Gut: Sauberkeit
morgenmad ikke noget at skrive om
Hotellet. pænt og ordentlig , men lidt svært at finde. Beliggenhed ok i dagtimerne, men meget øde sted om aftenen, ingen folk på gaden.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
overrated
This room did not live up to the previous reviews. The apartment rooms are off an alley and very hard to reach by large vehicle. Taxi had to tell bellman to assist us with our luggage on arrival and departure. The restroom was so small that there were no separation between the shower, eink, and toilet. I couldn't have my family stay there, but their management wouldn't refund my money.

8/10 – Gut

Wang, China

Gut: Personal & Service
great location
Noises for the old air conditioner, old TV.

8/10 – Gut

Thai Experience, Bangkok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect Fit
We needed a place to prepare for a banquet at the Mandarin Oriental as well as to sleep afterwards. This was perfect. Complete with Wi-Fi, the room is the right size, beds & pillows great, mini bar, good size bathroom with shower & tub. Closet, coffee accessories, really clean & recently painted or renovated. All in all great, exactly what we wanted & we'll have no problem staying here again. Pool is very tiny & parking is minimal.

10/10 – Hervorragend

JR Johansen, .

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fin opplevelse
Flott hotell med fine rom. (Bodde i den nye fløyen.) Servicen og renholdet var eksemplarisk. Eneste minuset er at hotellet ligger gjemt i et smug. Alt i alt et svært hyggelig opphold.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service

6/10 – Okay

jicédé, France

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un peu déçu
Certes il ne s'agissait pas d'un séjour dans un bel hôtel, on pensait juste à un bon rapport qualité/prix mais nous avons été un peu déçu par sa qualité.Un nouveau bâtiment a été construit juste devant qui paraissait mieux...

8/10 – Gut

Ravi, India

Gut: Sauberkeit
Small Rooms but centrally located
If you are looking for a reasonable hotel at reasonable price, and at a centralised location, go for this hotel. Rooms are small, average view from the rooms, but otherwise OK. Lot of Indian restaurants around this place.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bedden zijn prima
We hadden dit hotel geboekt voor 2 volwassenen en een kind. De kamer die wij kregen toegewezen was groot genoeg. Het extra bed was men vergeten maar werd later alsnog geplaatst. We waren nogal geschrokken van de staat van de kamer. Zwaar verouderd en scheuren in de bank. Een heel kleine douche met wc en een kapotte kastdeur. Zonder problemen mochten wij diverse andere kamers zien. Het hotel heeft een nieuw gedeelte. De kamers in het nieuwe gedeelte zien er fris en modern uit. Ze zijn echter te klein voor 3 personen. Het hotel ligt in een achteraf straatje. Door de rustige omgeving en prima bedden heel goed kunnen slapen. Het ontbijt was niet geweldig. Je had de keus uit verschillend klaargemaakte eieren met een worstje, ham of spek. Een salade of een oosters ontbijt. Daarnaast was er sap, water, koffie en thee, toast met 1 soort jam en 2 soorten vers fruit. De ligging van het hotel is prima. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de taxi boot bij het Sheraton hotel (Chao Praya pier). De boot met de oranje vlag kost maar 15 baht per persoon en komt het meest frequent langs. Kaartjes koop je of op de pier of op de boot. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het Saphan Taksin BTS station.

8/10 – Gut

Lydia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to Silom area and river cruises
Room was good - bed to hard. Breakfast included scrambled eggs (cold hotdogs, ham, rice, toast and fruit. Good for being included in price. 10 min walk from Skytrain. Also close to Silom street for sight-seeing. And close to pier for river cruises. A little difficult to find.

10/10 – Hervorragend

Doug

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good staff ok value for the money
On arriving I left cell phone in cab and the bellman chased him down and got it back ,good start to a nice stay . The rooms are big and were clean, as far as the area goes it is a bit of a distance to anything of intrest . You can take riverboats which are nearby but a bit tricky to find all over Bangkok for 20 baht . It is about a mile to patpong and the night market and there is nice shopping mall by there . Overall for the price not a bad value and they also throw in a couple of free bottles of water everyday but everything else is minbar and cost money .

6/10 – Okay

Chia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
離BTS或者MRT都有一段距離,價錢便宜,但環境清潔度有待加
離BTS或者MRT都有一段距離,價錢便宜,但環境清潔度有待加強,入住時我訂雙人房一大床,他給我兩個單人床的房間,通知櫃檯我需要換房後,換到的房間一進門就看到小強 (非常大支),隔天一早立刻離開飯店,