Balkon

Bewertungen von Spittze Hotel Pratunam

3 out of 5
Spittze Hotel Pratunam
26/1 Soi Phetchaburi 11, Phetchaburi Rd, Bangkok, Thailand

Bewertungen

7,4

Gut

14 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
18 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Helmut

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Schlechte Parkmöglichkeiten, bei min 70 Zimmern nur Platz für 14 PKW. Zimmerttüren schliessen sehr laut. Frühstück ist gut.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Siego

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr neues schönes Hotel
Wir waren nur eine Nacht da aber waren sehr zufrieden. Der Check In funktionierte schnell und problemlos das Personal war sehr freundlich. Der Parkplatz ist eher klein aber da wir das einzige Auto dort waren, war es überhaupt kein Problem. Der Empfang ist sehr neu und sauber genau wie die Zimmer. Das Bett ist sehr bequem und es ist ein großer TV im Zimmer der WLAN empfang ist auch gut. Im Badezimmer stehen alle Sachen die man braucht zur Verfügung neue Zahnbürsten shampoo duschgel usw... Ein guter Aufenthalt
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von General Manager am 28. März 2019
Dear Our Valued Guest, We appreciate you taking the time in providing valuable comments regarding your stay at Spittze Hotel. The comments that you have provided us about our service, will not only offer motivation within our team to aim for service excellence, but will also engage us to think of ways to make each and everyone’s stay truly a remarkable one. I will also let all of our colleagues know. On behalf of our Team, thank you for writing these comments and acknowledging our strengths. We hope to see you again soon. Sincerely, General Manager Spittze Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lyhört rum
Fräscha rum och bra dusch. Frukosten ok. Tyvärr är det dålig ljudisolering mot korridoren så man vaknar när grannarna slår i dörrar och pratar högt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

R.

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Kimihiro

When I checked out, I was suspected by receptionist that I smoked at balcony, although I never smoke in my life. When I was enter into my room after checked in, I smelled cigarette but it was not allowable. It was so embarrassed and I will never choose this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

PATRICK ONGART

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Derick

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Chee Uei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Loo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good location. value for money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Bussaparat Rajjasong : Resident Manager am 3. Juni 2023
Dear Loo,Thank you very much for your kind review. It was a pleasure having you and we are extremely delighted to learn that you had a great time and enjoyed our property. We look forward to welcoming you back again soon!Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Kamran

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Chun Lap

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible room. Please don’t make mistake.
Terrible room. Bed sheet with stain. Room very smelly and old. Not clean. Even no toothbrush provided. No room to change so I just directly check out and change hotel.Wasted time and money.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nil
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Spittze am 30. Sept. 2022
Merci pour votre aimable soutien. Nous espérons que nous aurons la chance de vous accueillir lors de votre prochaine visite.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
新しいホテルで手頃価格
駅から徒歩10分, 比較的静かな場所でとても清潔なホテル, サービスも良い。
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Somsak Kasirak / Guy am 15. Juni 2022
Dear Value Guest, Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review. We hope you will coming back to stay with us again for the next wonderful day. Best regards,

8/10 – Gut

Nittha

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is located in the city easy to access everywhere, and walkable to BTS station and shopping mall
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Somsak Kasirak / Guy am 15. Juni 2022
Dear Khun Nittha, First of all, thank you for review our hotel and gave a high score with us. We hope you will coming back to stay with us again in the next holiday. Best regards,

8/10 – Gut

Nittha

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The hotel area consider in the center of the city
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Somsak Kasirak / Guy am 15. Juni 2022
Dear Khun Nittha, Thank you for your high score and gave review while you stay with us Spittze Hotel. We hope you will coming back to stay with us again in the future. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent affordable hotel
Smiling courteous staff. Request was given.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von DEA am 28. März 2020
Dear Guest, Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again. Dechar Suwansukho (DEA) Hotel Admin

8/10 – Gut

kim wai

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
這個酒店管理人员非常有禮 辨理入住手绩間单快捷 房间環景光猛 床乾淨较零静 步行5分钟可到達大街及沿途很多可好美食 整体都OK
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von DEA am 29. März 2020
Thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time

6/10 – Okay

VIRGIL, MALAYSIA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff & service -when check in, one of the staff (a guy) ask me to WAIT, after 30min later, no one come to me for check in, i dont know they ask me to wait for wat, then i no mood to ask a gal for check in, she is very nice, i like her, and very fast she settle all for me. Cleanliness -so far so good, toilet dont have exhaust fan, after bath very hot and stuffy. -when open aircond, its very smelly, please check for it
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von DEA am 29. März 2020
Thank you for bringing this matter to our attention. I’m very sorry we failed to meet your expectations.

8/10 – Gut

Eng Hao

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Kok Kuan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was fine. Transport was a good thing providing customers to main road.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Kok Kuan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
壁が薄く、夜中にチェックインされた方の声がよく聞こえうるさかったです。 フロントが近い部屋だったのもあり、なおさら気になりました。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tv was lousy. Shutter service driver was rude n fierce.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location was good for us. Could use new linens/towels as there was some staining. Still a pleasent stay though
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

CKChan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is new and great.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Miao Xin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New and comfy hotel
Located at a good spot in Pratunam. New and clean. Just that the walls were really thin and you could hear everything outside your door. Left my luggage at the concierge but when I collected back my luggage I received a dented luggage handle and now I have a spoilt luggage because the handle cannot be kept back. Staff can improve on their handling skills. Otherwise, a comfy hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

CHIA JUNG, 桃園

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
接駁車黑黑瘦小接待員,口氣極差,服務態度不好
地板,床鋪有髮絮,連續入住5天,反應了,依舊沒改善。 接駁車黑黑瘦小接待員,口氣極差,服務態度不好,會敢客人自己走路去附近景點
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

2/10 – Ungenügend

CHIA JUNG, 桃園

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
接駁車黑黑瘦小接待員,口氣極差,服務態度不好
地板,床鋪有髮絮,連續入住5天,反應了,依舊沒改善。 接駁車黑黑瘦小接待員,口氣極差,服務態度不好,會敢客人自己走路去附近景點
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

4/10 – Schlecht

CHIA JUNG, 桃園

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
連續入住期間,發生大廳服務員,給其他房客重複跟我一樣的房號跟房卡
地板,床舖都有髮絮。接駁車一個細瘦黑的駕駛,態度惡劣。連續住5天,在中間發生早上6點有人拿房卡要開門,還好有鎖內鎖。查問得知,大廳重複給房間號碼跟房卡。真是可怕的住宿經驗
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A busy hotel 5-7min walk away from main road and BTS station. The hotel has a local free shuttle service however about half the time the shuttle was broken down or the driver wasn't there!. The rooms were fine although the sound proofing could be better from the corridors could be better. There is a small fridge, kettle, hairdryer in the room and the hotel gives daily bottles of drinking water. The AC worked well. TV was not good for English channels. There is a GOOD on-site massage service which operates from 11am - 1pm. Prices were comparable to the high street and they even had a discount (happy hour!) from 11am - 6pm. Breakfast was fine (not a huge choice but it was ok) however it was almost the same every day. All the staff were really good and friendly. Overall a fair choice for the price paid and I would consider coming here again.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

BEH

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Housekeeping is terrible.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

ThawZin, Singapore

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Shower room- Shower head cannot remove. Room service- they just pull the bed sheet and prepare the bed. But still found my used shirt under the blanket. lol. - No fridge in the room. Only have wine chiller. - And their Tuk Tuk service. Don't reline on it. Actually can walk to the drop off location. Driver give attitude when asked for service.it the first time meeting him and asking him. I am not sure why is he angry with us or that the way he is. Other staff are friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First, value for money? 10/10! Compared to other properties nearby, the amount we paid via Expedia is way below the average daily rate for hotels in the vicinity. Which is why when we got in the hotel, we were absolutely impressed with the room - everything looked new, smelled fresh (no suspicious smells), all the sheets and towels looked new, and the walls have great finishing. The bathroom looked really clean, fresh, and very inviting. The location is also great for us. It's surrounded by private houses and hotels so the area is quiet and clean, but at the same time a couple of minutes walk to some shops, restaurants, and a mall. Only issue we found was a single strand of long hair on the new towel, some dust below the night lamp, and some juice (?) stains and hair on the floor below the bed (which we only discovered when we moved the bed, so not really a big deal for us). Overall, we would definitely recommend this hotel and book it again when we come back to Bangkok!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ห้องพักสะอาด อาหารอร่อย พนักงานบริการดีค่ะ เดินทางสะดวก
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel. good to visit again. very friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel, staff more friendly, room was so clean and very comfort
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Carl, HKG

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Locaton is not convenient - need to pass through hectic market
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Chek Hunt, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best service staffs :)
The staffs are amazingly friendly and helpful. Location is ok near market and BTS is not far away. I will recommend this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von GM am 18. März 2019
Thank you for you to stay with us as we have to serve you as the best service! Thank you so much.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service excellent. Friendly and helpful staff. We will return again.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von GM am 16. März 2019
We appreciated that you give fully review score with us, Thank you so much

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von GM am 5. März 2019
Thank you for your fully review score!

2/10 – Ungenügend

Mas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von . am 18. März 2019
.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Under construction and nor ready for guest. Noisy .
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von GM am 23. Feb. 2019
Thank you for your comments' score

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
직원들이 친절하고 시설이 청결하였습니다. 다음에 여행을 갈기회가 있으면 또 선택하고 싶습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von GM am 23. Feb. 2019
We appreciated from your comment and your comments' score, Thank you so much.