101/3 Soi Juladi Phetchaburi 19, Ratchtewi, Bangkok, Bangkok
Bewertungen
8,4
Sehr gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
12 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
12
9 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
9
3 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
2 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
0 von insgesamt 26 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
8,2/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Kurt
18. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unmittelbare Nähe zum Pratunammarket
Kurt
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Reservation am 2. Mai 2023
Thank you for staying with us. hope to see you again
10/10 – Hervorragend
bertrand
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bertrand
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
12. Sept. 2023
For short trip I may stay again
I'm stay total 4night unfortunately there is 2night leak of water supply, luckily boss management did arranged the water but have to wait the timing which it no convenient at all.
Location ok but the room soundproof very poor.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
Mark
Mit der Familie gereist
8. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Simple hotel in very vibrant area.
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Arunee am 15. Apr. 2023
Thank you for staying with us. hope to see you again
8/10 – Gut
VALERIE
11. März 2023
VALERIE
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Arunee am 15. Apr. 2023
Thank you for staying with us. hope to see you again
10/10 – Hervorragend
seed lee
Mit der Familie gereist
29. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service
seed lee
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von sleepstationhotel at pratunam am 30. Jan. 2023
Thank you for your feedback. We will continue to maintain good service.
10/10 – Hervorragend
Mosscar
21. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
行出市集就是門口非常非常放便房內簡單清潔
Mosscar
Antwort von Arunee am 7. Jan. 2023
Thank you and see you again.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
6. März 2020
Gut: Personal & Service
Convience location.
Helpful staffs.
Walkinf distance to platiunm mall.
Lots of nice street food along the hotel.stretch
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von albert am 18. März 2020
Dear Guest,
Thank for your very wonderful feedback on us, we hope that we can serve you again in the future, and we will improve more our service for the satisfaction of all of you our beloved visitors..
Again Thank you, hope to see you again..
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
14. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kate/ Manager am 16. Dez. 2019
Thank you, see you again next time.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
10. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food street ,711 just downstair.
Walking distance to airport link.
Good location
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kate/ Manager am 16. Dez. 2019
Thank you, see you again next time
10/10 – Hervorragend
THEINT THEINT
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
8. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
best hotels in bkk pratnum
we stay in bkk 4 night @sleepstation near food street , owner of sleepstation very friendly and care their guests.
very excellent hotels , best place near morning market , night market , sat sun market , shopping area.
with many thanks 😊
THEINT THEINT
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Kate / Manager am 8. Dez. 2019
Thank you for your comment. We will continue to develop. And See you again.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
27. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good , clean,
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von O am 29. Nov. 2019
Thank you customers for your suggestions. Feedback from the hotel and will improve our hotel even further.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
17. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Arunee am 22. Nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for your visit to the hotel. We really appreciate the support.
We would look forward to welcoming you back to our hotel in near future.
Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
29. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
Near pratunam market..room is clean and big
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kate am 1. Nov. 2019
Thank you for your reviews
4/10 – Schlecht
CK
22. Sept. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CK
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von kate am 1. Nov. 2019
thanks for your reviews
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
17. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very friendly. And even offer to help me with my lugguage. Walk all the way to airport link. Appreciated
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Kate am 17. Sept. 2019
Thank you for your review. We will continue to develop.
We stay at rm 301 for our 1st nite.everything was fine except for some noise fr outside as the hotel is within a very busy street with many roadside stalls. Perfect for ppl who like to eat supper as there are many food stalls just outside the hotel. After our return fr Khao Yai,we continue to stay for 3 more nites and we were give rm 401. These 3 nites were terrible! Every night we can hear very loud noise of ppl dragging chairs or furniture follow by heavy footsteps in the middle of the night and it kept us awake most of the time. We feedback to the counter staff on the second nite but they say their staff don’t do cleaning in the middle of nite and says will chk
it out for us. However, we do not get any reply fr them and the noise continue on our last nite stay. So who create these noises???wonder whether other hotel stayer encounter these noise too?However,the plus pt is the hotel is consider relatively new and Housekeeping wise is still ok and staff are quite friendly. If not for the noise, we would consider this hotel again. Another thing to highlight is no phone in the hotel rm and the tv only hv 1 channel for Thailand news.
CHEAH
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
Siew Choon
13. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay with family
Overall is good. Good location. Near market and shopping mall with walking distance only. Just a minor area to be improve is room sound insulation.
Siew Choon
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
Chin Yung
23. Nov. 2018
It was very good!
Chin Yung
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Kate am 29. Nov. 2018
Thank you
8/10 – Gut
YY
14. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfort and convenient to travel around pratunam area.
YY
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
6/10 – Okay
Camel, SIN
10. Nov. 2018
Gut: Personal & Service
Onlly 1 room key is available and only one lift to serve all the floors ( hvebto wait quite sometime for the lift ). Make up room only after 5.00 pm. Only 2 bottles of mineral water (no coffee or tea provided). Only 1 pc of clothes hanger and no safe in room as stated. Water leaking quite badly from the water heater.
Camel
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice, good ubication. Very near of a lot of malls and no so far from the principal attractions.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von CIN (G.S.A.) am 1. Sept. 2018
thank you for your comment.
10/10 – Hervorragend
ling
25. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just a feedback on the fridge
Maybe can improve on the electricty part.
When i go out upon remove the key card, electricity is cut off to save energy. I do understand.
I hope the fridge is working even though i left the room as i couldnt store fruits in fridge. Power cut off for fridge too.
Overall nice hotel.
ling
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von CIN (G.S.A.) am 27. Juli 2018
Thank you for your recommend, we would like to inform that fridge still working eventhrough take key card off.
Best regard,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to Ratchaprarop airport railway. Staff were polite. Staff got busy thus neglected cleaning our room. Ono toiletries in bathroom. Can be better. Overall experience, not bad.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von General Manager - SleepStation Hotel am 8. Aug. 2018
First of all, thank you for your comment. We do apologize for our delay clean room. your comment is very important for our development for future.